VC 2500 V 1.0
VC 2500 V 1.0
Vampire Lord @ 455.0 Pts
General; Magic Level 3
The Master: Summon Ghouls
The Arkayne: Forbidden Lore
The Arkayne: Master of the Black Arts
Helm of Commandment
Dispel Scroll
Obsidian Amulet
Cadaverous Cuirass
Vampire @ 185.0 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Forbidden Lore
Power Scroll
Tallisman of Lycni
Dragonbane Gem
Vampire @ 235.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1
The Arkayne: Forbidden Lore
The Flag of Blood Keep
1 Necromancer @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Sivejir’s Hex Scroll
29+1 Crypt Ghouls @ 248.0 Pts
24+1 Crypt Ghouls @ 208.0 Pts
24 Crypt Ghouls @ 192.0 Pts
28+1 Grave Guard @ 452.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Banner of the Barrows, FCG
1 Black Coach @ 200.0 Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
Zrezygnowałem z 4lvl na Lordzie na koszt forbiddena. Wolę mieć pewność, że będę miał to, co chcę.
Lord raczej będzie miał Vampirzego Lora ale to zależy od przeciwnika. Dodatkowo rozdaje WS oraz MR2 dla oddziału.
BSB w GG, raczej weźmie Shadowa, żeby w kluczowym momencie jak oddział będzie w walce zamienić się miejscami z innym herosem.
Biegacz wiadomo do czego - na 90% będzie miał Beasta.
Necros obecnie do sprawdzenia - mam nadzieję, ze się przyda.
Jeżeli się nie sprawdzi dorzucę GG
Karetki to ssacze - muszę przetestować ich skuteczność w tej edycji.
Miłego oceniania.
General; Magic Level 3
The Master: Summon Ghouls
The Arkayne: Forbidden Lore
The Arkayne: Master of the Black Arts
Helm of Commandment
Dispel Scroll
Obsidian Amulet
Cadaverous Cuirass
Vampire @ 185.0 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Forbidden Lore
Power Scroll
Tallisman of Lycni
Dragonbane Gem
Vampire @ 235.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1
The Arkayne: Forbidden Lore
The Flag of Blood Keep
1 Necromancer @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Sivejir’s Hex Scroll
29+1 Crypt Ghouls @ 248.0 Pts
24+1 Crypt Ghouls @ 208.0 Pts
24 Crypt Ghouls @ 192.0 Pts
28+1 Grave Guard @ 452.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Banner of the Barrows, FCG
1 Black Coach @ 200.0 Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
Zrezygnowałem z 4lvl na Lordzie na koszt forbiddena. Wolę mieć pewność, że będę miał to, co chcę.
Lord raczej będzie miał Vampirzego Lora ale to zależy od przeciwnika. Dodatkowo rozdaje WS oraz MR2 dla oddziału.
BSB w GG, raczej weźmie Shadowa, żeby w kluczowym momencie jak oddział będzie w walce zamienić się miejscami z innym herosem.
Biegacz wiadomo do czego - na 90% będzie miał Beasta.
Necros obecnie do sprawdzenia - mam nadzieję, ze się przyda.
Jeżeli się nie sprawdzi dorzucę GG
Karetki to ssacze - muszę przetestować ich skuteczność w tej edycji.
Miłego oceniania.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
opcja forbidden lore cenna teraz jak nigdy
daj znać jak karetki się spisały, bo też będę niedługo chyba testował podobną koncepcję
daj znać jak karetki się spisały, bo też będę niedługo chyba testował podobną koncepcję
Karetka jest zassana na maxa już w drugiej turze.Potem zjada kostki i Tobie i przeciwnikowi, jeden wystarczająco może ci zniszczyć fazę magii. Dwa czarne trenery to dobry deal jak sam mało czarujesz.Chyba 4 lev jest teraz lepszy niż forbidden, jest bardzo przydatny,do dispella,ale też żeby rzucać czary z 2k6.Reszta OK, piechota>kawaleria, lepszy reform można zrobić i wyciągają więcej ataków.Kołcza jednego bym wyrzucił i dał baśke .
Zagrałem dzisiaj bitewkę z Angolem.
Koleś grał HE ale jakoś nie tak hardcorowymi jakby się mogło wydawać.
Generalnie od 2 tury udupiłem mu Arcy i odblokował się po 3 turach
Zamiana Vampa w Smoka to kozacka opcja.
Dodatkowo popychaczka i smok wybijał to co miał wybić.
Zionięcie kozackie.
WL - to kosiarki - na totalnym farcie uratowałem GG rzucając duże leczenie.
Karoce naładowały się do końca w 3 tury.
Ja jednak rzucać 6k nie umiem
Zastanawia mnie tylko, czy koleś, który zamienił się w smoka - jest dalej Herosem ??
Bo jeżeli tak, to można wyzwać go na pojedynek.
Jutro drugi test na IMP lub LIZAKACH
Tylko, że ci Angole mają takie lajtowe rozpiski.
Koleś grał HE ale jakoś nie tak hardcorowymi jakby się mogło wydawać.
Generalnie od 2 tury udupiłem mu Arcy i odblokował się po 3 turach
Zamiana Vampa w Smoka to kozacka opcja.
Dodatkowo popychaczka i smok wybijał to co miał wybić.
Zionięcie kozackie.
WL - to kosiarki - na totalnym farcie uratowałem GG rzucając duże leczenie.
Karoce naładowały się do końca w 3 tury.
Ja jednak rzucać 6k nie umiem
Zastanawia mnie tylko, czy koleś, który zamienił się w smoka - jest dalej Herosem ??
Bo jeżeli tak, to można wyzwać go na pojedynek.
Jutro drugi test na IMP lub LIZAKACH
Tylko, że ci Angole mają takie lajtowe rozpiski.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
mierze forbidden lore i wybiera lore of beasts
Dzieki ale cos nie wierze w ten czar....
Jak działa przechodzenie ran pomiedzy Smokiem a Wampirem .... czy jesli przeciwnik wbije 5 ran smokowi to bohater ginie ?
Po drugie nie chce mi sie wierzyć że przeciwnik nie dispelowal tego czasru RIP w swojej fazie magi badz Twojej .... to wiele prób.... Jaki cudem udało Ci sie tak długo utrzymać ten czar ? Zresztą poziom trudności 20+ powoduje dużą szansę że wyparuję Nam Vampir i jego oddział na MISCASCIE........
Jak działa przechodzenie ran pomiedzy Smokiem a Wampirem .... czy jesli przeciwnik wbije 5 ran smokowi to bohater ginie ?
Po drugie nie chce mi sie wierzyć że przeciwnik nie dispelowal tego czasru RIP w swojej fazie magi badz Twojej .... to wiele prób.... Jaki cudem udało Ci sie tak długo utrzymać ten czar ? Zresztą poziom trudności 20+ powoduje dużą szansę że wyparuję Nam Vampir i jego oddział na MISCASCIE........
Po transformacji powrotnej bohater ginie.Raamiel pisze:Dzieki ale cos nie wierze w ten czar....
Jak działa przechodzenie ran pomiedzy Smokiem a Wampirem .... czy jesli przeciwnik wbije 5 ran smokowi to bohater ginie ?
Raamiel pisze:Po drugie nie chce mi sie wierzyć że przeciwnik nie dispelowal tego czasru RIP w swojej fazie magi badz Twojej
Jeżeli to była jego faza magii to zakładam, że chciał poczarować.
Jeżeli faza magii wampirów, to dispelując ten czar wpuściłby inne
Dokładnie 1/12 (szansa że wyrzucimy 2,3 lub 4 na 2D6, a potem 1-3)Raamiel pisze: Zresztą poziom trudności 20+ powoduje dużą szansę że wyparuję Nam Vampir i jego oddział na MISCASCIE........
Poza tym w tym buildzie wampir w momencie rzucania czaru będzie poza oddziałem.
Dzięki Twoje uzasadnienie ma czas.... ale taktyka nie jest typowo Vampirza a bardziej "wóz albo przewóz" dość ryzykowna.... Mnie najbardziej martwi iż kształtują się jeden schemat armii czyli Ghule,Kucze i GG ..... i pare opcji na bohaterach.... reszta jednostek umarał ?
no raczej. varghulf, wilki czy black nighci stracili potencjał, zombie i blood knighci sa tam gdzie byli w hierarchii (tj da się pograć ale innymi jednostkami można pograć efektywniej), zostają ghule, gg, baty, wraithy i coach, od biedy szkielety.
Co do smokowampira - często można vampa lepiej spożytkować, ale zmiana w smoka po szarży we wrogi oddział może go szybko złamać - w końcu w szarży to jakieś 8 ataków, zioniecie, stomp, na dodatek szansa na placek z dużą siłą po własnym miscaście...
Co do smokowampira - często można vampa lepiej spożytkować, ale zmiana w smoka po szarży we wrogi oddział może go szybko złamać - w końcu w szarży to jakieś 8 ataków, zioniecie, stomp, na dodatek szansa na placek z dużą siłą po własnym miscaście...
Ok jestem po paru grach i IMO żabi scroll daje radę.
Na kilka gier zablokował 3-4 poziomowych magów na 2-3 tury.
Karetki są zajebistym zabezpieczeniem przed magią pod warunkiem, że masz dobre rzuty ehehe.
Ghoule + Ghoulkin + latacz z beastem i PS daje radę
Nie mogę się tylko do hordy przyzwyczaić, jakoś ciężko mobilne to jest, jak jest masa terenów.
Spam helsa daje radę a FL IMO obowiązek dla małego + lorda.
Testowałem też Vargi w ilości 2 i dają radę - pod warunkiem, że wpadają razem w klocek.
Teraz niestety chwila przerwy i testy rozpy na DMP.
Pozdro
Na kilka gier zablokował 3-4 poziomowych magów na 2-3 tury.
Karetki są zajebistym zabezpieczeniem przed magią pod warunkiem, że masz dobre rzuty ehehe.
Ghoule + Ghoulkin + latacz z beastem i PS daje radę
Nie mogę się tylko do hordy przyzwyczaić, jakoś ciężko mobilne to jest, jak jest masa terenów.
Spam helsa daje radę a FL IMO obowiązek dla małego + lorda.
Testowałem też Vargi w ilości 2 i dają radę - pod warunkiem, że wpadają razem w klocek.
Teraz niestety chwila przerwy i testy rozpy na DMP.
Pozdro