Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
W nawiązaniu do wcześniejszej dyskusji: losowe szarże są SUPER. Ja osobiście nie zamierzam już grać inaczej. Obcięło to cudownie latające gówno typu harpie i skomplikowało życie Smoczyńskim. I bardzo dobrze.
A to moja rozpa na 1200
Unnamed1200 Pts - Empire Army
Unnamed1200 Pts - Empire Army
1 * Captain @ 108.0 Pts
General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Sword of Might [15.0]
Seeds of Rebirth [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard @ 100.0 Pts
Magic Level 2
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
10 Knightly Orders @ 318.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
11 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Outriders @ 121.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
1 Outrider Champion @ [16.0] Pts
Repeater Handgun
5 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Outriders @ 121.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
1 Outrider Champion @ [16.0] Pts
Repeater Handgun
5 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Outriders @ 129.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider Champion @ [16.0] Pts
Repeater Handgun
5 Warhorse @ [0.0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 29
Total Army Cost: 1197.0
Unnamed1200 Pts - Empire Army
Unnamed1200 Pts - Empire Army
1 * Captain @ 108.0 Pts
General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Sword of Might [15.0]
Seeds of Rebirth [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard @ 100.0 Pts
Magic Level 2
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
10 Knightly Orders @ 318.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
11 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Outriders @ 121.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
1 Outrider Champion @ [16.0] Pts
Repeater Handgun
5 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Outriders @ 121.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
1 Outrider Champion @ [16.0] Pts
Repeater Handgun
5 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Outriders @ 129.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider Champion @ [16.0] Pts
Repeater Handgun
5 Warhorse @ [0.0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 29
Total Army Cost: 1197.0
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, o 22:07 przez wychwa, łącznie zmieniany 2 razy.
Już tak myśle o Kohortexie i kminię nad rozpiską. Raczej przejdą ograniczenia: brak lorda, brak triplownia specjali i dublowania rarów. Póki co wyszło mi coś takiego:
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
General; Magic Level 2
Luckstone [25.0]
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain @ 115.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0] (1+ AS)
Sword of Might [15.0] (+1S)
15 Handgunners @ 125.0 Pts
Musician
30 Spearmen @ 245.0 Pts
FCG, Detachment - 15 Halberdiers
30 Greatswords @ 405.0 Pts
FCG, Detachment - 15 Halberdiers
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110.0 Pts
Total Army Cost: 1600.0
Chciałem wcisnąć jeszcze Pistoliersów, ale już nie dało rady.
Jest Helblaster, ponieważ go lubię
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
General; Magic Level 2
Luckstone [25.0]
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain @ 115.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0] (1+ AS)
Sword of Might [15.0] (+1S)
15 Handgunners @ 125.0 Pts
Musician
30 Spearmen @ 245.0 Pts
FCG, Detachment - 15 Halberdiers
30 Greatswords @ 405.0 Pts
FCG, Detachment - 15 Halberdiers
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110.0 Pts
Total Army Cost: 1600.0
Chciałem wcisnąć jeszcze Pistoliersów, ale już nie dało rady.
Jest Helblaster, ponieważ go lubię
WFB: Ogre Kingdoms
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Pytanie mam czy GS będą stawały hordą .
Bo jeżeli tak to jakiś sztandar magiczny by im się przydał , tylko z drugiej strony wtedy z Detachment musiał byś zrezygnować bo punktów brak, a czy nie lepiej miast włóczników halabardzistów wystawić .
Wtedy to miał byś i dobry strzał i trochę silniejsze uderzenie .
Bo jeżeli tak to jakiś sztandar magiczny by im się przydał , tylko z drugiej strony wtedy z Detachment musiał byś zrezygnować bo punktów brak, a czy nie lepiej miast włóczników halabardzistów wystawić .
Wtedy to miał byś i dobry strzał i trochę silniejsze uderzenie .
Widzę Wszystko
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Ano tak Gjenia niema to sztandaru brać się nie da .tedzio pisze:Hehehe, napisz to do twórcy naszego AB
Ale co by nie powiedzieć w Corach lepiej przynajmniej mi , spisują się Halabardy albo Miecznicy , Włócznie raczej teraz w większej liczbie rewelacją nie są .
Widzę Wszystko
Wiesz co? U mnie zaobserwowałem, że włócznicy, miecznicy czy halabardnicy prezentują taką sama wartość bojową. Wszystko sprowadza się do tego, by jak najbardziej zmniejszyć oddziały wroga nim dojdzie do walki wręcz. A włócznicy ładnie mi się prezentują
Nie wystawiam hordą oddziałów. Raz mi się sprawdzili GS w hordzie w liczbie 40, ale na te punkty nie za bardzo...brak magicznego sztandaru na GS to jest rzeczywiście ból...z Razorem ładnie by sie prezentowali
Nie wystawiam hordą oddziałów. Raz mi się sprawdzili GS w hordzie w liczbie 40, ale na te punkty nie za bardzo...brak magicznego sztandaru na GS to jest rzeczywiście ból...z Razorem ładnie by sie prezentowali
WFB: Ogre Kingdoms
taka rozpiska na 2000:
Arcy Elektor Sigmara 256 GENERAŁ
great weapon, War Altar, Armour of Meteoric Iron 25
Wizard Lord of the Amber Order 235 (Beast Magic)
IV level, Trickster’s Shard
Captain BSB 93
full plate armour, hw, Banner of Eternal Flame
Battle Wizard of the Amber Order 115 (Beast Magic)
I level, hw, Feedback Scroll
Master Engineer 90
hw, Pigeon Bomb 25
Master Engineer 80
hw, Repeater Handgun 15
Core
12 Handgunners 136
hw, handgun, FCG 25, Hochland Long Rifle
10 Crossbowmen 80
hw, crossbow
12 Crossbowmen 106
hw, crossbow, standard 10
21 Flagellants 220
flail, prophet of Doom
Special
Great Cannon 100
Mortar 75
Rare
Hellblaster 110
Steam Tank 300
razem 1996
Mag Lord zmienia się w smoka (przynajmniej ma taki zamiar ) Furmanka, Czołg i Smok do ataku lub zatrzymania przeciwnika, Wariaci do zatrzymania tego co podejdzie pod park strzelecki, 3 maszynki z dwoma przerzutami i rezerwowym gołębiem do solidnego ostrzału.
Szkoda że brak punktów na drugi moździeż.
Co zmienić żeby było lepiej?
Arcy Elektor Sigmara 256 GENERAŁ
great weapon, War Altar, Armour of Meteoric Iron 25
Wizard Lord of the Amber Order 235 (Beast Magic)
IV level, Trickster’s Shard
Captain BSB 93
full plate armour, hw, Banner of Eternal Flame
Battle Wizard of the Amber Order 115 (Beast Magic)
I level, hw, Feedback Scroll
Master Engineer 90
hw, Pigeon Bomb 25
Master Engineer 80
hw, Repeater Handgun 15
Core
12 Handgunners 136
hw, handgun, FCG 25, Hochland Long Rifle
10 Crossbowmen 80
hw, crossbow
12 Crossbowmen 106
hw, crossbow, standard 10
21 Flagellants 220
flail, prophet of Doom
Special
Great Cannon 100
Mortar 75
Rare
Hellblaster 110
Steam Tank 300
razem 1996
Mag Lord zmienia się w smoka (przynajmniej ma taki zamiar ) Furmanka, Czołg i Smok do ataku lub zatrzymania przeciwnika, Wariaci do zatrzymania tego co podejdzie pod park strzelecki, 3 maszynki z dwoma przerzutami i rezerwowym gołębiem do solidnego ostrzału.
Szkoda że brak punktów na drugi moździeż.
Co zmienić żeby było lepiej?
Masz tylko 5 break pointów i to na malutkich oddziałach, więc w B&G będziesz miał bardzo ciężko. Proponuje albo połączyć te dwa oddziały kuszników, albo wrzucić na każdym sztandar.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
Empire
2500
1.x Arcykapłan Sigmara, 325-generał
War altar 100
Pancerz meteorytowy (25) , zwierciadło Van Horstmanna (30), Ostrze mocy (40), luckstone (5)
1.x Czarodziej 4 poz. – 235 Life
Dispel Scroll
1x czarodziej 1 Poz - 110 – Metal
Pieczęć zniszczenia
1 x BSB 147
Koń z bardingiem (14), zbroja płytowa (8),Dragonhelm (10), sword of fate (40), sztandar armii
Inżynier 85
hochland
40xhalabardnicy 207
Sztandarowy
9 x rycerze – 259
FCG, banner of Eternal flame, wielka broń
18 x muszkieterzy – 179
Champion z hochlandem, chorąży
1x Wielkie działo -100
1 x Wielkie działo -100
1x moździerz -75
1xmoździerz -75
1x czołg parowy -300
1x czołg parowy -300
Inżynier w razie potrzeby mógłby zaczynać z rycerzami, aby z racji płonących ataków wyłączać w fazie strzelania regenenerację. Jak to widzicie
2500
1.x Arcykapłan Sigmara, 325-generał
War altar 100
Pancerz meteorytowy (25) , zwierciadło Van Horstmanna (30), Ostrze mocy (40), luckstone (5)
1.x Czarodziej 4 poz. – 235 Life
Dispel Scroll
1x czarodziej 1 Poz - 110 – Metal
Pieczęć zniszczenia
1 x BSB 147
Koń z bardingiem (14), zbroja płytowa (8),Dragonhelm (10), sword of fate (40), sztandar armii
Inżynier 85
hochland
40xhalabardnicy 207
Sztandarowy
9 x rycerze – 259
FCG, banner of Eternal flame, wielka broń
18 x muszkieterzy – 179
Champion z hochlandem, chorąży
1x Wielkie działo -100
1 x Wielkie działo -100
1x moździerz -75
1xmoździerz -75
1x czołg parowy -300
1x czołg parowy -300
Inżynier w razie potrzeby mógłby zaczynać z rycerzami, aby z racji płonących ataków wyłączać w fazie strzelania regenenerację. Jak to widzicie
Takie pytanie , (sorry za zaśmiecanie tego tematu , najwyżej moderator usunie) , czy pomysł Rawowców dokładnie nie przytocze(ani linka , ani cokolwiek bo właściwie widziałem to w kilku miejscach na forum) dotyczący strzelania z dział do Large Targetów.. Mianowicie:
- jest coś takiego , tzn. podobno to przeszło przez LS , generalnie oni się na to powoływali , że jak strzelasz np. w smoka , przed smokiem na linii strzału(np. 10 cali przed , obojętne ile , po prostu zasłania jego podstawkę) jest jakiś unit , DR , jakaś piechota - cokolwiek , to działo nie może strzelić do smoka , pomimo że go widzi ,bo nie widzi punktu w który strzela. (czytałem zdanie w rulebooku na ten temat i jak dla mnie to RAW).
Coś o tym słyszeliście?
- jest coś takiego , tzn. podobno to przeszło przez LS , generalnie oni się na to powoływali , że jak strzelasz np. w smoka , przed smokiem na linii strzału(np. 10 cali przed , obojętne ile , po prostu zasłania jego podstawkę) jest jakiś unit , DR , jakaś piechota - cokolwiek , to działo nie może strzelić do smoka , pomimo że go widzi ,bo nie widzi punktu w który strzela. (czytałem zdanie w rulebooku na ten temat i jak dla mnie to RAW).
Coś o tym słyszeliście?
Rawowo można zasłonić smoka nawet piechotą. Pytanie, jak to uściślą.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ale może wtedy ktoś wystawiłby smoka, bo bez tego to nie widzę ich przyszłości w battlu
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Tak , a ja wtedy nie widze przyszłości imperium , jakiś cwaniak wystawi smoka , 2 x hydre, 2 x pegazistów i będzie latał gdzie chciał... Super , czołg zostanie wsyśnięty przez 1 spell na IF'ce i tyle z gry. Wystawiasz rozpę na monsterach , jeszcze w 8 edycji musisz liczyć się ze jest to 0:1 , jak trafisz na empire albo krasie to wpierdol , proste i logiczne.
8 edycja jest generalnie mało grywalna turniejowo , powiedziałbym że jest do dupy i nie da się grać bo nie wyłania prawdziwego zwycięscy.
8 edycja jest generalnie mało grywalna turniejowo , powiedziałbym że jest do dupy i nie da się grać bo nie wyłania prawdziwego zwycięscy.