Bastard Sword: rekrutacja
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Bastard Sword: rekrutacja
Uwaga: Poniższy wątek nie służy do debat na temat projektu. Te sugeruję toczyć gdzie indziej. Tutaj tylko kwestie organizacyjne.
O co biega? Robimy Warhammera dostosowanego do gry turniejowej. Zadbam o to, by poszło to szybko i sprawnie.
Jeśli:
a) chcesz play -testować zasady,
b) chcesz pomóc pisać zasady, lub/i
c) chcesz zorganizować turniej na nowe zasady, kiedy będzie gotowa pierwsza wersja
to proszę o wiadomość tutaj - wszystkich chętnych zaproszę na osobne forum poświęcone temu projektowi.
Plan jest prosty
Etap pierwszy: bierzemy 8 ed. na warsztat i wprowadzamy w niej kilkanaście (tyle dosłownie potrzeba) zmian. Celem jest zmniejszenie losowości, przywrócenie równowagi między static CR a zabójczością jednostek, przywrócenie dużego znaczenia szarży. Dodatkowo potrzebny jest pakiet sensownych zasad turniejowych (liczenie VP, sojusze, 6 zbalansowanych opcjonalnych scenariuszy a'la 40k)
Etap drugi to przepisanie lore'ów magii tak, żeby wszystkie miały potencjał porównywalny z np. heaven i fire - oraz tabelki miscasta, żeby odzwierciedlała ten potencjał. Mniejsze nagrody - mniejsze ryzyko
W tym momencie moim zdaniem gra będzie już całkowicie używalna turniejowo.
Ostatnim etapem projektu (do rozwoju na przyszłość) byłyby polskie Ravening Hordes - komplet zasad do wszystkich armii. Wiele osób uważa to za strasznie trudne przedsięwzięcie, ale mam pomysł jak sprawić, żeby proces ten bardzo usprawnić.
Jeśli ta wizja Ci się podoba - wystarczy zgłoszenie. Od poniedziałku rusza tajne forum projektowe - wszyscy chętni zostaną zaproszeni.
O co biega? Robimy Warhammera dostosowanego do gry turniejowej. Zadbam o to, by poszło to szybko i sprawnie.
Jeśli:
a) chcesz play -testować zasady,
b) chcesz pomóc pisać zasady, lub/i
c) chcesz zorganizować turniej na nowe zasady, kiedy będzie gotowa pierwsza wersja
to proszę o wiadomość tutaj - wszystkich chętnych zaproszę na osobne forum poświęcone temu projektowi.
Plan jest prosty
Etap pierwszy: bierzemy 8 ed. na warsztat i wprowadzamy w niej kilkanaście (tyle dosłownie potrzeba) zmian. Celem jest zmniejszenie losowości, przywrócenie równowagi między static CR a zabójczością jednostek, przywrócenie dużego znaczenia szarży. Dodatkowo potrzebny jest pakiet sensownych zasad turniejowych (liczenie VP, sojusze, 6 zbalansowanych opcjonalnych scenariuszy a'la 40k)
Etap drugi to przepisanie lore'ów magii tak, żeby wszystkie miały potencjał porównywalny z np. heaven i fire - oraz tabelki miscasta, żeby odzwierciedlała ten potencjał. Mniejsze nagrody - mniejsze ryzyko
W tym momencie moim zdaniem gra będzie już całkowicie używalna turniejowo.
Ostatnim etapem projektu (do rozwoju na przyszłość) byłyby polskie Ravening Hordes - komplet zasad do wszystkich armii. Wiele osób uważa to za strasznie trudne przedsięwzięcie, ale mam pomysł jak sprawić, żeby proces ten bardzo usprawnić.
Jeśli ta wizja Ci się podoba - wystarczy zgłoszenie. Od poniedziałku rusza tajne forum projektowe - wszyscy chętni zostaną zaproszeni.
A
ABC i D