VC 2500 V 1.0

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

VC 2500 V 1.0

Post autor: Aro »

Vampire Lord @ 455.0 Pts
General; Magic Level 3
The Master: Summon Ghouls
The Arkayne: Forbidden Lore
The Arkayne: Master of the Black Arts
Helm of Commandment
Dispel Scroll
Obsidian Amulet
Cadaverous Cuirass

Vampire @ 185.0 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Forbidden Lore
Power Scroll
Tallisman of Lycni
Dragonbane Gem

Vampire @ 235.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1
The Arkayne: Forbidden Lore
The Flag of Blood Keep

1 Necromancer @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Sivejir’s Hex Scroll

29+1 Crypt Ghouls @ 248.0 Pts

24+1 Crypt Ghouls @ 208.0 Pts

24 Crypt Ghouls @ 192.0 Pts

28+1 Grave Guard @ 452.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Banner of the Barrows, FCG

1 Black Coach @ 200.0 Pts

1 Black Coach @ 200.0 Pts


Zrezygnowałem z 4lvl na Lordzie na koszt forbiddena. Wolę mieć pewność, że będę miał to, co chcę.
Lord raczej będzie miał Vampirzego Lora ale to zależy od przeciwnika. Dodatkowo rozdaje WS oraz MR2 dla oddziału.
BSB w GG, raczej weźmie Shadowa, żeby w kluczowym momencie jak oddział będzie w walce zamienić się miejscami z innym herosem.
Biegacz wiadomo do czego - na 90% będzie miał Beasta.
Necros obecnie do sprawdzenia - mam nadzieję, ze się przyda.
Jeżeli się nie sprawdzi dorzucę GG
Karetki to ssacze - muszę przetestować ich skuteczność w tej edycji.
Miłego oceniania.
Obrazek

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

opcja forbidden lore cenna teraz jak nigdy :)
daj znać jak karetki się spisały, bo też będę niedługo chyba testował podobną koncepcję

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Karetka jest zassana na maxa już w drugiej turze.Potem zjada kostki i Tobie i przeciwnikowi, jeden wystarczająco może ci zniszczyć fazę magii. Dwa czarne trenery to dobry deal jak sam mało czarujesz.Chyba 4 lev jest teraz lepszy niż forbidden, jest bardzo przydatny,do dispella,ale też żeby rzucać czary z 2k6.Reszta OK, piechota>kawaleria, lepszy reform można zrobić i wyciągają więcej ataków.Kołcza jednego bym wyrzucił i dał baśke .

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Zagrałem dzisiaj bitewkę z Angolem.
Koleś grał HE ale jakoś nie tak hardcorowymi jakby się mogło wydawać.
Generalnie od 2 tury udupiłem mu Arcy i odblokował się po 3 turach :D
Zamiana Vampa w Smoka to kozacka opcja.
Dodatkowo popychaczka i smok wybijał to co miał wybić.
Zionięcie kozackie.
WL - to kosiarki - na totalnym farcie uratowałem GG rzucając duże leczenie.
Karoce naładowały się do końca w 3 tury.
Ja jednak rzucać 6k nie umiem :D

Zastanawia mnie tylko, czy koleś, który zamienił się w smoka - jest dalej Herosem ??
Bo jeżeli tak, to można wyzwać go na pojedynek.

Jutro drugi test na IMP lub LIZAKACH
Tylko, że ci Angole mają takie lajtowe rozpiski.
Obrazek

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Aro pisze:
Zastanawia mnie tylko, czy koleś, który zamienił się w smoka - jest dalej Herosem ??
Bo jeżeli tak, to można wyzwać go na pojedynek.
Statystyki się zmieniają, typ jednostki też, podstawka też, ale nadal jest herosem.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Sorki za takie pytanie ale jak Vamp moze sie zamienic w Smoka ?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

mierze forbidden lore i wybiera lore of beasts

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Dzieki ale cos nie wierze w ten czar....

Jak działa przechodzenie ran pomiedzy Smokiem a Wampirem .... czy jesli przeciwnik wbije 5 ran smokowi to bohater ginie ?

Po drugie nie chce mi sie wierzyć że przeciwnik nie dispelowal tego czasru RIP w swojej fazie magi badz Twojej .... to wiele prób.... Jaki cudem udało Ci sie tak długo utrzymać ten czar ? Zresztą poziom trudności 20+ powoduje dużą szansę że wyparuję Nam Vampir i jego oddział na MISCASCIE........

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Raamiel pisze:Dzieki ale cos nie wierze w ten czar....

Jak działa przechodzenie ran pomiedzy Smokiem a Wampirem .... czy jesli przeciwnik wbije 5 ran smokowi to bohater ginie ?
Po transformacji powrotnej bohater ginie.
Raamiel pisze:Po drugie nie chce mi sie wierzyć że przeciwnik nie dispelowal tego czasru RIP w swojej fazie magi badz Twojej

Jeżeli to była jego faza magii to zakładam, że chciał poczarować.
Jeżeli faza magii wampirów, to dispelując ten czar wpuściłby inne
Raamiel pisze: Zresztą poziom trudności 20+ powoduje dużą szansę że wyparuję Nam Vampir i jego oddział na MISCASCIE........
Dokładnie 1/12 (szansa że wyrzucimy 2,3 lub 4 na 2D6, a potem 1-3)
Poza tym w tym buildzie wampir w momencie rzucania czaru będzie poza oddziałem. :wink:

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Dzięki Twoje uzasadnienie ma czas.... ale taktyka nie jest typowo Vampirza a bardziej "wóz albo przewóz" dość ryzykowna.... Mnie najbardziej martwi iż kształtują się jeden schemat armii czyli Ghule,Kucze i GG ..... i pare opcji na bohaterach.... reszta jednostek umarał :) ?

Assur
Oszukista
Posty: 781

Post autor: Assur »

no raczej. varghulf, wilki czy black nighci stracili potencjał, zombie i blood knighci sa tam gdzie byli w hierarchii (tj da się pograć ale innymi jednostkami można pograć efektywniej), zostają ghule, gg, baty, wraithy i coach, od biedy szkielety.

Co do smokowampira - często można vampa lepiej spożytkować, ale zmiana w smoka po szarży we wrogi oddział może go szybko złamać - w końcu w szarży to jakieś 8 ataków, zioniecie, stomp, na dodatek szansa na placek z dużą siłą po własnym miscaście...

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Raamiel pisze: reszta jednostek umarał :) ?
Umarła. Dosłownie.
:mrgreen:

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

1 Necromancer @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Sivejir’s Hex Scroll

Nie mam przy sobie AB ale jest taki bound spell power lvl 3 co daje dodatkowy atak w zasięgu chyba 12 cali. Całkiem ciekawa zabawka

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Ok jestem po paru grach i IMO żabi scroll daje radę.
Na kilka gier zablokował 3-4 poziomowych magów na 2-3 tury.
Karetki są zajebistym zabezpieczeniem przed magią :) pod warunkiem, że masz dobre rzuty ehehe.
Ghoule + Ghoulkin + latacz z beastem i PS daje radę :D
Nie mogę się tylko do hordy przyzwyczaić, jakoś ciężko mobilne to jest, jak jest masa terenów.
Spam helsa daje radę a FL IMO obowiązek dla małego + lorda.
Testowałem też Vargi w ilości 2 i dają radę - pod warunkiem, że wpadają razem w klocek.

Teraz niestety chwila przerwy i testy rozpy na DMP.

Pozdro
Obrazek

ODPOWIEDZ