Ogólnie zauważyłem, że można by znowu pograć na Carnim, jak za czasów 6
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
myślałem o czymś takim:
Saurus Oldblood 452pkt.
Karni
Dwurak
Venom of Firefly Frog
Armour of Destiny(4+ ward,heavy armour)
Dawnstone (re-roll saveów)
jeśli dobrze kojarzę coś takiego już kombinował Ziemko, ale to chyba najlepsze złożenie tego lorda.
Skink Priest 395pkt.
Engine
Cube of Darkness
Saurus Scar Veteran 166pkt.
BSB
Horned One
Great Weapon
Light Armour
Dragonhelm(bonus do save oraz 2+ ward na flaming attacks)
gostek na Horned One, bo save ma na 1+, a że nie ma głupoty może robić flee. no i raczej zawsze będzie mógł maszerować, więc do głupiej walki też nie wejdzie
core units:
Saurus Warriors 293pkt.
Musician
Standard
25x
Saurus Warriors 293pkt.
Musician
Standard
25x
Skink Cohorts 56pkt.
10
Musician
Skink Cohorts 56pkt.
10
Musician
Skink Cohorts 56pkt.
10
Musician
Skink Cohorts 56pkt.
10
Musician
Skink Skirmishers 70pkt.
10
Terradons 150pkt.
5
Terradons 150pkt.
5
Salamander 80pkt.
Additional Skink
Salamander 75pkt.
Total Army cost: 2348pkt.
Brakuje mi w tej rozpisce troszkę kawalerii, ale teraz gdy nie może robić flee troszkę mnie to boli. klocki saurusów po 25 modeli powinny mieć w większości sytuacji stubborn.
skinki mają muzyków ze względu na darmowy reform, to w połączeniu z nowymi zasadami javelinów daje im mocnego kopa.
salki zapowiadają się całkiem spoko, jestem tylko wciąż ciekawy czy ich strzał będzie tylko raz na grę, czy będą mogły strzelać co turę.
żałuję że nie mogę zmieścić drugiego maga z jednym scrollem... wtedy byłby skin chief bsb na terku lub z cloak of feathers, ale brakowało kilku/kilkunastu pkt. żeby zmieścić się w limicie
co do magii- engine nie będzie czarował w ogóle, korzystać będzie tylko ze swoich mocy i będzie używany tylko do dispelowania. no i walki
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co myślicie o tym wszystkim?