Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
W realiach 8edycyjnych piekna figurka lorda na juggu musi niestety pójśc w odstawke bo nigdzie nie ma look outa.
Ja osobiście samego jugga stosuje jako filler do warriorow a bohatera posadziłem na konia od knightow.
Co do reszty rozpiski... jak będziesz miał więcej figurek dodaj warriorow chociaz do 16, shieldy z marud out, save 6+ to malutko, poza tym nie możesz jednoczesnie korzystać z flaila i shielda więc po taniości sam flail. czempion z knightow out jest za drogi i zbedny, za cene tylko jednego ataku możesz mieć sztandar magiczny polecam +1 do LD.
Na herosie zamiast warda proponuje necrotic phylatery + ten armor dajacy odpornośc na killing blowa i poisony + sword of might.
W realiach 8 edycyjnych warto mieć chociaz jednego maga.
Ja osobiście samego jugga stosuje jako filler do warriorow a bohatera posadziłem na konia od knightow.
Co do reszty rozpiski... jak będziesz miał więcej figurek dodaj warriorow chociaz do 16, shieldy z marud out, save 6+ to malutko, poza tym nie możesz jednoczesnie korzystać z flaila i shielda więc po taniości sam flail. czempion z knightow out jest za drogi i zbedny, za cene tylko jednego ataku możesz mieć sztandar magiczny polecam +1 do LD.
Na herosie zamiast warda proponuje necrotic phylatery + ten armor dajacy odpornośc na killing blowa i poisony + sword of might.
W realiach 8 edycyjnych warto mieć chociaz jednego maga.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
+1 za pomysłDurin pisze: Ja osobiście samego jugga stosuje jako filler do warriorow

hej, sprawdźcie, proszę, czy wszystko się zgadza z zasadami 8ed. i doradxcie, jakby tu coś ulepszyć/zmienić.
3400:
Lordowie:
Lord Chaosu 415
generał, mok, jugg, runiczna tarcza chaosu (neguje magiczną broń), word of agony, helm of many eyes, som
Czarnoksiężnik 395
4lvl, mon, spell familiar, power scroll, blood of tzeentch, ds
Herosi:
Błogosławiony Bohater 195
bsb, mon, plugastwo (PA i terror jak kogoś tym zabiję), enchanted shield
Czarownik 180
2lvl, LoD, infernal puppet, 3rd eye of tzeentch
Czarownik 185
2lvl, LoD,power familliar, spellshield, wewnętrzny karzeł (gift +k3 do czaru)
Czarownik 190
2lvl, mon, forbidden rod, channeling staff
Jednostki podstawowe:
40 wojowników 745
halabardy, fcg, mok, razor standard,
40 maruderów 240
tarcza, mot, fcg
Jednostki specjalne:
10 rycerzy 615
mon, banner of rage, fcg
2x rydwan 240
lordowie: 810
herosi: 750
podstawa: 985
specjale: 855
razem:3400
Lord i bsb w klocu wojowników(mają niszczyć podobnej wielkości kloc saurusów z baardzo upierdliwym oldbloodem)
Magów poupycham tam, gdzie będą potrzebni, mają niszczyć kloce/bohaterów. Stedzie i kloc saurususów przerzedzam 4 z nurgla.
marudy prawdobodobnie zajmą się gwardią do czasu zlikwidowania saurusów (mogą wytrzymać naprawdę dużo).
Rycerze też niszczą stegadony, a rydwany wspomagają piechotę.
Co wy na to??
tutaj macie rozpe lizaków (będzie nieco modyfikowana): http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=112&t=25292
3400:
Lordowie:
Lord Chaosu 415
generał, mok, jugg, runiczna tarcza chaosu (neguje magiczną broń), word of agony, helm of many eyes, som
Czarnoksiężnik 395
4lvl, mon, spell familiar, power scroll, blood of tzeentch, ds
Herosi:
Błogosławiony Bohater 195
bsb, mon, plugastwo (PA i terror jak kogoś tym zabiję), enchanted shield
Czarownik 180
2lvl, LoD, infernal puppet, 3rd eye of tzeentch
Czarownik 185
2lvl, LoD,power familliar, spellshield, wewnętrzny karzeł (gift +k3 do czaru)
Czarownik 190
2lvl, mon, forbidden rod, channeling staff
Jednostki podstawowe:
40 wojowników 745
halabardy, fcg, mok, razor standard,
40 maruderów 240
tarcza, mot, fcg
Jednostki specjalne:
10 rycerzy 615
mon, banner of rage, fcg
2x rydwan 240
lordowie: 810
herosi: 750
podstawa: 985
specjale: 855
razem:3400
Lord i bsb w klocu wojowników(mają niszczyć podobnej wielkości kloc saurusów z baardzo upierdliwym oldbloodem)
Magów poupycham tam, gdzie będą potrzebni, mają niszczyć kloce/bohaterów. Stedzie i kloc saurususów przerzedzam 4 z nurgla.
marudy prawdobodobnie zajmą się gwardią do czasu zlikwidowania saurusów (mogą wytrzymać naprawdę dużo).
Rycerze też niszczą stegadony, a rydwany wspomagają piechotę.
Co wy na to??
tutaj macie rozpe lizaków (będzie nieco modyfikowana): http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=112&t=25292
Jest moc 

nurgle sie slabo stuck'uje z Death
jak juz cos zabierz sobie 4lvl spell familiar ench shild Shadow (obnizasz T lub S do 1 walisz lepera i caly klocek robi pufff)
2x 2lvl nurgle
BSB (/dawnstone + dragon hgelm + mundane shild/ 2+sv z przerzutem (to taki moj setup bsb'eka))
imo za duzo punktow w zbednych itemach na bohaterach, w szczegolnosci na magach.
wcisnij jescze jedna kawe + troche pasci
no i ja bym sie sklanial ze lord na juggu ma LoSir
jak juz cos zabierz sobie 4lvl spell familiar ench shild Shadow (obnizasz T lub S do 1 walisz lepera i caly klocek robi pufff)
2x 2lvl nurgle
BSB (/dawnstone + dragon hgelm + mundane shild/ 2+sv z przerzutem (to taki moj setup bsb'eka))
nie za duzo tych arcane itemow na jednym hirkuspell familiar, power scroll, blood of tzeentch, ds

imo za duzo punktow w zbednych itemach na bohaterach, w szczegolnosci na magach.
wcisnij jescze jedna kawe + troche pasci
no i ja bym sie sklanial ze lord na juggu ma LoSir
Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, o 22:38 przez jurak, łącznie zmieniany 3 razy.
Oto moja rozpa, proszę o kometarz.
1)Duży mag tęczy [375]
Book of Ashur
2)Mały mag nurgla [170]
Czaszka katama
3)Psy 2x5 [60]
4) Woje x15 [300]
Khorn, Halabardy, FCG
5)Woje x13 [300]
Tzeentch, Halabardy, FCG, Gorejący Sztandar
6)Marasy na koniach 2x5 {180}
Slaanesh, Toporki do rzucania.
7)Helka x2 410
Założenia : Max magi, magowie do tzeentchowców, duży ma +7 do casta. Khornowcy są od nawalania, psy do ewentualnego odginania szarż, marasy z toporkami tak dla checy
i do dręczenia balist i innego badziewia. Helki od siania zniszczenia i postrachu
Jak się wam to widzi ?
1)Duży mag tęczy [375]
Book of Ashur
2)Mały mag nurgla [170]
Czaszka katama
3)Psy 2x5 [60]
4) Woje x15 [300]
Khorn, Halabardy, FCG
5)Woje x13 [300]
Tzeentch, Halabardy, FCG, Gorejący Sztandar
6)Marasy na koniach 2x5 {180}
Slaanesh, Toporki do rzucania.
7)Helka x2 410
Założenia : Max magi, magowie do tzeentchowców, duży ma +7 do casta. Khornowcy są od nawalania, psy do ewentualnego odginania szarż, marasy z toporkami tak dla checy



Jak się wam to widzi ?
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Co sądzicie o tym mag idzie do Marasków.
Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Nurgle @ 394.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Chaos Armour; Barding
Axe of Khorne
Chaos Runeshield
Dragonbane Gem
Word of Agony
1 Barded Chaos Steed
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 330.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Staff of Sorcery
Charmed Shield
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 239.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation
Bloodcurdling Roar
1 Disc of Tzeentch
18 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; FCG;
Blasted Standard
15 Chaos Warriors of Khorne @ 360.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
FCG;
Razor Standard
28 Chaos Marauders of Khorne @ 191.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard
Chieftain
6 Trolls @ 270.0 Pts
6 Chaos Knights of Nurgle @ 325.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Banner of Rage
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2897.0
Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Nurgle @ 394.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Chaos Armour; Barding
Axe of Khorne
Chaos Runeshield
Dragonbane Gem
Word of Agony
1 Barded Chaos Steed
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 330.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Staff of Sorcery
Charmed Shield
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 239.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation
Bloodcurdling Roar
1 Disc of Tzeentch
18 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; FCG;
Blasted Standard
15 Chaos Warriors of Khorne @ 360.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
FCG;
Razor Standard
28 Chaos Marauders of Khorne @ 191.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard
Chieftain
6 Trolls @ 270.0 Pts
6 Chaos Knights of Nurgle @ 325.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Banner of Rage
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2897.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
lorda nurglowego bym inaczej złożył: chaos run sword, crimson armor, dragonbone gem... fajny twardziel z dużo ma ataków i trudno go ubić
temu tzeenchowemu dał bym spell familiara by miał większe szanse na wrota
a ex. chociaż biting balde albo warrior bone chociaż ( mieczyki za 5pkt. by był MA )
maruderów bym rozwiązał by dodać więcej warriorów Khorna i tzee..
temu tzeenchowemu dał bym spell familiara by miał większe szanse na wrota
a ex. chociaż biting balde albo warrior bone chociaż ( mieczyki za 5pkt. by był MA )
maruderów bym rozwiązał by dodać więcej warriorów Khorna i tzee..
Po pierwsze to cie na maksa malo i nie masz niczego szczegolnie groznego. Masz tylko 1 maga a to troche zmula bo szkoda sie odcinac od nowych lorow. Do tego chlopak nie ma zadnego warda wiec jak dostanie na klate miscasta z s10 to krucho. Nie masz pupeta ktory w zestawieniu z pandemonium, ktore jak rozumiem ma byc twoja jedyna ochrona anty magiczna bo skrolli nie masz, jest bardzo dobre ale bez niego to juz troche gorzej. Masz 400pkt utopione w lordzie ktory zasowa w 6 kawy, przeciez ten oddzial (7 modeli za 700pkt) to bedzie priorytet dla przeciwnika do odstrzelenia/wymagowania. Ja bym wywali tego lorda i za te pkt wrzucil 2x maruderow albo cos innego. Jak juz wyzej napisal Khum biting blade przydalby sie na dyskowcu. Wywalilbym tez trole i te pkt wydal na cos rozsadniejszego ale jak juz chcesz bardzo wystawic ta 6 to rozbij je na 2x3 one raczej maja rany nabijac a nie statica trzymac. Moim zdaniem khorniki mozesz spokojnie wymienic na marudy. Malo cie strasznie, zarowno modeli jak i wystawien. Co zrobisz ta rozpa jak np bedzie leciec na ciebie 30 wichek na Oghamie (6 z shadowa) z s9 i pierdylionem atakow z I6? A magie de bardzo ciezko jest zatrzymac. Tak samo nie wiem jak planujesz ogarnac tym dethstary wszelakie, chocby wl, 2x czolg mozesz postraszyc helenami dopoki z cannonow ci nie przyfasola. Przemysl to
Ps. Dopiero wzrocilem uwage ze chcesz trzymac maga w marudach. To sredni pomysl bo wszelkie lekkie strzelaniu w duzych ilosciach i katapy dobrze ci ich ogarna i mag nagle sam zostanie. A przy tej rozpie chlopaki sa bardzo dobrym celem dla takich rzeczy.
Pozdro.

Nie potrzebnie chlopak i tak ma spora szanse na dublet i wrota albo pandemonium sobie wezmie. Dzis gralem 3 bitwy i 3 razy mialem te czary ktore chcialem na duzym teczowcu.Khumanor pisze:temu tzeenchowemu dał bym spell familiara by miał większe szanse na wrota
Ci maruderzy to jeden z najlepszych oddzialow jakie mamy 3/4 takie klocki sa swietne bo tanie, duzo woundow, maja kopa w cc, skupiaja uwage przeciwnika dzieki czemu naszemu glownemu pierdyknieciu latwiej sie dotoczyc. Ja ostatnio jeszcze zastanawiam sie nad gw zamiast flaili ale musze w praktyce gw sprawdzic bo nie jestem szczegolnie przekonany.Khumanor pisze:maruderów bym rozwiązał by dodać więcej warriorów Khorna i tzee..
Ps. Dopiero wzrocilem uwage ze chcesz trzymac maga w marudach. To sredni pomysl bo wszelkie lekkie strzelaniu w duzych ilosciach i katapy dobrze ci ich ogarna i mag nagle sam zostanie. A przy tej rozpie chlopaki sa bardzo dobrym celem dla takich rzeczy.
Pozdro.
Mag w marudach to nie taki zły pomysł - jak dostanie templatką to mu przynajmniej warriorsi nie padną ;P z drugiej strony - 4levelowiec tzeentcha z +5 (+6 z różdżką) do casta będzie wszystko rzucał na dwóch kostkach - malutka szansa na miscasta.
Nie warto trzymać lorda w rycerzach -taki mały oddział łatwo wystrzelać i stracić.
A witchek nie ma się bać - ile ich przeżyje po strzale z hellcannonki? A masz ich dwie
Ja bym zastąpił trolle, ogrami ew. zamiast nich wziął drugi oddział marudów albo dodał więcej wojowników. Można też się zastanowić nad psami - zawsze to jakaś osłona przed strzelaniem (przynajmniej na jedną turę - a w drugiej, max w trzeciej powinieneś już być przy wrogu).
Nie warto trzymać lorda w rycerzach -taki mały oddział łatwo wystrzelać i stracić.
A witchek nie ma się bać - ile ich przeżyje po strzale z hellcannonki? A masz ich dwie

Ja bym zastąpił trolle, ogrami ew. zamiast nich wziął drugi oddział marudów albo dodał więcej wojowników. Można też się zastanowić nad psami - zawsze to jakaś osłona przed strzelaniem (przynajmniej na jedną turę - a w drugiej, max w trzeciej powinieneś już być przy wrogu).
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie lubię masy maruderów a jak już to 40 min. 
rozpiski na kawalerii mam rycerzy po 8 x 2 jeśli zejdzie 1 max 2 za nim dojdzie do CC to dobrze dla oponenta
dalej twierdzę że kawaleria chaosu jest gry mocna w tej ed.... jak ktoś będzie miał chęć walnąć brzytwę to to zrobi bez większego wysiłku ew. cała "mana" na to pójdzie
z helek nie jestem zadowolony bo strasznie ograniczają napór jaki robię fakt jak nie ma w co "rzucać" duszami czy czym tam ono to robi to można podejść do przodu... ale to dopiero w 3 / 4 turze a to może być już albo nie potrzebne albo za późno by pomóc... zawsze można ruszyć w 2 turze ale jak z przeciwka mamy katapy to możemy o helach zapomnieć
proponuję do zapychania corów 10 warriorów wszystkich bogów po za slaann... ten za bardzo w tej ed. nie podziała choć magię akurat ma na tą ed. ( osobisty pogląd ) ... oczywiście zależy co mają robić tankować ( t ) czy napierdalać ( K ) albo denerwować łuczników i ładnie przyłożyć ( n )... no i konnych marudów min. 2x 5... oczywiście wszędzie muzyki
co do herosów nie opłaca się więcej mieć niż 3, lord ( pewnie mag ) mały ziut pomocnik albo drugi magus eko + mus czyli bsb... niestety nie mamy tanich jak barszcz charakterów więc jest to około 35% armii... BSB polecam tzeenchowego z 3+wardem... opłaca się... jak już ich kupujemy to inwestujmy na maxa bo inaczej są lipni i nie spełnią swej roli.. eko tylko 2 duże magusy ale też z powodu braku pkt. najczęściej
Poprawiłem błędy bo się nie dało czytać...

rozpiski na kawalerii mam rycerzy po 8 x 2 jeśli zejdzie 1 max 2 za nim dojdzie do CC to dobrze dla oponenta
dalej twierdzę że kawaleria chaosu jest gry mocna w tej ed.... jak ktoś będzie miał chęć walnąć brzytwę to to zrobi bez większego wysiłku ew. cała "mana" na to pójdzie
z helek nie jestem zadowolony bo strasznie ograniczają napór jaki robię fakt jak nie ma w co "rzucać" duszami czy czym tam ono to robi to można podejść do przodu... ale to dopiero w 3 / 4 turze a to może być już albo nie potrzebne albo za późno by pomóc... zawsze można ruszyć w 2 turze ale jak z przeciwka mamy katapy to możemy o helach zapomnieć
proponuję do zapychania corów 10 warriorów wszystkich bogów po za slaann... ten za bardzo w tej ed. nie podziała choć magię akurat ma na tą ed. ( osobisty pogląd ) ... oczywiście zależy co mają robić tankować ( t ) czy napierdalać ( K ) albo denerwować łuczników i ładnie przyłożyć ( n )... no i konnych marudów min. 2x 5... oczywiście wszędzie muzyki
co do herosów nie opłaca się więcej mieć niż 3, lord ( pewnie mag ) mały ziut pomocnik albo drugi magus eko + mus czyli bsb... niestety nie mamy tanich jak barszcz charakterów więc jest to około 35% armii... BSB polecam tzeenchowego z 3+wardem... opłaca się... jak już ich kupujemy to inwestujmy na maxa bo inaczej są lipni i nie spełnią swej roli.. eko tylko 2 duże magusy ale też z powodu braku pkt. najczęściej
Poprawiłem błędy bo się nie dało czytać...
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
A co myślicie o takim lordzie :
Tzeenth
dwurak
talizman 4+ ward
Runeshield
barded steed
Wersja jest minimalistyczna ( i dzięki temu dość tania, 351 pkt. ), ale jak sadzę fajna. Mamy niezłą ochronę ( 1+ sv na ostrzał, 2+ w kombacie i do tego 3+ ward ), mamy czym przyłożyć, a tarcza runiczna nawet zarzucona na plecy chroni przed różnymi nieprzyjemnymi niespodziankami ze strony broni przeciwnika.
Tzeenth
dwurak
talizman 4+ ward
Runeshield
barded steed
Wersja jest minimalistyczna ( i dzięki temu dość tania, 351 pkt. ), ale jak sadzę fajna. Mamy niezłą ochronę ( 1+ sv na ostrzał, 2+ w kombacie i do tego 3+ ward ), mamy czym przyłożyć, a tarcza runiczna nawet zarzucona na plecy chroni przed różnymi nieprzyjemnymi niespodziankami ze strony broni przeciwnika.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Dwurak i tarcza się nie gryzą, jak strzelają to się osłaniam tarczą, a jak biję to zarzucam ją na plecy, jej zasada specjalna działa po prostu w kontakcie, nie muszę jej używać bezpośrednio.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Za te pkt co runshield kosztuje lepiej mu juz kose jakas solidna kupic
Zreszta nie rozumiem co tu takiego taniego i minimalistycznego? Masz max pkt w przedmiotach bez 5pkt chyba. Jesli za tanioche robi to ze nie ma giftow i nie jest na smoku to faktycznie tani

Zreszta nie rozumiem co tu takiego taniego i minimalistycznego? Masz max pkt w przedmiotach bez 5pkt chyba. Jesli za tanioche robi to ze nie ma giftow i nie jest na smoku to faktycznie tani

Hej sorki, że dopiero odpowiadam na commenty. Jak narazie mam 40 maruderów i jakoś nie wydaje mi się żebym kupił wiecej jak 20 więcej jakoś nie chce mi się grać stadem maruderów
WOCH to WOCH i Warriorsi muszą być
.
Co do Lordów ostatnio grałem na turze jednym lordem Magiem + 3 małymi magami i w bitwie z imperium to właściciwie wysadziłem sobie połowę 2 oddziałów warriorów z miscastów a nadto okazało się, że i tak nie jestem w stanie rzucać tylu czarów
A co do anty magi to jeśli mam wybór +1 do dispella a scrolla to wole jednak te +1. Tak więc teraz spróboje z Lordem klepaczem i Lordem magiem
6 Trolli jest fajne 18 ataków + 3 stompy ew. vomicik
do tego regenka. Grałem ostatnio na 2 kawach i niestety nie sprawdzało się za bardzo... co prawda miałem tylko 10 typów bo mam tylko tyle figsów.
Warriorzy przynajmniej 2 regimenty muszą być
Poza tym Khorniarze z Halabardami rządzą
Co do Helek to 2 Helki + magowie w jednej rozpie to lipa bo duża szansa na miscasty. Z drugiej strony niezła opcja na wszelkiej maści elfickie deathstary z T 3
nie liczyłem ile dokładnie figurek wejdzie pod template ale całkiem sporo... do tego panika -1. Nadto heleny nadają się do rozwalania steam tanka. a w ostateczności mogą służyć do rozjerzdzania śmiecia.
Dyskowcowi nie dałem magicznych ataków ale mogę się zastanowić nad Biting Blade... ale jednak co flail to flail siła +2:)
Lorda złożyłem jak złożyłem z tego co się orientowałem to najwięcej siły bez magicznej broni/dwuraka/flaila mają greater demony po 6 tak więc kasując mu magiczne ataki jestem w stanie z każdym walczyć bo mam sava na 4+ nadto przeciwnik nie ma KB z broni, która mu to daje a to duży +.
Zastanawiam się czy da się jakoś antymagie sklecić bez dużego maga... jakieś pomysły???


Co do Lordów ostatnio grałem na turze jednym lordem Magiem + 3 małymi magami i w bitwie z imperium to właściciwie wysadziłem sobie połowę 2 oddziałów warriorów z miscastów a nadto okazało się, że i tak nie jestem w stanie rzucać tylu czarów


6 Trolli jest fajne 18 ataków + 3 stompy ew. vomicik

Warriorzy przynajmniej 2 regimenty muszą być


Co do Helek to 2 Helki + magowie w jednej rozpie to lipa bo duża szansa na miscasty. Z drugiej strony niezła opcja na wszelkiej maści elfickie deathstary z T 3



Dyskowcowi nie dałem magicznych ataków ale mogę się zastanowić nad Biting Blade... ale jednak co flail to flail siła +2:)
Lorda złożyłem jak złożyłem z tego co się orientowałem to najwięcej siły bez magicznej broni/dwuraka/flaila mają greater demony po 6 tak więc kasując mu magiczne ataki jestem w stanie z każdym walczyć bo mam sava na 4+ nadto przeciwnik nie ma KB z broni, która mu to daje a to duży +.
Zastanawiam się czy da się jakoś antymagie sklecić bez dużego maga... jakieś pomysły???
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...