Najgorsze porno WOCH 2500
Re: Najgorsze porno WOCH 2500
solo stubborniarz musi być solo;p żeby wpaść w ten klocek = krzyk 2d6 s1 bez save + klepacz na dysku 5A WS7 S7 + 2d6 S3 AP, pomijam fear i terror bo stuborniarze zazwyczaj nie są odporni...
Nie widzę tych blokujących stubborniarzy....
A jak już coś wpadnie w klocek to WS7 S7 4A też czeka w klocku i czelendża nie odmówi...
2 kości dla pprzeciwnika mniej.... tak, ale 2 kości to zawsze coś.... a żeby mieć pewność to i 3 powinny być
Przy niskim rzucie na wiatry to już w ogóle:)
Kosmo, w tej edycji, bez blokowania marszu i z losową szarżą, biciem po inicjatywie... M4 a M5 to nie ma tak naprawdę większego znaczenia.
Nie widzę tych blokujących stubborniarzy....
A jak już coś wpadnie w klocek to WS7 S7 4A też czeka w klocku i czelendża nie odmówi...
2 kości dla pprzeciwnika mniej.... tak, ale 2 kości to zawsze coś.... a żeby mieć pewność to i 3 powinny być
Przy niskim rzucie na wiatry to już w ogóle:)
Kosmo, w tej edycji, bez blokowania marszu i z losową szarżą, biciem po inicjatywie... M4 a M5 to nie ma tak naprawdę większego znaczenia.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Krzyk masz na 12 cali - da się spokojnie to ominąć.Durin pisze:żeby wpaść w ten klocek = krzyk 2d6 s1 bez save + klepacz na dysku 5A WS7 S7 + 2d6 S3 AP
Krasnoludzki Król z 1+AS z przerzutem, zmniejszaniem siły przeciwnika do 5 i wardem na 4+ w klocku Hammererów (albo klockiem uderzeniowym, albo takim tylko, żeby mu dawać stubborn i żeby król sam na przedzie stał) spokojnie to zatrzymuje.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
ominąć? jak, to ja do Ciebie podlatuje w swojej fazie i krzyczę... kloc hammererow z krolem to juz wart tyle kloc że warto w nim postać... my sie bedziemy czelendzować, a hammererow ubywać w trybie przyspieszonym, a król teżw końcu padnie...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
wariacja rozpy na 2999
2999 myślę że bardziej optymalnie.
Lord tęczy - brama + pandemonium co turę, najlepszy imo build dla lorda tęczy, myślę że pandemonium + brama w tej rozpie jest niezbędne dlatego taki lord
mag tęczy - upewnia mnie że będę miał te czary tęczy których potrzebuje, channeluje + nosi scrolla
bsb - ward mu zbedny bo i tak siedzi w chosenach wiec ma 3+, odporność na killing blowa, na demony, VC, TK, S7
dyskowiec - identyczny jak ostatnio na maszyny, łuczników, fasty, z zionięciem b. duża siła przebicia.
psy - vs imperium/krasie bokiem do linii strzału cannona przed warshrinem. Jak przeciwnik z 5 kości wyrzuci chociaż raz 1... pocisk się zatrzymuje:)
- vs inne cenne dodatkowe wystawienia + odginaczki
helka jedna, druga nie wchodzi po prostu, poza tym boje się miscastow na magach, zreszta powinna wystarczyc
warshrine tęczy ward 3+
chosenow akurat wystarczająco, przy wardzie wydaje mi się że dwuraki lepsze od halabard i jak napisał karli łatwiej pokroić czołg
warriorzy na drakenhoffa, kontre, hydry, abomki,
marudy - dlaczego 20?
imo najlepsza ilość. Ustawiam ich w hordzie przed silnym przeciwnikiem, w klocku przed słabym.
z silnym dzięki inicjatywie biją najpewniej pierwsi lub razem z przeciwnikiem (chyba że na elfy) wypłacają 30A WS4S5 i mogą sobie zginąć
ze słabszym w klocku mielą choćby 15 ghuli itp.
strata nie boli są manewrowni i niebezpieczni.
Fasty niezbędne dla mnie nawet jeśli zginą od strzelania, to lepiej oni niż ryzyko straty bohatera.
jak z czołgiem.. z bazy mam 3 ataki jak z shrine dostane to 4. wpada czołg. 21 ataków, autohity na 6, około 4 rany.
Save na 4+ lub 5+ zależy jaką będę miał siłę. więć powiedzmy 2,5 rany.
w 4 tury combatu rozkręcam zdrowy czołg... przynajmniej statystycznie.
+ leczenie jak wejdzie, ewentualnie można coś dorzucić na bok.
Kod: Zaznacz cały
2999 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Potion of Strength [20.0]
Blood of Tzeentch [30.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 135.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 208.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Shield; Battle Standard
The Terrifying Mask of EEE! [25.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 219.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
23 Chosen of Tzeentch @ 634.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Great Weapon; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Champion @ [45.0] Pts
Chaos Armour
Spellshield [20.0]
Favour of the Gods [5.0]
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour
20 Chaos Marauders of Khorne @ 147.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
20 Chaos Marauders of Khorne @ 147.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
14 Chaos Warriors of Khorne @ 286.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of the Etternal Flame
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Lord tęczy - brama + pandemonium co turę, najlepszy imo build dla lorda tęczy, myślę że pandemonium + brama w tej rozpie jest niezbędne dlatego taki lord
mag tęczy - upewnia mnie że będę miał te czary tęczy których potrzebuje, channeluje + nosi scrolla
bsb - ward mu zbedny bo i tak siedzi w chosenach wiec ma 3+, odporność na killing blowa, na demony, VC, TK, S7
dyskowiec - identyczny jak ostatnio na maszyny, łuczników, fasty, z zionięciem b. duża siła przebicia.
psy - vs imperium/krasie bokiem do linii strzału cannona przed warshrinem. Jak przeciwnik z 5 kości wyrzuci chociaż raz 1... pocisk się zatrzymuje:)
- vs inne cenne dodatkowe wystawienia + odginaczki
helka jedna, druga nie wchodzi po prostu, poza tym boje się miscastow na magach, zreszta powinna wystarczyc
warshrine tęczy ward 3+
chosenow akurat wystarczająco, przy wardzie wydaje mi się że dwuraki lepsze od halabard i jak napisał karli łatwiej pokroić czołg
warriorzy na drakenhoffa, kontre, hydry, abomki,
marudy - dlaczego 20?
imo najlepsza ilość. Ustawiam ich w hordzie przed silnym przeciwnikiem, w klocku przed słabym.
z silnym dzięki inicjatywie biją najpewniej pierwsi lub razem z przeciwnikiem (chyba że na elfy) wypłacają 30A WS4S5 i mogą sobie zginąć
ze słabszym w klocku mielą choćby 15 ghuli itp.
strata nie boli są manewrowni i niebezpieczni.
Fasty niezbędne dla mnie nawet jeśli zginą od strzelania, to lepiej oni niż ryzyko straty bohatera.
jak z czołgiem.. z bazy mam 3 ataki jak z shrine dostane to 4. wpada czołg. 21 ataków, autohity na 6, około 4 rany.
Save na 4+ lub 5+ zależy jaką będę miał siłę. więć powiedzmy 2,5 rany.
w 4 tury combatu rozkręcam zdrowy czołg... przynajmniej statystycznie.
+ leczenie jak wejdzie, ewentualnie można coś dorzucić na bok.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
To git. Stoimy, bo Ty mi tez niewiele zrobisz. Trafiasz dwa razy, ranisz raz a ja mam sejwa na 4+ z przerzutem. Ja Ciebie ranie na 3+. Wiec powinienem Cie zabić po 4 turach walki. Zakladajac jednak nawet pesymistycznie, ze to Ty mnie skroisz to i tak oznacza to jakies 6 tur walki. Ze dwie do mnie szedles. Wiec z walki wychodzisz w 6 turze, jak jest juz po zabawie. Ja stracilem 250pkt a Twoj kloc za 700+ punktow raczej nie mial okazji sie wykazac.Akadera pisze: Bless u mnie siedzi w tym klocu BSB teczy z sv 2+ z przerzutem, biting bladem i dragon helmem. Nie wiem jaka masz kose na warbossie ale nie mialbym duzych oporow zeby wystawic go do chelenge'a
Niby tak, ale do tej pory takiego lorda w chaosie w rozpach na 8edycje nie widzialem, a Ty nie grasz, wiec Twoj lord jakby sie nie liczy.Grolshek pisze:
Mój lord ma 5 ataków, trafia cię na 3+ z przerzutami nietrafionych, rani na 2+, masz sejwa na 5+ z przerzutem... I giniesz w pierwszym pojedynku... To tyle teoryhammera...
Yhm.... ciekawe, jakie cuda na kiju jeszcze wrzucisz do tego oddzialu. Najlepiej jeszcze z 7 exaltedow.Wtedy jednak pojawia sie pytanie : po Ci choseni, skoro w pierwszym szeregu wiekszosc miejsca zajmuja herosi? Ale ok, niech Wam bedzie - stubborniarz w stylu orkowego Warbossa jest krojony przez exaltedow w jedna ture. A co powiecie na propozycje: wilczy fast, wilczy fast,pojedynczy squig herd, pojedynczy squig herd, pojedynczy squig herd? Co niby zatrzyma te smieci od blokowania wielkiego uberkloca? Np. w takiej rozpie jak ta kilka postow nizej? Te dwie 5 konnych marauderów? Przeciez to bedzie cel nr jeden dla moich DoomDiverow i magii. Potem zostaja kloce, nie dotrą absolutnie nigdzii, do zadnego mojego wartosciowego oddzialu.Durin pisze:solo stubborniarz musi być solo;p żeby wpaść w ten klocek = krzyk 2d6 s1 bez save + klepacz na dysku 5A WS7 S7 + 2d6 S3 AP, pomijam fear i terror bo stuborniarze zazwyczaj nie są odporni...
Ja nie mowie, ze ten oddzial jest slaby. Jest mega mocny. Ale to jednak kloc piechoty, ktory nie ma wsparcia zadnych popychaczek. A wsparcie w WoCh jest dosyć średnie, wiec ten klocek da sie wymanerwowac, da sie go ominąć, da sie go na jakis czas zablokowac. Skuteczny moze byc wlasciwie tylko na inne armie z deathstarami, ktore beda krojone przez tego deathstara. Ale z armiami, ktore maja punkty bardziej rozproszone, ten oddzial nie powinien sie prawie nigdy splacac.
To oczywiscie moja opinia.
Pomyliło Ci się z Bolt Throwerem - pocisk z działa nie zatrzymuje się kiedy nie uda mu się zranić - w tym wypadku zawsze leci na pełną odległość bounce'a. Pocisk z działa zatrzymuje się tylko wtedy, gdy uderza w przeszkodę lub gdy uderza w monstera lub monstrous infantry/cavalry/beast.Durin pisze:psy - vs imperium/krasie bokiem do linii strzału cannona przed warshrinem. Jak przeciwnik z 5 kości wyrzuci chociaż raz 1... pocisk się zatrzymuje:)
- vs inne cenne dodatkowe wystawienia + odginaczki
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Trzeba to potestować, exaltedzi nie są w klocku, w klocku jest tylko bsb z dwurakiem i 4 atakami,
exalted sobie lata na dysku i jest tam gdzie jest potrzebny i ma flaila i zionięcie, krzyk jest na lordzie, też tam gdzie potrzebny.
Masz rację z tą masą śmieciowych oddziałów, jeśli zagrasz tak jak mówisz to najpewniej skończy się 10:10.
Z chęcią bym sprawdził jak to zadziała z Tobą, ale tak to tylko teoryhammer. Trzeba by wziąć poprawkę na scenariusze itp itd.
Zagram tym po masterze z TruPankiem jak przestanie smecić na 8 edycje i zobaczymy co z tego będzie:)
Jesteś pewien mac że się nie zatrzymuje? w takim razie wracam do myku ze spawnem tzeentcha, 2x psy aut, wchodzi spawn. Na nim się zatrzyma?
@kuman,jurak
jeśli tak to favorka ląduje na bsb, lub spellshield zamist zhrakk i NP (wydawało mi się że tak jest, ale jest to gdzieś uściślone? Nie było to przypadkiem w faq ale do 7ed?)
exalted sobie lata na dysku i jest tam gdzie jest potrzebny i ma flaila i zionięcie, krzyk jest na lordzie, też tam gdzie potrzebny.
Masz rację z tą masą śmieciowych oddziałów, jeśli zagrasz tak jak mówisz to najpewniej skończy się 10:10.
Z chęcią bym sprawdził jak to zadziała z Tobą, ale tak to tylko teoryhammer. Trzeba by wziąć poprawkę na scenariusze itp itd.
Zagram tym po masterze z TruPankiem jak przestanie smecić na 8 edycje i zobaczymy co z tego będzie:)
Jesteś pewien mac że się nie zatrzymuje? w takim razie wracam do myku ze spawnem tzeentcha, 2x psy aut, wchodzi spawn. Na nim się zatrzyma?
@kuman,jurak
jeśli tak to favorka ląduje na bsb, lub spellshield zamist zhrakk i NP (wydawało mi się że tak jest, ale jest to gdzieś uściślone? Nie było to przypadkiem w faq ale do 7ed?)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
w abeku pisze jak byk ze; "may have magic item worth up to 25pts"Durin pisze:@kuman,jurak
jeśli tak to favorka ląduje na bsb, lub spellshield zamist zhrakk i NP (wydawało mi się że tak jest, ale jest to gdzieś uściślone? Nie było to przypadkiem w faq ale do 7ed?)
Tak, Chaos Spawn to Monstrous Beast. Więc jeśli kula armatnia go nie zabije, to się na nim zatrzyma. W rezultacie, na 4+ kula armatnia, która trafia w Spawna przez niego przechodzi.Durin pisze:Jesteś pewien mac że się nie zatrzymuje? w takim razie wracam do myku ze spawnem tzeentcha, 2x psy aut, wchodzi spawn. Na nim się zatrzyma?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Krol z klockiem hammererow to powinien dostac sloncem po oczach na dziendobry
Bless: Zawsze moge sprobowac ci puscic slonko przez warbossa w jakis inny oddzial jesli magiem odpowiednio sie ustawie. Ale w sumie masz racje ze takie licytowanie sie jest bez sensu zdeka. Mysle tylko ze klocek okolo 22 chlopa moze byc dobrym punktem wyjscia w wochu do rozpy. Po to sa pozostale oddzialy zeby nie bylo tak ze poza choosenami nie mam czym punktowac, jesli przeciwnik tak jak mowisz ma rozproszone pkt.
Bless: Zawsze moge sprobowac ci puscic slonko przez warbossa w jakis inny oddzial jesli magiem odpowiednio sie ustawie. Ale w sumie masz racje ze takie licytowanie sie jest bez sensu zdeka. Mysle tylko ze klocek okolo 22 chlopa moze byc dobrym punktem wyjscia w wochu do rozpy. Po to sa pozostale oddzialy zeby nie bylo tak ze poza choosenami nie mam czym punktowac, jesli przeciwnik tak jak mowisz ma rozproszone pkt.
IMO panowie trochę się rozpędziliście. Prubujecie za wszelka cenę rozpę Durina uwalić i wykazać, że jest do kitu. Połowa graczy nie skuma czaczy i będzie parła by go zabić. Mówię serio. Jęsli przeciwnik nie jest ograny, będzie ładował się czy to z ostrzału, magii lub kombatu w taki uber klocek i w zależności od tego czy jest mądry czy głupi i sposoby jak zagra cos mu z tego wyjdzie lub nie...
Pamiętam dobzrze jak grałem Wielka Kupą i w poblirzu był BSb ze stubbornem... wiadomo co to oznaczało... stubborn na 9ld z przerzutem... i zrozumcie tutaj graczy, którzy ładowali się w tego demona z boku, przodu i z tyłu...i wyzywałem im herosa - przyjmowali wyzwanie!!! nic nei robili, im hero ginął, ja przegrywałem, ale na stubbornie wytrzymywałem... naturalnie przeciwnik miał 3 silne kloce i pół flanki zblokowane.... to był oczywiście totalna niekompetencja generała...bretonni .
Dlatego IMO naprawdę mieć trzeba ogranie z armiami by powiedzieć, że w ferworze walki, kolejnych bitwach nagle sie nie okazało że twój magik lord w 10 łucznikach stoi na przeciwko 30 chosenów khorna...
Pamiętam dobzrze jak grałem Wielka Kupą i w poblirzu był BSb ze stubbornem... wiadomo co to oznaczało... stubborn na 9ld z przerzutem... i zrozumcie tutaj graczy, którzy ładowali się w tego demona z boku, przodu i z tyłu...i wyzywałem im herosa - przyjmowali wyzwanie!!! nic nei robili, im hero ginął, ja przegrywałem, ale na stubbornie wytrzymywałem... naturalnie przeciwnik miał 3 silne kloce i pół flanki zblokowane.... to był oczywiście totalna niekompetencja generała...bretonni .
Dlatego IMO naprawdę mieć trzeba ogranie z armiami by powiedzieć, że w ferworze walki, kolejnych bitwach nagle sie nie okazało że twój magik lord w 10 łucznikach stoi na przeciwko 30 chosenów khorna...
Spawn ma 3W więc na 3+
Wiesz Mac... tak czytam Twoje posty ostatnio i coraz bardziej podziwiam Twoje oczytanie w kwestii zasad.
Gratuluję:)
Wiesz Mac... tak czytam Twoje posty ostatnio i coraz bardziej podziwiam Twoje oczytanie w kwestii zasad.
Gratuluję:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Jak już pisano wcześniej, deathstary HE wciągają to nosem. W 1-2 turze wchodzi combo life+shadow, a potem jest już tylko dożynanie resztek.
Ale dobrze, twórzcie jeszcze bardziej przepakowane oddziały, fajnie będzie mi się z tym grało
Ale dobrze, twórzcie jeszcze bardziej przepakowane oddziały, fajnie będzie mi się z tym grało
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.