Chaos Lord of Tzeentch @ 346.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Barding
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Barded Chaos Steed
Chaos Lord of Tzeentch @ 354.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Barding
Armour of Destiny [50.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
Ogre Blade [40.0]
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Slaanesh @ 195.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Steed of Slaanesh
Exalted Hero of Tzeentch @ 239.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Stream of Corruption [20.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer @ 160.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
30 Chaos Marauders of Tzeentch @ 250.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Light Armour; Shield; FCG
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes
11 Chaos Marauders of Khorne @ 116.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Shield; FCG
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 450.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
FCG
Blasted Standard [40.0]
7 Chaos Knights of Khorne @ 375.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; FCG
Banner of Swiftness [15.0]
5 Chaos Warhounds @ 35.0 Pts
Scaly Skin :]
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2900.0
Chaos 2900
najważniejszy unit w rozpie.Jasiuuu pisze:5 Chaos Warhounds @ 35.0 Pts
Scaly Skin :]
a tak na serio, podoba mi się. masz 2 kawy, które przepychają prawie każdy klocek. 2 kowbojów szarżuje na WL, potem kawa na bok i pozamiatane.
sporo tanich fastów to moim zdaniem też atut tej rozpy. od 1 tury zagrażasz magom, maszynom.
a te fasty to się w ogóle spisują? nie giną w dwóch pierwszych turach od zwykłych łuków, których coraz więcej na stołach?
koksy i kawalerie wyglądają naprawdę porządnie... bo się tylko trochę o magie, która będzie robiła Cię w balona cały czas (i nie mam tu na myśli czarów zadających obrażenia)
koksy i kawalerie wyglądają naprawdę porządnie... bo się tylko trochę o magie, która będzie robiła Cię w balona cały czas (i nie mam tu na myśli czarów zadających obrażenia)
fasty są jeszcze lepsze niż w 7mej a służą do kontrolowania sytuacji na polu bitwy , ta kawa bez nich to jakiś żart-żal
25% musi pójść w core - do wyboru mamy w chaosie albo fasty albo pieszych marauderów , z racji tego że ta rozpiska jest w kategorii 'szybko ofens' (o ile da się coś takiego w kejosie zrobić)- za którym tak bardzo zatęskniłem przez 7ed gejowanie się na magii i smoku- to fasty są bardziej potrzebne niż wagony piechoty
żeby to był book do 6ed to byłbym w niebie ( knigchci byli w slocie core)
myśle jak jeszcze dozbroić lorda i chyba wytne knighta i dam mu d6s4 noasv żeby mógł championów zdejmować , do tego jakiś armour może...
25% musi pójść w core - do wyboru mamy w chaosie albo fasty albo pieszych marauderów , z racji tego że ta rozpiska jest w kategorii 'szybko ofens' (o ile da się coś takiego w kejosie zrobić)- za którym tak bardzo zatęskniłem przez 7ed gejowanie się na magii i smoku- to fasty są bardziej potrzebne niż wagony piechoty
żeby to był book do 6ed to byłbym w niebie ( knigchci byli w slocie core)
myśle jak jeszcze dozbroić lorda i chyba wytne knighta i dam mu d6s4 noasv żeby mógł championów zdejmować , do tego jakiś armour może...
T