VIII edycja kontra szczury
Moderator: Hoax
Re: VIII edycja kontra szczury
a weźmy 5 takich na cały rank i nam więcej nie zabiją w hth...
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
zwykły clanrat one use only nawet gorszy no tylko cały myk w tym, że można wystawić jako single, a za 15pnk to rzeczywiście idealna odginaczka :> za 2x wiecej punktów masz goblinskiego big bossa :>swieta_barbara pisze:Najtansza odginaczka w 8 edycji? Elektryk za 15p.
Działa, ale to raczej nie problem, skoro działa też na magiczne katapy przeciwnika i temu podobne badziewie, że o krzyku basi czy zionięciu hydry nie wspomnę A skoro o tym mowa: czy stormbanner mógłby blokować zionięcie hydry w combat na 4+ (jeśli przetrzymałbym go na tyle długo, by aktywować go w odpowiedniej chwili)? A jeśli tak, to czy takie nieudane zionięcie na potrzeby gry liczyłoby się jako zużyte?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
nieprawda, można się obejśc bez clanów- na dwa unity globów można wziąć jednego, do każdych stormów kolejnego...
ale też mi się wydaje że sporo zyskaliśmy.. chociazby wymienione wyżej globy- do erraty o blokowaniu pola widzenia mają hard covera za nasze unity zasłaniające, sami mogą po marszu rzucić więc efektywny zasięg to teraz już nie 13 tylko 18"..;] i chyba działa na ST teraz? nie pamiętam faqa imperialnego...
ale też mi się wydaje że sporo zyskaliśmy.. chociazby wymienione wyżej globy- do erraty o blokowaniu pola widzenia mają hard covera za nasze unity zasłaniające, sami mogą po marszu rzucić więc efektywny zasięg to teraz już nie 13 tylko 18"..;] i chyba działa na ST teraz? nie pamiętam faqa imperialnego...
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
najpierw działały, potem przestały bo rzeczy bez siły nie mogły zranić tanka...:/ choć pewnie mniejsza szansa była że coś mu się stanie od dwuraka niż od tego syfu co w kulkach siedzi... nie wiem jak teraz.
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Strasznie ciekawe jak raniłeś warmachina krzykiem banszetki...M.T. pisze:Tylko czary bez siły nie działały na czołg.
Wszystko inne bez siły (kulki globków, banshee) działało normalnie.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
teraz to już nieistotne, z marszem będa rządzić;] szczególnie że pojawi się pewnie trochę puszek z crown of command które trzeba będzie ściągnąć...
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
mam w planach 2x4+1 szefo z death globe + mortar do jednej
drogo wyjdzie, ale przy dobrych wiatrach może się spłaci
a poza tym dobra kontra na monstery
na szczescie monki pojda do lamusa (i tak ich nie lubiłem)
nadchodzi era sztormów i slejwów
rary to armatka i DW
a lord to seer na dzwonku
drogo wyjdzie, ale przy dobrych wiatrach może się spłaci
a poza tym dobra kontra na monstery
na szczescie monki pojda do lamusa (i tak ich nie lubiłem)
nadchodzi era sztormów i slejwów
rary to armatka i DW
a lord to seer na dzwonku
oj monki moga byc fajne;] wiadomo że zależy na co ale nie koniecznie z furmanką musza być, dzięki czemu są sporo tańsze. a w tej samej cenie co stormy na niektóre armie będą lepsi jedni na inne drudzy, zależy jakie bannery którym damy, czy pójdziemy w hordzie i z czym nam przyjdzie walczyć.
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
może i tak, ale jednak inicjatywa inicjatywie nie równa
z drugiej strony nowe frenzy, więcej ataków i T
no ale poza I (teraz to ważne bo zwykły chłopek ma tyle co monk, czyli nici z pewnego pierwszeństwa), to i WS i brak AS i siła oczko mniejsza
ale w sumie wyglada mi to na czysto akademicką dyskusje o wyższości pora nad selerem, każdy weźmie co mu się lepiej sprawdzi
z drugiej strony nowe frenzy, więcej ataków i T
no ale poza I (teraz to ważne bo zwykły chłopek ma tyle co monk, czyli nici z pewnego pierwszeństwa), to i WS i brak AS i siła oczko mniejsza
ale w sumie wyglada mi to na czysto akademicką dyskusje o wyższości pora nad selerem, każdy weźmie co mu się lepiej sprawdzi
Mnie zasmuca fakt, że monki nie mają możliwości wyboru great weapona... z S5 rzezali by aż miło :> natomiast daleki jestem od rozpatrywania ich wad i zalet, to dla mnie jeden z najbardziej klimatycznych oddziałów w armii skavenów, dodatkowo armie mam w pestilensie więc nie wyobrażam sobie bez nich rozpiski.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Osobiście uważam że ciężko będzie nowym skavenom w 8 ed. Nie mamy świetnej magii strzelanie bardzo ale to bardzo przeciętne a cc też średni ze względu na małą siłę i niską inicjatywę. PWM jest kiepski każdy to na tym pogra dojdzie do takiego wniosku. Szczerze nie widzę skavenów na tą edycję. Wiem co mi powiedzie przecież jest nas tak dużo,ale co z tego skoro zgarniemy najpierw gro ataków i oddamy z s3.
pozdro necro
pozdro necro
Nie zgodzę się: strzelanie, chociaż losowe, jest w porządku, bo neguje AS i robi pogrom pośród wrogich hord. Jesteśmy w stanie dobrze kontrować wrogie maszyny. Magia jest słabsza, bo każdy się śmieje z D6 S5 mogącego zranić maga rzucającego je, ale dalej 13stka i scorch stanowią poważne zagrożenie dla wszelkich elitarnych oddziałów. A że nie jesteśmy w stanie za bardzo konkurować z wrogimi deathstarami jeśli idzie o siłę przebicia to normalne, skaveni tylko przez chwilę nadawali się tak poważniej do combatu (końcówka 7ed., kiedy tryumfy święciły piec, censerzy, a abomki hulały bezkarnie).
Ogólnie jest trochę ciężej, ale jak na razie mój bilans bitew i doświadczeń z gry do najgorszych nie należy.
Ogólnie jest trochę ciężej, ale jak na razie mój bilans bitew i doświadczeń z gry do najgorszych nie należy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Eeeeee... szczury to jedna z najmocniejszych armii tej edycji. Mamy, praktycznie wszystko czego 8ed armia potrzebuje. Czytaj:
- Kontrę na maszyny (skauci i sztormówa)
- Tanie jak barszcz oddziały piechoty z wysoką inicjatywą i 10 ld
- Dobre maszyny (działo, katapa i miotacze), które mogą strzelać do walki!
- Jednego z najsilniejszych potworów w WFB
- Porządną magię (plaga, scorch i trzynastka koszą)
To, że nie mamy superelitarnego kloca piechoty, ani dostępu do rulebookowych lorów jakoś da się przeżyć.
- Kontrę na maszyny (skauci i sztormówa)
- Tanie jak barszcz oddziały piechoty z wysoką inicjatywą i 10 ld
- Dobre maszyny (działo, katapa i miotacze), które mogą strzelać do walki!
- Jednego z najsilniejszych potworów w WFB
- Porządną magię (plaga, scorch i trzynastka koszą)
To, że nie mamy superelitarnego kloca piechoty, ani dostępu do rulebookowych lorów jakoś da się przeżyć.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"