IDZIE_NOWE_25_09_2010_TORUN
IDZIE_NOWE_25_09_2010_TORUN
KLUB OKO TERRORU
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Idzie nowe"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł
- turniej odbędzie się 25 września 2010 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 2500 punktów / 8ed.
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- stoły 72"x48"
- limit graczy 20
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- gramy na stołach 72” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII MOŻLIWE SĄ PROKSY, ALE W ROZSĄDNEJ ILOŚCI.
KOMPOZYCJA ARMII:
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-400 11:9
401-600 12:8
601-800 13:7
801-1000 14:6
1001-1200 15:5
1201-1400 16:4
1401-1600 17:3
1601-1800 18:2
1801-2000 19:1
2001+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:15 zapisy
9:15-12:00 I Bitwa
12:15-15:00 II Bitwa
15:15-18:00 III Bitwa
18:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
SCENARIUSZE:
1. Pitchet Battle;
2. Blood & Glory
Strefa wystawienia jak w podręczniku.
Zwycięzcą jest ten, kto prędzej wyeliminuje kluczowe jednostki wroga. Im szybciej kluczowe jednostki zostaną wyeliminowane tym większe zwycięstwo.
Moment złamania: 3
Odporność armii liczona jak w RB:
- 2 pkt za generała
- 1 punkt za każdy sztandar
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 3 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
Jeśli do końca bitwy żadna armia nie została złamana to wynik ustala się na podstawie różnicy pozostałej odporności:
- remis: 10-10
- przewaga o 1: 11-9
- przewaga o 2: 12-8
- przewaga o 3: 13-7
- przewaga o 4: 14-6
- przewaga o 5+: 15-5
2. Double Assault
Celem scenariusza jest wprowadzenie jak największej ilości unitów ze sztandarami do strefy rozstawienia przeciwnika. Każdy oddział ze sztandarem wprowadzony do strefy rozstawienia przeciwnika, który dożyje końca bitwy daje nam 350pts. UWAGA: oddział bez sztandaru własnego ale ze sztandarem armijnym daje nam 300pts. Oddział ze sztandarem własnym i armijnym daje nam 400pts. Sam model ze sztandarem armijnym nie daje nam 300pts.
ZGŁOSZENIA:
1. Hirek
2. Nijlor
3. Straznikcytadeli
4. Artur
5. Kemot
6. .......
Zasady mogą ulec drobnym zmianom, w zależności od "Głosu Ludu"
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Idzie nowe"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł
- turniej odbędzie się 25 września 2010 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 2500 punktów / 8ed.
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- stoły 72"x48"
- limit graczy 20
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- gramy na stołach 72” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII MOŻLIWE SĄ PROKSY, ALE W ROZSĄDNEJ ILOŚCI.
KOMPOZYCJA ARMII:
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-400 11:9
401-600 12:8
601-800 13:7
801-1000 14:6
1001-1200 15:5
1201-1400 16:4
1401-1600 17:3
1601-1800 18:2
1801-2000 19:1
2001+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:15 zapisy
9:15-12:00 I Bitwa
12:15-15:00 II Bitwa
15:15-18:00 III Bitwa
18:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
SCENARIUSZE:
1. Pitchet Battle;
2. Blood & Glory
Strefa wystawienia jak w podręczniku.
Zwycięzcą jest ten, kto prędzej wyeliminuje kluczowe jednostki wroga. Im szybciej kluczowe jednostki zostaną wyeliminowane tym większe zwycięstwo.
Moment złamania: 3
Odporność armii liczona jak w RB:
- 2 pkt za generała
- 1 punkt za każdy sztandar
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 3 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
Jeśli do końca bitwy żadna armia nie została złamana to wynik ustala się na podstawie różnicy pozostałej odporności:
- remis: 10-10
- przewaga o 1: 11-9
- przewaga o 2: 12-8
- przewaga o 3: 13-7
- przewaga o 4: 14-6
- przewaga o 5+: 15-5
2. Double Assault
Celem scenariusza jest wprowadzenie jak największej ilości unitów ze sztandarami do strefy rozstawienia przeciwnika. Każdy oddział ze sztandarem wprowadzony do strefy rozstawienia przeciwnika, który dożyje końca bitwy daje nam 350pts. UWAGA: oddział bez sztandaru własnego ale ze sztandarem armijnym daje nam 300pts. Oddział ze sztandarem własnym i armijnym daje nam 400pts. Sam model ze sztandarem armijnym nie daje nam 300pts.
ZGŁOSZENIA:
1. Hirek
2. Nijlor
3. Straznikcytadeli
4. Artur
5. Kemot
6. .......
Zasady mogą ulec drobnym zmianom, w zależności od "Głosu Ludu"
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2010, o 07:38 przez kemot, łącznie zmieniany 1 raz.
wstępnie również wpadnę, byc może z bratem, pytanie: czy dopuścicie army booka CHD z INDY GT?? Jest już do niego faq errata jakby co mogę podesłać, gw totalnie olało tę armię, a na razie nie skompletuję drugiej :/
Sorki chlopaki, ze nikt od nas nie wpadl, ale tak jakos terminowo sie zlozylo slabo.
Czesc z nas pojechala na mastera do Slaska, inni po prostu nie mogli.
Ja wrocilem dopiero przed chwila do Bydgoszczy.
Takze to zaden foch czy cos, na nastepny turniej na pewno licznie sie zjawimy.
Czesc z nas pojechala na mastera do Slaska, inni po prostu nie mogli.
Ja wrocilem dopiero przed chwila do Bydgoszczy.
Takze to zaden foch czy cos, na nastepny turniej na pewno licznie sie zjawimy.
Kohortex juz niebawem nie narzekaj
Wiadomo , że pozostawia wiele do życzenia ale my już od lat na okres letni wypadamy z organizacji imprez wszelakich. Wesela itp cuda blokują nam moto , a we wrześniu nic nie robiliśmy bo za miesiąc kohortex zapraszamykemot pisze:Spoko Ziemko.
Następny turniej w toruniu pewno dopiero w listopadzie, chociaż frekfencja na i częsotliwość z jaką turnieje się odbywają w kuj-pom pozowstawia wiele do życzenia.