Deathstar by Andrzej
Re: Deathstar by Andrzej
Dziwne. W moim booku do VC pisze wyraźnie w opisie popychaczki:
"A unit may only move once per Magic phase with Vanhel's Danse Macabre"
"A unit may only move once per Magic phase with Vanhel's Danse Macabre"
Oj Fluffy, nieładnie
Dobra, nieważne. To była fanowa bitwa mająca na celu poznanie zasad i mechaniki 8 edycji. Dodatkowo Fluffy założył się o piwo, że nie można dawać flee na overruna, dzięki czemu kolejnym razem mam darmowe piwko
Serio? Mi się wydawało że coś tam jeszcze dopychałeś.Fluffy pisze:Zaznaczę że Varg był jedynym unitem dopchnietym "podwójnie"
Dobra, nieważne. To była fanowa bitwa mająca na celu poznanie zasad i mechaniki 8 edycji. Dodatkowo Fluffy założył się o piwo, że nie można dawać flee na overruna, dzięki czemu kolejnym razem mam darmowe piwko
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Racja, własnie doczytałemA unit may only move once per Magic phase with Vanhel's Danse Macabre
Owszem, rzucałem vanhala z recastem na unity, ale z sukcesem "podwójnie" to sie tylko przy Vargu udałoSerio? Mi się wydawało że coś tam jeszcze dopychałeś.
Za to inny wałkarz rzucal brzytwę na PG ze smoczym bannerem
I popatrz popatrz, zasieg dwellersa to tylko 12'' Nieładnie
Pozdrawiam
Ps: mam nadzieje ze lubisz pszeniczne
I pytanie na koniec: czy arcy z ksiómżkiem musi rzucic CV (casting value) żeby wszedł czar, czy wystarczy mu wyrzut np 1,1 i jest dublet, IF i czar wchodzi?
-
- Oszukista
- Posty: 837
dwellers ma 2 wersje: małą - zasięg 12 cali, wchodzi na 18+ i dużą - 24 cale, wchodzi na 21+.
I IFka wystarcza - nie potrzebujesz casting value.
BTW: Andrzej: na pewno potrzebujesz tego bsb z bannerem? Skoro aktualna wersja to boostowanie PG, i regularnie rzucasz na nich czary...
I IFka wystarcza - nie potrzebujesz casting value.
BTW: Andrzej: na pewno potrzebujesz tego bsb z bannerem? Skoro aktualna wersja to boostowanie PG, i regularnie rzucasz na nich czary...
Przy książce musi być osiągnięty casting value, chyba, że wypadnie 2x6I pytanie na koniec: czy arcy z ksiómżkiem musi rzucic CV (casting value) żeby wszedł czar, czy wystarczy mu wyrzut np 1,1 i jest dublet, IF i czar wchodzi?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Nie, bo jak trafie na mirrora mam masę w pierwszej turze.emiel_regis pisze:BTW: Andrzej: na pewno potrzebujesz tego bsb z bannerem? Skoro aktualna wersja to boostowanie PG, i regularnie rzucasz na nich czary...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Bo nie można, więc jak rozumiem to Fluffy wygrał zakład.Andrzej pisze: Dodatkowo Fluffy założył się o piwo, że nie można dawać flee na overruna
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
debelian ma racje oj Andrzej, Andrzej...
Na 7 można było, ale opowiadasz o grze na 8 edycję, więc założyłem zakład również tego dotyczył
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
6 z shadowa.
W kolejny weekend jadę na pre mastera we Wrocławiu i w Bielsku, to napiszę Wam dwa raporty.
Chodziło o to, że graliśmy na 8 i mieliśmy wątpliwości co do pościgu. I wypłynął temat, czy w 7 można było robić. I w końcu wyszło, że jednak w 7 można było co bardzo Fluffiego zdziwiło.debelial pisze:Na 7 można było, ale opowiadasz o grze na 8 edycję, więc założyłem zakład również tego dotyczył
W kolejny weekend jadę na pre mastera we Wrocławiu i w Bielsku, to napiszę Wam dwa raporty.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, o 13:03 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Raport z turnieju w katowickim bardzie.
Moja rozpa:
1 Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4
Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Archmage @ 265.0 Pts
Magic Level 3
Lore of Life
Power Scroll [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Lore of Life
Sacred Incense [30.0]
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon Dragon Armour Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
31 First Archers @ 387.0 Pts
Standard Bearer Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
19 Archers @ 245.0 Pts
Standard Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 Phoenix Guard @ 470.0 Pts
Standard Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 bitwa vs bay
Dostałem twardego zawodnika, nikt jeszcze nie wbił mu maski. Starałem się jak mogłem, ale wyszło jak wyszło.
13:7
2 bitwa vs Skaveny Bombaja
Scenariusz watchtower (z tym, że za wieże robiło jeziorko na środku)
seer na dzwonie, dwóch małych magów, dwóch elektryków nie-magów jeden z rakietą drugi z czymś do rzucania za 50 pkt, BSB, 3x35 slavów, 40 clanratów, 3x3 jezaile, 3 wykopki, 2 działa, 2 katapy, abomka
Przegrałem rzut, więc zaczynałem (jakieś pokręcone zasady tego scenariusza) W pierwszej turze postanowiłem nieryzykować i porzucać rózne lajtowe czary z lifa. Dodałem sobie T na łuczników i wrzuciłem tron. Przez włączoną sztormówę strzelanie nic nie zrobiło. W swojej turze Bombaj poszedł ostro do przodu. 35 slavów wlazło na jeziorka i zaczęło je okupować. Seer z power scrola wrzucił mi 13-tke w łuczników. Ściągnął 14, ale sam wyrzucił 4 na miscasta. Niestety, udało mu się przeżyć. Ale nie można było tego powiedzieć o oddziale, z którego zgineła około połowa. Strzelanie za bardzo mnie nie zabolało.
W swojej turze wjechałem mu PG w oddział z dzwonem. Wrzuciłem chłopakom brzytwę i wbiłem 5 ran w dzwon, zabiłem elektryka i sporo szczurów. Niestety, zapomniałem odgiąć orłem abomkę i wjechała mi w bok PG. Ale tutaj z pomocą przyszedł mi Bombaj. Wyszedł z mojej krawędzi guter runerami z elektrykiem i rzucił czymś w moich łuczników. Zescaterowało o 8 cali w abomkę. Okazało się, że abomka musi zdać test I albo ginie. Nie muszę chyba mówić, czy zdała Dobiłem dzwon i złamałem oddział.
I zaliczyłem zonka, bo okazało się, że od tej tury muszę rzucać kostką na koniec każdej tury. Najpierw na 6+, potem na 5+ itd bitwa się kończy i gracz który kontroluje jeziorko wygrywa minimum 11:9 albo więcej. A na jeziorku stał 35 woundowy klocek slavów z 7 szeregami
Olałem wszystko i poleciałem PG prosto do jeziora i udało mi się zaszarżować na slavy. Niestety, pierwszą turę ustał na steadfaście. Na szczęście nie rzuciłem 6, dzięki czemu miałem jeszcze szansę, żeby ich złamać. I udało się, bo w kolejnej nie zdał w końcu tego steadfasta (nie miał już generała ani BSB).
Wykonałem scenariusz dzięki czemu zdobyłem 5 dodatkowych dużych punktów i udało mi się założyć maskę.
20:0
3 bitwa vs HE Miszty
Scenariusz Blood and Glory
Niezabijalny arcy life, mały mag metal, BSB z BotWD, koleś na orle z RB, 10 łuczników, 20 SG, 20 spearmenów, 20 WL, 12 SM, 2 TC, 2 RBT
Przez baya Miszta miał nade mną 4 punkty przewagi. Musiałem zrobić przynajmniej 13 jeśli chciałem wygrać turniej. Zaryzykowałęm i puściłem samych PG do przodu licząc, że raz przeciwnik nie rzuci totala na 6 z llifa (a wcześniej jeszcze mógł się zmienić w żabę). No i się przeliczyłem. Weszła ifka i skasował mi pół oddziału. Nie mogłem się już wycofać, więc żeby urwać trochę punktów zrobiłem szarże na SG, których udało mi się zabić. Dodatkowo wybuchł mi arcymag z BoH a rydwan sam złamał 20 łuczników
Potem Miszcie wystarczyło grać na remis. Starałem się jakoś odrobić straty, ale bez większych rezultatów.
9:11
Wnioski:
+ Brzytwa rządzi
+ Wskrzeszanie jest bardzo fajne
+ Łucznicy zajebiście walczą
- Ciężko gra się HE na HE. Wyciągnąć coś więcej niż 12 jest cholernie trudno.
- Przydałoby się więcej PG
- 5 orłów to trochę za dużo. Myślę, że cztery spokojnie wystarczą
Ogólnie rozpa daje radę. Na razie nie daje sobie rady jedynie z tymi nieszczęsnymi mirrorami. Remis spoko, ale wjebać dobrze prowadzonym i złożonym HE to mission impossible.
Moja rozpa:
1 Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4
Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Archmage @ 265.0 Pts
Magic Level 3
Lore of Life
Power Scroll [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Lore of Life
Sacred Incense [30.0]
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon Dragon Armour Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
31 First Archers @ 387.0 Pts
Standard Bearer Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
19 Archers @ 245.0 Pts
Standard Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 Phoenix Guard @ 470.0 Pts
Standard Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 bitwa vs bay
Dostałem twardego zawodnika, nikt jeszcze nie wbił mu maski. Starałem się jak mogłem, ale wyszło jak wyszło.
13:7
2 bitwa vs Skaveny Bombaja
Scenariusz watchtower (z tym, że za wieże robiło jeziorko na środku)
seer na dzwonie, dwóch małych magów, dwóch elektryków nie-magów jeden z rakietą drugi z czymś do rzucania za 50 pkt, BSB, 3x35 slavów, 40 clanratów, 3x3 jezaile, 3 wykopki, 2 działa, 2 katapy, abomka
Przegrałem rzut, więc zaczynałem (jakieś pokręcone zasady tego scenariusza) W pierwszej turze postanowiłem nieryzykować i porzucać rózne lajtowe czary z lifa. Dodałem sobie T na łuczników i wrzuciłem tron. Przez włączoną sztormówę strzelanie nic nie zrobiło. W swojej turze Bombaj poszedł ostro do przodu. 35 slavów wlazło na jeziorka i zaczęło je okupować. Seer z power scrola wrzucił mi 13-tke w łuczników. Ściągnął 14, ale sam wyrzucił 4 na miscasta. Niestety, udało mu się przeżyć. Ale nie można było tego powiedzieć o oddziale, z którego zgineła około połowa. Strzelanie za bardzo mnie nie zabolało.
W swojej turze wjechałem mu PG w oddział z dzwonem. Wrzuciłem chłopakom brzytwę i wbiłem 5 ran w dzwon, zabiłem elektryka i sporo szczurów. Niestety, zapomniałem odgiąć orłem abomkę i wjechała mi w bok PG. Ale tutaj z pomocą przyszedł mi Bombaj. Wyszedł z mojej krawędzi guter runerami z elektrykiem i rzucił czymś w moich łuczników. Zescaterowało o 8 cali w abomkę. Okazało się, że abomka musi zdać test I albo ginie. Nie muszę chyba mówić, czy zdała Dobiłem dzwon i złamałem oddział.
I zaliczyłem zonka, bo okazało się, że od tej tury muszę rzucać kostką na koniec każdej tury. Najpierw na 6+, potem na 5+ itd bitwa się kończy i gracz który kontroluje jeziorko wygrywa minimum 11:9 albo więcej. A na jeziorku stał 35 woundowy klocek slavów z 7 szeregami
Olałem wszystko i poleciałem PG prosto do jeziora i udało mi się zaszarżować na slavy. Niestety, pierwszą turę ustał na steadfaście. Na szczęście nie rzuciłem 6, dzięki czemu miałem jeszcze szansę, żeby ich złamać. I udało się, bo w kolejnej nie zdał w końcu tego steadfasta (nie miał już generała ani BSB).
Wykonałem scenariusz dzięki czemu zdobyłem 5 dodatkowych dużych punktów i udało mi się założyć maskę.
20:0
3 bitwa vs HE Miszty
Scenariusz Blood and Glory
Niezabijalny arcy life, mały mag metal, BSB z BotWD, koleś na orle z RB, 10 łuczników, 20 SG, 20 spearmenów, 20 WL, 12 SM, 2 TC, 2 RBT
Przez baya Miszta miał nade mną 4 punkty przewagi. Musiałem zrobić przynajmniej 13 jeśli chciałem wygrać turniej. Zaryzykowałęm i puściłem samych PG do przodu licząc, że raz przeciwnik nie rzuci totala na 6 z llifa (a wcześniej jeszcze mógł się zmienić w żabę). No i się przeliczyłem. Weszła ifka i skasował mi pół oddziału. Nie mogłem się już wycofać, więc żeby urwać trochę punktów zrobiłem szarże na SG, których udało mi się zabić. Dodatkowo wybuchł mi arcymag z BoH a rydwan sam złamał 20 łuczników
Potem Miszcie wystarczyło grać na remis. Starałem się jakoś odrobić straty, ale bez większych rezultatów.
9:11
Wnioski:
+ Brzytwa rządzi
+ Wskrzeszanie jest bardzo fajne
+ Łucznicy zajebiście walczą
- Ciężko gra się HE na HE. Wyciągnąć coś więcej niż 12 jest cholernie trudno.
- Przydałoby się więcej PG
- 5 orłów to trochę za dużo. Myślę, że cztery spokojnie wystarczą
Ogólnie rozpa daje radę. Na razie nie daje sobie rady jedynie z tymi nieszczęsnymi mirrorami. Remis spoko, ale wjebać dobrze prowadzonym i złożonym HE to mission impossible.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.