Deathstar by Andrzej
Re: Deathstar by Andrzej
ja w ramach zwiększenia ilości pg będę testował w najbliższych tygodniach zmodyfikowaną przeze mnie wersje maga - life+seer i bez jednego małego, 40Pg i dam znać jak wyszło - to może być sposób na ich małą ilośc...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Może to faktycznie jest sposób. Tracisz co prawda power scrola i maga "anty strzelecko-machinowego", ale zyskujesz 185 punktów, czyli 12 PG...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
a gdzie dokładnie siedzi? zazwyczaj, bo się zastanawiam czy wgl warto wydawać 180 pts na wypadek gdybym trafił na armie na b. silnej magii, ale jako że takich jest teraz sporo to chyba lepiej nie ryzykować... a co do magów to przecież mag antystrzelecki zostaje:
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100.0]
Shadow
1 Archmage @ 255.0 Pts
Magic Level 3
Seerstaff of Saphery [30.0]
Life
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Sacred Incense [30.0]
Shadow
wywalam tego drugiego... na 2600 można mu dać level tak żeby na 100% nie dało się nie wylosować brzytwy i obniżania siły...
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100.0]
Shadow
1 Archmage @ 255.0 Pts
Magic Level 3
Seerstaff of Saphery [30.0]
Life
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Sacred Incense [30.0]
Shadow
wywalam tego drugiego... na 2600 można mu dać level tak żeby na 100% nie dało się nie wylosować brzytwy i obniżania siły...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Zazwyczaj w PG. Ale czasami przeskakuje wszystkimi bohaterami do któryś łuczników i puszczam PG samych. Wszystko zależy od sytuacji.Korhil pisze:a gdzie dokładnie siedzi? zazwyczaj, bo się zastanawiam czy wgl warto wydawać 180 pts na wypadek gdybym trafił na armie na b. silnej magii, ale jako że takich jest teraz sporo to chyba lepiej nie ryzykować...
Ale sam BSB jest obowiązkowy. Przynajmniej dopóki nie obetną 6 z lifa. Bez tego sztandaru masz dużą szansę na automatyczną przegraną z każdą armia z dużym magiem na lifie. Że już nie wspomnę o snajperkach i debuffach.
Jak tak, to spoko. Bo ratował mi już nieraz tyłek w walce z gunlinamiKorhil pisze:a co do magów to przecież mag antystrzelecki zostaje:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nieśmiało spytam.. skąd ten wniosek?Jankiel pisze:Przy książce musi być osiągnięty casting value, chyba, że wypadnie 2x6I pytanie na koniec: czy arcy z ksiómżkiem musi rzucic CV (casting value) żeby wszedł czar, czy wystarczy mu wyrzut np 1,1 i jest dublet, IF i czar wchodzi?
S-FAQ-owany tekst Book of Hoeth brzmi:
“Any spell cast by the bearer will be cast with irresistible force on any successful casting roll which is a double, however it will only be considered a miscast if the roll includes a double 6.”
Zaś w podręczniku na str. 33 stoi :
"A spell cast with irresistible force automatically succeeds, even if the casting total is not enough to reach the spell's casting value".
Jakieś polskie uściślenie?
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Nie. Errata do High Elves:
Page 102 – Book of Hoeth
Change to “Any spell cast by the bearer will be cast with
irresistible force on any successful casting roll which is a
double, however it will only be considered a miscast if the roll
includes a double 6.”
Oznacza to, że jest rzucony z Nieodpartą Siłą gdy udany wynik rzucenia czaru zawiera dublet.
BoTW - Banner of the World Dragon.
Page 102 – Book of Hoeth
Change to “Any spell cast by the bearer will be cast with
irresistible force on any successful casting roll which is a
double, however it will only be considered a miscast if the roll
includes a double 6.”
Oznacza to, że jest rzucony z Nieodpartą Siłą gdy udany wynik rzucenia czaru zawiera dublet.
BoTW - Banner of the World Dragon.
Grałem ostatnio z imperium. Moja rozpiska - http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=616245#p616245
Imperium miało coś takiego:
Priest na altarze [As 1+; lusterko]
Duży mag 4 lvl [Rod of Power; auto zdawanie testów]
Mały mag [niszczarka]
BSB na koniu [As 1+; reroll]
2 inżynierów
10 archerów
10 archerów
10 archerów
20 kuszników
6 knightów z WB
mortar
mortar
mortar
działo
działo
działo
Helstorm Rocket Batery
Helstorm Rocket Batery
Helblaster Volley Gun
Helblaster Volley Gun
Czyli największy gunline jaki może być
Udało mi się zacząć, ale zdecydowaliśmy, że zacznie imperium (żebym wiedział jak z tym grać będąc na gorszej pozycji)
1 tura
Ustawiłem się wszystkimi oddziałami w linii będąc ustawionym w dwóch szeregach. Przeciwnik ustawił sie oczywiście na skraju stołu i zaczeło się wielkie strzelanie. Wszystko poszło w WL i pomimo warda i ustawienia w dwóch szeregach 7 poszło do piachu. Armaty ostrzelały orły zabijając dwa i panikując jednego (mój błąd, źle je wystawiłem).
Moja tura był krótka. Wszystko poszło do przodu, a z magii nie zrobiłem nic z powodu żałosnego rzutu 1,2.
2 tura
W drugiej turze przeciwnik nadal ostrzeliwał PG. Niestety, byłem już w zasięgu Hellblasterów i gdyby nie sacred insance mogłoby być krucho. Nie mniej jednak 8 PG poszło w piach, a mały mag nie zdał LoS i zginął. W magii rzucił mi z ifki 6 z lifa w łuczników, co spowodowało śmierć połowy.
Moja tura ponownie była krótka. Przerzuciłem magów i BSB do jednych łuczników, a PG kontunuowałem drogę przez męke. Udało mi się wskrzesić ich aż 5.
3 tura
Wszarżował mi kawą w 20 łuczników. Cała reszta cofała się i przygotowała do morderczej salwy. PG byli już blisko kuszników, więc wrzucił +2 do T na kuszników i na szczęście nie udało mu się wrzucić 6 z lifa na PG. Cały ostrzał ponownie skupił się na PG kasując ich aż 9. W tej chwili zostało ich tylko 6. Niezdałem LoS i arcy z BoH poszedł do piachu. Kawą przebił się przez łuczników (niezdany steadfast z generałem i BSB)
W mojej turze niestety nie dałem rady dobiec do kuszników. Myślałem, ze już po mnie, ale na szczęście wiatry magii okazały się łaskawe. Wstało aż 6 PG i dostali jeszcze +4 T, ale nie rzuciłem nic innego.
4 tura
Podjechał do 15 łuczników z magami od przodu altarem, a od tyłu kawą z BSB. W magii udało mu się wrzucić 6 z lifa w PG, czym zabił 5. Ze trzelania zabił kolejnych pieciu, więc zostało ich tylko dwóch. Padł ostatni orzeł.
Wszarżowałem dwoma PG w 24 kuszników. Uciekłem małym magiem z oddziału łuczników, gdzie siedzieli wszyscy magowie i BSB. W magii powiększyłem PG do 7. Walka z kusznikami zkończyła się przegraną o 1 (mieli + 2 T i sporo CR), ale na szczęście ustałem.
5 tura
Wszarżował altarem w oddział z magami i podjechał bliżej konnicą. Nie miał do czego strzelać. W magii też nic nie zrobił. Altar dostał challange od championa i utknął. Za to PG w końcu pogonili kuszników.
W mojej turze zamieniłem miejscami maga poza oddziałem z BSB, dzięki czemu mogłem boostować swój oddział. Wrzuciłem sobie regenke i + 4T. W walce altar nie robił kompletnie nic, ale też się nie łamał. PG ustawiłem na szarże w łuczników z wrogim magiem lordem.
6 tura
Wjechal mi w tył łuczników z magami kawalerią. Całe strzelanie poszło w PG i zostało ich 3, na szczęście nie dał rady czarować. W walce łucznicy-altar+kawa nadal impas.
W mojej turze zaszarżowałem łuczników z magiem lordem, a BSB wbił się w tył kawy, która walczyła z łucznikami. Przeważyło to szalę zwycięswa na moją stronę i przegoniłem cały oddział. Wskrzesiłem PG do 6, więc bez problemu rozwaliłem oddział łuków z dużym magiem.
Zakończyło się remisowo.
Ogólne wnioski są następujące:
- 25 PG to za mało, muszę pomyślec nad zwiększeniem ich liczby.
- Orły nie są takie fajne podczas gry z armatami. Pewnie wywalę parę na rzecz PG.
- Life jest bardzo fajny i pomimo nierzucania 6 uratował mi dupę w tej bitwie.
A tak BTW znalazłem spoko zespół o nazwie Deathstars
http://ylka.wrzuta.pl/audio/1DG1kJa0XrD ... -_play_god
Imperium miało coś takiego:
Priest na altarze [As 1+; lusterko]
Duży mag 4 lvl [Rod of Power; auto zdawanie testów]
Mały mag [niszczarka]
BSB na koniu [As 1+; reroll]
2 inżynierów
10 archerów
10 archerów
10 archerów
20 kuszników
6 knightów z WB
mortar
mortar
mortar
działo
działo
działo
Helstorm Rocket Batery
Helstorm Rocket Batery
Helblaster Volley Gun
Helblaster Volley Gun
Czyli największy gunline jaki może być
Udało mi się zacząć, ale zdecydowaliśmy, że zacznie imperium (żebym wiedział jak z tym grać będąc na gorszej pozycji)
1 tura
Ustawiłem się wszystkimi oddziałami w linii będąc ustawionym w dwóch szeregach. Przeciwnik ustawił sie oczywiście na skraju stołu i zaczeło się wielkie strzelanie. Wszystko poszło w WL i pomimo warda i ustawienia w dwóch szeregach 7 poszło do piachu. Armaty ostrzelały orły zabijając dwa i panikując jednego (mój błąd, źle je wystawiłem).
Moja tura był krótka. Wszystko poszło do przodu, a z magii nie zrobiłem nic z powodu żałosnego rzutu 1,2.
2 tura
W drugiej turze przeciwnik nadal ostrzeliwał PG. Niestety, byłem już w zasięgu Hellblasterów i gdyby nie sacred insance mogłoby być krucho. Nie mniej jednak 8 PG poszło w piach, a mały mag nie zdał LoS i zginął. W magii rzucił mi z ifki 6 z lifa w łuczników, co spowodowało śmierć połowy.
Moja tura ponownie była krótka. Przerzuciłem magów i BSB do jednych łuczników, a PG kontunuowałem drogę przez męke. Udało mi się wskrzesić ich aż 5.
3 tura
Wszarżował mi kawą w 20 łuczników. Cała reszta cofała się i przygotowała do morderczej salwy. PG byli już blisko kuszników, więc wrzucił +2 do T na kuszników i na szczęście nie udało mu się wrzucić 6 z lifa na PG. Cały ostrzał ponownie skupił się na PG kasując ich aż 9. W tej chwili zostało ich tylko 6. Niezdałem LoS i arcy z BoH poszedł do piachu. Kawą przebił się przez łuczników (niezdany steadfast z generałem i BSB)
W mojej turze niestety nie dałem rady dobiec do kuszników. Myślałem, ze już po mnie, ale na szczęście wiatry magii okazały się łaskawe. Wstało aż 6 PG i dostali jeszcze +4 T, ale nie rzuciłem nic innego.
4 tura
Podjechał do 15 łuczników z magami od przodu altarem, a od tyłu kawą z BSB. W magii udało mu się wrzucić 6 z lifa w PG, czym zabił 5. Ze trzelania zabił kolejnych pieciu, więc zostało ich tylko dwóch. Padł ostatni orzeł.
Wszarżowałem dwoma PG w 24 kuszników. Uciekłem małym magiem z oddziału łuczników, gdzie siedzieli wszyscy magowie i BSB. W magii powiększyłem PG do 7. Walka z kusznikami zkończyła się przegraną o 1 (mieli + 2 T i sporo CR), ale na szczęście ustałem.
5 tura
Wszarżował altarem w oddział z magami i podjechał bliżej konnicą. Nie miał do czego strzelać. W magii też nic nie zrobił. Altar dostał challange od championa i utknął. Za to PG w końcu pogonili kuszników.
W mojej turze zamieniłem miejscami maga poza oddziałem z BSB, dzięki czemu mogłem boostować swój oddział. Wrzuciłem sobie regenke i + 4T. W walce altar nie robił kompletnie nic, ale też się nie łamał. PG ustawiłem na szarże w łuczników z wrogim magiem lordem.
6 tura
Wjechal mi w tył łuczników z magami kawalerią. Całe strzelanie poszło w PG i zostało ich 3, na szczęście nie dał rady czarować. W walce łucznicy-altar+kawa nadal impas.
W mojej turze zaszarżowałem łuczników z magiem lordem, a BSB wbił się w tył kawy, która walczyła z łucznikami. Przeważyło to szalę zwycięswa na moją stronę i przegoniłem cały oddział. Wskrzesiłem PG do 6, więc bez problemu rozwaliłem oddział łuków z dużym magiem.
Zakończyło się remisowo.
Ogólne wnioski są następujące:
- 25 PG to za mało, muszę pomyślec nad zwiększeniem ich liczby.
- Orły nie są takie fajne podczas gry z armatami. Pewnie wywalę parę na rzecz PG.
- Life jest bardzo fajny i pomimo nierzucania 6 uratował mi dupę w tej bitwie.
A tak BTW znalazłem spoko zespół o nazwie Deathstars
http://ylka.wrzuta.pl/audio/1DG1kJa0XrD ... -_play_god
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
I pomyśleć że znalazłem ją przez przypadek, chcąc posłuchać "Cyanide" Metallici
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Fakt całkiem ok, ale wokal taki średni
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Szkoda, ze dopiero teraz zaczęliście tego słuchać Ja już od dawna No cóż... Haje z imperium to w sumie zawsze miały problem... Mimo wszystko wielkie gratki!
pozdro
pozdro
No to teraz ulubiona kapela graczy HE - Deathstars
Po zmianach tak bym widział moją rozpę:
1 Archmage @ 360.0 Pts
General
Magic Level 4
Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Archmage @ 260.0 Pts
Magic Level 3
Lore of Life
Power Scroll [35.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Lore of Life
Sacred Incense [30.0]
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon Dragon Armour Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
32 First Archers @ 387.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
20 Archers @ 245.0 Pts
FCG
32 Phoenix Guard @ 575.0 Pts
FCG
Banner of Sorcery [50.0]
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Mi tam nawet pasuje do klimatu i tekstówGarG pisze:Fakt całkiem ok, ale wokal taki średni
Po zmianach tak bym widział moją rozpę:
1 Archmage @ 360.0 Pts
General
Magic Level 4
Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Archmage @ 260.0 Pts
Magic Level 3
Lore of Life
Power Scroll [35.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Lore of Life
Sacred Incense [30.0]
Jewel of the Dusk [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon Dragon Armour Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
32 First Archers @ 387.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
20 Archers @ 245.0 Pts
FCG
32 Phoenix Guard @ 575.0 Pts
FCG
Banner of Sorcery [50.0]
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.