#Teclis, High Loremaster of the White Tower (jednym słowem prze komandos jednyne co ogranicza jego niszczycielską moc to podział Pd)
ahh... nic piekniejszego nie możno zobaczyć na polu bitwy niż naszego mistrza magi
Zalety:
-Możliwość rzucania czarów bez zasiegu
-Możliwość przerzucania spell effectów
-Możliwość trzymania nieskończonej ilości czarów remains in play
-Możliwość rzucenia tego samego czaru nieskończenie wiele razy na turę
-Tytuł Channellera rzucamy czary nawet na 6 kościach
-Moon Staff of Lileath taki lepszy Jewel of the dusk(zamiast wysysania z niej mocy mogła by daać +1 Dd +1Pd albo +2pd całyczas)
-Sword of teclic oh piękna broń jak to powiedział Kosa szkoda że nie dosępna w arsenale rani na 2+ przeciwnik nie ma AS
-Scroll of Hoeth taki zajebisty Dispell Scroll
-Curse of Aenarion ward na 2+ przy ostatniej ranie (dużo daje)
-o ile sienie myle to może używać High magic i jeszcze jakiegoś Lore'u (każdym bądź razie sna wszystkie 6 czarów)
-no i potioniki z maga zmieniemy teclisa na miejscowego killera
Wady:
-niestety Teclis podlega Miscostom
-Mógłby dostać w zamian +2 do casting roll albo możliwość przerzutu jednej kości na rzucanie czaru [bo teraz ma tylko max 9 (z BoS i raz +D6) nierzucenie czaru wiąże się z zmarnowaniem cennych Pd których teraz nie mogą generować dla niego inni...]
ogoólnie Teclis jest nadal super postacią ale zasada z podziałem Pd bardzo ograniczyła jego możliwości jako Maga
TYRION, Defender of Uthulan (nic dodać nic ująć bardzo zbalansowany)
Zalety:
-As na 1+
-Ward na 4+ potem na 2+
-możliwość ożywienia
-odparowywanie ataków
-przrzut na hit w I turze walki
-Sunfag daje mu łącznie siły 7 i Fury of khaine (power lev. 6)
Wady:
-koń który liczy sie jako Monster niestety szybko odpada As na 5+ginie jak mucha (zato ma M10 3W i S4 powinien mieć jeszcze A3 i T4 wkońcu jest królem koni no ale coż)
-Kolejna wadą Tyriona jest to że ma za mało Ataków przy jego możliwościach powinien mieć od 5-6(sam Green Knight o wiele tańszy może mieć ich aż 10)
-Razi tu Brak Stubborna (takiej postaci już by wypadało go mieć)
to tyle ogólnie bardzo fajny i wymiata
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ELTHARION, the Swordmaster
Boski
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zalety:
-style walki(szczegołnie trafianie do niego na 6)
-Możliwość przemieszczanie sie w walce
-Swordmasterzy są Stubborn i nie są już 0-1
-zawsze dogania przeciwnika nie zależnie ile wyrzucił na Flee(jakaś tam chęć zemsty)
-odporność na Killing blowy
-immune to psychologie i Hate na gobliny, orki i DE
wady:
-mały AS+ (ale da sie to wyobrazić w końcu porusz sie z gracją potrafi niemalże latać a w ciężkiej zbroi było by to nie możliwe)
-Mały ward, mogłby być na 4+ i wtedy nie trzeba by mu było lepszej zbroi
-slot Lorda mógłby zajmować 2Hero
podsumowując jerzeli chcemy żeby żył to tylko styl brązowj gałązki(trafianie na 6) bardz dobry szczególnie dzięki zasadzie przemieszczania sie w walce
KORHIL,Hunter Captain of the White Lions
zalety:
-Killing Blow
-S7
-lepsza zbroja dzieki futrze z spaczonego Lwa z Anuli
-nie działają na niego poizony
-woodsman
-Bodyguard (świetna sprawa)
wady:
-strike last (mógłby walić po inicjatywie
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-móglby mieć Heavy Armour wtedy obrona na 3+ przed strzelaniem na 2+(ale to nie w stylu WL nosić cięzki pancerz)
-tylko W2 więc szybko możemy go stracić
bardzo fajna postać rzadko uzywana ale pełna potencjału
IMRIK, Drogon Prince of Celedor (czyli jedyny smok w armi)
Zalety:
-+3 do S w szarrzy i przeciwnik nie może uzywać AS
-AS na 2+
-Dragon Horn
-Dragonkin
-lepszy smok który zostaje pod naszą kontrolą po zabiciu herosa
wady (oj dużo ich)
-CENA za drogi jak na to co potrafi
-Mała siła przebicia w II turze walki(nie licząc smoka)
-Brak jakiegokolwiek warda
ogólnie to troszke syfiaty choć smok daje mu większe możliwości
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ELTHARION the grim
Zalety
-1lev. mag
-+1 do hit i S przeciw zielono skurym(goblinom)
-pożądny mieczyk -4do AS i -1 do hit przeciw niemu
-AS na 4+ i ward na 5+
Wady
-obawiam się że takich rażących wad nie ma móglby miec ewentualnie możliwość wykupienia tarczy, albo gryf możliwość wykupienia jakiegoś warda albo zbroi oczywiście wszystko za stosowną cenę.
powiem szczerze naprawde dobry bochater o wiele lepszy od Imrika i tańszy swietne uzupełnienie armi naprawdę polecam.
ALARIELLE, THE EVERQUEEN OF AVERLORN
Zalety:
-unbreakable dla Handmaidanek
-Uzywa high Magic i Lore of Life (teraz lifka nie jest taka dobra więc przez to dużo straciła no i oczywiście na podziale Pd)
-Boon of Isha czyli +1 do kazdego zutu w CC świetne;)ale tylko raz do uzycia
-chaos bane ogólnie to maja z nia przesrane demony itp. Chaos Skaweny i Undedzi mogą mieć poniszczon przedmioty w 6'' na 6 i przedmiot znika (oczywiście rzucamy za każdy magiczny)
-The Touch of The Everqueen świetna zasada strike first w dodatku nie rzuca na ranienie przeciwnik trafiony ni emoże oddać a wszystkie udeżenia innych elfów trafiają automatyczne w dane modele (można tym ładnie zatrzymać rydwan impacty i wogólle się przydaje)
-w 12 calach na 4+ leczy rany przy pornolu gdzie jesteśmy dosyć blisko ustawieni bardzo przydatne
-możemy żucić czar jako Bound spell (nawet jeżeli był już rzucony normalnie) power lev. 5
wady:
-dałbym jej jednak 2 ataki wypadało by nie??(zawsze można rzucić na nią jakiś bears anger w ostateczności)
-może jeszzce jakiż wardzik (ale to wiązało by się z podrożeniem postaci)
postać rowniez zbalansowana jedyna wada to taka jak u Teclisa podział Pd ograniczający możliwości magiczne.
To chyba tyle ze speciali mam nadzieję ze o nikim nie zapomniałem
może ktos ma jakies pomysly na nowego bochatera np. móglby sie pojawić Beleanner mistrz i nauczyciel Tyriona i Elthariona.
oj troszki się rozpisałem ogółem to każda postać jest dobrze złożona no może Imrik jest troszki spieprzony jak na jedynego władcy smokow im równego i spokrewnionego...
mówcie co uważacie na temat różnych herosów moim ulubionym jest Teclis i Eltharion The Swordmaster...
pozdro
przy tak długim poście nie bijcie mnie za błędy ortograficzne