Dziwny pomysł Kołka na demony

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Dziwny pomysł Kołka na demony

Post autor: Kołek »

2500 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Herald of Khorne @ 190.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]
Banner of Unholy Victory [50.0]

1 Herald of Khorne @ 115.0 Pts
General
Armour of Khorne [15.0]

1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

1 Herald of Tzeentch @ 140.0 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25.0]

30 Bloodletters of Khorne @ 427.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts

29 Bloodletters of Khorne @ 390.0 Pts
Standard; Musician
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120.0 Pts

4 Nurglings @ 140.0 Pts

4 Nurglings @ 140.0 Pts

4 Nurglings @ 140.0 Pts

6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts

6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts

1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts

1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts

Models in Army: 101


Total Army Cost: 2497.0

Mam nadzieje, że nie ma w niej żadnego błędu. Ogólnie strategia jakas chora się w mojej głowei zrodziła, rozpiska jeszcze nie testowana, ale te nurglingi na [papierze wygladają całkiem całkiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Nurglingami ? Dla mnie oni wyglądają tylko jako żywe tarcze z racji że słabo biją i jako ostatni.

Co planujesz nimi robić ?
Mnie interesuje to że są scautami i moża by się pokusić wystawić ich 12 cali od przeciwnika i jak coś w 2 turze szarżować.
szkoda że pluć czymś nie mogą chociaż na 8 cali :P
Daemons, X-Wing & Black Tea

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Ogólnie rzecz biorąc to też zastanawiałem się nad swarmami. Zyskują co nie co na tej edycji. W 7 nie było za bardzo gdzie tego scouta wystawić no a teraz :) I nie jestem pewien ale chyba tak skoro wszystkie swarmy mają unbreakable to te demoniczne stoją sobie po każdym przegranym CR?
+1 za swarmy :P
- za magie no ale coś za coś. Masz większy combat.

Awatar użytkownika
FRANZ
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: FRANZ »

Też o nich myślę mogą się spisać blokując jakieś machinki :)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Arbaal pisze:skoro wszystkie swarmy mają unbreakable to te demoniczne stoją sobie po każdym przegranym CR?
Demoniczne swarmy nadal testują Instability.

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

No tak też myślałem że unbreakable nie niweluje zasady demonic bo nie pisze tak nigdzie.
Wsumie to i tak nic nie szkodzi. Teoretycznie zaczynamy na środku stołu nurglingami (a jak się dobrze powiedzie to na którejś z krawędzi :lol2: ). i mamy ruch. Mogą narozrabiać bo jest poison i jak by nie patrzeć stanowią zagrożenie dla niewielkich leców albo blokują większe unity jedną turę.

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

tylko zastanawiam się gdzie pisze o tym swarmie, bo moze jest coś w rb, co niedoczytałem :?: No i na dodatek ten scout jest o tyle dobry, że przeciwnik ma wybór albo maszyny w drugiej turze wssyśnięte, chyba że się odpowiednio ustawi, ale nawałnicy maszyn w 8 edycji nie da się powstrzymać, albo nurglingi będą ściągały na siebie uwage magi i strzelania a jednak 12 woundów to troche trzeba postrzelać. Wole stracić nurglingi za 140 niż oddział bloodków za bardzo dużo :mrgreen:

Arbaal czemu minus za magie :?: Przecież magowie w 8 edycji są tylko od znania czarów a to ile czarów i z jakim pierdolnięciem je rzuce to zależy od farta na piardy magii i tego czy z 6 kostek rzuce if na jakiś mega czar i tyle :D

oczywiście co do zastosowania nurgilngów to +1 dla posta arbaala, napewno są dużo ciekawsze niż w poprzedniej edycji :roll:


podsumowując:
Ładnie na papierze, ale w grze to jeszcze nie testowane, więc moze się okazać średnie :mrgreen:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dałbym MoS na drugiego maga. I tak masz wolne miejsce, a znajomość dodatkowego przegiętego loru z RB daje bardzo dużą uniwersalność.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

myślałem o tym ale musiał bym policzyć czy się zmieszcze w limicie procentowym

edit nie zmieści się :P

btw glean magic w tej edycji nie jest takie złe więc tym jednym można liczyć że się to wylosuje, pozatym w tzeentchu chyba nie ma żadnego złego czaru, oprócz 6(dorabianie kosci, duży pocisk, glean magic np na słonka i inne z dupy czary :P )

Edit 2:
jak zagram i przetestuje to wstawie pewnie jakiś komentarz co i jak sie sprawdzało, ale to zapewne dopiero po DMP :P

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Powiedz mi, masz zamiar trzymać tych dwóch heraldów w horrorach? Tak trochę ryzykownie. Bo we flamerach będą tylko spowalniali.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

no cóż takie życie wszystkiego mieć nie można z chęcią bym wrzucił jakiś jeszcze oddział dla tych magów, ale nie ma punktów i napewno nie chce zrezygnować z żadnego oddziału, na rzecz horrorów które są od tego zeby mag sobie mógł tam siedzieć, bo do innych zadań się nie nadają. Raczej myśle że przeciwnik bedzie miał dużo więcej lepszych celów, niż te horrory, ale mówie test rozpy będzie napewno i zobacze jak to wyjdzie, do flamerów nie zamierzam wstawiac bo za szybko stracił by look outa i za bardzo spowalniał oddział.

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Po dłuższym zastanowieniu wycofuje się ze stwierdzenia że słaba magia. Zdałem sobie sprawę że sam o wiele mocniejszej jak nie równej nie wystawiam :mrgreen:
Jedynie tak jak Andrzej. Jak się przeciwnik uprze to ciachnie te horrory z herlakiem jakimś czarem lub wystrzela.
O bloodkach nie zapominam. Dwa duże klocki nie będzie można zignorować bo druga a najpóźniej trzecia tura są w cc i głowy się posypia 8)

Cholernie podobają mi się te nurglingi :D wiadomo że zginą ale bardzo odwracają uwagę i robią sztuczny tłum :lol2:

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

Mnie się na etc nie podobały ;] zabiłem z 9 baz za 0 punktów. :P są dobre ze stubbornem tylko i kupą co je wypluwa co turę.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

Myślałem o stubbornie ale ten sztandar jest za drogi, zbyt duże cięcia musiał bym wykonać na tych herosach a to raczej średnio mi się opłaca. Ale wezme te uwagi do serca i potestuje ta rozpe i druga z stubbornem :P

Awatar użytkownika
FRANZ
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: FRANZ »

Moje pierwsze doświadczanie z nurglingami : Stojąc sobie w lesie ładnie dwanascie cali od parku machin imperialnych, Ściągnęli na siebie ogień z 2 dział i 2x 10 kuszników zjadły pistoliersów z małą ;pomocą fienda :) wnioski takie jak Arbaalowe rozrabiają ściągają uwagę ewentualnie zaciukają machina lub ją skutecznie zajmą . Osobiscie zaczynam kombinować rozpe z dwoma odziałami po 3-4 bazy :D

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nurglingi są ok. Zwłaszcza, że przeciwnik często je ignoruje. A one wcale nie są takie złe w CC.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ODPOWIEDZ