Chaos consume us ! 2500 8ed
Re: Chaos consume us ! 2500 8ed
Gogolu, a czemu duży mag tęczy? Dla Pandemonium? Bo Gateway w porównaniu do słoneczek, pitek itp to moim zdaniem posysa ;]
Release the Przemcio!
trikk to pomyśl co się stanie jak ktoś inny wpadnie na równie wspaniały pomysł klocka za pierdyliard punktów i mu go wessie gateway. 20-0 bazowo.
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
Szanse na wessanie gatewayem są IMO baaardzomocno średnie. 1/12 dokładnie. Tzn, że raz na 2 gry coś wessiesz. Natomiast takie słonko przepierdala się przez 3/4 dwarfickiej armii, czołgi itp gówna ;] Chociaż z drugiej strony Pandemonium jak dla mnie gnie i niszczy teraz, bo po udanym cascie każda magiczna armia robi baju baju ;]
Release the Przemcio!
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tak samo dobry ten rzut jest jak w 7ed.Varinastari pisze:Od Eye of the Gods. Na 11-12tce. Przy 3 rzutach w pierwszej turze z możnością przerzucania na 8,7,6 i dwoma w każdej kolejnej turze ten klocek ma Divine Greatness zaklepane.
a kto go testował po za mną? bo nie słyszałem... pomijając ów fakty tak naprawdę najlepiej wychodzi jak w pierwszym rzucie padnie na to że dostaną fear bo potem zmienią na terror i jeszcze więcej szans na re- roll i takie tam
pamiętajcie że choseni nie przerzucają 2 i 7 z blesów od warshrainów
tak naprawdę wolał bym mieć kawę 15 typa z wardem niż 30 chosenów... przy 2 warshrainash mają podobne prawdopodobieństwo jak choseni z 3 rolami, czemu(?) bo mają feara którego jak wylosujemy możemy re-rolować do skutku albo zmienić na terror i potem jak w przypadku chosenów, atuty kawy większy SV i 5S baza ( MA ) z banner of rage
biorąc pod uwagę że taki kloc chosenów nie ma z byt wielkiego powodzenia z masą strzelania, parkach maszyn, skavenach ( 13 ), mass monster lizaki DE, podobną wersją klocka HE, VC, magią z sniperkami bo jak w 1 turze nie wyjdzie ( 2 tura to prawie jak 100% na 3+warda choć zależy jak kto wybiera bonusy ) lub nie będziemy zaczynać to zginie chempona co ułatwia spełnieniu mega planu, i armiami na masie śmieci bo będziemy kręcić się w kółeczko aż dostaniemy tył bok i w końcu zginie BSB a bez re-rolla wiadomo jak się zdaje ld na 8
a pandemonium można wasze pierw dispelować a potem się bawić w czarowanie nieprawdaż?
fakt, nowe ripy...
IMO na duzym magu heaven i mamy 0 (-1 to hit, strzelanie na 4+), 1 ( re-roll 1 na trafienie, woundowanie i savey) i 3 (re-rolle 6 u przeciwnika). O wiele bardziej opłacalne na ten kloc. Do tego kometa, odsuwanie przeciwnika, chain lightning i D6S6 =). Wydaje się to lepszą opcją, niż Gate i pandemonium
IMO na duzym magu heaven i mamy 0 (-1 to hit, strzelanie na 4+), 1 ( re-roll 1 na trafienie, woundowanie i savey) i 3 (re-rolle 6 u przeciwnika). O wiele bardziej opłacalne na ten kloc. Do tego kometa, odsuwanie przeciwnika, chain lightning i D6S6 =). Wydaje się to lepszą opcją, niż Gate i pandemonium
Release the Przemcio!