Videssos 2-3 VI 2007
przejazd bryczką - i D6
Tak jak i obiecałem, scenariusze na Videssos.
1wsza bitwa:
Piched battle
2ga bitwa:
Strona, która wygrała bitwe (minimum 11-9) otrzymuje +1 duży punkt za każdego Large Targeta, który pozostał przy życiu, maksymalnie +3 ptk.
3cia bitwa:
Na środku stołu stoi stara skrzynia giganta. Może ją otwożyć TYLKO large target. Otwarcie wymaga całej tury. W środku mamy skarby. Rzuć kostką na efekt:
1- zdechła krowa czyli niby nic ale LT może nią rzucić na 8" działa jak katapulta z wyjątkiem siły 6 na "oczku", reszta S3. One use only.
2- LT znajduje alkohol. Odzyskuje 2 rany. (LT, nie natomiast jego jeździec)
3- LT zjada starą konfiturę z... eeeeeee..... lepiej nie wiedzieć z czego. Spieszy mu się w krzaki i zyskuje +1 do ruchu.
4- W skrzyni znajduje się mały skarb. +350 VP.
5 -LT znajduje amulet. Ma warda na 5+
6- W skrzyni jest kawał spaczenia. rzuć na oddzilną tabelkę.
1/2 traci połowę ran zaokrąglając w górę (dotyczy również jeźdźca, jeżeli taki go dosiada)
3/4 odzyskuje połowę ran zaokrąglając w dół (nie dotyczy jeźdźca)
5/6 odzyskuje wszystkie utracone rany. (dotyczy również jeźdźca potwora)
W tym scenariuszu Wood Elfy nie posiadają swojego dodatkowego lasku.
4ta bitwa:
Jeden z twoich Large Targetów dostają specjalną zdolność na początku bitwy, jednak za jego zabicie jest dodatkowe 150 punktów. Rzuć kością za zdolność.
1- +1MV
2- +1LD (max 10)
3- +1WS
4- +1S
5- +1T
6- +1W
5ta bitwa:
Piched battle
1wsza bitwa:
Piched battle
2ga bitwa:
Strona, która wygrała bitwe (minimum 11-9) otrzymuje +1 duży punkt za każdego Large Targeta, który pozostał przy życiu, maksymalnie +3 ptk.
3cia bitwa:
Na środku stołu stoi stara skrzynia giganta. Może ją otwożyć TYLKO large target. Otwarcie wymaga całej tury. W środku mamy skarby. Rzuć kostką na efekt:
1- zdechła krowa czyli niby nic ale LT może nią rzucić na 8" działa jak katapulta z wyjątkiem siły 6 na "oczku", reszta S3. One use only.
2- LT znajduje alkohol. Odzyskuje 2 rany. (LT, nie natomiast jego jeździec)
3- LT zjada starą konfiturę z... eeeeeee..... lepiej nie wiedzieć z czego. Spieszy mu się w krzaki i zyskuje +1 do ruchu.
4- W skrzyni znajduje się mały skarb. +350 VP.
5 -LT znajduje amulet. Ma warda na 5+
6- W skrzyni jest kawał spaczenia. rzuć na oddzilną tabelkę.
1/2 traci połowę ran zaokrąglając w górę (dotyczy również jeźdźca, jeżeli taki go dosiada)
3/4 odzyskuje połowę ran zaokrąglając w dół (nie dotyczy jeźdźca)
5/6 odzyskuje wszystkie utracone rany. (dotyczy również jeźdźca potwora)
W tym scenariuszu Wood Elfy nie posiadają swojego dodatkowego lasku.
4ta bitwa:
Jeden z twoich Large Targetów dostają specjalną zdolność na początku bitwy, jednak za jego zabicie jest dodatkowe 150 punktów. Rzuć kością za zdolność.
1- +1MV
2- +1LD (max 10)
3- +1WS
4- +1S
5- +1T
6- +1W
5ta bitwa:
Piched battle
Shino, specialnie wymyślasz takie głupie pytania?
Animozje zdają tylko oddziały od Orków i Goblinów, chyba że grasz w parze z CHD albo czymś innym co normalnie zdaje test animozji.Jak mam jedna z armii jako orki to obie maja animozje? (wg. nowej zasady all units suffer from animosity) Smile
Normalnie, friendly dwarf unit. Nie wiem co tu jest niejasnego.i jak mam rozumiec friendly dwarf unit z popychaczki kowadla?
:>
najpierw myslimy pomysl z taurusem byl na tropik ale potem powstalo, ze armie sa zupelnie neutralne i nie moga na siebie wplytwac (co zastapilo wczesniejsze friendly z niemoznoscia rzucania czarow)Niedbal pisze:A great taurusamożna ??? xP
znam taskiego jednego co probowal wiesz?to tak jakby chcieć udowodnić, że orzeł jest elfem. Razz
poza tym to nie jest friendly dwarf tylko friendly dwarf unit przeciez klopa tez sie moze ruszyc z popychaczki mimo, ze karaisem nie jest wiec czemu chaos dwarf unit nie moglby? (dobra juz dobra... juz sobie ide ... )