Deathstar by Andrzej

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Re: Deathstar by Andrzej

Post autor: M.T. »

Dziwne. W moim booku do VC pisze wyraźnie w opisie popychaczki:
"A unit may only move once per Magic phase with Vanhel's Danse Macabre"

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

oj tam oj tam
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Oj Fluffy, nieładnie [-X :D

Fluffy pisze:Zaznaczę że Varg był jedynym unitem dopchnietym "podwójnie" :)
Serio? Mi się wydawało że coś tam jeszcze dopychałeś.


Dobra, nieważne. To była fanowa bitwa mająca na celu poznanie zasad i mechaniki 8 edycji. Dodatkowo Fluffy założył się o piwo, że nie można dawać flee na overruna, dzięki czemu kolejnym razem mam darmowe piwko :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

A unit may only move once per Magic phase with Vanhel's Danse Macabre
Racja, własnie doczytałem ;)
Serio? Mi się wydawało że coś tam jeszcze dopychałeś.
Owszem, rzucałem vanhala z recastem na unity, ale z sukcesem "podwójnie" to sie tylko przy Vargu udało :)
Za to inny wałkarz rzucal brzytwę na PG ze smoczym bannerem :P
I popatrz popatrz, zasieg dwellersa to tylko 12'' :D Nieładnie :P

Pozdrawiam

Ps: mam nadzieje ze lubisz pszeniczne :P

I pytanie na koniec: czy arcy z ksiómżkiem musi rzucic CV (casting value) żeby wszedł czar, czy wystarczy mu wyrzut np 1,1 i jest dublet, IF i czar wchodzi?

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

dwellers ma 2 wersje: małą - zasięg 12 cali, wchodzi na 18+ i dużą - 24 cale, wchodzi na 21+.
I IFka wystarcza - nie potrzebujesz casting value.
BTW: Andrzej: na pewno potrzebujesz tego bsb z bannerem? Skoro aktualna wersja to boostowanie PG, i regularnie rzucasz na nich czary...

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

I pytanie na koniec: czy arcy z ksiómżkiem musi rzucic CV (casting value) żeby wszedł czar, czy wystarczy mu wyrzut np 1,1 i jest dublet, IF i czar wchodzi?
Przy książce musi być osiągnięty casting value, chyba, że wypadnie 2x6
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Czego to sie nowego czlowiek dowiaduje :P

Pozdrawiam

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

emiel_regis pisze:BTW: Andrzej: na pewno potrzebujesz tego bsb z bannerem? Skoro aktualna wersja to boostowanie PG, i regularnie rzucasz na nich czary...
Nie, bo jak trafie na mirrora mam masę w pierwszej turze.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Andrzej pisze: Dodatkowo Fluffy założył się o piwo, że nie można dawać flee na overruna
Bo nie można, więc jak rozumiem to Fluffy wygrał zakład.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

debelian ma racje :P oj Andrzej, Andrzej... #-o

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Na 7? I chodziło o pościg, nie o overruna.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Na 7 można było, ale opowiadasz o grze na 8 edycję, więc założyłem zakład również tego dotyczył :wink:

turalyon
Mudżahedin
Posty: 211

Post autor: turalyon »

Tak się niesmiało zapytam - co to za czar który nazywasz "brzytwa"??

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

6 z shadowa.

debelial pisze:Na 7 można było, ale opowiadasz o grze na 8 edycję, więc założyłem zakład również tego dotyczył :wink:
Chodziło o to, że graliśmy na 8 i mieliśmy wątpliwości co do pościgu. I wypłynął temat, czy w 7 można było robić. I w końcu wyszło, że jednak w 7 można było co bardzo Fluffiego zdziwiło.


W kolejny weekend jadę na pre mastera we Wrocławiu i w Bielsku, to napiszę Wam dwa raporty.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, o 13:03 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

PRE DMP? hmmm...
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dobra, jeszcze żyje DMP to mi się pojebało :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Ile razy HE mogą powtórzyć dany slot rare na 2500?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Nieskończenie :D
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

na 2500 maksymalnie da rade 12 razy (12 orzełków kosztuje 600pkt, więcej nie da rady - limit 25% :D)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Raport z turnieju w katowickim bardzie.


Moja rozpa:

1 Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4
Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]

1 Archmage @ 265.0 Pts
Magic Level 3
Lore of Life
Power Scroll [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Lore of Life
Sacred Incense [30.0]
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]

1 Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon Dragon Armour Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]


31 First Archers @ 387.0 Pts
Standard Bearer Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts

19 Archers @ 245.0 Pts
Standard Musician
1 Captain @ [10.0] Pts


24 Phoenix Guard @ 470.0 Pts
Standard Musician
Banner of Sorcery [50.0]

1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]


1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts




1 bitwa vs bay

Dostałem twardego zawodnika, nikt jeszcze nie wbił mu maski. Starałem się jak mogłem, ale wyszło jak wyszło.

13:7



2 bitwa vs Skaveny Bombaja

Scenariusz watchtower (z tym, że za wieże robiło jeziorko na środku)

seer na dzwonie, dwóch małych magów, dwóch elektryków nie-magów jeden z rakietą drugi z czymś do rzucania za 50 pkt, BSB, 3x35 slavów, 40 clanratów, 3x3 jezaile, 3 wykopki, 2 działa, 2 katapy, abomka


Przegrałem rzut, więc zaczynałem (jakieś pokręcone zasady tego scenariusza) W pierwszej turze postanowiłem nieryzykować i porzucać rózne lajtowe czary z lifa. Dodałem sobie T na łuczników i wrzuciłem tron. Przez włączoną sztormówę strzelanie nic nie zrobiło. W swojej turze Bombaj poszedł ostro do przodu. 35 slavów wlazło na jeziorka i zaczęło je okupować. Seer z power scrola wrzucił mi 13-tke w łuczników. Ściągnął 14, ale sam wyrzucił 4 na miscasta. Niestety, udało mu się przeżyć. Ale nie można było tego powiedzieć o oddziale, z którego zgineła około połowa. Strzelanie za bardzo mnie nie zabolało.

W swojej turze wjechałem mu PG w oddział z dzwonem. Wrzuciłem chłopakom brzytwę i wbiłem 5 ran w dzwon, zabiłem elektryka i sporo szczurów. Niestety, zapomniałem odgiąć orłem abomkę i wjechała mi w bok PG. Ale tutaj z pomocą przyszedł mi Bombaj. Wyszedł z mojej krawędzi guter runerami z elektrykiem i rzucił czymś w moich łuczników. Zescaterowało o 8 cali w abomkę. Okazało się, że abomka musi zdać test I albo ginie. Nie muszę chyba mówić, czy zdała :D Dobiłem dzwon i złamałem oddział.
I zaliczyłem zonka, bo okazało się, że od tej tury muszę rzucać kostką na koniec każdej tury. Najpierw na 6+, potem na 5+ itd bitwa się kończy i gracz który kontroluje jeziorko wygrywa minimum 11:9 albo więcej. A na jeziorku stał 35 woundowy klocek slavów z 7 szeregami :shock:

Olałem wszystko i poleciałem PG prosto do jeziora i udało mi się zaszarżować na slavy. Niestety, pierwszą turę ustał na steadfaście. Na szczęście nie rzuciłem 6, dzięki czemu miałem jeszcze szansę, żeby ich złamać. I udało się, bo w kolejnej nie zdał w końcu tego steadfasta (nie miał już generała ani BSB).
Wykonałem scenariusz dzięki czemu zdobyłem 5 dodatkowych dużych punktów i udało mi się założyć maskę.

20:0



3 bitwa vs HE Miszty

Scenariusz Blood and Glory

Niezabijalny arcy life, mały mag metal, BSB z BotWD, koleś na orle z RB, 10 łuczników, 20 SG, 20 spearmenów, 20 WL, 12 SM, 2 TC, 2 RBT


Przez baya Miszta miał nade mną 4 punkty przewagi. Musiałem zrobić przynajmniej 13 jeśli chciałem wygrać turniej. Zaryzykowałęm i puściłem samych PG do przodu licząc, że raz przeciwnik nie rzuci totala na 6 z llifa (a wcześniej jeszcze mógł się zmienić w żabę). No i się przeliczyłem. Weszła ifka i skasował mi pół oddziału. Nie mogłem się już wycofać, więc żeby urwać trochę punktów zrobiłem szarże na SG, których udało mi się zabić. Dodatkowo wybuchł mi arcymag z BoH a rydwan sam złamał 20 łuczników :?
Potem Miszcie wystarczyło grać na remis. Starałem się jakoś odrobić straty, ale bez większych rezultatów.

9:11




Wnioski:

+ Brzytwa rządzi
+ Wskrzeszanie jest bardzo fajne
+ Łucznicy zajebiście walczą

- Ciężko gra się HE na HE. Wyciągnąć coś więcej niż 12 jest cholernie trudno.
- Przydałoby się więcej PG
- 5 orłów to trochę za dużo. Myślę, że cztery spokojnie wystarczą


Ogólnie rozpa daje radę. Na razie nie daje sobie rady jedynie z tymi nieszczęsnymi mirrorami. Remis spoko, ale wjebać dobrze prowadzonym i złożonym HE to mission impossible.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ODPOWIEDZ