Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Z tym ze mag słabiutki to przekonałem sie wczoraj testujac rospe na Silesia Master ( swoja droga zapraszam do gliwic zobaczycie ze Baku to słaby gracz w porównaniu z resztą ). Musze wywalić tego prista na piechote i zastapic Capitanem, po pierwsze daje mi to warda,+1 sv na elektorze i magiczne ataki, trace jednak 1 pewna kosc do DD i hate.
Mimo tego zrobiłem 16 : 4 wampirki własnie dzieki tankom i altarowi i duzemu magowi, reszta tej armi to raczej smieci ktore powinny dbać oto, żeby nikt nic nie zrobił LT.
Co do rakietnicy ładna pociagajaca bron ale malo celna w porównaniu do innych klop a pozatym te 2 tanki ;d niema miejsca T 10 + busty z magii daja rady.
Dzisiaj test z łOGRAMI i z TK napisze czy dalo rady.
Mimo tego zrobiłem 16 : 4 wampirki własnie dzieki tankom i altarowi i duzemu magowi, reszta tej armi to raczej smieci ktore powinny dbać oto, żeby nikt nic nie zrobił LT.
Co do rakietnicy ładna pociagajaca bron ale malo celna w porównaniu do innych klop a pozatym te 2 tanki ;d niema miejsca T 10 + busty z magii daja rady.
Dzisiaj test z łOGRAMI i z TK napisze czy dalo rady.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
bardzo ładne modele
ale rozpiska nie tegez
-za dużo magów, nie wyrobisz na kościach
-pegaz za miekki
- Za mało flagusi, mogą nie przetrwać pierwszej tury walki
- wyrzuc swordmasterów lub halabardników ( jak wolisz ) i dopakuj jednych albo drugich
- inżyniera bym upchał do oddziału blisko jakiegoś działa. Koń , light armor, barding nie daje mu za wiele ( tak mi sie wydaje )
- Nie widze też żadnej magicznej broni. Jeżeli przyjdzie ci grac z VC to czym będziesz zabija eterale?
ale rozpiska nie tegez
-za dużo magów, nie wyrobisz na kościach
-pegaz za miekki
- Za mało flagusi, mogą nie przetrwać pierwszej tury walki
- wyrzuc swordmasterów lub halabardników ( jak wolisz ) i dopakuj jednych albo drugich
- inżyniera bym upchał do oddziału blisko jakiegoś działa. Koń , light armor, barding nie daje mu za wiele ( tak mi sie wydaje )
- Nie widze też żadnej magicznej broni. Jeżeli przyjdzie ci grac z VC to czym będziesz zabija eterale?
edit po uwagach Karla
Z figurek które posiadam na 2500: test w weekend
Lords
Arch Lector "Nieśmiertelny Karakan" kapłan Morra
War Altar
Heavy Armor
Shield
Van Horstmann's Speculum
Sword of Anti Heroes
Dawn Armor
The Crimson Amulet
Wizard Lord Shadow "Oszukando, Uciekando"
Power Scroll
Talisman of Preservation
Wizard Metal "Panzerfailzer"
lvl 2
Seal of Destruction
Dragonbane Gem
Battle Standard Bearer "Caster Disaster"
Shroud of Magus
Warhorese Barding
Full plate
Core
Knightly Orders x10 FCG GW "Łopaty Morra"
Standard of Arcane Warding
Halberdiers x40 FCG "Kosy Morra"
Swordsmen x15 det "Więcej kos"
Flagellants x10 Prophet"Grabarze"
Special
Great Cannon "Missfire"
Mortar "Kaboom"
Mortar "boom"
Knights of Inner Cicrcle x10 FCG GW "Zakon pustych trumien"
Banner of Eternal Flame
Rare
Steam Tank "wiem, że różowy vindicator z końcówką kranu na dachu wygląda dziwnie, ale jak dokleję parę z waty to chyba nikt się już nie przyczepi"
Z figurek które posiadam na 2500: test w weekend
Lords
Arch Lector "Nieśmiertelny Karakan" kapłan Morra
War Altar
Heavy Armor
Shield
Van Horstmann's Speculum
Sword of Anti Heroes
Dawn Armor
The Crimson Amulet
Wizard Lord Shadow "Oszukando, Uciekando"
Power Scroll
Talisman of Preservation
Wizard Metal "Panzerfailzer"
lvl 2
Seal of Destruction
Dragonbane Gem
Battle Standard Bearer "Caster Disaster"
Shroud of Magus
Warhorese Barding
Full plate
Core
Knightly Orders x10 FCG GW "Łopaty Morra"
Standard of Arcane Warding
Halberdiers x40 FCG "Kosy Morra"
Swordsmen x15 det "Więcej kos"
Flagellants x10 Prophet"Grabarze"
Special
Great Cannon "Missfire"
Mortar "Kaboom"
Mortar "boom"
Knights of Inner Cicrcle x10 FCG GW "Zakon pustych trumien"
Banner of Eternal Flame
Rare
Steam Tank "wiem, że różowy vindicator z końcówką kranu na dachu wygląda dziwnie, ale jak dokleję parę z waty to chyba nikt się już nie przyczepi"
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2010, o 18:47 przez ainuin, łącznie zmieniany 6 razy.
Dzieki wielkie za dorade (jakieś pomysły na maga na pegazie ?)
jak bede w domciu to pozmieniam rozpiske
Ogólnie mam taki zamysł zeby magami żucać hexy i auglimenty (czy jakos tak) np:fire sword of rhuin na mortara lub na kuszników, lub z lighta to co doaje ws 10 i in 10 na swordow, i takie tam klatki i inne pierdoły ogólnie myśle nad fire i light
Helion a jakiego BsBka byś mi radził ??
jak bede w domciu to pozmieniam rozpiske
Ogólnie mam taki zamysł zeby magami żucać hexy i auglimenty (czy jakos tak) np:fire sword of rhuin na mortara lub na kuszników, lub z lighta to co doaje ws 10 i in 10 na swordow, i takie tam klatki i inne pierdoły ogólnie myśle nad fire i light
Helion a jakiego BsBka byś mi radził ??
Arch Lector - Jesli nie zalezy ci na tem wardzie 2+ od ognia to daj lepiej Dawn armor masz 6 pkt taniej
Wizard Lord Shadow - nielegalne albo scroll albo power scroll
Dispell Scroll
Power Scroll
Talisman of Preservation
Battle Standard Bearer - daj mu full plate
Reszta wedle uznania, napewno to nei samograj ;d;d
Wizard Lord Shadow - nielegalne albo scroll albo power scroll
Dispell Scroll
Power Scroll
Talisman of Preservation
Battle Standard Bearer - daj mu full plate
Reszta wedle uznania, napewno to nei samograj ;d;d
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
jak na piechotę to 1+save i dawnstone, jak konny to pełna płyta, kuń+barding, dragonhelm, dawnstone i słoma, pamiętaj że BSB-k pozwala przerzucać absolutnie wszystkie testy Ld, co jest niebagatelne dla armii na piechotę, do tego te +1 do CR czasem może się przydać
jeśli ma być pieszy to kitraj go gdzie popadnie bo ofensywnym herosem to on nie jest, ma tylko wspierać sąsiednie regony w testach panik, fearów/terrorów w combacie i najważniejsze przerzuty stubborna/breaka od combatu
teraz to już w tej edycji podstawowy bohater obok maga 4Lv,zagrasz bez niego to sam zobaczysz i wywalisz Priesta lub coś innego
jeśli ma być pieszy to kitraj go gdzie popadnie bo ofensywnym herosem to on nie jest, ma tylko wspierać sąsiednie regony w testach panik, fearów/terrorów w combacie i najważniejsze przerzuty stubborna/breaka od combatu
teraz to już w tej edycji podstawowy bohater obok maga 4Lv,zagrasz bez niego to sam zobaczysz i wywalisz Priesta lub coś innego
A mogłbym np dać priesta na koniu do piechoty ?? wydaje mi sie że tak... jesli tak to może on też isć do tylniej ranki >?>
Ostatnio zmieniony 2 wrz 2010, o 15:06 przez wychwa, łącznie zmieniany 1 raz.
możesz dać Priesta na koniu, do tylnego szeregu w normalnych warunkach nie może iść, natomiast BSB to Battle Standart Bearer, wolę jego wystawiać bo nie raz i nie dwa już pomógł, natomiast dopakowany augmentami z beasta jest prawdziwym kowbojem; Kraśkowy gracz wpuścił mi ostatnio na regon z nim +1S i +1T na cały regon Wilków a na niego dodatkowo +3S i +3A, niestety Fish spartolił mi rzuty na trafienie w króla na tarczy (z 6A trafił jeden i nie zranił z S8 ), tak najpewniej mógłbym go społowić chociaż;
jeśli chodzi o Priesta na koniu, osobiście lubię go dać z Van Horstem, E. Shield i Bitting Blade, spisuje się całkiem nieźle, dzięki wysokiemu ASv.
jeśli chodzi o Priesta na koniu, osobiście lubię go dać z Van Horstem, E. Shield i Bitting Blade, spisuje się całkiem nieźle, dzięki wysokiemu ASv.
Armia na 2900pkt, co o niej myślicie?
Generał imperium (pieszy do handgunów) -180pkt
-Armour of Meteoric Iron
-Crown of Command
-The Crimson Amulet
-Sword of Justice
Arch Lektor (konny do jazdy)Barding, tarcza- 249pkt
-Dawn Armour
-The Mace of Helstrum
-Ironcurse Icon
Wizard Lord Life 4lvl, koń, barding(do jazdy) -296pkt
-Rod of Power
-Warrior Bane
-Armour of Tarnus
-Van Horstmen Speculum
Kapitan, BSB, koń, barding, full plate -147pkt
-Dawnstone
-Dragonhelm
-Sword of Might
Kapitan na Pegazie, Full plate, pistol -164pkt
-Potion of Foolhardiness
-Charmed shield
-Hammer of Judgement
-Opal Amulet
Kapitan na Pegazie, Full plate, pistol, -164
-Dragonbone Gem
-Sword of striking
-Enchanted Shield
-The Other Trickster's Shard
Battle Wizard 2lvl, metal -150
-Dispel Scroll
-Ruby Ring of Ruin
11 Knightly Orders z dwurakami, FCG -308pkt
-Standard of Discipline
20 Handguners, Hochladn, FCG, -210pkt
-Banner of Eternal Flame
10 Kuszników, FCG -100pkt
10 Kuszników, FCG -100pkt
10 Kuszników, FCG -100pkt
Helstrom Rocket -115pkt
Helstrom Rocket -115pkt
Geat Cannon -100pkt
Graet Cannon -100pkt
Steam Tank 300pkt
Total: 2898pkt
Generał imperium (pieszy do handgunów) -180pkt
-Armour of Meteoric Iron
-Crown of Command
-The Crimson Amulet
-Sword of Justice
Arch Lektor (konny do jazdy)Barding, tarcza- 249pkt
-Dawn Armour
-The Mace of Helstrum
-Ironcurse Icon
Wizard Lord Life 4lvl, koń, barding(do jazdy) -296pkt
-Rod of Power
-Warrior Bane
-Armour of Tarnus
-Van Horstmen Speculum
Kapitan, BSB, koń, barding, full plate -147pkt
-Dawnstone
-Dragonhelm
-Sword of Might
Kapitan na Pegazie, Full plate, pistol -164pkt
-Potion of Foolhardiness
-Charmed shield
-Hammer of Judgement
-Opal Amulet
Kapitan na Pegazie, Full plate, pistol, -164
-Dragonbone Gem
-Sword of striking
-Enchanted Shield
-The Other Trickster's Shard
Battle Wizard 2lvl, metal -150
-Dispel Scroll
-Ruby Ring of Ruin
11 Knightly Orders z dwurakami, FCG -308pkt
-Standard of Discipline
20 Handguners, Hochladn, FCG, -210pkt
-Banner of Eternal Flame
10 Kuszników, FCG -100pkt
10 Kuszników, FCG -100pkt
10 Kuszników, FCG -100pkt
Helstrom Rocket -115pkt
Helstrom Rocket -115pkt
Geat Cannon -100pkt
Graet Cannon -100pkt
Steam Tank 300pkt
Total: 2898pkt
Grejt Puzon of de Empajer
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Skąd to zamiłowanie do strzelania ciągle. Strzelcy Strzelcy, maszyny steam tank. Nuda. Wydaje mi się że kruche to jest jak przyjdzie do rozprawy z szybką armią.
A coś konstruktywnego możesz powiedzieć czy tylko tak sobie marudzisz?
Maszyn jest mało (relatywnie), fasty maja mały save, więc powinno być ok ze strzelania, na oddziały z regenka(typu trole) mam strzelanie z flamem, do tego klacek kawy do zatrzymania(a może i do rozbicia) czegoś cieższego, z pomoca czołgu.
Rozpiska jest robiona pod scenarisze (NEW HOPE)a nie pod zwykła piczke.
Prosze o jakieś rady bądź uwagi.
Maszyn jest mało (relatywnie), fasty maja mały save, więc powinno być ok ze strzelania, na oddziały z regenka(typu trole) mam strzelanie z flamem, do tego klacek kawy do zatrzymania(a może i do rozbicia) czegoś cieższego, z pomoca czołgu.
Rozpiska jest robiona pod scenarisze (NEW HOPE)a nie pod zwykła piczke.
Prosze o jakieś rady bądź uwagi.
Grejt Puzon of de Empajer
A Wiz lord może taki być ?
A na ghule lepsi będą halabardnicy czy swordzi ??
kurde niewiem czy wsadzać maga do regimentu ze zswordami i bsbkiem, troche ryzykowne teraz z miscastem;/
A na ghule lepsi będą halabardnicy czy swordzi ??
kurde niewiem czy wsadzać maga do regimentu ze zswordami i bsbkiem, troche ryzykowne teraz z miscastem;/
Czasami się zastanawiam skąd wy się urwaliście , rozpiski fajnie wszystko ten , ale jeśli to ma być najmocniejsza możliwa to wrzuca się full maszyn + czołgi + bsb + wizard lord np. z niszczarką. Osobiście polecam nie grać w tą edycję bo jest beznadziejna ale jeśli musicie to do maszyn dokupcie min. 4 engów + gołębie do conajmniej 2. Czemu strzelanie? może dlatego że jest gięte? życze powodzenia żeby a) cokolwiek typu smok się ukryło + przeżyło b) szybka armia wszystko fajnie , ale na turnieju nikt takiej nie wystawi bo wygrywałaby tylko z defensowym imperium na 2.5k wchodzi cos koło tego: wizard lord 4 lvl niszczarka + orb of thudner , mag 2 lvl z feedback scrollem , bsb piechota 1+ save'a , 4 x eng (3 x gołębie) , 45 halabard , 3 x 15 kusz fcg , 3 x cannon , 2 x mortar , 2 x hellstorm/hellblaster. To i tak jest lajtowa wersja - można bardziej wyżyłować.
PS: na klocki są hellstormy + mortary
klimaciarze FLAME ON
PS: na klocki są hellstormy + mortary
klimaciarze FLAME ON
baaardzo to delikatne co żeś Pabis przedstawił, omijasz klocek halabard i nabijasz punkty na reszcie, przy tej ilości maszyn, część pięknie i hucznie exploduje/nie trafi/zatnie się, pewnik w tej edycji moim zdaniem dla Imperium to kawa i to nie 5-teczki, ale 3-4 pełnokrwiste regony z podpakowanymi herosami, nawet 4-5 knechtów bez herosów jak wpadnie w kuszoli takich to ich rozsmaruje, do tego scenariusze i losowy teren powodują, że taka rozpa jest 0-1, jedyna kwestia do rozwiązania to dużo jednostek na kontrę, ale takich które mimo magii/strat będą w stanie skutecznie zaatakować, a szybkie armie mogą być złożone z ciężkiej kawalerii Imperium, przy kuszach już tak wesoło nie jest jak mam 1+/2+ save a tylko -1 do testu AS
p.s @Pabis, edycja jest dobra tylko marudzenie na zmianę stylu gry/rozpiski jest ogromne, pograj armiami na 4k to zobaczysz że nawet magia nie jest za mocna przy armiach nastawionych na ilość a nie jakość, a Imperium jest idealne do takich rozgrywek w każdym ustawieniu zarówno corowej piechoty jak i kawy
p.s @Pabis, edycja jest dobra tylko marudzenie na zmianę stylu gry/rozpiski jest ogromne, pograj armiami na 4k to zobaczysz że nawet magia nie jest za mocna przy armiach nastawionych na ilość a nie jakość, a Imperium jest idealne do takich rozgrywek w każdym ustawieniu zarówno corowej piechoty jak i kawy
Grałem kilka bitew na magu pegazie, nie spisuje się bo może zejść szybciutko, zmieniłem styl gry o 180 stopni i zobaczymy jak wyjdzie, póki co poza porażką z Blessem na B&G 2:18 (złamał mi armię po moich błędach w 4 turze), to zaliczyłem 1 remis, 1 małe, 3 masakry, wszytko do przodu, a rozpa nie jest ostateczna, po modyfikacjach jeszcze nie grałem;
Wizard Lorda albo musisz kampić albo wyznaczyć mu rolę niszczyciela/blokera w czalendżach (naprawdę się da )
jeśli chcesz grać defensywnie to musisz liczyć się z tym, że przeciwnik może do Ciebie dojść z niewielkimi startami, wtedy albo masz coś do kontry albo nie, to już zależy od Ciebie
Wizard Lorda albo musisz kampić albo wyznaczyć mu rolę niszczyciela/blokera w czalendżach (naprawdę się da )
jeśli chcesz grać defensywnie to musisz liczyć się z tym, że przeciwnik może do Ciebie dojść z niewielkimi startami, wtedy albo masz coś do kontry albo nie, to już zależy od Ciebie
zakladam że bedzie się grało na 2500, i serio w obecnej tak szybko tych maszyn nie zanihilujesz, głównie przez to, że nie deklarujesz zasięgów, nie musisz wszystkimi maszynami naraz strzelać i oczywiście losowe zasiegi szarży, gdzie w 7ed. np orzeł doleciałby do maszyny, ale w 8ed miał słabszy rzut i nic z tego#helion# pisze:baaardzo to delikatne co żeś Pabis przedstawił, omijasz klocek halabard i nabijasz punkty na reszcie, przy tej ilości maszyn, część pięknie i hucznie exploduje/nie trafi/zatnie się,
obecność prześwitujących lasów tylko promuje gunline