a wiesz jak szaleją z tym spellem speary ?Rabsp pisze:ale DP maja z naszych jednostek najwięcej ataków(bo sa jeszcze konie)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
a wiesz jak szaleją z tym spellem speary ?Rabsp pisze:ale DP maja z naszych jednostek najwięcej ataków(bo sa jeszcze konie)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
tak jak na poczatku myslelm, ze cos sie z niego da wycisnac, tak teraz uwazam, że przy takiej ilosci maszyn jakie beda sie pojawiac na stolach, bardzo duzej ilosci czarów mogących zagrozić naszemu smoczkowi i steadfastowi sam SD nie wystarczy... DE maja ta przewage, że maja w rarach hydranty, wiec mozna pograc na duzej ilosci LT, ale u HE moze byc ciezko...Szymon pisze:.I czy Star dragon ma sens bycia w rozpisce?
NieRabsp pisze: mam pytanko... czy jak np. rzucilem 2x 6 na generowanie PD, to wykorzystać BoS, JotD i dodatkowe kostki za kazdego maga na szóstkach moge jak zwolni mi sie miejsce w PDkach?
W fanowej jak najbardziej. W realiach turniejowych nie za bardzo.Szymon pisze:I czy Star dragon ma sens bycia w rozpisce?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
jesli udowodnisz ze obrazenia z miscastow pochodzą od przeciwnika to jak najbardziejPłaszcz Mistrza Wiedzy Tajemnej 40 punktów
Po włożeniu bladoszarej opończy właściciel zdaje się być niczym
więcej, jak tylko bezcielesną iluzją.
Właściciel i jednostka, w której walczy, uzyskują Magiczną
Ochronę na 2+ przeciw atakom magicznym przeciwnika.
Ochrona nie ma zastosowania przy strzelaniu i w walce wręcz.