Aaa, chyba że o to chodzi, czajem. Ale czy czasami treekiny nie przegrają z jakimikolwiek 2 unitami...?Kalesoner pisze:Dostawi się do wiecej niż 1 unitu lub zaszarżuje na coś ustawionego w hordę..
Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Kalesoner pisze:Ostatnio w 3 tury walki wciagnęły 12 łuczników HE i 20 WL z BSB na raz, bez żadnych fajerwerków na kostkach.
w dzisiejszych czasach 20 WL to zakąska...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Wood Elves Army 2990 pts
1 Spellweaver @ 330.0 Pts
Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
13 Glade Guard @ 162.0 Pts
Longbow; Musician
7 Treekin @ 455.0 Pts
7 Treekin @ 455.0 Pts
10 Wardancers @ 201.0 Pts FCG
10 Wardancers @ 201.0 Pts FCG
Treeman @ 285.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2900.0
Co Wy na to??
1 Spellweaver @ 330.0 Pts
Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
13 Glade Guard @ 162.0 Pts
Longbow; Musician
7 Treekin @ 455.0 Pts
7 Treekin @ 455.0 Pts
10 Wardancers @ 201.0 Pts FCG
10 Wardancers @ 201.0 Pts FCG
Treeman @ 285.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2900.0
Co Wy na to??
Gdyby to byla na przykład rozpa na turniej za tydzien "Nowa edycja, nowe wyzwania", ktory jest na 2900, to powiedzialbym Ci, ze masz automatyczną masakrę w pierwszej grze. Nawet figurek nie musialbys rozstawiac. 
Gdyby to jednak nie byla rozpa na ten turniej, to jedyne, co mozna powiedziec, to ze rozpa jest mocna. Ja bym chyba tylko rozbil jedna 10 tancerzy na dwie 5-6. oraz dodal sztandar dajacy plonace ataki na GG.

Gdyby to jednak nie byla rozpa na ten turniej, to jedyne, co mozna powiedziec, to ze rozpa jest mocna. Ja bym chyba tylko rozbil jedna 10 tancerzy na dwie 5-6. oraz dodal sztandar dajacy plonace ataki na GG.
nie ma to jak reklama turniejubless pisze:Gdyby to byla na przykład rozpa na turniej za tydzien "Nowa edycja, nowe wyzwania", ktory jest na 2900, to powiedzialbym Ci, ze masz automatyczną masakrę w pierwszej grze. Nawet figurek nie musialbys rozstawiac.

moja rozpa na turniej "Nowa edycja, nowe wyzwania"

1 Highborn @ 281 Pts
General ;Spear; Longbow; Light Armour
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
Shield of Ptolos [25]
Dragonbane Gem [5]
1 Great Eagle @ [50] Pts
1 Spellweaver @ 305 Pts
Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
1 Spellsinger @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
20 Glade Guard @ 274 Pts, fcg
Banner of Eternal Flame [10]
10 Glade Guard @ 126 Pts, muzyk
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts, banner
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
7 Treekin @ 455 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2900
hmm jesli celujesz w PG to wildzi papa:) bo nie widze dla nich zastosowania w tej edycji a w takiej ilości juz w ogóle... Jak wildzi to wydaje mi sie że jakis spory klocek z noblem na jeleniu w środku:) a jak koniecznie chcesz fasty to IMO glade ridersi bedą lepsi:) A reszta chyba całkiem fajna.
dlaczego gladzi mają być lepsi od wildów?
wildzi są tani, ściągają ostrzał, mogą spróbować szarży na klocek z rannym magiem (snajperki), straszą maszynki. w scenariuszu b&g poruszają się gdzieś daleko od pola bitwy.
ewentualnie zasłaniają łuki przed orłem/orłami, innym fastem, bo chyba tancerzami nie mogę tego zrobić...
wildzi są tani, ściągają ostrzał, mogą spróbować szarży na klocek z rannym magiem (snajperki), straszą maszynki. w scenariuszu b&g poruszają się gdzieś daleko od pola bitwy.
ewentualnie zasłaniają łuki przed orłem/orłami, innym fastem, bo chyba tancerzami nie mogę tego zrobić...
Ja na te punkty wzialbym nawet dwa oddzialy wildów ze sztandarami. Ta jednostka ma jednak duze mozliwosci. Akurat w B&G faktycznie nie rzucalbym im w srodek bitwy (ale do tego scenariusza tez sa potrzebni!), ale w pozostalych scenariuszach, dzieki Vangurad, dzieki LD9 (łatwo zdaja, zeby wykonac marsz), dzieki wysokiej inicjatywie i dobrych atakach w sytuacji, kiedy nie szarzuja (moga sie podstawiac pod lekkie jednostki i je dosyc skutecznie kroic) - moga sie naprawde ladnie splacic.
Troche sie wszyscy zachlysneli nowa edycja i z 7edycyjnych partyzantek i minimaksów przerzucili sie radyklanie w drugą stronę - na wielkie kloce z minimum wsparcia lekkich jednostek. Ale po kilku bitwach widze juz, ze to byl blad. Lekkie jednostki tez sa bardzo potrzebne (chocby po to, zeby te wielkie kloce nie doszly tam, gdzie przeciwnik chcialby, zeby doszly). A wildzi są wciaz w swej kategorii bardzo wartosciowi.
Troche sie wszyscy zachlysneli nowa edycja i z 7edycyjnych partyzantek i minimaksów przerzucili sie radyklanie w drugą stronę - na wielkie kloce z minimum wsparcia lekkich jednostek. Ale po kilku bitwach widze juz, ze to byl blad. Lekkie jednostki tez sa bardzo potrzebne (chocby po to, zeby te wielkie kloce nie doszly tam, gdzie przeciwnik chcialby, zeby doszly). A wildzi są wciaz w swej kategorii bardzo wartosciowi.
bless pisze:Troche sie wszyscy zachlysneli nowa edycja i z 7edycyjnych partyzantek i minimaksów przerzucili sie radyklanie w drugą stronę - na wielkie kloce z minimum wsparcia lekkich jednostek. Ale po kilku bitwach widze juz, ze to byl blad.

Charakteru armii się nie zmieni nie wydając nowego booka.
Ignorowanie sprawdzonych unitów to błąd.
Wildzi to dalej dobry wybór goboss.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
pisałem to jak tylko były znane erraty, ich update - tak naprawdę świetnie mogą wejść na bok(dzięki temu że łatwo maszerują), są fastem i mają vanguard. Trochę bardziej boli ich strzelanie(bo gorszy screen, autohity itd) ale ten problem dotyczy wszystkich. Fakt że walce przeciwnik im odda, a i koniki nie mają bonusowego ataku ale z drugiej strony uderzanie po inicjatywie to też bardzo fajna sprawa...
@Maćko - wildzi to lekka jazda - jak będą duzi to będą do dupy - bo łatwo ich ubić a będą warci sporo punktów.
@Maćko - wildzi to lekka jazda - jak będą duzi to będą do dupy - bo łatwo ich ubić a będą warci sporo punktów.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
No i zawsze to tani i mobilny sztandar tam gdzie potrzeba, wystarczy 1 kolo bo boku i w odpowiedni sposób ustawieni idealni do wyciągania magó z klocków a w dodatku teraz mają warda 5+ też na magię 

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned