Trenerów dwóch (VC 2500 8ed)
Trenerów dwóch (VC 2500 8ed)
2500 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 430.0 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Fencer's Blades [35.0]
Helm of Commandment [30.0]
Black Periapt [15.0]
The Arkayne: Dark Acolyte [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
1 Vampire @ 180.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
1 Vampire @ 220.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Great Weapon; Heavy
armour
Flayed Hauberk [25.0]
Dawnstone [25.0]
The Bestialle: Infinite Hatred [25.0]
The Martialle: Avatar of Death [20.0]
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
16 Skeleton Warriors @ 156.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8.0] Pts
20 Zombies @ 88.0 Pts
Standard
27 Grave Guard @ 439.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]
1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Nightmare @ [0.0] Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]
1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Nightmare @ [0.0] Pts
Models in Army: 134
Total Army Cost: 2497.0
Oceniajta
1 Vampire Lord @ 430.0 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Fencer's Blades [35.0]
Helm of Commandment [30.0]
Black Periapt [15.0]
The Arkayne: Dark Acolyte [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
1 Vampire @ 180.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
1 Vampire @ 220.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Great Weapon; Heavy
armour
Flayed Hauberk [25.0]
Dawnstone [25.0]
The Bestialle: Infinite Hatred [25.0]
The Martialle: Avatar of Death [20.0]
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
16 Skeleton Warriors @ 156.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8.0] Pts
20 Zombies @ 88.0 Pts
Standard
27 Grave Guard @ 439.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]
1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Nightmare @ [0.0] Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]
1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Nightmare @ [0.0] Pts
Models in Army: 134
Total Army Cost: 2497.0
Oceniajta
Jak dla mnie 2 BC to bardzo dobry wybór. Co prawda ograniczają Toją magię, ale robią to też przeciwnikowi. Dodatkowo szybko się boostują i ogólnie są ok.
Nie jestem przekonany co do tego WS 10 i hełm. Naprawdę jest tak różnica między ws 7 a 10, żeby warto było za to płacić 35 punktów??
Nie jestem przekonany co do tego WS 10 i hełm. Naprawdę jest tak różnica między ws 7 a 10, żeby warto było za to płacić 35 punktów??
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
TakAndrzej pisze:Nie jestem przekonany co do tego WS 10 i hełm. Naprawdę jest tak różnica między ws 7 a 10, żeby warto było za to płacić 35 punktów??
Nie biorę kamikaze więc chociaż tym się pobawię.
Poza tym mam pewność że praktycznie wszystko (oprócz BT i drugiego mieczyka) będę trafiał na 3+.
Raczej jest dużo klocków z 4ws'a.
Edit:literówki
Zajebista rozpa
Sam chciałem coś takiego złożyć. Tak moim zdaniem powinny wyglądać wampiry w 8 edycji, nie na milionie GG z Drakenhoffem. Klimat na maksa, dużo modeli, zróżnicowane jednostki, wszystko jak najbardziej ok. Co do mocy : niby mocna magia, ale wszystko będą definiować trenerzy, 2 to już poważny boost/osłabienie, zależnie od kości. Uważam, że daje stanowczo dużo funu z grania. Jedziesz tym na Silesiana?
Sam chciałem coś takiego złożyć. Tak moim zdaniem powinny wyglądać wampiry w 8 edycji, nie na milionie GG z Drakenhoffem. Klimat na maksa, dużo modeli, zróżnicowane jednostki, wszystko jak najbardziej ok. Co do mocy : niby mocna magia, ale wszystko będą definiować trenerzy, 2 to już poważny boost/osłabienie, zależnie od kości. Uważam, że daje stanowczo dużo funu z grania. Jedziesz tym na Silesiana?
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Jasif pisze:Zajebista rozpa
Dzięki.
Jeżeli nic się nie zmieniło w ich wsysaniu ( a nie sądzę), to działa tak samo jak z jednym. Czyli jak mam 10 kości to rzucam 10-cioma, potem rozlosowuje pomiędzy trenerami.Jasif pisze:niby mocna magia, ale wszystko będą definiować trenerzy, 2 to już poważny boost/osłabienie, zależnie od kości.
Jak bym miał hajs i pomalowaną armie. Na razie gotowych mam 10 zombie.Jasif pisze:Jedziesz tym na Silesiana?
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Moim zdaniem zmarnowałeś 25 pkt przy BSB-ku. Jak ma save na 2+ z re-rollem to zbędny jest AoD, szczególnie, że za 20 pkt dajesz mu tylko dwuręczny mieczyk...troszkę przy drogo jak dla mnie...ja bym wolał dać mu terror lub, w Twoim przypadku, Ghoulkin co daje Ci szybsze dojście do przeciwnika. Poza tym nie przekonuje mnie 20 ghuli...wole 30 w hordzie a pamiętaj, że magia u ciebie to totolotek z dwoma trenerami
Przez co potrafi się bić.Malak pisze:za 20 pkt dajesz mu tylko dwuręczny mieczyk
Też na tym myślałem. Muszę zobaczyć jak się sprawdzają oba warianty.Malak pisze:Ghoulkin co daje Ci szybsze dojście do przeciwnika.
IMO 20-tki są leprze. Na turbo defens lepiej mieć więcej oddziałów.Malak pisze:Poza tym nie przekonuje mnie 20 ghuli...wole 30 w hordzie
Wszystkie przecież nie będą tłuc się z jakimiś naporowymi klockami. A w razie czego, lord dorzuci kilku z worka, przy ważnym kombacie.
Dlatego mam pewien zawór bezpieczeństwa w postaci +5PD.Malak pisze:a pamiętaj, że magia u ciebie to totolotek z dwoma trenerami
Gralem przeciwko bardzo podobnej rozpie. Roznily sie bohaterami i wielkosciami niektorych oddzialow. Szczerze mowiac nie ma roznicy czy jest 1 bc, czy 2. Tak samo kosci sa wsysane.
imo 2 bc to za duzo, bo zanim dostaniemy oba latajace eteryki, to troche czasu minie i punkty beda sie marnowaly na kitrajacych sie trenerow. Lepiej juz dac 4 wraciaki :d ogolnie rozpiska bardzo ok :p
imo 2 bc to za duzo, bo zanim dostaniemy oba latajace eteryki, to troche czasu minie i punkty beda sie marnowaly na kitrajacych sie trenerow. Lepiej juz dac 4 wraciaki :d ogolnie rozpiska bardzo ok :p
Rozpa spoko Ja jednak zamiast tych fencer blades dał bym mu warda na 4+, bo niestety ten generał jest dość łatwy do zabicia, a jest teraz dużo czarów co by mogło go zdjąć na odległość
Szkoda też, że nie masz forbidden lore'a bo teraz przy tylu kościach warto było by mieć cały arsenał czarów do wyboru ;>
A tych trenerów to przetestuj, bo wiesz, że tylko raz rzucasz za kości i rzucasz który zassał ? ;] Ja na razie będę grał na 1 ;]
Szkoda też, że nie masz forbidden lore'a bo teraz przy tylu kościach warto było by mieć cały arsenał czarów do wyboru ;>
A tych trenerów to przetestuj, bo wiesz, że tylko raz rzucasz za kości i rzucasz który zassał ? ;] Ja na razie będę grał na 1 ;]
Z taką różnicą że od 3-4 tury one przepadają. Coś za coś, jak i tak mam je tracić.Rabsp pisze:Szczerze mowiac nie ma roznicy czy jest 1 bc, czy 2. Tak samo kosci sa wsysane.
Jeden kołcz nie ma siły przebicia teraz.Rabsp pisze:imo 2 bc to za duzo, bo zanim dostaniemy oba latajace eteryki
Jak na razie nigdy mi nie zginą. Mam nadzieje że ten stan rzeczy się utrzyma.Drwal pisze:Rozpa spoko Ja jednak zamiast tych fencer blades dał bym mu warda na 4+, bo niestety ten generał jest dość łatwy do zabicia
Tak ale w tedy nie mam na nim 4lvl który jest uber ważny. Poza tym łatwiej jest teraz o czary które chcesz wylosować.Drwal pisze:Szkoda też, że nie masz forbidden lore'a bo teraz przy tylu kościach warto było by mieć cały arsenał czarów do wyboru ;>
Tak wiem.Drwal pisze:bo wiesz, że tylko raz rzucasz za kości i rzucasz który zassał ?
Od początku 8ed grałem na jednym i się średnio sprawdzał.Drwal pisze:Ja na razie będę grał na 1 ;]
2500 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 430.0 Pts
Magic Level 3; Necromancy
Fencer's Blades [35.0]
Black Periapt [15.0]
Helm of Commandment [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
The Arkayne: Dark Acolyte [30.0]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
1 Vampire @ 225.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
Flayed Hauberk [25.0]
Dawnstone [25.0]
The Bestialle: Infinite Hatred [25.0]
The Severed: Goulkin [25.0]
1 Vampire @ 180.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
15 Skeleton Warriors @ 148.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8.0] Pts
20 Zombies @ 92.0 Pts
Standard; Musician
27 Grave Guard @ 439.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]
1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Nightmare @ [0.0] Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]
1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Nightmare @ [0.0] Pts
Models in Army: 133
Total Army Cost: 2498.0
Dobra, Trenerów dwóch wersja 1.02
1 Vampire Lord @ 430.0 Pts
Magic Level 3; Necromancy
Fencer's Blades [35.0]
Black Periapt [15.0]
Helm of Commandment [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
The Arkayne: Dark Acolyte [30.0]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
1 Vampire @ 225.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
Flayed Hauberk [25.0]
Dawnstone [25.0]
The Bestialle: Infinite Hatred [25.0]
The Severed: Goulkin [25.0]
1 Vampire @ 180.0 Pts
Magic Level 1; Necromancy
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50.0]
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
19 Crypt Ghouls @ 168.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
15 Skeleton Warriors @ 148.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8.0] Pts
20 Zombies @ 92.0 Pts
Standard; Musician
27 Grave Guard @ 439.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45.0]
1 Seneschal @ [12.0] Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]
1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Nightmare @ [0.0] Pts
1 Black Coach @ 200.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]
1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Nightmare @ [0.0] Pts
Models in Army: 133
Total Army Cost: 2498.0
Dobra, Trenerów dwóch wersja 1.02
Już jestem po pierwszym teście rozpiski.
Grałem dzisiaj z runepriestem.
Oto jego rozpiska:
-Duży staborniaż na orle z 1+sv i przerzutem.
-Duży mag z przerzutami.
-Mały mag ze scrollem.
-Bsb z bannerem dającym AP.
-Mały eternal z hodą i sv2+.
-dwie ósemki driad.
-trzy piętnastki łuków FCG jedna z Banner of eternal flame.
-dwie piątki Wildów z Bannerami.
-szóstka łejów.
-treemen.
-dwa orły.
Wynik:20-0, graliśmy B&G.
Tomek miał pecha, ja zrobiłem jeden błąd przez który mogłem przegrać.
Ale to plewa i nie umie zabijać ghuli .
Kołcze przez pierwsze dwie tury nic nie zasysały.
Potem nabrały już apetytu i minimalnie wsysały po trzy kości.
W piątej turze Tutajec zjechał do 3 BP, ale graliśmy dalej.
Straciłem dwa razy ghule, dwa razy psy, jemu został z połowiony treemen, jedni wildzii i staborniaż.
Tomek po prostu nie miał za bardzo co zrobić.
Ghulkin+ruch+popychaczka i już jestem o 24 cale bliżej .
Grałem dzisiaj z runepriestem.
Oto jego rozpiska:
-Duży staborniaż na orle z 1+sv i przerzutem.
-Duży mag z przerzutami.
-Mały mag ze scrollem.
-Bsb z bannerem dającym AP.
-Mały eternal z hodą i sv2+.
-dwie ósemki driad.
-trzy piętnastki łuków FCG jedna z Banner of eternal flame.
-dwie piątki Wildów z Bannerami.
-szóstka łejów.
-treemen.
-dwa orły.
Wynik:20-0, graliśmy B&G.
Tomek miał pecha, ja zrobiłem jeden błąd przez który mogłem przegrać.
Ale to plewa i nie umie zabijać ghuli .
Kołcze przez pierwsze dwie tury nic nie zasysały.
Potem nabrały już apetytu i minimalnie wsysały po trzy kości.
W piątej turze Tutajec zjechał do 3 BP, ale graliśmy dalej.
Straciłem dwa razy ghule, dwa razy psy, jemu został z połowiony treemen, jedni wildzii i staborniaż.
Tomek po prostu nie miał za bardzo co zrobić.
Ghulkin+ruch+popychaczka i już jestem o 24 cale bliżej .
Bardzo dobra rozpa musze tym zagrac extra naprawde ale mam pewne pytanie skad ten miecz "Fencer's Blades" moze nie jestem tak na czasie ale prosze jak wyszly jakies nowosci w booku to dajcie znac gdzie to znajde pozdro
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Eliah a tych GG to w horde ustawiasz czy normalnie z rankami? 5?6?7? w ranku? bo przy 28 to nawet ładnie 7 wchodzi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A