11.09.2010 - Turniej Strefa Zero - pre Silesian Master

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

11.09.2010 - Turniej Strefa Zero - pre Silesian Master

Post autor: kamelot »

Turniej Strefa Zero - pre Silesian Master

Obrazek

INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Local
- Wielkość armii – 2500pkt punktów
- Data – 11.09.2010r. (sobota)
- Miejsce - Bunkier Alfa Strefy Zero, Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika, Poznań - mapa na http://mapa.szukacz.pl/?&nc=52,38712&ec ... efa%20Zero
- Gramy 3 bitwy
- Wpisowe – 5zł dla klubowiczów Strefy Zero, 10zł dla pozostałych graczy
- Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://ranking.wfb-pol.org/ proszę nadsyłać na adres: kp8773@gmail.com do dnia 09.09.2010r.
- Sędzia: Kamil "Kamelot" Priebe

ZASADY TURNIEJU:
Turniej klasy local, single. Zasady turnieju zgodne z nową 8 edycją.
Rozpiski jawne, zakaz bohaterów imiennych.
Dodatkowo obowiązują aktualne oficjalne erraty / FAQ i polskie uściślenia sędziowskie.

SCENARIUSZE:
1) Blood and Glory.
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 3 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
W przypadku nie wypełnienia scenariusza, punkty zwycięstwa liczy się w zwykły sposób

2) Battle for the pass.
Ze względu na wygodę gry nie obracamy stref rozstawienia. W końcu co to za przyjemność całą bitwę chodzić wokół stołów.

3) Battleline.

OCENA MALOWANIA:

Ilość pomalowanych modeli
- 100% pomalowanych modeli - 3 pkt
- 75% pomalowanych modeli - 2 pkt
- 50% pomalowanych modeli - 1 pkt

Jakość malowania ( pkt przyznawane tylko w przypadku 50% pomalowanych modeli )
- ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne) - 3 pkt
- poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne) - 2 pkt
- poprawnie nałożone 3/4 kolory - 1 pkt

Podstawki
- wszystkie modele w armii ( dozwolone są delikatne braki ) mają wymodelowane podstawki - 1pkt

Podstawki regimentowe
- wszystkie oddziały ( skirmish tylko w przypadku ponad 10 modeli ) posiadają podstawki regimentowe - 1pkt
- wszystkie podstawki regimentowe są wymodelowane i pomalowane ( pkt przyznawane tylko w przypadku spełnienia poprzedniego kryterium ) - 1pkt

Wyswig
- wszystkie modele w armii ( dozwolone są delikatne braki ) mają wyposażenie adekwatne do rozpiski - 1pkt

Maksymalnie do zdobycia
10pkt

Proksy dozwolone są w granicach dobrego smaku, które ustala sędzia. Jeżeli gracz zamierza wystawić jakieś jednostki, które w trakcie gry nie będą tym na co wyglądają powinien przed turniejem ustalić z sedziom czy zostanie to dopuszczone. W innym przypadku należy liczyć się z tym, że oddział zostanie usunięty ze stołu. Dodatkowo NIEDOZWOLONE są proxy w rodzaju:
- kartoniki
- karteczki
- puste podstawki
- kostki
itd.


PLAN IMPREZY:
- 9.30 - 10.00 - Zapraszam chętnych graczy do pomocy w noszeniu blatów
- 10.00 - 10.30 - Zapisy
- 10.30 - 13.15 - I Bitwa
- 13.30 - 16.15 - II Bitwa
- 16.30 - 19.15 - III Bitwa
- 19.30 - ogłoszenie wyników, rozdanie nagród i zakończenie turnieju

LISTA ZGŁOSZEŃ ( limit miejsc to 40 ):
1. Kuba id: 2122 ( VC )
2. Kamelot id: 3076 ( DE )
3. Kudłaty id: ? ( ? )
4. Krzychu id: ? ( ? )
5. Klops id: ? ( BoC )
6. Handelek id: ? ( VC )
7. Mieszko id: ? ( Dwarf )
8. Sebastian id: ? ( ? )
9. Radas id: ? ( imp )
10. Olszar id: ? ( dwarf )
11. ...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

ODPOWIEDZ