LoS, TLoS, VLoS
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
LoS, TLoS, VLoS
LoS, TLoS, VLoS - czy mógłby ktoś kompetentny wyjaśnić te pojęcia?
LoS - Line of Sight (linia widzenia) - czyli po prostu obszar, który Twój model/jednostka "widzi" - odmierza się go od krawędzi przedniej strefy podstawki, bądź od krańcowych krawędzi przedniej strefy sumy podstawek w przypadku oddziału, pod kątem 45 stopni.
TLoS - True Line of Sight - czyli praktyczne założenie tego co Twoja jednostka widzi. Jeśli pochylając się na wysokość głowy modelu/modeli widzisz coś w LoSie modelu/modeli to znaczy, że te modele też to widzą.
VLOS - Virtual Line of Sight - czyli teoretyczne założenie tego co Twoja jednostka widzi. W tym przypadku zakładamy odgórnie co zasłania LoS, a przez co widać i względem tego przeprowadzamy rozgrywkę.
TLoS - True Line of Sight - czyli praktyczne założenie tego co Twoja jednostka widzi. Jeśli pochylając się na wysokość głowy modelu/modeli widzisz coś w LoSie modelu/modeli to znaczy, że te modele też to widzą.
VLOS - Virtual Line of Sight - czyli teoretyczne założenie tego co Twoja jednostka widzi. W tym przypadku zakładamy odgórnie co zasłania LoS, a przez co widać i względem tego przeprowadzamy rozgrywkę.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."