Dymitr i jego Mroczne elfy [2350/2500]
Re: Dymitr i jego Mroczne elfy [2350/2500]
na jakiej podstawie twierdzisz ze nie są?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Po zjedzeniu jaja dostajesz T6 i umiejętność Noxious Breath Attack (see page 61). W opisie umiejętności nie ma wzmianki o magicznym ataku. Zapewne twoje rozumowanie prowadzi do wywodu "skoro magiczny przedmiot dał mi "coś" to jest to "magiczne coś", niestety tak pięknie nie jest.
w ramach raportu z dzisiejszego testu... Diametralna zmiana kilku aspektów mojej rozpy, które dzis przetestowałem oznaczają, za na Sm pojadę z odmieniaonym planem.
Oponentowi chytry plan nie wypalił i dostał solidne ciegi (:) ) więc nadal twierdzę, że w Orasach nie ma żadnego potencjalu, zwłaszcza w parku maszynowym.
Plan polegał na wystrzelaniu mnie do nogi a okazało sie, ze maszyny nie dzialają zbyt dobrze na DEAF. efekt 20: w Blood and Glory!
dzieki za bitwę
Oponentowi chytry plan nie wypalił i dostał solidne ciegi (:) ) więc nadal twierdzę, że w Orasach nie ma żadnego potencjalu, zwłaszcza w parku maszynowym.
Plan polegał na wystrzelaniu mnie do nogi a okazało sie, ze maszyny nie dzialają zbyt dobrze na DEAF. efekt 20: w Blood and Glory!
dzieki za bitwę
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Taaaa
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.
Pojedziesz z jeszcze innym planem czy z tym, na którym grałes?Dmtrij pisze:w ramach raportu z dzisiejszego testu... Diametralna zmiana kilku aspektów mojej rozpy, które dzis przetestowałem oznaczają, za na Sm pojadę z odmieniaonym planem.
Miales sucz na smoku? Co zrobila?
Dymitr walnij że jakis raporcik
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1 bitwa gdy by nie testowane orki robiły plan bardziej dokładniej a nie przejechanie się 2 ziomków na raz to by było 0 / 20
heavy stopm potrzebuje ogrania, też zależy od scenariusza bo rozstawienie może być losowe choć, nie koniecznie aż tak kluczowe w tym wszystkim, nie czytałem aż tak żarliwie tych zasad rozstawień
choć do tego orc planu też nie jestem przekonany bo za szybko schodzą od lekkiego strzelania... ale więcej orków na dzikach raczej się nie da tam zmieścić... fajnie że jest odporny stompy co kluczyły by
2 bitewki niestety nie widziałem... do domciu i domuweczka się mała zrobiła
no to lulu po
pozdrawiam
ps.: poniedziałek ? pisz na PRV, Ty też Marysiu jak coś... mogę od rana
heavy stopm potrzebuje ogrania, też zależy od scenariusza bo rozstawienie może być losowe choć, nie koniecznie aż tak kluczowe w tym wszystkim, nie czytałem aż tak żarliwie tych zasad rozstawień
choć do tego orc planu też nie jestem przekonany bo za szybko schodzą od lekkiego strzelania... ale więcej orków na dzikach raczej się nie da tam zmieścić... fajnie że jest odporny stompy co kluczyły by
2 bitewki niestety nie widziałem... do domciu i domuweczka się mała zrobiła
no to lulu po
pozdrawiam
ps.: poniedziałek ? pisz na PRV, Ty też Marysiu jak coś... mogę od rana
Dobra napiszę jako operator orków:
1) Graliśmy ten scenariusz z losowaniem stref dla każdego oddziału. Gdyby nie to, że testowałem ryzykowne rozwiązania to było by 20:0 dla orków w 1-2 turze. A tak jakieś 13-7, nawet nie liczyliśmy.
2) Graliśmy scenariusz ze sztandarami. 18:2 dla orków.
Damn i'm good.
1) Graliśmy ten scenariusz z losowaniem stref dla każdego oddziału. Gdyby nie to, że testowałem ryzykowne rozwiązania to było by 20:0 dla orków w 1-2 turze. A tak jakieś 13-7, nawet nie liczyliśmy.
2) Graliśmy scenariusz ze sztandarami. 18:2 dla orków.
Damn i'm good.
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.
zagrałem z Czarodziejką na smoku, duża sucz jest spoko, chociaz się nie przebija jakoś specjalnie z magią... chociaż mozna było sie spodziewać, ze ja na 8 kostkach wyturlam mniej niz przeciwnik na 5 (ze dwa-trzy razy tak było)
nad magią trzeba jeszcze popracować nieco, ale chyba zostanie czarka jednak...ziomale na mantysiach musza dostać jakies magiczne miecze jednak, więc bedzie lipa (chociaż jeden weżmie Soulrendera)
nad magią trzeba jeszcze popracować nieco, ale chyba zostanie czarka jednak...ziomale na mantysiach musza dostać jakies magiczne miecze jednak, więc bedzie lipa (chociaż jeden weżmie Soulrendera)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
A ja myślałem, że ten numerek w kiblu to dlatego, że mnie kochasz:P
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.
no i tu obiecałam zachować tajemnicę...bardzo dobra i z pomysłem złożona armia zielonych jest czarnym koniem najbliższych turów w okolicy Wrocławia:D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Oj Żabciu, Żabciu, o co Ty mnie posądzasz?
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.
herezja...
mam pytanie do moich stałych czytelników ( ) co Waszym zdaniem jest najwiekszą mocą DEAF a co najsłabszą...czy Wardy na 2+ od ognia sa potrzebne? a moze wziąść na nich jakies magicne bronie??
mam pytanie do moich stałych czytelników ( ) co Waszym zdaniem jest najwiekszą mocą DEAF a co najsłabszą...czy Wardy na 2+ od ognia sa potrzebne? a moze wziąść na nich jakies magicne bronie??
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Szybkość i 3xlatający thunderstompco Waszym zdaniem jest najwiekszą mocą DEAF
Mała ilość oddziałów do screenowania. 3x20 kusz, 2x10 shades i kilka RBT (albo cokolwiek innego z dużą ilością lekkiego strzelania) sprawią, że zaczniesz grę z jednym smokiem No i losowe szarże - kombinowana DR+monster może zakończyć maskrą DR lub walką z championem. No i bretka lub inne kawaleryjskie armie - stompy nie działają, monstery nie mają hatred, bretka prawie zawsze będzie miała steadfast.a co najsłabszą
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jesteś bardzo uzależniony od wyboru strony przeciwko IMP/Dwarfom. Jeśli przeciwnik ma górkę, to jest stosunkowo biednie.
IMO 2+ warda na flame nie sa potrzebne. Lepiej za to dac jakies magiczne bronie.
Na te punkty (są troche małe mimo wszystko) nie wiem, czy 2 mantikory to dobry wybór. Jedna z itemkami + pegaz na wrathy i hydry powinien dawać radę.
IMO 2+ warda na flame nie sa potrzebne. Lepiej za to dac jakies magiczne bronie.
Na te punkty (są troche małe mimo wszystko) nie wiem, czy 2 mantikory to dobry wybór. Jedna z itemkami + pegaz na wrathy i hydry powinien dawać radę.