DE 1600 (8ED)
DE 1600 (8ED)
1 Dreadlord @ 299.0 Pts
General; Sea Dragon Cloak; Shield
Whip of Agony [25.0]
Ring of Hotek [25.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Death Hag @ 300.0 Pts
Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard
Rune of Khaine [25.0]
Manbane [25.0]
Banner of Murder [25.0]
1 Cauldron of Blood @ [110.0] Pts
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 261.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
1 Dark Elf Assassin @ [151.0] Pts
2ndWeapon
Manbane [25.0]
Rending Star [30.0]
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 261.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
1 Dark Elf Assassin @ [151.0] Pts
2ndWeapon
Manbane [25.0]
Rending Star [30.0]
10 Witch Elves @ 105.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Musician
1 War Hydra @ 175.0 Pts
Models in Army: 55
Total Army Cost: 1596.0
Assasini będą przeważnie siedzieć w kociołku. Chcę sprawdzić jak działają Witchki w tej edycji, na razie w małych ilościach. Kusze są, bo muszą być. Hydra też.
Proszę o jakąś konstruktywną krytykę.
Zapraszam!
General; Sea Dragon Cloak; Shield
Whip of Agony [25.0]
Ring of Hotek [25.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Death Hag @ 300.0 Pts
Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard
Rune of Khaine [25.0]
Manbane [25.0]
Banner of Murder [25.0]
1 Cauldron of Blood @ [110.0] Pts
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 261.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
1 Dark Elf Assassin @ [151.0] Pts
2ndWeapon
Manbane [25.0]
Rending Star [30.0]
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 261.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
1 Dark Elf Assassin @ [151.0] Pts
2ndWeapon
Manbane [25.0]
Rending Star [30.0]
10 Witch Elves @ 105.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Musician
1 War Hydra @ 175.0 Pts
Models in Army: 55
Total Army Cost: 1596.0
Assasini będą przeważnie siedzieć w kociołku. Chcę sprawdzić jak działają Witchki w tej edycji, na razie w małych ilościach. Kusze są, bo muszą być. Hydra też.
Proszę o jakąś konstruktywną krytykę.
Zapraszam!
Skaven pisze:Noł fakin łej To jest forum battlowe a nie o rozmiękczaniu karmelowego rycerza
Moja porada jest taka ze zwykle kackupa łatwiej leci więc wlej 0.5 spirolu do wc i powinno puscić
- Rafał_Pękala
- Mudżahedin
- Posty: 236
wywaliłbym asski i dopakował witchki tak do 30
i przydałaby się magiczka
i przydałaby się magiczka
Assasini będą przeważnie siedzieć w kociołku.
To chyba jakiś żart jest, Assassini nie będą siedziec w kociołki, bo nie mogą tam siedziec (str. 61 DE, napisane jest gdzie mogą)
Chyba że to jakaś rozpiska na "home rules"....
Wydaje mi się, że nie masz racji.Crane pisze:Assasini będą przeważnie siedzieć w kociołku.
To chyba jakiś żart jest, Assassini nie będą siedziec w kociołki, bo nie mogą tam siedziec (str. 61 DE, napisane jest gdzie mogą)
Chyba że to jakaś rozpiska na "home rules"....
Nie mogą być w kotle ukryci, ale później mogą tam sobie po prostu dojść.
Trochę dziwna ta rozpiska... 10 witchek przeciwnik ci rozstrzela zanim gdziekolwiek dojdą. Hydra i lord ok, kusze też, ale brakuje mi czarodziejki bo trafisz na armie z magiem lordem i musisz do każdego czaru zużywać kostkę więcej do dispella niż normalnie ( bo on ma +4 do casta ), brakuje też jakiegoś scrolla.
Jeśli chodzi o przypakowany kocioł z asasinami to grałem tym kiedyś, na papierze wygląda świetnie, ale w praktyce nikt nie będzie ci w to szarżował jakimiś mniejszymi oddziałami a kloce po 40 ghuli/maruderów i tak oddadzą i zabiją ci tych asasinów . Chodzi ten kocioł 5 cali i rzuca gwiazdki na 12 ( ? ) więc można jakimiś większymi potworkami od tego łatwo uciec, a teraz w erze większych oddziałów piechoty taki asasin wylatujący w coś sam z kotła zabije kilku i padnie. A najgorsze jest to, że to są 602pkt, które zwykle straszą i się nawet nie spłacają, a mogą łatwo zginąć jak wpadnie w to coś naprawdę wielkiego.
Tak więc jak już koniecznie chcesz kocioł to go weź, ale bez żadnych udziwnień, za 225pkt ( bo oczywiście z bsb ), a zachowane pkt wykorzystaj na czarodziejke na 2lvl-u z dispell scrollem oraz dodatkowe 20 witchek do tej 10 żeby trochę dłużej żyły ( możesz je też wtedy ustawić po 10 w szeregu żeby mogły bić z 3 szeregów ).
p.s. Oczywiście nie chciałem tutaj przekazać jaka to twoja rospa jest plewna ( bo nie jest, ale przydadzą jej się poprawki ), a jedynie wyrazić swoje spostrzeżenia i doświadczenia, które mogą pomóc.
Jeśli chodzi o przypakowany kocioł z asasinami to grałem tym kiedyś, na papierze wygląda świetnie, ale w praktyce nikt nie będzie ci w to szarżował jakimiś mniejszymi oddziałami a kloce po 40 ghuli/maruderów i tak oddadzą i zabiją ci tych asasinów . Chodzi ten kocioł 5 cali i rzuca gwiazdki na 12 ( ? ) więc można jakimiś większymi potworkami od tego łatwo uciec, a teraz w erze większych oddziałów piechoty taki asasin wylatujący w coś sam z kotła zabije kilku i padnie. A najgorsze jest to, że to są 602pkt, które zwykle straszą i się nawet nie spłacają, a mogą łatwo zginąć jak wpadnie w to coś naprawdę wielkiego.
Tak więc jak już koniecznie chcesz kocioł to go weź, ale bez żadnych udziwnień, za 225pkt ( bo oczywiście z bsb ), a zachowane pkt wykorzystaj na czarodziejke na 2lvl-u z dispell scrollem oraz dodatkowe 20 witchek do tej 10 żeby trochę dłużej żyły ( możesz je też wtedy ustawić po 10 w szeregu żeby mogły bić z 3 szeregów ).
p.s. Oczywiście nie chciałem tutaj przekazać jaka to twoja rospa jest plewna ( bo nie jest, ale przydadzą jej się poprawki ), a jedynie wyrazić swoje spostrzeżenia i doświadczenia, które mogą pomóc.
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.