Plan jest prosty duzy mag ma ladowac bramke na dziendobry i pandemonium na do widzenia plus jak styknie kosci jakies inne czary. Malym magiem licze ze wylosuje slonko i przy pomocy homonoculusa mam od 3/5 lvl maga nagle z niego. Warshriny boostuja choosenow dopuki nie dostana wsv na 3+ w sumie i ewentualnie dodatkowego ataku. Helena straszy raczej bo jak narazie niewiele zrobila z tego co sie nia bawilem. Zastanawiam sie jeszcze nad sztandarem na choosenach bo ten mi troche srednio lezy. Champion na chlopakach jest do brania na klate jakis niewygodnych challengy bo drazni mnie srasznie ze w tej armii musze je wysowac jesli tylko mam mozliwosc. Duzy mag moze nawet z wiekszej ilosci kosci rzucac czary bo ma wywalone generalnie na miscasty z wsv 3+ i puppetem wiec s10 na klate nie boli szczegolnie.1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 425.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer @ 165.0 Pts
No Mark; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
Conjoined Homunculus [20.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
25 Chaos Marauders of Khorne @ 167.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
25 Chaos Marauders of Khorne @ 167.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
25 Chaos Marauders of Khorne @ 167.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
24 Chaos Marauders of Khorne @ 162.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
26 Chosen of Tzeentch @ 589.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; FCG
Rapturous Standard [20.0]
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 130
Total Army Cost: 2497.0
Woch 2500 choosenowo.
Woch 2500 choosenowo.
Ostatnio zmieniony 2 sie 2010, o 15:19 przez Akadera, łącznie zmieniany 2 razy.
Maruderzy bez zadnych broni? Nie zapomniales im dwurakow wrzucic czasem? Osobiscie rozbilbym chosenow (skoro koniecznie chcesz ich miec) na 2 oddzialy i wrzucilbym im halabardy, z S4 czesto niewiele zdzialaja. Po 12 w oddziale powinno byc cacy, oni i tak maja przedewszystkim kille nabijac, niewarto ihmo inwestowac w nadmiarowe modele. Jesli chodzi o bannery to jak dla mnie istnieja 3: razor, blasted i rage.
12 czolzenow, blasted, favor, fcg, halabardy - 343pts
12 czolzenow, razor, ironcurse icon, fcg, halabardy - 348pts
kosztuje nieco wiecej ale powinno byc efektywniejsze
12 czolzenow, blasted, favor, fcg, halabardy - 343pts
12 czolzenow, razor, ironcurse icon, fcg, halabardy - 348pts
kosztuje nieco wiecej ale powinno byc efektywniejsze
Dzieki za zwrocenie uwagi, myslalem ze wrzucilem a zapomnialem. Flaile wydaja mi sie lepsza opcja bo szkoda 4I marnowac. 12 wydaja mi sie za latwe do wystrzelania/zwarzywienia poza tym nie moge wtedy skupiac blessow z wszystkich warshrinow na boostowaniu 1 oddzialu tylko musze sie rozdrabniac i trudniej mi zlapac te blessy ktore chce Halabardy kosztuja a do tego to raczej i tak teraz nie uswiadczy sie raczej kawy a tylko na nia kombo z halabardami jest znacznie lepsze, na wiekszosc piechoty s4 powinna stykac. Na blasted szkoda mi pkt jesli mam duza szanse warda na 3+ na wszystko miec, rage chyba najszybciej z wymienionych. Mysle jeszcze nad zastapieniem choosenow warriorami zeby troche taniej wyszlo ale wtedy tylko 2 blessy niezbedne a 3 z bonusem do S/T/asv by sie tez przydal mimo wszystko
W sumie w weekend maly turniej to przetestuje bo narazie tylko 1 gre na demony mam tym za soba ale jak narazie wydaje sie w miare git, poza drobnymi watpliwosciami o ktorych juz wspomnialem.
W sumie w weekend maly turniej to przetestuje bo narazie tylko 1 gre na demony mam tym za soba ale jak narazie wydaje sie w miare git, poza drobnymi watpliwosciami o ktorych juz wspomnialem.
No ja generalnie jestem zwolennikiem zwyklych warriorow. Przede wszystkim koszt fcg u chosenow jest odstraszajacy. Za duzo wiary w te blessy i jeden deathstar bym nie pokladal, ale ja zawsze wolalem grac na wiekszej ilosci modeli.
Halabardy mozesz wrzucic zamiast tarcz i koszt sie nie zmieni, ale pewno chcesz miec lepsza ochrone przed lekkim strzelaniem, nie?
S4 jest niezla, ale gdy mozna miec S5 w dodatku na I5 i mielic kazda inna piechote (moze poza HE) to czasami chyba warto zrezygnowac z tarcz. Z drugiej strony puszki z 3+/5++ tez wydaja sie smaczne!
Jesli zas chodzi o maruderow pieszych to uwazam ze powinni byc w stanie cos zniszczyc po 1 turze walki. Zreszta tak czy owak wysoka inicjatywa ma znaczenie tylko wowczas gdy walczysz z elitarnymi, malo licznymi oddzialami - reszta i tak odda. Jak dla mnie wybor GW-flail jest oczywisty.
Halabardy mozesz wrzucic zamiast tarcz i koszt sie nie zmieni, ale pewno chcesz miec lepsza ochrone przed lekkim strzelaniem, nie?
S4 jest niezla, ale gdy mozna miec S5 w dodatku na I5 i mielic kazda inna piechote (moze poza HE) to czasami chyba warto zrezygnowac z tarcz. Z drugiej strony puszki z 3+/5++ tez wydaja sie smaczne!
Jesli zas chodzi o maruderow pieszych to uwazam ze powinni byc w stanie cos zniszczyc po 1 turze walki. Zreszta tak czy owak wysoka inicjatywa ma znaczenie tylko wowczas gdy walczysz z elitarnymi, malo licznymi oddzialami - reszta i tak odda. Jak dla mnie wybor GW-flail jest oczywisty.
sorc lord wart 525 pts , cos tam przytrzyma, ale w koncu skapituluje1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 425.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Disc of Tzeentch
jak juz robisz takiego kowboja (bez kawalerii pod reka) to gienka daj przynajmniej temu 2 lvl magu, to jak ci sciagna dyskowca ( , rozne rzeczy sie zdazaja ) bedziesz juz tylko stratny 425 pts
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Najwyraźniej pan. A nie ma jeszcze za sobą nauczki, by nie tworzyć "nieśmiertelnych" herosów.
Lord jest jak najbardziej wporzadku. Do zadnego combatu nie ma sie co nim pchac, po prostu rzucamy zza lasu brame i pandemonium. Ja mojemu daje 3 oko, zamiast roara (choc teraz jest jeszcze lepszy) zeby mnie nie kusilo do podlatywania na 12 cali. W szczegolnosci w zwiazku z losowymi szarzami i precyzyjnymi maszynami - nie ma co kusic losu
Sam taki lord jest niemalze niezabijalny i w duzym stopniu odporny na miscasty (puppet i ward 3+) - mysle ze lepszego zlozenia nikt nie wymysli w tej edycji.
Sam taki lord jest niemalze niezabijalny i w duzym stopniu odporny na miscasty (puppet i ward 3+) - mysle ze lepszego zlozenia nikt nie wymysli w tej edycji.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Po prostu dostaje na mordę 1-2 działa i klopy na rundę. Wiesz, że lasy nie zasłaniają teraz LoS'a?
Skrot myslowy, chodzi o skitranie sie przed przeciwnikiem naturalnie. Juz widze jak kazda armia z ktora grasz ma full artylerii, a Twoj lord-mag na patelni. Zawsze jest jakies miejsce gdzie mozesz sie schowac, a na wyjatkowe sytuacje, gdy musisz sie wystawic na ostrzal masz 1+/3++ i ewentualnego look-outa od jakiejs kawalerii. Mysle ze w tej edycji lepszej ochrony nie wyciagniesz.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
A nie warto po prostu wcisnąć go do oddziału i dać mu LOS! na 2+? Z tym wardem na 3+ i tak chuja mu zrobią w cc( zazwyczaj). Anyway, dla mnie era dyskowców przeminęła, głównie z racji lichych w porównaniu a Rb lorów magii.
Jak dla mnie moblinosc dysku jest nadal bardzo duza zaleta, a ward na 3+ na wszystko tylko poprawil jego przezywalnosc + look-out naturalnie jest nie do przecenienia. 24 cale zasiegu to nie jest za duzo, ja wole miec pewnosc ze brama pojdzie tam gdzie musi. Dodatkowo wkladajac mega-drogiego (jak sam zauwazyles) bohatera do oddzialu, jeszcze bardziej koncentrujesz punkty w jednym miejscu (w dodatku mniej ruchliwym). Coz, kazdy ma swoj styl gry.
Co do lorow z RB: sa faktycznie mocne, ale dlatego w rozpisce chetnie widze teraz trzecie oko - dysk jest bardzo pomocny (znowu) w jego wykorzystaniu.
Co do lorow z RB: sa faktycznie mocne, ale dlatego w rozpisce chetnie widze teraz trzecie oko - dysk jest bardzo pomocny (znowu) w jego wykorzystaniu.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
sam składam podobnego lorda dyskowca i jestem tak samo zadowolony, jak w 8 ed
ale ofc dużo bardziej bezpieczny byłby w klocach...
ale ofc dużo bardziej bezpieczny byłby w klocach...
Yedee:
Narazie w sumie tylko z 3 razy gralem na 8ed tylko i jak narazie tarcze zawsze sie sprawdzaly zeby chlopakow dopchnac do cc w jak najbardziej pelnym skladzie. Dla mnie spora roznice robi czy mam sv na 4+ czy 5+ jesli przykladowo przygrzeja we mnie 2x6 flammerow w jednej turze
Tak na oko to przy blessach do ktorych wylosowania daze (ward i dodatkowy atak) to z S4 powinienem tym klocem teoretycznie przerabac sie przez elfy ale to roznie moze byc przy tej ilosci kosci.
Jurak i Varinastari:
O duzego maga akurat sie najmniej obawiam bo jak narazie jak mowilem miscast robiacy hita z s10 to splywal po chlopaku. Ostatnio przetrzymalem tym keepera przez kilka tur combatu z dopchnietymi od boku maruderami tak zeby chlopak sie sypal. Sypal sie powolutku ale systematycznie i wystarczylo. Surfer pucha daje spokojnie rade jak narazie. Ale w sumie nie gralem jeszcze na pornole w sob pewnie na jakis trafie na turnieju w bialym wiec moze zmienie opinie i cos pokombinuje. Na haje, woch i doch bo na to narazie gralem chlopak daje rade. Zreszta wciaz sa obeliski i domki za ktorymi mozna sie na chwile skitrac, ewentualnie przeleciec za linie wroga i rzucic sliczna brameczke w kluczowe miejsce. Pandemonium przy infernalu swietnie sie spisuje Przeciwnicy od razu wala czary z mniejszej ilosci kosci przez co rzadziej im wchodza bo sie poprostu boja i srednio maja co rzucac przy obecnych skalach trudnosci. Niezgodze sie sie ze lore teczy jest slaby bo ma wciaz bardzo fajne czary klasyka to pandemonium i bramka ale swietny jest ten ze oddzial bije po sobie, bo przy duzych klocach to ladnie je mozna przerzedzic. Do tego czary teczy wymagaja mniej na rzucenie wiec moge z mniejszej ilosci kosci ciskac i zostaje mi ich wiecej na pozostale czary.
Krzyk moim zdaniem jest niezbedny zeby miec czym chociaz postraszyc niesmiertelnego pegaziste de z pedantem. Pod klocki chlopakiem i tak nie ma sensu podchodzic.
PS. W 7ed bloodkiem dalo sie wylatywac na 2x bolce i zazwyczaj nic sie nie dzialo to taka pucha moge w razie potrzeby na cannon wyleciec i powinno dac rade
Narazie w sumie tylko z 3 razy gralem na 8ed tylko i jak narazie tarcze zawsze sie sprawdzaly zeby chlopakow dopchnac do cc w jak najbardziej pelnym skladzie. Dla mnie spora roznice robi czy mam sv na 4+ czy 5+ jesli przykladowo przygrzeja we mnie 2x6 flammerow w jednej turze
Tak na oko to przy blessach do ktorych wylosowania daze (ward i dodatkowy atak) to z S4 powinienem tym klocem teoretycznie przerabac sie przez elfy ale to roznie moze byc przy tej ilosci kosci.
Jurak i Varinastari:
O duzego maga akurat sie najmniej obawiam bo jak narazie jak mowilem miscast robiacy hita z s10 to splywal po chlopaku. Ostatnio przetrzymalem tym keepera przez kilka tur combatu z dopchnietymi od boku maruderami tak zeby chlopak sie sypal. Sypal sie powolutku ale systematycznie i wystarczylo. Surfer pucha daje spokojnie rade jak narazie. Ale w sumie nie gralem jeszcze na pornole w sob pewnie na jakis trafie na turnieju w bialym wiec moze zmienie opinie i cos pokombinuje. Na haje, woch i doch bo na to narazie gralem chlopak daje rade. Zreszta wciaz sa obeliski i domki za ktorymi mozna sie na chwile skitrac, ewentualnie przeleciec za linie wroga i rzucic sliczna brameczke w kluczowe miejsce. Pandemonium przy infernalu swietnie sie spisuje Przeciwnicy od razu wala czary z mniejszej ilosci kosci przez co rzadziej im wchodza bo sie poprostu boja i srednio maja co rzucac przy obecnych skalach trudnosci. Niezgodze sie sie ze lore teczy jest slaby bo ma wciaz bardzo fajne czary klasyka to pandemonium i bramka ale swietny jest ten ze oddzial bije po sobie, bo przy duzych klocach to ladnie je mozna przerzedzic. Do tego czary teczy wymagaja mniej na rzucenie wiec moge z mniejszej ilosci kosci ciskac i zostaje mi ich wiecej na pozostale czary.
Krzyk moim zdaniem jest niezbedny zeby miec czym chociaz postraszyc niesmiertelnego pegaziste de z pedantem. Pod klocki chlopakiem i tak nie ma sensu podchodzic.
PS. W 7ed bloodkiem dalo sie wylatywac na 2x bolce i zazwyczaj nic sie nie dzialo to taka pucha moge w razie potrzeby na cannon wyleciec i powinno dac rade
Dlatego tez napisalem ewntualnego, jesli nie zauwazyles... Pisalem o takim zlozeniu lorda w oderwaniu od rozpiski, u mnie zawsze jakas kawaleria sie znajdzie. Nie rozumiem po co tak czepiacie sie slowek, kiedy samo przeslanie jest raczej oczywiste.jurak pisze:jakos w tej rozpie nie widze kawaleriiyedee pisze:masz 1+/3++ i ewentualnego look-outa od jakiejs kawalerii
pierwszy efekt juz niestety boli ale z pupetem wydaje sie w miare bezpieczny.Akadera pisze:O duzego maga akurat sie najmniej obawiam bo jak narazie jak mowilem miscast robiacy hita z s10 to splywal po chlopaku. Ostatnio przetrzymalem tym keepera przez kilka tur combatu z dopchnietymi od boku maruderami tak zeby chlopak sie sypal. Sypal sie powolutku ale systematycznie i wystarczylo. ....
tenczowy lore jest dalej bdobry, nikt tego nie kwestionuje, ale mag na dysku (ewentualnie bez kawy w poblizu), turniejowo to dla mnie hardcore, nawet z wardem na 3+.
@yedee
roster do oceny, to oceniamy.
jak sie spisuje komus to cieszyc tylko
Pandemonium wraz z nowymi zasadami RIPów ssie. Tura magii przeciwnika: 2 kostki na pandemonium. Potem masakruje resztą. Co prawda na klocek HE selfattack wydaje się bardzo fajny. Call to Glory też jest bez tragedii, ale IMO Death/Fire/Shadow/Heaven o wiele lepsze. Shadowem można ładnie uciekać magiem ;]
Release the Przemcio!