VIII edycja
Moderator: Gremlin
Re: VIII edycja
To ja się jeszcze spytam, czy jest też modyfikator za daleki zasięg?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jest, jest - dlaczego miałby nie być. Powyżej 6 cali, jest -1 do trafienia... żal.
Zresztą, grapeshot to raczej ciekawostka niźli broń masowej destrukcji. 12 cali to strasznie mało i w większości wypadków, nie będzie jak wystrzelić grapeshota nim przeciwnik zaszarżuje.
Zresztą, grapeshot to raczej ciekawostka niźli broń masowej destrukcji. 12 cali to strasznie mało i w większości wypadków, nie będzie jak wystrzelić grapeshota nim przeciwnik zaszarżuje.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Tak też myślałem, dzięki.
Grapeshot będzie używany praktycznie jedynie w przypadku spalenia szarży, co w przypadku piechoty aż takie niemożliwe nie jest.
Grapeshot będzie używany praktycznie jedynie w przypadku spalenia szarży, co w przypadku piechoty aż takie niemożliwe nie jest.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Opisze mi ktos scenariusze na Silesian Mastera? Nie mam nowego RB, a pdfem moge sie conajwyzej popodpierac ; )...
kminie nad rozpiska, wiec było by to pomocne ; )
dzięki z góry
kminie nad rozpiska, wiec było by to pomocne ; )
dzięki z góry
2 które najbardziej mogą na rozpiskę wpłynąć to:
Blood and Glory - punkty "życia" są po 1 za sztandary i 1 za generała. Przegrywa ten kto pierwszy doprowadzi przeciwnika do 2
Watchtower - na środku jest wieża - można do niej wsadzić 20 piechoty core, zaczyna gracz który jej nie kontroluje. Ten kto kontroluje wieżę na końcu ma minimum 11:9. To tak w skrócie
Blood and Glory - punkty "życia" są po 1 za sztandary i 1 za generała. Przegrywa ten kto pierwszy doprowadzi przeciwnika do 2
Watchtower - na środku jest wieża - można do niej wsadzić 20 piechoty core, zaczyna gracz który jej nie kontroluje. Ten kto kontroluje wieżę na końcu ma minimum 11:9. To tak w skrócie
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Generał jest za 2 pkt chyba że macie jakieś zmiany...?Laik pisze:Blood and Glory - punkty "życia" są po 1 za sztandary i 1 za generała. Przegrywa ten kto pierwszy doprowadzi przeciwnika do 2
Poza tym musisz doprowadzić do 3 i niżej [ za każdy rozpoczęty tysiąc jest jeden a Silesian jest na 2500 czyli 3 pkt ] zgadza się?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
czyli 3 za armiena 2,5k + 2za gienka daje 5 i wstepnie wrzuciłem 2 sztandary... wydaje sie troche mało ;<
@Gremlin, nie tak. 2500 pkt wyznacza próg złamania 3. Teraz oddzielnie liczysz "punkty wytrzymałości armii" - 2 za generała, 1 za każdy sztandar. W Twoim przypadku masz wtedy 4 (generał i dwie szmatki), czyli przegrywasz jak stracisz albo jeden sztandar, albo generała (bo wytrzymałość armii spadnie do lub poniżej 3). Też kiedyś doliczyłem te punkty za każdy zaczęty 1k do wytrzymałości, zdziwiłem się na turnieju
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
ok dzięki wielkie... czyli pasuje przynajmniej 2 szmatki dorzucić ; ) ... masakra ~~
Strata szmatki w tej edycji już aż tak bardzo nie boli a daje dużo kożysci. Np. w scenariuszach wypisanych wyżej, albo w keep and hold ( czy jakoś tak )
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
dlatego nie wystawiam treekinów.
bannery na łukach i wildach starczają, do tego bsb i generał i to Ty zmuszasz przeciwnika, żeby coś zabijał, bo inaczej przegra, bo mam niej punktów na starcie.
Wildów będzie mu cholernie ciężko złapać. Łuki mają wsparcie driad, same nieźle potrafią przetrzebić klocki, w razie czego są tancerze.
Nie wystawiam treekinów, ale chyba będę drzewko. Łapie klocek, w każdej rozpie jest bsb, także powinno stać, a potem dostaje pomoc od driadek, wildów, etc..
Może przyjąć coś mocnego, skupia na sobie ostrzał.
bannery na łukach i wildach starczają, do tego bsb i generał i to Ty zmuszasz przeciwnika, żeby coś zabijał, bo inaczej przegra, bo mam niej punktów na starcie.
Wildów będzie mu cholernie ciężko złapać. Łuki mają wsparcie driad, same nieźle potrafią przetrzebić klocki, w razie czego są tancerze.
Nie wystawiam treekinów, ale chyba będę drzewko. Łapie klocek, w każdej rozpie jest bsb, także powinno stać, a potem dostaje pomoc od driadek, wildów, etc..
Może przyjąć coś mocnego, skupia na sobie ostrzał.
Laik pisze:Fakt, aczkolwiek najmodniejsze w tej edycji driady i treekiny szmatek mieć nie mogą…
Zobaczymy czy najmodniejsze.
Przewiduję że każdy master będzie na scenariusze i na bank będzie to B&G jako jeden z nich.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
jak to się ma do nowych uściśleń?goboss pisze:eternal noble na orle z hełem na flamingi, light armourem, shieldem ma 1+ save, tak?
link do tego: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=630222#p630222Barbarossa pisze: 5. WE Noble z Eternal Kindredem może brać dodatkowo magiczny ekwipunek i wciąż posiadać zasadę Eternal Guard Fighting Style; WE Noble z tym Kindredem może zwiększyć sobie save'a powyżej 5+ przy wykorzystaniu odpowiedniego magicznego ekwipunku.
małe sprostowanie - ostateczna wersja(na Silesianie) jest taka że armour save z kindreda kumuluje się z wszystkimi savami. Więc można złożyć bohatera WE z savem na 1+ z przerzutem;->
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Ale czy ta zasada będzie normalnie w użyciu? (np. na lokalach) Byłoby w pytkę
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Będzie.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Jeśli rzucisz 3 z Life'a na IFce, możesz od razu korzystać z zasady uniknięcia miscasta na 2+, gdyż najpierw rozpatrujesz efekty czarów, a dopiero potem efekty miscasta - str. 34, RB:Urban pisze:takie szybkie pytanie co do magii i trójki z lifa.
rzucając ją na if, czy od razu na 2+ nie mam miscasta czy dopiero przy rzucie następnego czaru działa ta premia? Może ktoś rzucić też zapisek aby móc tym się później posiłkować?
When irresistible force occurs, first resolve the
effect of the spell that the Wizard was
attempting to cast. As the spell has been cast
with irresistible force, the casting player can at
least enjoy the effect of his spell before
something almost indescribably bad happens to
the Wizard and everyone nearby.
Once the effect of the spell has been resolved,
the Wizard now needs to roll 2D6 on the
Miscast table to see what happens to him.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."