Shino... a to nie jest tak, że tylko wylosowane czary blokują kolejne ich wylosowanie dla pozostałych? Lory Master nie podlegają losowaniu więc mają tą sprawę z bańki?Shino pisze:to nie jest sposob. Skoro typo ma wykupione wszystkie czary i ma lore do siebie przypisany to je zna przed wystawieniem. Byloby jak mowisz gdyby wybieral lore po wystawieniuBlokuje wszystkie czary z lora który sam zna - sposób jest na to prosty - wylosować najpierw czary czarodziejami bez zasady Loremaster zanim się wystawi gościa znającego wszystkie czary.
8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart




1. Słoneczko, czy mag rzucający też testuje I? (z zasad vortexa "ustawiane w base to base" i czaru "all touched" testuja wynikałoby, ze tak, ale wonty sa ; p Poza tym np. w vermintadzie jest napisane że caster i jego unit nie mogą stac się efektem czaru - przy Xerusie tego nie dostrzegłem)
2. Czy czarodziej moze rzucac czary z comabtu? (zasady nie zabraniaja anp. tak Seer na dzwonie z combatu ma doskonały widok na wszystko wkoło a i np. taki Scorch line of sight nie wymaga)
3. Czy czar jak Crack (6 ze skaveńskiej ruiny) można rzucac z combatu w combat? (errata nie zdefiniowala czy to direct damage, a w opisie czaru nie jest napisane, że nie można)
2. Czy czarodziej moze rzucac czary z comabtu? (zasady nie zabraniaja anp. tak Seer na dzwonie z combatu ma doskonały widok na wszystko wkoło a i np. taki Scorch line of sight nie wymaga)
3. Czy czar jak Crack (6 ze skaveńskiej ruiny) można rzucac z combatu w combat? (errata nie zdefiniowala czy to direct damage, a w opisie czaru nie jest napisane, że nie można)
1) http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=24612
2) Zależy jakie. Magic misli nie może, ale resztę generalnie może (oprócz może jakiś specyficznych czarów)
3) Dobre pytanie. Ale na razie, jeśli nie jest to zabronione, to można
2) Zależy jakie. Magic misli nie może, ale resztę generalnie może (oprócz może jakiś specyficznych czarów)
3) Dobre pytanie. Ale na razie, jeśli nie jest to zabronione, to można

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
pg 31Qc-Rat pisze:3. Czy czar jak Crack (6 ze skaveńskiej ruiny) można rzucac z combatu w combat? (errata nie zdefiniowala czy to direct damage, a w opisie czaru nie jest napisane, że nie można)
ogolne zasady przy rzucaniu/target'owaniu/ na potrzeby magii.
4 podpunkt, nie mozna rzucac/target'owac/ czarow do cc
stosowane sa zasady z AB, jezeli nie ma ze mozna do CC to nie mozna

imo nie mozna.
Qc-Rat pisze:1. Słoneczko, czy mag rzucający też testuje I? (z zasad vortexa "ustawiane w base to base" i czaru "all touched" testuja wynikałoby, ze tak, ale wonty sa ; p Poza tym np. w vermintadzie jest napisane że caster i jego unit nie mogą stac się efektem czaru - przy Xerusie tego nie dostrzegłem)
2. Czy czarodziej moze rzucac czary z comabtu? (zasady nie zabraniaja anp. tak Seer na dzwonie z combatu ma doskonały widok na wszystko wkoło a i np. taki Scorch line of sight nie wymaga)
3. Czy czar jak Crack (6 ze skaveńskiej ruiny) można rzucac z combatu w combat? (errata nie zdefiniowala czy to direct damage, a w opisie czaru nie jest napisane, że nie można)
Reference Section – The Lore of Death, The Purple SunAndrzej pisze:1) http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=24612
of Xereus
Change “[...]Any model touched by the template must[...]” to
“[...]Any model under, or passed over by, the template
must[...]” in the fifth sentence.












gdzie:



strzelcy beda mieli tlosa do kawalerii, czy ci dostaja covera od moich jednostek?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Jeśli dam potion of Healing właściecielowi smoka to czy po jego użyciu bedzie leczył smoka?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
nie jest brany pod uwagę MR
Ward sv jak najbardziej
i odbiję piłeczkę
Czy jak mam hydrę z KB o kotła to czy Thundersomp! też jest z KB?
Ward sv jak najbardziej
i odbiję piłeczkę
Czy jak mam hydrę z KB o kotła to czy Thundersomp! też jest z KB?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.