HE - Kohortexowe
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
HE - Kohortexowe
Unnamed1600 Pts - High Elves Army
1 Mage @ 175.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Silver Wand [10.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Mage @ 180.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Annulian Crystal [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]
20 First Archers @ 266.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
15 Archers @ 201.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 Phoenix Guard @ 470.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1592.0
Wyszło mi coś takiego po kilku testach. Magowie do pg, ewentualnie do łuków. Największym moim dylematem jest właśnie wybór lory na magach. Fire na pewno, tylko teraz co na tym drugim... Z początku myślałem nad shadowem, ale na ten format jest słaby. Life jest mocny, ale w takiej kombinacji+reszta armii nie ma jak zniszczyć cięższych rzeczy typu tank,black coach etc. Przeszło mi do głowy by dać metal, ale nie wiem czy się opłaca... Co sądzicie?
Nie mam jakiegoś mocnego pierdolnięcia, ale mam magie. Jeśli coś do mnie dochodzi to dosyć zmiękczonego i wtedy pg mogą coś takiego przyjąć, szczególności gdy są zboostowany chociazmy 2 z fire czy bonusami z life'a.
Co sądzicie o moich wypocinach i co by tu zmienić na jeszcze mocniejsze?
1 Mage @ 175.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Silver Wand [10.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Mage @ 180.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Annulian Crystal [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]
20 First Archers @ 266.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
15 Archers @ 201.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 Phoenix Guard @ 470.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1592.0
Wyszło mi coś takiego po kilku testach. Magowie do pg, ewentualnie do łuków. Największym moim dylematem jest właśnie wybór lory na magach. Fire na pewno, tylko teraz co na tym drugim... Z początku myślałem nad shadowem, ale na ten format jest słaby. Life jest mocny, ale w takiej kombinacji+reszta armii nie ma jak zniszczyć cięższych rzeczy typu tank,black coach etc. Przeszło mi do głowy by dać metal, ale nie wiem czy się opłaca... Co sądzicie?
Nie mam jakiegoś mocnego pierdolnięcia, ale mam magie. Jeśli coś do mnie dochodzi to dosyć zmiękczonego i wtedy pg mogą coś takiego przyjąć, szczególności gdy są zboostowany chociazmy 2 z fire czy bonusami z life'a.
Co sądzicie o moich wypocinach i co by tu zmienić na jeszcze mocniejsze?
Annulian crystal to niszczarka ?, jak tak to wszystko w najlepszym porządku
A i od tego wanda lepszy seer i wywal bound spell, i tak rzucisz sobie pocisk z małego maga , a jak bedzie potrzeba rzucania 2 czarow ofensywnych to wybierzesz co trzeba seerem
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Annulian crystal działa tak że odbiera 1pd przeciwnikowi i daje mi 1dd.
Jak mówiłem shadow jest na te punkty bardzo słabą opcją. Najlepiej by było jak najwiecej pocisków i ewentualnie augmenty.
Jakoś mnie w tej edycji nie przekonuje ten seer. Ja chyba wolę mieć te 3 czary. W tej edycji lore wewnątrz są w miare równe nie tak jak w 7ed gdzie jeden czar dobry a reszta bee...
Jak mówiłem shadow jest na te punkty bardzo słabą opcją. Najlepiej by było jak najwiecej pocisków i ewentualnie augmenty.
Jakoś mnie w tej edycji nie przekonuje ten seer. Ja chyba wolę mieć te 3 czary. W tej edycji lore wewnątrz są w miare równe nie tak jak w 7ed gdzie jeden czar dobry a reszta bee...
IMO metal jest lepszy niż fire.
Dzięki niemu twarde rzeczy przestają być takie twarde.
Do tego obniżanie T u wroga i ta piechota z S3 może zdziałać cuda
pozdrawiam
Dzięki niemu twarde rzeczy przestają być takie twarde.
Do tego obniżanie T u wroga i ta piechota z S3 może zdziałać cuda
pozdrawiam
Czy ja wiem czy metal taki fajny? casting value troche duzy jest.
Jeśli chcesz troche czarow boostujacych to moze polecam beast , chociaz wtedy to tylko z seerem, bo mozesz w desperacji w potworka sie zamienic jesli wylosujesz.
Akurat te boostowanie na herosow (+3S+3A) albo +3T za duzo nie daja, o tyle +1S/T na oddzial/ -1 hit dla przeciwnika/ amber spear czy zamiana w potworka bardzo ciekawe czary.
Jeśli chcesz troche czarow boostujacych to moze polecam beast , chociaz wtedy to tylko z seerem, bo mozesz w desperacji w potworka sie zamienic jesli wylosujesz.
Akurat te boostowanie na herosow (+3S+3A) albo +3T za duzo nie daja, o tyle +1S/T na oddzial/ -1 hit dla przeciwnika/ amber spear czy zamiana w potworka bardzo ciekawe czary.
Ja zrobiłem rozpę bez magi, trochę się na niej ostatnio przejechałem i mam dość magowania. Pozostało mi grać Dochem lub tak złożonymi HE. Proszę o uwagi.
Noble General 157.0
Dragon Armour; Guardian Phoenix 5+ Ward save; Sword of Might +1 Strength; Potion of Foolhardiness; Charmed Shield 6+ Save. Ignore first hit on 2+; Elf Steed: Barded
Noble 188.0
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard; Potion of Strength; Talisman of Endurance 5+ Ward Save; Elf Steed: Barded
Archers 12 132.0 Standard; Musician
Archers 12 132.0 Standard; Musician
Archers 13 143.0 Standard;
Dragon Princes 5 185.0
Standard Banner of Ellyrion
Dragon Princes 5 185.0
Standard Banner of Swiftness
Silver Helms 5 115.0
Silver Helms 5 115.0
Great Eagle 1 50.0
Great Eagle 1 50.0
Lion Chariot 1 140.0
Total Army Cost: 1599.0 Pts.
Noble General 157.0
Dragon Armour; Guardian Phoenix 5+ Ward save; Sword of Might +1 Strength; Potion of Foolhardiness; Charmed Shield 6+ Save. Ignore first hit on 2+; Elf Steed: Barded
Noble 188.0
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard; Potion of Strength; Talisman of Endurance 5+ Ward Save; Elf Steed: Barded
Archers 12 132.0 Standard; Musician
Archers 12 132.0 Standard; Musician
Archers 13 143.0 Standard;
Dragon Princes 5 185.0
Standard Banner of Ellyrion
Dragon Princes 5 185.0
Standard Banner of Swiftness
Silver Helms 5 115.0
Silver Helms 5 115.0
Great Eagle 1 50.0
Great Eagle 1 50.0
Lion Chariot 1 140.0
Total Army Cost: 1599.0 Pts.
Ostatnio zmieniony 4 paź 2010, o 19:32 przez TATA, łącznie zmieniany 1 raz.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
@TATA jakoś nie widzę takowej rozpiski w świecie 8ed... Takie piątki silverów odbijają się nawet w szarży a dragoni w 2/3 tura walki jeśli nie wcześniej. I to złożenie tego BSB... takie jakieś nijak...
@Drwal, Assasselo Nad metalem bardzo dużo się zastanawiałem... 3 jest fajnym czarem dla pg którzy mają małą siłę. Zobaczę, pogram sobie w zestawieniu metal+life. Tylko w tedy ten boundspell imo powinien zostać. Jak myślicie?
@Drwal, Assasselo Nad metalem bardzo dużo się zastanawiałem... 3 jest fajnym czarem dla pg którzy mają małą siłę. Zobaczę, pogram sobie w zestawieniu metal+life. Tylko w tedy ten boundspell imo powinien zostać. Jak myślicie?
Na 8ed grałem kilka razy HE na magii i jak napisałem wcześniej, efekt był bardzo słaby.Młody Pajak pisze:@TATA jakoś nie widzę takowej rozpiski w świecie 8ed... Takie piątki silverów odbijają się nawet w szarży a dragoni w 2/3 tura walki jeśli nie wcześniej. I to złożenie tego BSB... takie jakieś nijak...
Turniejowe (7ed):
High Elves 7/3/7 razem: 17
Turniejowe (8ed):
High Elves 0/0/0 razem: 0
Widzę jednak, że ty swój bilans rozegranych bitew w 8 ed masz imponujący
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Zobacz dopisek turniejowych :PP Nie moja wina, że na pomorzu jakoś nie mieliśmy turów na 8ed. Mimo wszystko zagrałem około 10 gier. Rozumiem Cię, ale walki w takim wymiarze --> kawa etc po prostu nie widzę.
Jak nie chcesz grać na magii to proponuję jakiś duża horda ok. 30-35 WL albo PG, do tego jakieś łuki, orły, ew. bolce, a w herosach magik ze scrollem i bsb z odpornością na magię do tego dużego klocka piechoty.
Jak już kolega wcześniej napisał w 8 edycji 5-tki kawalerii nawet z bsb obsysają po całości, a całą armia na takich 5-tkach to jakieś nieporozumienie. Naprawdę klocki sprawdzają się o wiele lepiej. A co do magii to bsb jest na tyle przydatny, że i tak nie widzę sensu wystawiania 2 magów na te ograniczenia, a jeden ze scrollem do dispellowania musi być, więc chyba kwestia bohaterów jest oczywista.
Jak już kolega wcześniej napisał w 8 edycji 5-tki kawalerii nawet z bsb obsysają po całości, a całą armia na takich 5-tkach to jakieś nieporozumienie. Naprawdę klocki sprawdzają się o wiele lepiej. A co do magii to bsb jest na tyle przydatny, że i tak nie widzę sensu wystawiania 2 magów na te ograniczenia, a jeden ze scrollem do dispellowania musi być, więc chyba kwestia bohaterów jest oczywista.
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Jak już do walki do Wl, bo PG to IMO słaba opcja gdy się idzie do combata.
I teraz pytanie czy na takowe punkty by się przydał scroll z hitami?
I teraz pytanie czy na takowe punkty by się przydał scroll z hitami?
Niech sobie Seba spróbuje grać na piątkach kawalerii, się sprawdzi to się sprawdzi, jeśli nie to nie.
Ale Pająka wersja wydaje się być dużo groźniejsza.
A scroll z hitami IMO nie ma sensu, dużo punktów, rzadko ludzie będą rzucali z dużej ilości kostek czary. Na dodatek te scrolle nie dispellują czaru, a pozwalają mu wchodzić.
Ale Pająka wersja wydaje się być dużo groźniejsza.
A scroll z hitami IMO nie ma sensu, dużo punktów, rzadko ludzie będą rzucali z dużej ilości kostek czary. Na dodatek te scrolle nie dispellują czaru, a pozwalają mu wchodzić.
life + metal to IMO dobra opcja. W metalu bardzo dobra jest też sygnaturka (jedyny pewny czar) - może i wysoki CV, ale nawet mniejsza wersja karci hydry, tanki, itp.Młody Pajak pisze:@Drwal, Assasselo Nad metalem bardzo dużo się zastanawiałem... 3 jest fajnym czarem dla pg którzy mają małą siłę. Zobaczę, pogram sobie w zestawieniu metal+life. Tylko w tedy ten boundspell imo powinien zostać. Jak myślicie?
A bound zostaje - najlepiej na championie WL/PG. Dzięki temu możesz podpakować magów odpowiednio.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
To w takim razie mam grać bez magicznych ataków? też myślałem by dać amulet of fire, ale sam nie wiem... Coś szczególnego proponujesz zamiast tego bounda na magu?
a może RoF? silniejszy niż mały fireball i łatwiej go rzucić.Młody Pajak pisze:To w takim razie mam grać bez magicznych ataków? też myślałem by dać amulet of fire, ale sam nie wiem... Coś szczególnego proponujesz zamiast tego bounda na magu?
No i wtedy magiczne ataki mogą zostać na championie.
Czym chciałbyś zmiękczyć np. bretońską jazdę, ogrowe bulle, stegadony, tank czy nawet HE Dragonów? Masz pociski z S4!!!! Może liczysz na 6 z LIFE? Ale najpierw musisz ją wylosować, a potem rzucić casting i jeszcze liczyć na farta w postaci IF bo w innym przypadku przeciwnik raczej twój czar dispelluje. Jeżeli bardzo zależy ci na sile magii, to magowie w tym samym lore np. LIFE (zdecydowanie większa szansa na upragnioną przegiętą 6). Pg może będą skoksowani ale to i tak tylko T3 i S4, reszta twojej armii w cc dostaje ostre bęcki. Pocieszeniem jest fakt, że w 8ed bardzo duże znaczenie mają rzuty kośćmi. Licz na dobre.Nie mam jakiegoś mocnego pierdolnięcia, ale mam magie. Jeśli coś do mnie dochodzi to dosyć zmiękczonego i wtedy pg mogą coś takiego przyjąć, szczególności gdy są zboostowany chociazmy 2 z fire czy bonusami z life'a.
Przykład: 9 Realmów z Bsb szarżuje na twoich PG. Rzuć kilka razy kostkami i zobacz wynik. Przyznasz, że Realmy to żadna przegina ale dają radę. Co się stanie jeżeli to będzie Hydra wspierana przez cold one lub 2 stedzie?
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
@Assasselo z początku chciałem grać też na RoF, ale stwierdziłem że za drogie to. Teraz chyba się co do tego przekonałem.
@TATA mhmm... A wiesz ze takowe pociski wystarczą? W szczególności z ostrzałem bolców etc? Kto powiedział, że 6 z life'a jest mi potrzebna? Nikt. Tym bardziej nie muszę liczyć tylko na ifke dyż mogę mieć kilka innych fajnych czarów do rzucenia w danym momencie Tym bardziej, że zawsze będę miał dużo więcej kości pd niż przeciwniki DD. Co do realmów to chyba sam siebie wprowadziłeś w błąd łamią się już w pierwszej turze cc.
@TATA mhmm... A wiesz ze takowe pociski wystarczą? W szczególności z ostrzałem bolców etc? Kto powiedział, że 6 z life'a jest mi potrzebna? Nikt. Tym bardziej nie muszę liczyć tylko na ifke dyż mogę mieć kilka innych fajnych czarów do rzucenia w danym momencie Tym bardziej, że zawsze będę miał dużo więcej kości pd niż przeciwniki DD. Co do realmów to chyba sam siebie wprowadziłeś w błąd łamią się już w pierwszej turze cc.
Albo mam piłowane kostki, albo ci realmi wypadają blado przy pg. De fakto fear + asf + przerzuty i 5ws powoduje, że ginie 1-3 realma. A w odwrotną stronę tyle samo pg z powodu warda.TATA pisze: Przyznasz, że Realmy to żadna przegina ale dają radę.