Empire VIIIed
Moderator: #helion#
Re: Empire VIIIed
nie no, wszystko fajnie, ale to kurde strata 300-310 pkt
ja na 2900 sobie ostatnio pogrywam, stwierdzam co następuje:
1. mag 4lvl z power scrollem, wardem 5+ i słonkiem z death to ZUO
2. duuuuży kloc puszek z GW w łapach i AP na bannerze też niezły
3. rakiety rządzą
4. i jednak duży kloc GS i małym księdzem w środku też nielichy
5. czołgu wszyscy się boją, jak nie mają słonka lub przynajmniej 3 dział
ogólnie nasze małe armie nie są tak bardzo przegięte, jak utrzymuje konkurencja, ale też moc jest w nich. wreszcie Imperium może pokazać wrogom fakalca
ja na 2900 sobie ostatnio pogrywam, stwierdzam co następuje:
1. mag 4lvl z power scrollem, wardem 5+ i słonkiem z death to ZUO
2. duuuuży kloc puszek z GW w łapach i AP na bannerze też niezły
3. rakiety rządzą
4. i jednak duży kloc GS i małym księdzem w środku też nielichy
5. czołgu wszyscy się boją, jak nie mają słonka lub przynajmniej 3 dział
ogólnie nasze małe armie nie są tak bardzo przegięte, jak utrzymuje konkurencja, ale też moc jest w nich. wreszcie Imperium może pokazać wrogom fakalca
strata jak strata, i tak w bitwie przynajmniej te 300 pts. stracisz (tzw. straty wkalkulowane ), na razie pogrywam kawalerzystami, a co do flagusi to tylko jako core, żaden rare, dlatego alternatywą dla tej mojej rozpy jest jeszcze inna z dużym magiem, księdzem na furmanie i mniszkiem w kawie IC z razorem (lance lepiej się sprawdzają )
co do maga z PS to jest to przegina totalna, aż patrzeć jak przedmiocik będzie zbanowany dla radości wszystkich lubiących magiczne comba
P.S. Na reszcie dzięki ilości kombinacji z Imperium można zrobić kombajn do gry a nie samograj jak w 7-mce
co do maga z PS to jest to przegina totalna, aż patrzeć jak przedmiocik będzie zbanowany dla radości wszystkich lubiących magiczne comba
P.S. Na reszcie dzięki ilości kombinacji z Imperium można zrobić kombajn do gry a nie samograj jak w 7-mce
hehe, już widzę tego power scrolla u Ciebie, nie ma problemu z ustawką, tylko na razie nie mam wyznaczonego terminu obrony, na dzień dzisiejszy może być poniedziałek, ale w godzinach wieczornych (od 19 jakoś mogę ruszać na miasto)
koncepcje są dobre, tylko zależy na co się trafi podczas tura, mi sprawiają problemy oprócz wszędobylskich HE, na pewno WoCh (jakoś cały czas z nimi remisuję ewentualnie małe), z Darkami nie grałem jeszczepodobnie jak i ze Skavami, Krasie to nie problem, podobnie jak i defensywne Imperium, jakieś krótkie relacje z gier z innymi armiami, zauważalne problemy do rozwiązania
koncepcje są dobre, tylko zależy na co się trafi podczas tura, mi sprawiają problemy oprócz wszędobylskich HE, na pewno WoCh (jakoś cały czas z nimi remisuję ewentualnie małe), z Darkami nie grałem jeszczepodobnie jak i ze Skavami, Krasie to nie problem, podobnie jak i defensywne Imperium, jakieś krótkie relacje z gier z innymi armiami, zauważalne problemy do rozwiązania
Bez obrazy , ale nie można powiedzieć że imperium nie jest samograjem , mowa oczywiście o najbardziej giętym kombosie , gunline'ie , zdecydowanie najmocniejsza opcja wchodzi coś około: tank , 45 halbard , bsb 1+ save , arcymag z czymś , mały mag z czym chcesz , 3 x 15 kusz na zapych corów , 3 cannony , 2-3 mortary , 2 x hellstorm , ilu engów wchodzi , to ofc motyw na 2.5k:)
A mnie zastanawia War Wagon to cudny wynalazek, apeluje do organizatorow do zezwolenia na podstawie White Dwarf 261 taki moj apel
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
tiaaa Karl, a ja chcę Steam Tanka z 6ed. gdzie można było mieć go z mortarem wagonem i innymi wynalazkami i apeluję o likwidację gołębi kamikaze ze względów czysto psychicznych, ponieważ na głupotę nie ma leków (autor booka)
http://www.cytadela.pl/modules.php?name ... e&sid=1484
widzieli ? statek jakiś + lord na jaszczurze+ zajefajni states troops..
widzieli ? statek jakiś + lord na jaszczurze+ zajefajni states troops..
_________________
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Nie tyle nowe. co upgrade kit do istniejących ( do gwardi imperialej istnieje już kilka podobnych ). Zapewne będzie super, ale jak znam FW też nieziemsko drogi ( za upgrade kita do gwardyskich weteranów trzeba zapłacić prawie 2x tyle co sam box, a ten też przy nim będzie potrzeby ).
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
ciekawi mnie jakie macie bracia imperialni doświadczenia w tej nowej edycji, co wam się sprawdza a co nie, jakie konfiguracje unitów stosujecie, o patenty nie pytam bo ilość kombinacji i elastyczność imperium wyklucza sam styl gry gracza, podzielcie się opiniami, wnioskami i ocenami przydatności unitów, oraz uwagami na co najlepiej zwrócić uwagę
czołg + Inner circle z GM-em kontra 40 ghuli, widok bezcenny, po kombacie nie został ani jeden truposz (średnie i to bardzo rzuty)....wyszedłem drugą stroną tej młucki
Chyba czegoś nie zakumałem. Po co czołgowi x2 ruch (nie działa, nie ma on takiej charakterystyki) oraz ASF i x2 ataki?mati.pl pisze:sycący może być też czołg poczęstowany 6 z lore of light i wszyscy wokoło (np maszyny, czy swordmeni)
Anyłej, w tej edycji bardzo fajne są moździerze (2+), stada gwardzistów (25+ z bohaterem) wsparte czarami światła oraz klocki zwykłej piechoty (30+, nalepiej takich ludków po 5 pkt). Tandem Lektora z +1Ld i BSB wymiata postawiony na środku armii.
Kompletnie obsysają outriderzy, kusznicy i inne takie strzelanie. Biczownicy też śmierdzą bo zdecydowanie za łatwo schodzą a kosztują kupę punktów.
Maciek
a jaką wartość Mv mati masz w statystykach czołgu?? normalny rydwan, owszem ma, ale czołg chyba nie zbytnio, Asf mu nie potrzebny, a +1 A tak jak i MV; czar jest mistrzowski na Gwardię z Lektorem i banerkiem +1 do LD, rozkręca aż miło popatrzeć z resztą obok beast to mój ulubiony lore, niezbyt przegięty, ale bardzo przydatny w kombinowanym comabatowym Imperium; najlepiej oba zastosować (sygnaturka beasta i 6-tka z light )
Ja wciąż uparty jestem przy IC z Grand Miśkiem i dużym czarodziejem z Lusterkiem (stubborn na 9 i odporność na czalendże) i póki co klocek jest bardzo mocno pancerny i ciężki do zjedzenia a sprawdza się i spłaca
Ja wciąż uparty jestem przy IC z Grand Miśkiem i dużym czarodziejem z Lusterkiem (stubborn na 9 i odporność na czalendże) i póki co klocek jest bardzo mocno pancerny i ciężki do zjedzenia a sprawdza się i spłaca