DoCH 2900

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Lenart
Falubaz
Posty: 1194

DoCH 2900

Post autor: Lenart »

2900 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Bloodthirster @ 540.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Immortal Fury [25.0]
Axe of Khorne [25.0]
Firestorm Blade [25.0]

1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25.0]
Master of Sorcery [25.0]

1 Herald of Khorne @ 190.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
Juggernaut

1 Herald of Khorne @ 215.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
Juggernaut

29 Pink Horrors of Tzeentch @ 390.0 Pts
Standard; Musician; Champion

13 Bloodletters of Khorne @ 198.0 Pts
Standard; Musician; Champion

13 Bloodletters of Khorne @ 198.0 Pts
Standard; Musician; Champion

7 Flesh Hounds of Khorne @ 245.0 Pts
7 Flesh Hounds of Khorne @ 245.0 Pts

0 Bloodcrushers of Khorne @ 90.0 Pts
1 Bloodreaper @ [20.0] Pts
1 Juggernaut @ [0.0] Pts

0 Bloodcrushers of Khorne @ 90.0 Pts
1 Bloodreaper @ [20.0] Pts
1 Juggernaut @ [0.0] Pts

3 Fiends of Slaanesh @ 165.0 Pts
3 Fiends of Slaanesh @ 165.0 Pts

Models in Army: 84


Total Army Cost: 2896.0

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

lord: fajnie złożony ale jak na razie, każdy ma przynajmniej 1 przedmiot anti fire więc głupio pozbyć się w taki sposób Blodzia, zamiast tego daj kolejnego SB

herosi: nie masz gdzie schować, heraldów na jaggach i ten sam minus co do bloodzia ( choć 1 można zostawić z ognistymi )

core: horrory... jedyne co może dłużej żyć

BL jest za mało min. 20

speciale: jeszcze piesków nie testowałem za bardzo w tej ed., plusem jest ich duży ruch... ale w 8 miały małe problemy przeżycia więc nie chcę wiedzieć jak w 7 się spisują

rare: BC + chempion? nie kumam tego myku.. po co? 1 to malutko już lepiej weź za te 90pkt. flamery ( i "ya" to napisałem :? )

fiendy wiadomo... super sprawa

Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Post autor: Akadera »

Wydaje mi sie ze keeper jest lepszym kozakiem w cc w tej edycji niz bloodek ale to kwestia gustu.
Ja bym chociaz 1x6 flammerow wcisnal a jakby sie dalo 2x6 zeby miec czym lekkie oddzialy omiatac.
Czym chcesz rozkrecac kloce? Psami srednio od boku bo bedziesz musial sporo ran nabic a od przodu to boze bron bo jak ci z 2 szeregow oddadza to moze byc nie ciekawie.
O jaggerach i bl juz Khumanor wspomnial.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Akadera pisze:Wydaje mi sie ze keeper jest lepszym kozakiem w cc w tej edycji niz bloodek ale to kwestia gustu
to zależy jak są złożeni... keeper z odzyskiwaniem ran jest lepszy ale bardziej uniwersalny jest z syreną... no wspomnijmy że może być magiem 4lvl, nie wiem czemu nie robicie rozp na starym combie z bannerem -2LD... dodatkowo mogło być tam 2 / 3 heraldy slannesha bijących bez SV czy też z syrenami a są gość tani ( albo dać im tylko 1lvl bez giftów i 4 takich dać ) ale kto co lubi :wink:

bloodzio jest bardziej wytrzymalszy na zwykły ostrzał czy też ze skaperowaną katapultę ( chodzi o hit z 3s ) bo jako jedyny na SV, dodatkowo trudno będzie go dobić z byle magic misla bo ma MR2 z bazy o tyle jest wytrzymalszy niż keeper, nie mówiąc że nawet ze śmieciem w CC SV zawsze się przyda jak jakieś przegięte rzuty będą albo na odwrót ( raz blodziem w trafiłem 2 razy "z re-rollel" i nic nie raniłem a ze Tstompa zabiłem 1 ) różnie to bywa :twisted:

ODPOWIEDZ