Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
jak dajesz beastlorda to zmieść tam greatshamana daj mu DS i chalis + 4lvl i jest szamana broniący hord bestii takie ustawienie uwielbiam
Ostatnio takie cuś wykminilem na 2500:
Doombull General 342
Bloodshed Blade (+3A)
Ramhorn Helm, Dragonbane Gem(ward 2+ od ognia)
Gnarled Hide, Heavy Armor
Gorebull BSB 235
AHW, Silvered Armor (2+ Sejw)
Gorebull 215
AHW, Chalice of the Dark Rain, Seed of rebirth (regenka 6+)
35 Gorów 305
Ahw, FCG
4 x Chariot 4 x 80
2 x Razorgor Chariot 2 x 145
4 Minotaury z ahw 236
Gorgona 275
Cygor 275
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
hmm.. klimatycznie świetnie tylko gdzie chcesz trzymać tych koksów teraz to zejdą od byle pierdnięcia ( niestety ) nie mówiąc o zerowej anty magii
najbardziej podoba się złożony generał, tlko obawiam się że może mieć pecha w rzucie i bez re- rolla może possać...
jednak dla doomka axe albo ten mieczyk z ASF to mus dla niego bo jak będzie w trafiał to jest większe szanse na wygranie CC i dodanie nowych ataków... choć 8A tak o, po prostu jest kuszące
najbardziej podoba się złożony generał, tlko obawiam się że może mieć pecha w rzucie i bez re- rolla może possać...
jednak dla doomka axe albo ten mieczyk z ASF to mus dla niego bo jak będzie w trafiał to jest większe szanse na wygranie CC i dodanie nowych ataków... choć 8A tak o, po prostu jest kuszące
moja rozkmina na 8 ed, niestety czyste teoretyzowanie gdyż jestem na banicji i pierwsze gry będę mógł grać w październiku
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Sword of Antiheros [30.0]
Trickster's Helm [50.0]
Potion of Toughness [20.0]
1 Great Bray-Shaman @ 300.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4
Herdstone Shard [50.0]
Sceptre of Stability [15.0]
1 Bray Shaman @ 150.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Gorebull @ 242.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
Golden Sigil Sword [15.0]
20 Gor Herd @ 175.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician
40 Ungor Herd @ 249.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
10 Ungor Herd @ 50.0 Pts
Shield
5x5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
2x5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Minotaurs @ 325.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
1 Ghorgon @ 275.0 Pts
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2500.0
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Sword of Antiheros [30.0]
Trickster's Helm [50.0]
Potion of Toughness [20.0]
1 Great Bray-Shaman @ 300.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4
Herdstone Shard [50.0]
Sceptre of Stability [15.0]
1 Bray Shaman @ 150.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Gorebull @ 242.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
Golden Sigil Sword [15.0]
20 Gor Herd @ 175.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician
40 Ungor Herd @ 249.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
10 Ungor Herd @ 50.0 Pts
Shield
5x5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
2x5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Minotaurs @ 325.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
1 Ghorgon @ 275.0 Pts
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2500.0
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
2 rzeczy bym zmienił:
6 minosków...
i ungory na gory... a tak po za tym dość mocna magikująca rozpa
dzisiaj grałem czymś takim na turnieju...
2350 / 2348
Beastlord, ogre blade, talisman of preservation, dragonhelm, HA, shield
great shaman, chalice of dark rain, level 4, DS, ironcurse icon
gorebull, crown of command, BSB, gnarled hide, HA, shield
2x 5x ungor rider's, music
2x 10 gor, AHW
2x 20 gorw, AHW, FCG
27x bestigor, FCG, warbanner
7x minotaur, AHW, music, chempion, blackened plate
2x 1x razorgor
%
Lord: 559 / 588
Hero: 247 / 588
Core: 590 / 588
Specjal: 952 / 1176
Rare: 0 / 588
bez szału poszło.. pierwsza z VC 2 kluczowe rzuty dla mnie nie pomyślne, 1 stubborna na 9 nie zdałem ( bez re-rolla bo BSB padł od wielkiej mantysi ) a 2 rzut to shamni w chalangu dostał KB od chempiona gwardii potem magią pozamiatał 0 / 20
później bey
i WE... strasznie dużo strzelania ale daliśmy radę... driady w co wpadły robiły masakrę ale było tylko 1 drzewo więc nie najgorzej ( w ogóle zapomniałem użyć kielicha teraz o tym sobie przypomniałem ) 15 / 5
6 minosków...
i ungory na gory... a tak po za tym dość mocna magikująca rozpa
dzisiaj grałem czymś takim na turnieju...
2350 / 2348
Beastlord, ogre blade, talisman of preservation, dragonhelm, HA, shield
great shaman, chalice of dark rain, level 4, DS, ironcurse icon
gorebull, crown of command, BSB, gnarled hide, HA, shield
2x 5x ungor rider's, music
2x 10 gor, AHW
2x 20 gorw, AHW, FCG
27x bestigor, FCG, warbanner
7x minotaur, AHW, music, chempion, blackened plate
2x 1x razorgor
%
Lord: 559 / 588
Hero: 247 / 588
Core: 590 / 588
Specjal: 952 / 1176
Rare: 0 / 588
bez szału poszło.. pierwsza z VC 2 kluczowe rzuty dla mnie nie pomyślne, 1 stubborna na 9 nie zdałem ( bez re-rolla bo BSB padł od wielkiej mantysi ) a 2 rzut to shamni w chalangu dostał KB od chempiona gwardii potem magią pozamiatał 0 / 20
później bey
i WE... strasznie dużo strzelania ale daliśmy radę... driady w co wpadły robiły masakrę ale było tylko 1 drzewo więc nie najgorzej ( w ogóle zapomniałem użyć kielicha teraz o tym sobie przypomniałem ) 15 / 5
War2bone:
Death jest fajny ale ma maly zasięg na GS lepiej shadow.
Według mnie można lepiej złożyć BeastLorda.
I na minosach przydal by się sztandar +1M
Khumanor:
jak się spisują Bestigory?
Death jest fajny ale ma maly zasięg na GS lepiej shadow.
Według mnie można lepiej złożyć BeastLorda.
I na minosach przydal by się sztandar +1M
Khumanor:
jak się spisują Bestigory?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
według oczekiwania... z szamanów rzucamy tylko 0 z beata by T mieć 5 i styka... daję im najczęściej war banner albo flaming... war banner często się przydaje brew pozorom
np.: szarża hydry od boku ( użył BW wcześniej na czymś ) zabja 7 ( a nie mieli 5T) + 2 do CR szarża i bok... odaje lordem z axami i 3 normalnymi zadaję 4 rany + 3 szeregi + 1 banner + war banner + 1 ze spearmenów... przegrywa o jeden i to starczy by się przekręcić i dobić w następnej turze
... choć ostatnio tęsknię za doomkiem może niedługo wrzucę fajną rospę na 2500 z mass minos fluf
np.: szarża hydry od boku ( użył BW wcześniej na czymś ) zabja 7 ( a nie mieli 5T) + 2 do CR szarża i bok... odaje lordem z axami i 3 normalnymi zadaję 4 rany + 3 szeregi + 1 banner + war banner + 1 ze spearmenów... przegrywa o jeden i to starczy by się przekręcić i dobić w następnej turze
... choć ostatnio tęsknię za doomkiem może niedługo wrzucę fajną rospę na 2500 z mass minos fluf
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
no i nadszedł ten czas... zapraszam do lektury :Khumanor pisze:... choć ostatnio tęsknię za doomkiem może niedługo wrzucę fajną rospę na 2500 z mass minos fluf
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 37#p618737
pozdrawiam
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
LD jest najczęściej 9 z przerzutem z BSB... po drugie ta klopa w tej ed. nie ma za czym się chować po mimo jej mobilności i ma 5W i 5T co dodatkowo zniechęca
gram bez anty magi już długi czas co prawda DoCh i WoCh... a BoCh jeszczę tak nie testowałem może już w poniedziałek się sprawdzą...
pozdrawiam
gram bez anty magi już długi czas co prawda DoCh i WoCh... a BoCh jeszczę tak nie testowałem może już w poniedziałek się sprawdzą...
pozdrawiam
BEASTMEN 2500 (2500/2495)
LORDS (539 pkt)
Beastlord (254 pkt)
- shield 3 pkt
- heavy armour 6 pkt
- gnarled hide 15pkt
- ramhorn helm 15 pkt
- dawnstone 25 pkt
- crown of command 35 pkt
- shrieking blade 10 pkt
Great Bray Shaman lev 4 Death (285 pkt)
- obsidian lodestone 45 pkt
- charmed shield 5 pkt
HEROES (565 pkt)
Bray Shaman lev 2 Death (160 pkt)
- skin of man 15 pkt
- power scroll 35 pkt
Bray Shaman lev 1 Shadow (125 pkt)
- shard of herdstone 50 pkt
Bray Shaman lev 1 Shadow (120 pkt)
- dispell scroll 25 pkt
- hagtree fetish 20 pkt
Wargor BSB (160 pkt)
- pelt of shadowgave 45 pkt
- tormentor sword 5 pkt
CORE (631 pkt)
5x ungor raider 30 pkt
5x ungor raider 30 pkt
5x ungor raider 30 pkt
5x ungor raider 30 pkt
22x gor herd 191 pkt
-musician
-standard bearer
-additional hand weapon
10x gor herd 80 pkt
-additional hand weapon
10x gor herd 80 pkt
-additional hand weapon
Tuskgor charriot 80 pkt
Tuskgor charriot 80 pkt
SPECIALS (485 pkt)
6x Harpy scout 84 pkt
4x Minotour (236 pkt)
- additional hand weapon
3 x Razorgor herd (165 pkt)
RARE (275 pkt)
Cygor (275 pkt)
założenia rozpy:
- chcę wykorzystac bonus jaki daje herdstone, tj. minimum generację 3 kości. mały mag kamikaze - nie dożyje pewnie do 3 tury.
- ambush + harpie i kamikaze mag - musza zająć się maszynerią.
- zastanawiam się czy trzymanie 4 herosów w jednym klocku gorów nie jest zby ryzykowne.
- mam jedynie wątpliwosci co do złożenia beastlorda - złożony na samodzielne trzymanie klocków z modelami o siłe < niż 6, bez killing blowa. jak trafi na jakiegoś wyjadacza - to bez warda, regenki, zostanie zjedzony. ewentualnie mogę z niego zrobić mordercę smoków - ale bez stubborna. na doombulla mnie w tej konfiguracji nie stac.
co Wy nato? może jakieś wskazówki?
LORDS (539 pkt)
Beastlord (254 pkt)
- shield 3 pkt
- heavy armour 6 pkt
- gnarled hide 15pkt
- ramhorn helm 15 pkt
- dawnstone 25 pkt
- crown of command 35 pkt
- shrieking blade 10 pkt
Great Bray Shaman lev 4 Death (285 pkt)
- obsidian lodestone 45 pkt
- charmed shield 5 pkt
HEROES (565 pkt)
Bray Shaman lev 2 Death (160 pkt)
- skin of man 15 pkt
- power scroll 35 pkt
Bray Shaman lev 1 Shadow (125 pkt)
- shard of herdstone 50 pkt
Bray Shaman lev 1 Shadow (120 pkt)
- dispell scroll 25 pkt
- hagtree fetish 20 pkt
Wargor BSB (160 pkt)
- pelt of shadowgave 45 pkt
- tormentor sword 5 pkt
CORE (631 pkt)
5x ungor raider 30 pkt
5x ungor raider 30 pkt
5x ungor raider 30 pkt
5x ungor raider 30 pkt
22x gor herd 191 pkt
-musician
-standard bearer
-additional hand weapon
10x gor herd 80 pkt
-additional hand weapon
10x gor herd 80 pkt
-additional hand weapon
Tuskgor charriot 80 pkt
Tuskgor charriot 80 pkt
SPECIALS (485 pkt)
6x Harpy scout 84 pkt
4x Minotour (236 pkt)
- additional hand weapon
3 x Razorgor herd (165 pkt)
RARE (275 pkt)
Cygor (275 pkt)
założenia rozpy:
- chcę wykorzystac bonus jaki daje herdstone, tj. minimum generację 3 kości. mały mag kamikaze - nie dożyje pewnie do 3 tury.
- ambush + harpie i kamikaze mag - musza zająć się maszynerią.
- zastanawiam się czy trzymanie 4 herosów w jednym klocku gorów nie jest zby ryzykowne.
- mam jedynie wątpliwosci co do złożenia beastlorda - złożony na samodzielne trzymanie klocków z modelami o siłe < niż 6, bez killing blowa. jak trafi na jakiegoś wyjadacza - to bez warda, regenki, zostanie zjedzony. ewentualnie mogę z niego zrobić mordercę smoków - ale bez stubborna. na doombulla mnie w tej konfiguracji nie stac.
co Wy nato? może jakieś wskazówki?
lord wg mnie zlozony srednio fajnie, ja myślałem nad takim złożeniem barana:
Brass Cleaver (+1 atak za kazdego w styku)
Ramhorn helm (wiadomo)
Gneral Hide (wiadomo)
z common magic items
dawnstone (reroll aSv)
i moze ench item - enemy przerzuca WardSv (na demony, WElfy, charów)
Brass Cleaver (+1 atak za kazdego w styku)
Ramhorn helm (wiadomo)
Gneral Hide (wiadomo)
z common magic items
dawnstone (reroll aSv)
i moze ench item - enemy przerzuca WardSv (na demony, WElfy, charów)
Hurtmaker masz nielegalnego 1 szamana z fetyszem i skrollem pozatym strasznie cię mało ja bym zrezygnował z cygora MR 3 na lordzie i masz 300 punktów na przynajmniej 30 gorow które dobrze walczą i będą dobrym miejscem dla herosów.
Nie wiem jak dla was ale mnie bardzo kusi granie na jaberze w tej edycji uważam że będzie dobrym wyborem podobnie zresztą jak cygor ale niewiadomo skąd na nie wziąć punkty.
Oto rozpa z DMP ugrałem 50 punktów
O&G 15 5
Empire 6 14
DoC 10 10
DoC 8 12
Skav 11 9
GBS lv4 325
Chalice of Dark Rain 40 (-1BS, or 4+ to shot-if not BS, for one turn),
Shard of Herdstone 50 (Additional PD to each wizard in 6”)
Wargor BSB 166
Gnarled Hide 15 (5+ Scally Skin),
Sword of Might 20 (+1S),
Ramhorn Helm 15 (6+ Armour Save, 1A for each successful save),
Haewy Armour 4, Shield 2 1+AS
Szaman Lv2 AHW 2 162
DS 25, DS 25
Szaman Lv2 AHW 2 157
DS 25,
Hagtree Fetish 20(reroll to hit in magic to one unit in 24”)
2xRazorgors 3 2x 165
Harpie 7 77
Harpie 6 66
7xungors skirmishers 5 musician 7x33 231
ungors skirmishers 5 30
Gor herd 20 FCG AHW 185
Gor herd 15 musician AHW 125
2xGor herd 10 AHW 2x80
Gor herd 10 musician AHW 85
2xDOW Canon 2x85
Tuskgor Chariot 80
Po pewnych przeróbkach według mnie idealnie nadaje się na 8 edycję
Nie wiem czy jest sens ładować punkty w Beastlorda bo 8 z przerzutem od 9 nie różni się jakoś diametralnie szczegulnie gdy nie będziemy iść klockiem z gienkiem do walki.Lords 305
GBS lv4 BEAST 305
DS 25, Ironcurse Icon 5 (6+Ward against Warmachine),
Shard of Herdstone 50 (+1PD for each shaman in 6”)
Shaman Lv2 AHW 2 SHADOW 152
Chalice of Dark Rain 40 (-1BS, or 4+ to shot-if not BS, for one turn)
Shaman Lv2 AHW 2 BEAST 162
Skin of Man 15 (Scout),
Power Scroll 35
Gorbull BSB 247
Gnarled Hide 15 (5+ Scally Skin),
Ramhorn Helm 15 (6+ Armour Save, 1A for each successful save),
Biting Blade 10 (-1 AS),
Luckstone 5 (Reroll 1 AS),
Potion of Speed 5 (+3 I for 1 turn),
Haewy Armour 8, Shield 4 1+AS
Razorgors 3 165
2xHarpie 5 2x 55
6 minotaurs 384
standard, musician, AHW
Gor herd 24 FCG AHW 217
Gor herd 19 FCG AHW 177
2xGor herd 10 musician, standard AHW 2x95
2xTuskgor Chariot 2x80
2x Ungors 8 musician 2x51
3x Ungors 5 musician 3x33
Ungors 5 30
Tak naprawdę to jedyne zmiany jakie przewiduję to lory i przedmioty na magach zobaczymy ja się spisze kombo skin of man ii power scrolla oraz zasłaniarki losa w postaci 8 ungorków.
Ralację pewnie zdam w okolicach 11 po turnieju na 2500
Nie wiem jak dla was ale mnie bardzo kusi granie na jaberze w tej edycji uważam że będzie dobrym wyborem podobnie zresztą jak cygor ale niewiadomo skąd na nie wziąć punkty.
Oto rozpa z DMP ugrałem 50 punktów
O&G 15 5
Empire 6 14
DoC 10 10
DoC 8 12
Skav 11 9
GBS lv4 325
Chalice of Dark Rain 40 (-1BS, or 4+ to shot-if not BS, for one turn),
Shard of Herdstone 50 (Additional PD to each wizard in 6”)
Wargor BSB 166
Gnarled Hide 15 (5+ Scally Skin),
Sword of Might 20 (+1S),
Ramhorn Helm 15 (6+ Armour Save, 1A for each successful save),
Haewy Armour 4, Shield 2 1+AS
Szaman Lv2 AHW 2 162
DS 25, DS 25
Szaman Lv2 AHW 2 157
DS 25,
Hagtree Fetish 20(reroll to hit in magic to one unit in 24”)
2xRazorgors 3 2x 165
Harpie 7 77
Harpie 6 66
7xungors skirmishers 5 musician 7x33 231
ungors skirmishers 5 30
Gor herd 20 FCG AHW 185
Gor herd 15 musician AHW 125
2xGor herd 10 AHW 2x80
Gor herd 10 musician AHW 85
2xDOW Canon 2x85
Tuskgor Chariot 80
Po pewnych przeróbkach według mnie idealnie nadaje się na 8 edycję
Nie wiem czy jest sens ładować punkty w Beastlorda bo 8 z przerzutem od 9 nie różni się jakoś diametralnie szczegulnie gdy nie będziemy iść klockiem z gienkiem do walki.Lords 305
GBS lv4 BEAST 305
DS 25, Ironcurse Icon 5 (6+Ward against Warmachine),
Shard of Herdstone 50 (+1PD for each shaman in 6”)
Shaman Lv2 AHW 2 SHADOW 152
Chalice of Dark Rain 40 (-1BS, or 4+ to shot-if not BS, for one turn)
Shaman Lv2 AHW 2 BEAST 162
Skin of Man 15 (Scout),
Power Scroll 35
Gorbull BSB 247
Gnarled Hide 15 (5+ Scally Skin),
Ramhorn Helm 15 (6+ Armour Save, 1A for each successful save),
Biting Blade 10 (-1 AS),
Luckstone 5 (Reroll 1 AS),
Potion of Speed 5 (+3 I for 1 turn),
Haewy Armour 8, Shield 4 1+AS
Razorgors 3 165
2xHarpie 5 2x 55
6 minotaurs 384
standard, musician, AHW
Gor herd 24 FCG AHW 217
Gor herd 19 FCG AHW 177
2xGor herd 10 musician, standard AHW 2x95
2xTuskgor Chariot 2x80
2x Ungors 8 musician 2x51
3x Ungors 5 musician 3x33
Ungors 5 30
Tak naprawdę to jedyne zmiany jakie przewiduję to lory i przedmioty na magach zobaczymy ja się spisze kombo skin of man ii power scrolla oraz zasłaniarki losa w postaci 8 ungorków.
Ralację pewnie zdam w okolicach 11 po turnieju na 2500
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
jeszcze raz gratulacje
nie wiem za mało pierdolnięcia ma ta rozpa
no tak ma kryta wobec magii się nie zmieniła.. co może dać zbyt nie jestem osobą wiarygodną w tym temacie ale 1 minoski i 3 razory tylko to jakiegoś większego uderzenia... nie jestem przekonany czy starczy
nie mogę zrozumieć tego planu z power scrollem bo jaki czar byś miał z niego rzucić? bo duża losowość i możliwość stracenia smoka bo wylosujesz na dużym... a inne czary są nie aż takie super
może weż 2 dużych z beast i shadow + 2 małych w tej kombinacji...
shadowem obniżasz a beastem buffujesz może to dać niezłe rezultaty
nie wiem za mało pierdolnięcia ma ta rozpa
no tak ma kryta wobec magii się nie zmieniła.. co może dać zbyt nie jestem osobą wiarygodną w tym temacie ale 1 minoski i 3 razory tylko to jakiegoś większego uderzenia... nie jestem przekonany czy starczy
nie mogę zrozumieć tego planu z power scrollem bo jaki czar byś miał z niego rzucić? bo duża losowość i możliwość stracenia smoka bo wylosujesz na dużym... a inne czary są nie aż takie super
może weż 2 dużych z beast i shadow + 2 małych w tej kombinacji...
shadowem obniżasz a beastem buffujesz może to dać niezłe rezultaty
co do minosków to jeżeli 7 treekenów to taka potęga to 6 minosów z gorbulem mieli ich na dzień dobty.
Khumator ty po prostu nie doceniasz gorów a w lorze besti masz 4 dobre czary: 0, speara, zamienianie w smoka, i 4 która moim zdaniem jest miażdząca 1/3 szansy że hydra zleci to dla mnie spoko deal.
Muszę wyprubować także 14 bądź 20 ungorków z FCG i spearami bo z gorbulem to się robi całkiem sensowny oddział uderzeniowy, a taka 14 to tylko 100 punktów wypłacająca 17 ataków a to już sporo.
Khumator ty po prostu nie doceniasz gorów a w lorze besti masz 4 dobre czary: 0, speara, zamienianie w smoka, i 4 która moim zdaniem jest miażdząca 1/3 szansy że hydra zleci to dla mnie spoko deal.
Muszę wyprubować także 14 bądź 20 ungorków z FCG i spearami bo z gorbulem to się robi całkiem sensowny oddział uderzeniowy, a taka 14 to tylko 100 punktów wypłacająca 17 ataków a to już sporo.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
minoski a treekiny różnią się wardem i 5T no i SV większego
wcale nie nie doceniam gorów ale nie są główną siłą uderzeniową.. tylko dobrymi ziomkami do CR.. banner + jakieś szeregi... no tak +1s +1t na gorry robi dobrze ale i tak nie są generalną jednostką
gory są lepsze bo ungorach... można więcej CR nabić.. mniej WS i T to jednak swoje robi... a ungory ze spearem vs gory z AHW masz tyle samo ataków, a nawet więcej jak coś w bok wpadnie
wcale nie nie doceniam gorów ale nie są główną siłą uderzeniową.. tylko dobrymi ziomkami do CR.. banner + jakieś szeregi... no tak +1s +1t na gorry robi dobrze ale i tak nie są generalną jednostką
gory są lepsze bo ungorach... można więcej CR nabić.. mniej WS i T to jednak swoje robi... a ungory ze spearem vs gory z AHW masz tyle samo ataków, a nawet więcej jak coś w bok wpadnie
tylko problem polega na tym że gorbull może wejść do ungorków i się w nich swobodnie przemieszcza co w gorach jest niemożliwe.
Symulacja walki minosów z treekinami nawet jak one wpadają
gorbull powinien nabić 2 woundy i kolejny bo 1 treekin będzie bił po nim
ran zadajemy sobie podobną ilość a ja mam jeszcze 2 sztandary plus możliwość wcześniejszego zfrenzowania się bardziej i wrzucenia sobie jakiś plusów do statystyk
Symulacja walki minosów z treekinami nawet jak one wpadają
gorbull powinien nabić 2 woundy i kolejny bo 1 treekin będzie bił po nim
ran zadajemy sobie podobną ilość a ja mam jeszcze 2 sztandary plus możliwość wcześniejszego zfrenzowania się bardziej i wrzucenia sobie jakiś plusów do statystyk