Nie jest odporny na magie tylko na efekty czarów a to zmienia postać rzeczyJab pisze:Czyli można rzucać czary na oddział immu na magię?
Deathstar by Andrzej
Re: Deathstar by Andrzej
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Może to być dobra kmina. Rzucam na oddział z BotWD +2 T. Jak zabijesz BSB, to cały oddział dostaje bonus, a jak nie, to nie zdobywasz punktów
Niestety, znowu działa to w drugą stronę. Rzucasz HEX, zabijasz BSB i nagle cały oddział dostaje debuffa.
Ale na szczęście nie wszyscy czytają ten temat, więc pewnie mało kto będzie o tym wiedział i próbował to wykorzystać
Niestety, znowu działa to w drugą stronę. Rzucasz HEX, zabijasz BSB i nagle cały oddział dostaje debuffa.
Ale na szczęście nie wszyscy czytają ten temat, więc pewnie mało kto będzie o tym wiedział i próbował to wykorzystać
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
O kuźwa, dobre
Zwłaszcza, ze można przeciwnika pobajerować, "o kurde, przecież ty masz ten baner, jak mogłem o tym zapomnieć"
Ale i tak najlepsze jest z tym czarem nurglowym, gdzie co ture dodajesz do oddziału jedną kostke. Jak liczba kostek = T oddziału, cały oddział ginie
Zwłaszcza, ze można przeciwnika pobajerować, "o kurde, przecież ty masz ten baner, jak mogłem o tym zapomnieć"
Ale i tak najlepsze jest z tym czarem nurglowym, gdzie co ture dodajesz do oddziału jedną kostke. Jak liczba kostek = T oddziału, cały oddział ginie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
czyli rozumiem że na curse of arrow attraction ten banner w ogóle nie działa?
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Ten przerzut nie trafionych to chyba efekt czaru jest mhmm... Dobre kminy! Trzeba to przemyśleć...
no tak, ale działa to na oddział strzelający a nie na kolesi z BoWDMłody Pajak pisze:Ten przerzut nie trafionych to chyba efekt czaru jest mhmm... Dobre kminy! Trzeba to przemyśleć...
Dopóki BSB jest w odziale zaden efekt czaru nie działa czy to buffa czy debuffa, czar jest na oddziale ale nie ma zadnego efektu.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Moja relacja z Wrocławskiego turnieju na 2500
Rozpa:
1 Archmage @ 360.0 Pts
General
Magic Level 4
Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Archmage @ 265.0 Pts
Magic Level 3
Lore of Life
Power Scroll [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Lore of Life
Sacred Incense [30.0]
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon Dragon Armour Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
31 First Archers @ 387.0 Pts
Standard Bearer Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
19 Archers @ 245.0 Pts
Standard Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 Phoenix Guard @ 470.0 Pts
Standard Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Plan miałem następujący: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=607739#p607739
1 bitwa (pitched battle) vs HE Eeriona
Niezabijalny arcy life, mag shadow, pancerny prince na piechotę, noble z reaver bowem, 10 łuczniów, 20 łuczników, 20 spearmenów, 2x5 SM, 15 PG z BoS, 15 WL, 4 orły.
Przeciwnik zaczynał.
Nie za wiele zrobił w swojej turze, podszedł lekko do przodu, coś tam postrzelał ale bez szału, bo wszystko miałem skitrane za coverami. W mojej turze chciałem odpalić mu kombo z life w arcymaga w PG, przeszkodził mi w tym jednak rzut 1,2 na wiatry magii. Strzelaniem zabiłem mu dwa orły. Moje dwa orły nie przebiły się przez jego jednego.
W jego drugiej turze udało mu się wcisnąć 6 z lifa w 30 łuczników z magiem (z tym magiem to mój błąd) Mag zginął, łucznicy zostali poważnie zredukowani. Na szczęście miałem normalny rzut na magię i udało mi się ściągnąć arcymaga. Potem było już z górki.
Ładowałem mu ciągle obniżanie statów i bostowałem swoje oddziały dzięki czemu 20 łuczników złamało najpierw jego lorda, a potem 15 WL, orzeł zatrzymał 20 spearmanów z magiem co dało mi czas na skanapkowanie go łucznikami. Wyczyściłem cały stół a on zabił 4 orły i maga, ale jako że progi były co 250 nie skończyło się maską.
19:1
2 bitwa (blood and glory) vs DoCh Khumanora
blodzio bez flamingów, herald na jugerze, 2x25 bloodleterów, 4x5 furii, 8 psów, 6 bloodcrusherów fcg z IoEW
Zaczynałem.
Założyłem pułapkę na jego bloodcrusherów z heraldem. Wystawiłem się PG bez herosów na ich szarżę. Ustałem. W swojej turze z BoH wrzuciłem im brzytwę i zdobyłem 900 punktów oraz dwa break pointy. Z komba z lifa zabiłem 3/4 bloodleterów stanowiących poważne zagrożenie z powodu możliwości zdjęcia steadfasta z PG.
Orły biły się z furiami, łucznicy zarąbali 8 psów i 10 furii.
Blodzio wbił się w łuczników. Utknął na czempionie i steadfascie po czym dostał na tyłek 23 PG z brzytwą (wskrzesiłem ich po walce z bloodcrasherami) i się złożył. I to był koniec bitwy, ponieważ demonom pozostały tylko dwa break pointy.
18:2
3 bitwa (pitched battle) vs krasie Michała
Kowadło 2 DS, BSB, 3 slayerów, 10 kuszników, 16 kuszników, 20 wariorów, 5 minerów, klopa, 2 działa, 2 organki, 2 żyrosy.
Przeciwnik zaczynał.
Pozdawałem wszystkie look outy i obyło się bez większych strat. W swojej turze wpakowałem mu moje kombo w kowadło, co skończyło się zejściem tegoż i stratą 3 DD i 2 DS. Przeciwnik stracił całą ochronę antymagiczną i wchodziło mi praktycznie wszystko. PG z z brzytwą wkręcili się w slayerów kosząc 3 herosów i sporo zwyklaków. Dostali kontrę 20 warriorów z BSB na bok, ale na to tylko czekali łucznicy. Wkręcili się im z brzytwą w bok zabijając jakąś masakryczną ilość krasnoludów i zaganiając ich. Slayerzy ustali na unbreakable i nie dałem rady ich dobić.
16:4
Wnioski:
- Rozpa miażdzy jajca. Najpierw eliminuje główne zagrożenie moim kombem, a resztę dobijam brzytwą.
- Mogą mnie boleć DE z hotekiem, pytanie jak bardzo.
- Łucznicy są świetną combatową jednostką, która w połączeniu z brzytwą rozkurwia system.
- PG tyczy się to samo co powyżej.
- Orły trochę obsysają, niemniej nie aż tak bardzo żeby od razu wylecieć z rozpy. Dam im jeszcze szansę.
Rozpa:
1 Archmage @ 360.0 Pts
General
Magic Level 4
Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Archmage @ 265.0 Pts
Magic Level 3
Lore of Life
Power Scroll [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Lore of Life
Sacred Incense [30.0]
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon Dragon Armour Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
31 First Archers @ 387.0 Pts
Standard Bearer Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
19 Archers @ 245.0 Pts
Standard Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 Phoenix Guard @ 470.0 Pts
Standard Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Plan miałem następujący: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=607739#p607739
1 bitwa (pitched battle) vs HE Eeriona
Niezabijalny arcy life, mag shadow, pancerny prince na piechotę, noble z reaver bowem, 10 łuczniów, 20 łuczników, 20 spearmenów, 2x5 SM, 15 PG z BoS, 15 WL, 4 orły.
Przeciwnik zaczynał.
Nie za wiele zrobił w swojej turze, podszedł lekko do przodu, coś tam postrzelał ale bez szału, bo wszystko miałem skitrane za coverami. W mojej turze chciałem odpalić mu kombo z life w arcymaga w PG, przeszkodził mi w tym jednak rzut 1,2 na wiatry magii. Strzelaniem zabiłem mu dwa orły. Moje dwa orły nie przebiły się przez jego jednego.
W jego drugiej turze udało mu się wcisnąć 6 z lifa w 30 łuczników z magiem (z tym magiem to mój błąd) Mag zginął, łucznicy zostali poważnie zredukowani. Na szczęście miałem normalny rzut na magię i udało mi się ściągnąć arcymaga. Potem było już z górki.
Ładowałem mu ciągle obniżanie statów i bostowałem swoje oddziały dzięki czemu 20 łuczników złamało najpierw jego lorda, a potem 15 WL, orzeł zatrzymał 20 spearmanów z magiem co dało mi czas na skanapkowanie go łucznikami. Wyczyściłem cały stół a on zabił 4 orły i maga, ale jako że progi były co 250 nie skończyło się maską.
19:1
2 bitwa (blood and glory) vs DoCh Khumanora
blodzio bez flamingów, herald na jugerze, 2x25 bloodleterów, 4x5 furii, 8 psów, 6 bloodcrusherów fcg z IoEW
Zaczynałem.
Założyłem pułapkę na jego bloodcrusherów z heraldem. Wystawiłem się PG bez herosów na ich szarżę. Ustałem. W swojej turze z BoH wrzuciłem im brzytwę i zdobyłem 900 punktów oraz dwa break pointy. Z komba z lifa zabiłem 3/4 bloodleterów stanowiących poważne zagrożenie z powodu możliwości zdjęcia steadfasta z PG.
Orły biły się z furiami, łucznicy zarąbali 8 psów i 10 furii.
Blodzio wbił się w łuczników. Utknął na czempionie i steadfascie po czym dostał na tyłek 23 PG z brzytwą (wskrzesiłem ich po walce z bloodcrasherami) i się złożył. I to był koniec bitwy, ponieważ demonom pozostały tylko dwa break pointy.
18:2
3 bitwa (pitched battle) vs krasie Michała
Kowadło 2 DS, BSB, 3 slayerów, 10 kuszników, 16 kuszników, 20 wariorów, 5 minerów, klopa, 2 działa, 2 organki, 2 żyrosy.
Przeciwnik zaczynał.
Pozdawałem wszystkie look outy i obyło się bez większych strat. W swojej turze wpakowałem mu moje kombo w kowadło, co skończyło się zejściem tegoż i stratą 3 DD i 2 DS. Przeciwnik stracił całą ochronę antymagiczną i wchodziło mi praktycznie wszystko. PG z z brzytwą wkręcili się w slayerów kosząc 3 herosów i sporo zwyklaków. Dostali kontrę 20 warriorów z BSB na bok, ale na to tylko czekali łucznicy. Wkręcili się im z brzytwą w bok zabijając jakąś masakryczną ilość krasnoludów i zaganiając ich. Slayerzy ustali na unbreakable i nie dałem rady ich dobić.
16:4
Wnioski:
- Rozpa miażdzy jajca. Najpierw eliminuje główne zagrożenie moim kombem, a resztę dobijam brzytwą.
- Mogą mnie boleć DE z hotekiem, pytanie jak bardzo.
- Łucznicy są świetną combatową jednostką, która w połączeniu z brzytwą rozkurwia system.
- PG tyczy się to samo co powyżej.
- Orły trochę obsysają, niemniej nie aż tak bardzo żeby od razu wylecieć z rozpy. Dam im jeszcze szansę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
W gliwcach byłem przed pierwszą, w domu koło drugiej więc źle nie było
A co do boltów, to muszę sprawę dokładnie przemyśleć.
A co do boltów, to muszę sprawę dokładnie przemyśleć.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Czytam twoj raport i upewniam sie po raz kolejny, ze 8ed ssie. Trzeba mega BP wymyslec, ale nie cos ala BS.
A co Ziemko, nie spodobała Ci się moja "pułapka" na bloodcrusherów?
Przecież to samo robili BK z drakenfofem
Wydaje Ci się, że 8 ssie. Po prostu rozpiski oparte na schematach z 7 nie mają szans z moją rozpą zrobioną na 8. I dotyczy to każdej armii. Bo już bitwa z takimi DE jakie pokazał Dimitr byłaby o wiele bardziej wyrównana i ciekawa.
Musicie tylko ruszyć głową i wymyśleć coś nowego, a nie starać się dostosować 8 edycje do Waszych starych rozpisek.
Przecież to samo robili BK z drakenfofem
Wydaje Ci się, że 8 ssie. Po prostu rozpiski oparte na schematach z 7 nie mają szans z moją rozpą zrobioną na 8. I dotyczy to każdej armii. Bo już bitwa z takimi DE jakie pokazał Dimitr byłaby o wiele bardziej wyrównana i ciekawa.
Musicie tylko ruszyć głową i wymyśleć coś nowego, a nie starać się dostosować 8 edycje do Waszych starych rozpisek.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
2/3 mastery i zobaczymy czy ssie czy jest ok takie jest moje zdanie
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Kombo na bloodcrusherow to male piwo z akcja "zabijam Ci general w 1-2 turze ,a ty gowno na to mozesz zrobic".
Fajną rozpe zkminiłes, boh rządzi w każdej edycji.
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
Jeżeli coś miałbym Ci doradzić, to tylko tego maga wyrzucić, ja wiem ze wieksza szansa na brzytwe, ale moze warto wrzucic za niego paru PG albo 2*SM.
pozdro
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
Jeżeli coś miałbym Ci doradzić, to tylko tego maga wyrzucić, ja wiem ze wieksza szansa na brzytwe, ale moze warto wrzucic za niego paru PG albo 2*SM.
pozdro
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
edit albo kolejną 10 łuczników;]Aldean pisze:Fajną rozpe zkminiłes, boh rządzi w każdej edycji.
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
Jeżeli coś miałbym Ci doradzić, to tylko tego maga wyrzucić, ja wiem ze wieksza szansa na brzytwe, ale moze warto wrzucic za niego paru PG albo 2*SM.
pozdro
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
W życiu! Ten mag zabija slana i generała VC na 5+. SM, PG ani łucznicy tego nie zrobią
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.