Kohortex - pytania do graczy?!
Kohortex - pytania do graczy?!
Witam Was wszystkich moi mili!!!
Czas biegnie nieublaganie, wiec myslimy nad regulaminem Kohortexu.
Na pewno bedzie on na 1600 punktow na 48emkach na 8ed.
Chcielibysmy wiedziec co myslicie o pomyslach?
1. Brak lordow
a.) Tak
b.) Nie
2. Ograniczenie ilosci maszyn
a.) Tak
b.) Nie
3. Zakaz dublowania tych samych rarow, zakaz triplowania tych samych speciali
a.) Tak
b.) Nie
4. Dodatkowe ograniczenia do magii (sloneczko zadaje 1 rane, dwellers takze + ewentualnie nieduze inne zmiany)
a.) Tak
b.) Nie
5. Ile bitew (chlopaki chca mnie namowic na 7, a ja uwazam, ze 6 jest i tak juz wyczerpujace)
a.) 6 (4+2)
b.) 7 (4+3)
6. Specjalne tereny:
a.) bez
b.) max 1 na stol
c.) wiecej niz 1 na stol
Prosilbym, aby odpisywaly osoby, ktore rozwazaja przyjazd do nas, albo przyjada - a nie Ci, ktorzy wiedza, ze sie nie zjawia.
Z gory dzieki za informacje, na pewno beda one dla nas przydatne przy tworzeniu ostatecznego regulaminu.
Czas biegnie nieublaganie, wiec myslimy nad regulaminem Kohortexu.
Na pewno bedzie on na 1600 punktow na 48emkach na 8ed.
Chcielibysmy wiedziec co myslicie o pomyslach?
1. Brak lordow
a.) Tak
b.) Nie
2. Ograniczenie ilosci maszyn
a.) Tak
b.) Nie
3. Zakaz dublowania tych samych rarow, zakaz triplowania tych samych speciali
a.) Tak
b.) Nie
4. Dodatkowe ograniczenia do magii (sloneczko zadaje 1 rane, dwellers takze + ewentualnie nieduze inne zmiany)
a.) Tak
b.) Nie
5. Ile bitew (chlopaki chca mnie namowic na 7, a ja uwazam, ze 6 jest i tak juz wyczerpujace)
a.) 6 (4+2)
b.) 7 (4+3)
6. Specjalne tereny:
a.) bez
b.) max 1 na stol
c.) wiecej niz 1 na stol
Prosilbym, aby odpisywaly osoby, ktore rozwazaja przyjazd do nas, albo przyjada - a nie Ci, ktorzy wiedza, ze sie nie zjawia.
Z gory dzieki za informacje, na pewno beda one dla nas przydatne przy tworzeniu ostatecznego regulaminu.
1. A
2. A
3. B
4. B
5. A
6. B
2. A
3. B
4. B
5. A
6. B
1. A
2. A
3. A
4. B
5. B
6. A
2. A
3. A
4. B
5. B
6. A
Because I'M The Miz and I'M AWESOME!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
Ale 2 hydry np. wchodzą...
1. Brak lordow
a.) Tak
2. Ograniczenie ilosci maszyn
a.) Tak
3. Zakaz dublowania tych samych rarow, zakaz triplowania tych samych speciali
a.) Tak
4. Dodatkowe ograniczenia do magii (sloneczko zadaje 1 rane, dwellers takze + ewentualnie nieduze inne zmiany)
a.) Tak
5. Ile bitew (chlopaki chca mnie namowic na 7, a ja uwazam, ze 6 jest i tak juz wyczerpujace)
b.) 7 (4+3)
6. Specjalne tereny:
b.) max 1 na stol
1. Brak lordow
a.) Tak
2. Ograniczenie ilosci maszyn
a.) Tak
3. Zakaz dublowania tych samych rarow, zakaz triplowania tych samych speciali
a.) Tak
4. Dodatkowe ograniczenia do magii (sloneczko zadaje 1 rane, dwellers takze + ewentualnie nieduze inne zmiany)
a.) Tak
5. Ile bitew (chlopaki chca mnie namowic na 7, a ja uwazam, ze 6 jest i tak juz wyczerpujace)
b.) 7 (4+3)
6. Specjalne tereny:
b.) max 1 na stol
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2010, o 20:16 przez bigpasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
1. A
2. A
3. A
4. A - z tym, że zamiast tego że czary zadają jedną ranę to bym dopuścił wardy/regenki + niewielkie korekty
5. B
6. A
2. A
3. A
4. A - z tym, że zamiast tego że czary zadają jedną ranę to bym dopuścił wardy/regenki + niewielkie korekty
5. B
6. A
właściwie to Morrok moze miec racjęMorrok pisze:Szzczerze Ziemko?
Udupic magie tak jak proponujesz, zakaz speckow i lordow.
Reszta moim zdaniem to bedzie i tak zbalansowane (nikt nie wcisnie 2 tankow albo abomek)
ale speców bym nie zakazywał:D
tylko że dwie hydry mieszczą się na luzaku
EDIT: kurde, pasiak, wyprzedziłes mnie
to może zróbcie hydry/czołgi/abomki 0-1 i wypas nie?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
2 koła... maszynki rarowe... trochę tego jest.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
1.TAK
2.TAK
3. Triplowania specjali zdecydowanie tak, ale niech rary będą dublowalne. I np niech ograniczenie wygląda tak : zakaz dublowania oddziałów/maszyn/potworów o watrości punktowej 140+ (albo coś podobengo)
4. Nie
5. A
6.B
pzdr!
2.TAK
3. Triplowania specjali zdecydowanie tak, ale niech rary będą dublowalne. I np niech ograniczenie wygląda tak : zakaz dublowania oddziałów/maszyn/potworów o watrości punktowej 140+ (albo coś podobengo)
4. Nie
5. A
6.B
pzdr!
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
