Dokładnie to chcę powiedzieć.Reksio pisze:Czyli co, chcesz powiedzieć, że najpierw strzelasz z broni inżyniera, a potem z armat i omijasz cały zapis ?
Empire VIIIed
Moderator: #helion#
Re: Empire VIIIed
Niestety tak właśnie jest. Jest to moim zdaniem niedopatrzenie twórców zasady i osobiście nie nadwyrężam tego. Jeśli użyłem przerzutu/strzeliłem z broni inżyniera, to nie używam drugiego.
Niedopatrzeń jest więcej, najbardziej rzuca się w oczy faq o pit of shades, powołujący się na zapis, który w tej samej erracie już wcześniej każą ignorować.Blaesus pisze:Niestety tak właśnie jest. Jest to moim zdaniem niedopatrzenie twórców zasady i osobiście nie nadwyrężam tego. Jeśli użyłem przerzutu/strzeliłem z broni inżyniera, to nie używam drugiego.
W 7E erektor na gryfie latał z listkami laurowymi i armour of meteoric iron. Za 8ed się nie zabrałem ale czytając komentarze to pewnie nie przejdzie ^_^tedzio pisze:A co myślicie o GM z lauresami i bronią +2 ataki oraz ignorownaiem 1 wounda na 2+?
Czyli czas zakupić 52" TV i z opakowania wyciąć wzornik wielkie kaboom ?tedzio pisze:Miałem w rozpisce: Lorda maga z niszczarką i orbem na 4lvl, BSB, 5 enginnerów (w tym 3 z gołębiami). Z unitów to 5x10 kuszników, 40 halabrdników z FCG. Tank, 3 armaty, 3 mortary, 2 hellstormy.
Armour of Meteoric armour + dawn stone lub ironcurse icon + dwurak... ja wsadzam do hordy 40+ włóczników... 40 ataków z przerzutem powoduje, że nigdy nie widziałem tego w starciu... przeciwnik po prostu boi się podejść.
Blaesus pisze:Armour of Meteoric armour + dawn stone lub ironcurse icon + dwurak... ja wsadzam do hordy 40+ włóczników... 40 ataków z przerzutem powoduje, że nigdy nie widziałem tego w starciu... przeciwnik po prostu boi się podejść.
ja tak czesto robie tyle ze z horda swordmanow bo czest ich inicjatywa 4 sie przydaje
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
najlepiej z niemagicznym ekw. Dawnstone + meteoric iron najlepiej dla bsb a priest do GS lub kawalerii najlepiej.
A ja dalej nie wiem czy:
Gdy czołg dostanie ws10 i I 10 to posiada inicjatywe...
czy mam prawo w tym momencie zlewac na slonko....
acha... I czy mag moze castować z drugiego rzędu ?
ps.
Kapłan tylko do konnicy
Great swordzi < flagusie. Ci pierwsi tyle razy zawodzą że żal na nich patrzeć. Ci drudzy przynajmniej giną w spektakularny sposób.
Gdy czołg dostanie ws10 i I 10 to posiada inicjatywe...
czy mam prawo w tym momencie zlewac na slonko....
acha... I czy mag moze castować z drugiego rzędu ?
ps.
Kapłan tylko do konnicy
Great swordzi < flagusie. Ci pierwsi tyle razy zawodzą że żal na nich patrzeć. Ci drudzy przynajmniej giną w spektakularny sposób.
Tak wówczas posiada inicjatywę. Jednak nie zmienia to faktu, że automatycznie nie zdaje testów inicjatywy, jak również jest automatycznie trafiany w cc. Słoneczka nie oleje, gdyż po prostu nie zda testu inicjatywy.tilt112 pisze:A ja dalej nie wiem czy:
Gdy czołg dostanie ws10 i I 10 to posiada inicjatywe...
czy mam prawo w tym momencie zlewac na slonko....
acha... I czy mag moze caatować z drugiego rzędu ?
Mag może castować z drugiego rzędu, niemniej rzadko będzie w drugim rzędzie.
Proste pytanie wyrzutka, który zmienił wiarę z Sigmara na Rogatego Szczura : war altar zjada kości PD jeśli chce się rzucić boundy z samej figury? Bo skaveński dzwon też może rzucić bounda i per analogiam staram się wykazać jak jest naprawdę.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Dla kolegi po fachu odpowiem
Tak, jak najabrdziej używa się kości PD.
Tak, jak najabrdziej używa się kości PD.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Dzięki serdeczne Thrawn
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Jakieś to zagmatwane bardzo. Ktoś pomoże? No i jak jest z ta naszą Helenka w końcu?Sciera pisze:Wybierasz punkt. Dodatkowo przed standardowym rozpatrywaniem rzuca sie skaterką i artyleryjką (jeżeli na artyleryjskiej masz misfire przerzucasz) i przesuwasz punkt wg rzutu (mozna odjać BS zalogi od wyniku na kostce), dalej strzelasz normalnie jakbys strzelal na ten nowy punkt, czyli leci do przodu wg lini od maszyny do punktu, i rzucasz kolejny raz skaterką (nie można odjąć BS, misfire przerzucasz).Może mi ktoś wytłumaczyć jak się teraz strzela z Hellblastera i Hellstroma?
Tak czytam tego RB, errate i inne FAQi i już wszystko mi się pieprzy we łbie
Głównie chodzi mi o ta zasadę:
Cytuj:
Inaccurate: Place the template normally, and then roll the
artillery dice. If it shows a misfire, roll on the Rocket Misfire
chart. If it shows a number, move the template directly away
from the Rocket Battery along the line of fire a number of
inches equal to the number shown on the dice. Then roll for
scatter, re-rolling any misfire results.
Dokładnie tak jak kiedyś, z tym że:
nie zgadujesz zasięgu, kładziesz tamlejt gdzie chcesz, przesuwasz w lini prostej od rakiety o icze cali na artyleryjskiej (jak miisfire to tabela) a potem skater i artylerka(missfire przezucasz)
nie zgadujesz zasięgu, kładziesz tamlejt gdzie chcesz, przesuwasz w lini prostej od rakiety o icze cali na artyleryjskiej (jak miisfire to tabela) a potem skater i artylerka(missfire przezucasz)
Grejt Puzon of de Empajer
Rakietnica nie jest katapultą (tak jak moździerz ). obniżenie scattera może mieć miejsce tylko jeśli strzela się w celi niewidoczny dla moździerza i tylko jak wypadnie Hit.
Jest katapultą- errata