armie 3 edycji
armie 3 edycji
od jakiegos czasu szukam w necie informacji o 3 edycyjnym podreczniku i udalo mi sie dowiedziec ze dostepnych armii bylo wlasciwie tyle co teraz nie liczac ogrow i podzielonych armii
Dark Elves
Wood Elves
High Elves
Empire
Bretonnia
Chaos
Skaven
Orcs
Dwarfs
Slann
Undead
plus 21 sojuszniczych kontyngentow
Czy ktos wie moze jakie to byly kontyngenty bo z tego co sie orientuje bylo tam sporo armii ktore nigdy nie doczekaly sie wlasnego booka, na przyklad kislev, estalia czy fimiry
Z gory dzieki za informacje
Dark Elves
Wood Elves
High Elves
Empire
Bretonnia
Chaos
Skaven
Orcs
Dwarfs
Slann
Undead
plus 21 sojuszniczych kontyngentow
Czy ktos wie moze jakie to byly kontyngenty bo z tego co sie orientuje bylo tam sporo armii ktore nigdy nie doczekaly sie wlasnego booka, na przyklad kislev, estalia czy fimiry
Z gory dzieki za informacje
elo!
co do 3 edycji,to Estalia i kislew mialy tylko po kilka jednostek w opcji najemnicy, pozatym pojawily sie jako sujsznicze/najemne kotyngenty min -Zoaty ( do Wood elfow) pigmeje ( do slannow)hobgobliny,nippon , ( bodajze do dark elfow)gnomy( do krasnali) halflingowie,wspomniane juz fimiry,niektore oddzialy ( n.p w Chaosie) mozna bylo tylko z najemnego kontyngentu wystawiac .
Oprucz tego w obu ksiazkach Realm of chaos byly listy armii do poszczegolnych bostw chaosu z nowymi jednostkami.
co do 3 edycji,to Estalia i kislew mialy tylko po kilka jednostek w opcji najemnicy, pozatym pojawily sie jako sujsznicze/najemne kotyngenty min -Zoaty ( do Wood elfow) pigmeje ( do slannow)hobgobliny,nippon , ( bodajze do dark elfow)gnomy( do krasnali) halflingowie,wspomniane juz fimiry,niektore oddzialy ( n.p w Chaosie) mozna bylo tylko z najemnego kontyngentu wystawiac .
Oprucz tego w obu ksiazkach Realm of chaos byly listy armii do poszczegolnych bostw chaosu z nowymi jednostkami.
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
No to były czasy , GW powinni wypuścić jakiś AB dla klimaciarzy z jednostkami dodatkowymi , Kislev , Albion , Nipon , Mniejsze kulty Chaosu ,może za dużo myślę ale to by coś urozmaiciło rozgrywkę dodało kolorytu grze.
Zmniejszyło by liczbę homogenicznych rozpisek , dało by więcej możliwości.
Zmniejszyło by liczbę homogenicznych rozpisek , dało by więcej możliwości.
Widzę Wszystko
LOL...Deliberitus886 pisze:Zmniejszyło by liczbę homogenicznych rozpisek , dało by więcej możliwości.
aż dziw, że na tym świecie nadal ludzie wierzą w to, że jak będzie większy wybór wśród jednostek to na stołach będzie bardziej różnorodnie...
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
po pierwsze wtedy WFB był skirmiszem, miałeś na stole po kilkanaście modeli, dużo opcji szczegolnie w chaosie było bardzo losowych (może niektórzy jeszcze pamietają tabelki D666 z realm of chaos), było jedno combo rozbijające grę (pierścionek i czar ruchome piaski) i ogólnie gra byla bardziej podobna do Mordcheima niż dzisiejszego batla.
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Asassello pisze:LOL...
aż dziw, że na tym świecie nadal ludzie wierzą w to, że jak będzie większy wybór wśród jednostek to na stołach będzie bardziej różnorodnie...
Ja nie wierzę ja tak myślę , bo miło od czasu do czasu zobaczyć coś innego .
A i fajnie czasem kogoś zadziwić swoimi figurkami .
Widzę Wszystko
Wtedy były inne "kodeksy". Praktycznie żadnych zasad specjalnych, we wszystkch armiach były prawie te same jednostki, a oddziały w obrębie każdej z nich różniły się jednym punkcikiem WS czy S.Im więcej armii tym trudniej zachować balans, a GW w balansie nie jest zbyt dobry.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Na naszym forum są linki do Army bookow chaos dvarfow, Estalii, Arabi, Niponu i wielu innych. Gorąco polecam.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
-
- Oszukista
- Posty: 837
@ Remo, niestety, jest też inna dopuszczalna interpretacja: smoka spod gościa można "wystrzelić" - model może być on foot = działa na niego KB, hero siedzi na juggerze, orle, pegazie - nie może już być "on foot". I udowodnij, że może. Nawiasem mówiąc, idąc Twoją interpretacją - paladyn bretoński nie może być wystawiony na piechotę (chyba że się spełni specjalne wymagania), ergo jego bazowy profil to cavalry. Sprowadzając tą erratę do absurdu: skoro bazowy troop type to nie infrantry, to bretończyk po umieszczeniu na pegazie jest odporny na KB
I chętnie wysłucham argumentacji, która obali to (przyznaję z dupy wzięte) podejście. Niestety, ale jeśli dobrze rozumiem, to tam jest tryb przypuszczający, niech ktoś bardziej ogarniający angielski wytłumaczy, czy to jest ta wersja możliwa, czy niemożliwa do spełnienia
Bo obawiam się, że tylko w ten sposób da się jednoznacznie uściślić tą zasadę.
Właściwie oba rozwiązania są bez sensu: bohaterowie standardowo są podatni na KB, czemu na pegazie nie mieliby być podatni?
A z drugiej strony: wszystkie monstrous cavalry, monstrous beasts i monstrous infrantry są odporne na KB, czemu bohaterowie typu monstrous cavalry mielby być podatni?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Właściwie oba rozwiązania są bez sensu: bohaterowie standardowo są podatni na KB, czemu na pegazie nie mieliby być podatni?
A z drugiej strony: wszystkie monstrous cavalry, monstrous beasts i monstrous infrantry są odporne na KB, czemu bohaterowie typu monstrous cavalry mielby być podatni?
Jestem za różnorodnością, świat(w tym żołnierze) warhammra jest bardzo bogaty. Gdy zebrać wszystkie rasy to powinno być jeszcze 12 booków oraz opasły gruby tom poświęcony potworom, najmniekom i rasom które na osobną armie nie zasługują.
PS>
Zawsze podobali mi się fimirowie
PS>
Zawsze podobali mi się fimirowie
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
W życiu. Mrzonki kolegów z Warseer i tym podobnych. Nie ma Dwarfs of Chaos, Dogs of War, Kislevu, więc po co kolejna skavenopodobna armia?wru pisze:Zawsze lubiłem tę rasę. A gdzieniegdzie chodzą plotki jako mają być nową armią w battlu.likaon pisze:Zawsze podobali mi się fimirowie
WFB: Ogre Kingdoms
5 lat temu próbowałem napisać nowe zasady dla Fimmów for fun ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeśli komuś chce się rzucić okiem![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeśli komuś chce się rzucić okiem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Fimirowie
-Zasady specjalne armii:
Mistyczna mgła -
wszystkie jednostki strzelające do unitów Fimirów czerpią modyfikatow -1 to hit.
W odległości 12" od unitu nie można używać broni strzeleckich, jeżeli wcześniej nie wyrzuci się 4+.
Mimo to nadal pozostaje modyfikatow -1 to hit.
W momencie wkroczenia do hth z unitem Fimirów, należy wykonać test T., inaczej czerpie się -1 to hit, oraz na kożyść fimirów +1 do I.
-Wszystkie fimmy wzbudzają fear
-Każdy unit będący fimmem oprócz Shearl. Posiada magiczną aurę 6+ ( nie działa w kontakcie z magiczną bronią )
-Wszystkie jednostki, oprócz hero. Czerpią na zasadzie stupidy, jednakże mogą braćod każdego herosa w odległości 6", oraz 12" od generała LD
-Wszystkie fimmy, oprócz Shearl. Używają w hth ogonów i dostają premię +1A z bazową siłą
Unity:
Core:
Shearl:
Niewolnicy wyróżniają się trochę mniejszym ciałem i gładkimi ogonami.
Mv-4 WS-3 BS-1 S-4 T-3 Wo-1In-2 A-1 LD-3
Cost- 7
Unit.size-10+
US.-1
Zbroja- Mogą używać lekkiej zbroji +1pt.
Bronie- hand weapon
Mogą dokupić Championa za 15pts. ( +1Ld,+1A)
Muzyk- 5pts.
Fimm Wojownik:
Wojownicy mają ogony z rzędem kostnych guzów, zakończone guzowatą naroślą, wyglądającą, jak ciężka maczuga.
Mv-4 WS-4 BS-1 S-4 T-3 Wo-1 In-3 A-1 LD-5
Cost-12
Unit.size-10+
US-1
Zbroja- Mogą używać lekkiej zbroji +1pt.
Mogą używać tarcz +1pt.
Bronie- extra hand weapon +2 pts.
Great Weapon +2 pts.
Mogą dokupić championa za 20 pkt. ( +1Ld,+1A)
Muzyk-6pts.
Sztandar-11pts.
Fimm Zabójca:
Zabójcy fimmów wyróżniają się ostro zakończonymi ogonami, niczym piki. Poruszają się bez zbroji, jednakże dużo zwinniej i szybciej od swych braci.
Mv-5 WS-4 BS-1 S-4 T-3 Wo-1 In-3 A-1 LD-6
Cost-18
Unit.size-5+
US-1
Zbroja-Płaszcz Brązu -daje im ochronę przeciw strzelaniu 5+
Bronie - Zabójcy posiadają dwie bronie
Zasady specjalne - skirmish, scout, poison
Amfisbena:
Amfisbena jest bardzo dużym wężem, z głowami na obu końcach. W czasie walki istota ta może gryźć w dowolnych dwóch kierunkach naraz, jest zdolna także do owijania się wokół ofiary i może przy tym ukąsić.
M-4 WS-3 BS-0 S-4 T-4 Wo-3 In-5 A-3 LD-6
Zasady specjalne- Fear, Poison, Unbreakable, Tunneling,
Cost- 36 pts.
Unit.size-1
US-4
Special:
Fimm Szlachcic:
Szlachta ma ogon najeżony kolcami, zaopatrzony na końcu w straszne, podobne do tasaka ostrze. Ilość kolców i rozmiary ogona-ostrza są powodem wielkiej dumy
M-4 WS-4 BS-1 S-4 T-4 Wo-1 In-3 A-1/2* Ld-6
Cost-20
Unit.size.10+
US-1
Zbroja-Płaszcz Brązu, Ciężka zbroja,
Bronie-great weapon
Mogą dokupić championa za 35 pkt. ( +1Ld,+1A)
Muzyk-6pts.
Sztandar-12pts. (może być magiczny)
Zasady specjalne - *frenzy
Czerw Słoneczny
Ta istota przypomina dużego tłustego robaka. Nie ma wogle oczu, a pozostałe zmysły są jedynie szczątkowe. Pożywienie materialne, jakiego potrzebuje, jest absorbowane bezpośrednio przez skórę. Czerwie słoneczne czerpią energię z promieni słonecznych. Dlatego też często spotykane są przed jaskiniami do wejść Fimirów, jako strażnicy.
M-6 WS-3 BS-0 S-4 T-4 Wo-4 In-5 A-3*+ Ld-10
Cost-50
Unit.size-0-1
US-5
Zasady specjalne- regeneracja, imune to psychology,
Ataki*- Czerwy słoneczne atakują wyładowaniami elektrycznymi, i za każde udane trafienie otrzymują dodatkowy atak do maksymalnie 10.
W przypadku walki z istotami posiadającymi heavy armour, bądź inną zbroję ciężką ( sv3+ i mniej ) ataki czerwów traktowane są, jako no armour save.
Strażnicy Fimm
Kiedy osiągnie się pewien wiek w społeczeństwie Fimirów przychodzi czas na poddanie się ostatniej próbie. Kiedy wojownicy zbliżają się do 200 lat tworzą tzw "ostatnią gwardię królowej". Są to najbardziej doświadczeni wojownicy, jednakże już słabsi i mniej fanatyczni w walce, jednak dzięki swemu oddaniu Meargh otrzymują wiele łask w czasie boju.
M-4 WS-3 BS-1 S-4 T-3 Wo-1 In-3 A-1 Ld-7
Cost-18
Unit size-10+
US-1
Zbroja- Aura zostaje zwiększona do 5+ i działa przeciw magicznej broni
Bronie- Flail
Mogą dokupić championa za 32 pkt. ( +1Ld,+1A)
Muzyk-6pts.
Sztandar-12pts. (może być magiczny)
Zasady specjalne- MR1