Deathstar by Andrzej
Re: Deathstar by Andrzej
W czasach mathhammer'a:
T1:
Niezniszczalność oddziałów jest odwrotnie proporcjonalna do ilości maszyn korzystających z dużych wzorników.
T2:
Niezniszczalność bohaterów jest proporcjonalna do kombinacji magicznych przedmiotów odpowiedzialnych za przegięcie i odwrotnie proporcjonalna do ilości snajperek po drugiej stronie stołu.
T3:
Przegięte armie przestają być przegięte z czasem opublikowania erraty lub najnowszego armybooka to dowolnej innej armii.
T1:
Niezniszczalność oddziałów jest odwrotnie proporcjonalna do ilości maszyn korzystających z dużych wzorników.
T2:
Niezniszczalność bohaterów jest proporcjonalna do kombinacji magicznych przedmiotów odpowiedzialnych za przegięcie i odwrotnie proporcjonalna do ilości snajperek po drugiej stronie stołu.
T3:
Przegięte armie przestają być przegięte z czasem opublikowania erraty lub najnowszego armybooka to dowolnej innej armii.
Oflankowalem to gwardią z dwoma herosami i niszczyłem do ostatniego modelu (stubborn z rerollem), chyba przez 6 faz HTH. Przy wtórze jeżdzącego po moim oddziale słoneczka.Tylko taki "niezniszczalny" oddział płynie, gdy dostanie szarżę na bok od hordy goblinów, a na drugi bok czy tył jakiegoś herosa. Kończą się supporting attacks, kloc śmiecia ma więcej szeregów niż horda phoenix guard więc steadfasta nie ma. Jeżeli to będzie oddział ze stubbornem to też prędzej lub później popłynie. Sorry, ale co jest trudnego w oflankowaniu kloca za 700 pts?
Więc wątpię żeby gobliny sobie poradzily
Pozdrawiam
Tak, ale Ty niszczyłeś WL, a od tego czasu w mojej rozpie zaszły bardzo drastyczne zmiany
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Więc Andrzeju na najbliższym masterze na 8ed. na którym będe challange
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Jesteś już czwartą osobą która chce ze mną challange. Będę chyba musiał rzucić k6 z kim gram
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
tak się zastanawiam - może to głupi pomysł i na pewno zmienia dużo z koncepcji gry tą rozpiską, ale może warto by się było zastanowić nad takim ustawieniem magów:
Arcy 4lvl
- Life
- Book of Hoeth
Mag 1/2lvl
- Shadow
- Seer
- Ironcurse
Mag 1/2lvl
-Life
-Sacred Inscane
- Jewel of the Dusk
i zaoszczędzone punkty wydać na więcej phoenix guardów, albo pokusić się o zrobienie zamiast nich klocka 40 WL. Nie grałem jeszcze zbyt dużo na 8 edycję więc nie wiem na ile ten pomysł się sprawdzi, ale może coś z tego będzie... jak myśłicie?
Arcy 4lvl
- Life
- Book of Hoeth
Mag 1/2lvl
- Shadow
- Seer
- Ironcurse
Mag 1/2lvl
-Life
-Sacred Inscane
- Jewel of the Dusk
i zaoszczędzone punkty wydać na więcej phoenix guardów, albo pokusić się o zrobienie zamiast nich klocka 40 WL. Nie grałem jeszcze zbyt dużo na 8 edycję więc nie wiem na ile ten pomysł się sprawdzi, ale może coś z tego będzie... jak myśłicie?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Arcy z BoH musi mieć shadow. To jedna z paru rzeczy których nauczyłem się podczas gry tą rozpiską. W kluczowym momencie muszę mieć pewność, że uda mi się wrzucić brzytwę na PG albo łuczników. Zbyt dużo razy uratowała mi tyłek zmieniając przegraną bitwę w masakrę. Według mnie jest to najlepszy czar w grze.
Zyskałbym 300 pkt na oddziały. Ale jeżeli już miałbym grać na takich bohaterach to arcy wziąłby deatha, seer shadow, mały mag death.
Inną kwestią jest to, że małymi magami średnio opłaca się czarować. +4 a +2 to bardzo duża różnica. No i nie rzucisz dwóch ifek na turę
Ogólnie złożenie nie jest złe, jest po prostu inne. Według mnie mniej przegięte i ludzie nie będą marudzić, że zabiłeś im generała w pierwszej turze
Jutro wrzucę raport z bitwy z VC Fluffego. Był remis.
Zyskałbym 300 pkt na oddziały. Ale jeżeli już miałbym grać na takich bohaterach to arcy wziąłby deatha, seer shadow, mały mag death.
Inną kwestią jest to, że małymi magami średnio opłaca się czarować. +4 a +2 to bardzo duża różnica. No i nie rzucisz dwóch ifek na turę
Ogólnie złożenie nie jest złe, jest po prostu inne. Według mnie mniej przegięte i ludzie nie będą marudzić, że zabiłeś im generała w pierwszej turze
Jutro wrzucę raport z bitwy z VC Fluffego. Był remis.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
można by się zastanowić nad zmianą kombinacji na:
Arcy - shadow
Seer - Life
Mag - shadow
ale może rzeczywiście 2 arcy jest lepszych...
w takim wypadku mozna by po prostu zamiast power scrolla na magu z lifem dać seera i darować sobie jednego małego maga... mi wyszło coś takiego, daję to w tym temacie bo rozpiska to właściwie modyfikacja tej Andrzeja:
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100.0]
Shadow
1 Archmage @ 255.0 Pts
Magic Level 3
Seerstaff of Saphery [30.0]
Life
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Sacred Incense [30.0]
Shadow
1 Noble @ 178.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
31 First Archers @ 355.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
21 Archers @ 256.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
39 White Lions/Phoenix Guard @ 675.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician; Guardian(Dragonhelm)
Banner of Sorcery [50.0]
5 Great Eagle @ 250.0 Pts
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2500
Założenie jest takie jak u Andrzeja, tylko że White Lionsi mogą sobie w sprzyjających sytuacjach powalczyć, sztandary na lucznikach dałem ze względu na scenariusz Blood & Glory! Z life mam 3 wybrane czary czyli na pewno 6 i prawdopodobnie wskrzeszanie i throne of vines, ale to zależy od sytuacji/tego gdzie planuje wstawić bsb. z shadowa mam 5 czarów czyli raczej na pewno będę miał to co chcę...
Arcy - shadow
Seer - Life
Mag - shadow
ale może rzeczywiście 2 arcy jest lepszych...
w takim wypadku mozna by po prostu zamiast power scrolla na magu z lifem dać seera i darować sobie jednego małego maga... mi wyszło coś takiego, daję to w tym temacie bo rozpiska to właściwie modyfikacja tej Andrzeja:
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100.0]
Shadow
1 Archmage @ 255.0 Pts
Magic Level 3
Seerstaff of Saphery [30.0]
Life
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Sacred Incense [30.0]
Shadow
1 Noble @ 178.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
31 First Archers @ 355.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
21 Archers @ 256.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
39 White Lions/Phoenix Guard @ 675.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician; Guardian(Dragonhelm)
Banner of Sorcery [50.0]
5 Great Eagle @ 250.0 Pts
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2500
Założenie jest takie jak u Andrzeja, tylko że White Lionsi mogą sobie w sprzyjających sytuacjach powalczyć, sztandary na lucznikach dałem ze względu na scenariusz Blood & Glory! Z life mam 3 wybrane czary czyli na pewno 6 i prawdopodobnie wskrzeszanie i throne of vines, ale to zależy od sytuacji/tego gdzie planuje wstawić bsb. z shadowa mam 5 czarów czyli raczej na pewno będę miał to co chcę...
Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, o 12:49 przez Korhil, łącznie zmieniany 2 razy.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Nie no, w sumie spoko. Tylko rozkmiń to, że jeśli masz BoH z shadow, to o wiele lepsi będą PG. Wolniej giną, a ich największy mankament czyli siła, jest niwelowany dzięki brzytwie. a dzięki swojemu wardowi będą żyli o wiele dłużej. Mankamentem jest tylko brak staborna, ale raczej ciężko żeby przegrali walkę
I połączyłbym tych 2x11 łuczników w jeden oddział. Dzięki temu masz kolejny mocny oddział do walki na który można rzucić brzytwę. No i wskrzeszanie PG jest o wiele bardziej efektywne od wskrzeszania WL. Dokładnie dwa razy
I połączyłbym tych 2x11 łuczników w jeden oddział. Dzięki temu masz kolejny mocny oddział do walki na który można rzucić brzytwę. No i wskrzeszanie PG jest o wiele bardziej efektywne od wskrzeszania WL. Dokładnie dwa razy
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
hmmm 2 x bardziej skuteczne wskrzeszanie? czemu? Rzeczywiście wydaje się, że PG są w tej sytuacji skuteczniejsi, ale zagram parę bitew z WL i parę z PG i zobaczę... pewnie skończy się na PG, ale myślę, że WL też mają potencjał... argumentem na ich korzyść jest stubborn, ale też sytuacja, w której nie możesz rzucić razora - walczysz z armią czarującą, masz bsb w oddziale... a co do łuczników to sam nie wiem, to zawsze 1 punkt rozstawiania więcej i jeden sztandar do blood and glory...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
@Aldean
Proszę bardzo
Wczoraj grałem sobie bitewkę z Fluffim.
Rozpa ta, co we Wrocławiu.
1 Archmage @ 360.0 Pts
General
Magic Level 4
Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Archmage @ 265.0 Pts
Magic Level 3
Lore of Life
Power Scroll [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Lore of Life
Sacred Incense [30.0]
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon Dragon Armour Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
31 First Archers @ 387.0 Pts
Standard Bearer Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
19 Archers @ 245.0 Pts
Standard Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 Phoenix Guard @ 470.0 Pts
Standard Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Przeciwnik miał coś takiego:
Lord magujący na piechotę, mały wampir z DS, nekros z feedback scrolem, nekro z + d6 PD, BSB z Drakenhofem, 20 zombie, 2x25 szkieletów, 25 GG, 2 corpsy, warg.
Przeciwnik zaczynał. Podbiegł wszystkim do przodu wargulfa popchnął dwa razy i wpadł mi w bok 30 łuczników z flamingami. Oczywiście nie zdałem steadfasta na ld 9 z przerzutem Tyle dobrze, że ich nie dogonił. Ale sztandar z flamingami został stracony.
Ja w swojej turze skorygowałem nieco swoje ustawienie i wrzuciłem mu combo life+shadow w klocek z generałem, ale skubany zdał test siły, mimo że obniżyłem mu do 3.
W swojej drugiej wpadł mi w bok PG wargulfem a całą resztą parł ostro parł do przodu. Magię zużywał na popychaczki dzięki którym omijał orły. Lor zmienił się w żabę. Wrag dostał dwie rany, ale ustał i trzymał PG.
Zrobiłem mu szarże trzema orłami w jednego corpsa. Dwa na bok, jeden na tył. Dodatkowo łucznicy wbili się w bok szkieletów z wampirem. Niestety, nie weszła mi 6 z lifa na lorda-żabę. Za to weszła brzytwa na PG. W walce orły posypały corpsa i wpadły na bok i na tył szkieletó z którymi walczyli łucznicy. Walkę wygrałem i trochę szkieli się posypało. PG zabili warga.
W swojej trzeciej wjechał mi GG w bok PG i szkieletami na przód. W magii dopchnął zombich do walki łuczników i orłów z szkieletami oraz rzucił ASF na GG i szkieli w wlce z PG. Niestety, zapomniałem o tym, że ASL kasuje ASF Ponabijałem sobie wounów na szieltach, ale przegrałem przez GG na boku. Ustałem. Walka łuczników i orłów z szkieletami skończyła się złamaniem moich oddziałów głównie dzięki niezdanym 3 na 4 testy feara.
Wjechałem mu w bok GG łucznikami. W magii poszła oczywiście brzytwa na łuczników i obnizanie WS na GG (wszystko z BoH, więc ifki) Łucznicy zabili generała, BSB i mnóstwo GG, ale jako że obie strony miały ASF i tak oddało mi mnóstwo kolesi. Zabił mi 20 łuczników, przegrałem walkę i złamałem się obiema jednostkami. Na szczęście mnie nie złapali.
W swojej czwartej wpadł mi w bok PG zombimi i ich złamał Tym razem uciekłem za stół.
Potem było już tylko polowanie na moich magów, a z mojej strony próba dobicia mu oddziałów. Skończyło się na tym, że zabiłem mu wszystkich bohaterów i trochę oddziałów. On zabił mi wszystkie oddziały oprócz magów.
Skończyło się pięknym remisem z różnicą chyba 50 pkt.
Wnioski
- magia VC jest cholernie dobra. Recast popychaczki to złooo
- brzytwa rzadzi
- combo life+shadow nie jest takie fajne jak koleś farci i zdaje wszystkie testy
- orzełki są zajebiste i na razie nie zamierzam zamieniać ich na bolce
Jak ktoś gra tą rozpą, niech też wrzuci raport. Ciekawi mnie, jak innym idzie gra tą rozpą.
@Korhil
A co do sztandarów, to rzadko tracę więcej niż jeden.
Proszę bardzo
Wczoraj grałem sobie bitewkę z Fluffim.
Rozpa ta, co we Wrocławiu.
1 Archmage @ 360.0 Pts
General
Magic Level 4
Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Archmage @ 265.0 Pts
Magic Level 3
Lore of Life
Power Scroll [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Lore of Life
Sacred Incense [30.0]
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon Dragon Armour Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
31 First Archers @ 387.0 Pts
Standard Bearer Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
19 Archers @ 245.0 Pts
Standard Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 Phoenix Guard @ 470.0 Pts
Standard Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Przeciwnik miał coś takiego:
Lord magujący na piechotę, mały wampir z DS, nekros z feedback scrolem, nekro z + d6 PD, BSB z Drakenhofem, 20 zombie, 2x25 szkieletów, 25 GG, 2 corpsy, warg.
Przeciwnik zaczynał. Podbiegł wszystkim do przodu wargulfa popchnął dwa razy i wpadł mi w bok 30 łuczników z flamingami. Oczywiście nie zdałem steadfasta na ld 9 z przerzutem Tyle dobrze, że ich nie dogonił. Ale sztandar z flamingami został stracony.
Ja w swojej turze skorygowałem nieco swoje ustawienie i wrzuciłem mu combo life+shadow w klocek z generałem, ale skubany zdał test siły, mimo że obniżyłem mu do 3.
W swojej drugiej wpadł mi w bok PG wargulfem a całą resztą parł ostro parł do przodu. Magię zużywał na popychaczki dzięki którym omijał orły. Lor zmienił się w żabę. Wrag dostał dwie rany, ale ustał i trzymał PG.
Zrobiłem mu szarże trzema orłami w jednego corpsa. Dwa na bok, jeden na tył. Dodatkowo łucznicy wbili się w bok szkieletów z wampirem. Niestety, nie weszła mi 6 z lifa na lorda-żabę. Za to weszła brzytwa na PG. W walce orły posypały corpsa i wpadły na bok i na tył szkieletó z którymi walczyli łucznicy. Walkę wygrałem i trochę szkieli się posypało. PG zabili warga.
W swojej trzeciej wjechał mi GG w bok PG i szkieletami na przód. W magii dopchnął zombich do walki łuczników i orłów z szkieletami oraz rzucił ASF na GG i szkieli w wlce z PG. Niestety, zapomniałem o tym, że ASL kasuje ASF Ponabijałem sobie wounów na szieltach, ale przegrałem przez GG na boku. Ustałem. Walka łuczników i orłów z szkieletami skończyła się złamaniem moich oddziałów głównie dzięki niezdanym 3 na 4 testy feara.
Wjechałem mu w bok GG łucznikami. W magii poszła oczywiście brzytwa na łuczników i obnizanie WS na GG (wszystko z BoH, więc ifki) Łucznicy zabili generała, BSB i mnóstwo GG, ale jako że obie strony miały ASF i tak oddało mi mnóstwo kolesi. Zabił mi 20 łuczników, przegrałem walkę i złamałem się obiema jednostkami. Na szczęście mnie nie złapali.
W swojej czwartej wpadł mi w bok PG zombimi i ich złamał Tym razem uciekłem za stół.
Potem było już tylko polowanie na moich magów, a z mojej strony próba dobicia mu oddziałów. Skończyło się na tym, że zabiłem mu wszystkich bohaterów i trochę oddziałów. On zabił mi wszystkie oddziały oprócz magów.
Skończyło się pięknym remisem z różnicą chyba 50 pkt.
Wnioski
- magia VC jest cholernie dobra. Recast popychaczki to złooo
- brzytwa rzadzi
- combo life+shadow nie jest takie fajne jak koleś farci i zdaje wszystkie testy
- orzełki są zajebiste i na razie nie zamierzam zamieniać ich na bolce
Jak ktoś gra tą rozpą, niech też wrzuci raport. Ciekawi mnie, jak innym idzie gra tą rozpą.
@Korhil
Bo każdy PG dzięki wardowi ma tak jakby dwa woundy. Taki skrót myślowyKorhil pisze:hmmm 2 x bardziej skuteczne wskrzeszanie? czemu?
Dokładnie. I o to chodziKorhil pisze:zagram parę bitew z WL i parę z PG i zobaczę
A co do sztandarów, to rzadko tracę więcej niż jeden.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
@ Andrzej, stestuje Twoją rozpe, z DElfami, ale bez 1 Mage @ 150.0 Pts Magic Level 1
Lore of Shadow Sivejir's Hex Scroll [50.0]
kolejny klocek luczników za to wsadze.
pozdro
Lore of Shadow Sivejir's Hex Scroll [50.0]
kolejny klocek luczników za to wsadze.
pozdro
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Jak słusznie zauwzyl moj kolega Gąsior - oddział mozna popchnac tylko raz na turę.Andrzej pisze: Przeciwnik zaczynał. Podbiegł wszystkim do przodu wargulfa popchnął dwa razy i wpadł mi w bok 30 łuczników z flamingami.
Pozostaje pytanie: wał Fluffiego czy skrót myslowy Andrzeja piszącego raport?
Wał
I co lepsze, robił to nie raz, ale co turę popychał oddziały dwa, a nawet trzy razy. Nic dziwnego, że wydało mi się to przegięte.
Dodatkowo zapomnieliśmy, że GG nie są HE i ASF niweluje się z ASL
Ale to nawet dobrze. Teraz już na pewno będę pamiętał o tym na turnieju.
@Aldean
Spoko, na DE ten mag nie jest taki super. Choć ja za te punkty podpakowałbym raczej PG.
I co lepsze, robił to nie raz, ale co turę popychał oddziały dwa, a nawet trzy razy. Nic dziwnego, że wydało mi się to przegięte.
Dodatkowo zapomnieliśmy, że GG nie są HE i ASF niweluje się z ASL
Ale to nawet dobrze. Teraz już na pewno będę pamiętał o tym na turnieju.
@Aldean
Spoko, na DE ten mag nie jest taki super. Choć ja za te punkty podpakowałbym raczej PG.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Zaznaczę że Varg był jedynym unitem dopchnietym "podwójnie"Jak słusznie zauwzyl moj kolega Gąsior - oddział mozna popchnac tylko raz na turę.
Pozostaje pytanie: wał Fluffiego czy skrót myslowy Andrzeja piszącego raport?
Trudno mówić o wale - w AB VC nie ma o tym ani słowa, a jako casual player po prostu nie znam wiązacych uściśleń turniejowych i interpretacji RB. Wałów było więcej - vide ASF który powinien byc cancelowany przez GW
Inna sprawa ze bardziej zabawnej bitwy nigdy nie mialem okazji zagrac - absurd gonił absurd. Pojebana ta edycja
Zreszta zagrałem jak warzywo - w pewnym momencie mogłem rozjechac Andrzeja pokazowo, zdupcylem to maksymalnie dajac mu w prezencie kloc szkieli do wyciecia.
Pozdrawiam
Ps: dodam, ze IMO z punktu widzenia mitycznego balansu gry VC powinny miec jendak mozliwosc dopychania unitów.