PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Moderator: Shino
Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Tomb Scorpion jest Monstrous Beastem, a więc ma zwykłego Stompa.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
skoro analogicznie to nie mozna bo nie da sie wykonac 2 autohitow z kosiarki przez inkantacjeSmiechu pisze:Wg mnie tak.Bałagan pisze:To teraz inny pytanko
z inkatacji rzucam dodatkowy atak na scorpa lub uszatki
czy można wybrać jako atak stompa?
stop też jest atakiem cc. Analogicznie do 7ed. dając tą inkantacje Królowi z kosiarką mógł wykożystać specjalny atak.
Mam pytanie, teraz dopiero zaczynam poważniej rozkminiać 8 edycję i mam parę niejasności.
Inkantacje dalej wyglądają tak samo? Tzn 2d6 i wynik to już jest wszystko? Czy może coś do wyniku dodaje? Widziałem dużo opinii rozpływających się nad niezatrzymaną magią Tomb Kingów, ale jeśli czarowanie jest takie same jest było, to bardzo łatwo jest te inkantacje zdispellować ( 4-lvlowy mag w sumie usuwa wszystko jak chce), około tych 5-6 dispella powinno się mieć, z modyfikatorem +4 jest dosyć biednie.
Wydaje mi się to dosyć dziwne, gdyż teraz ogólnie magia stała się bardzo potężna, nawet jeden czarodziej jest w stanie bardzo ładnie poczarować, a TK potencjał magii niesamowicie osłabł. Jedynym rozwiązaniem wydaje mi się wzięcie na któregoś z liszy albo Princa czapki czarodzieja, by nie marnować tak wielu kości mocy.
Poza tym zastanawiam się, czym tu w ogóle grać, w walce wręcz zawsze było nieciekawie, ale przy obecnym "klockowym" systemie Gwardia zupełnie kuleje i pewny potencjał wydaje się mieć jedynie 6 Ushabti. Do tego pewnie Casket i dwie klopy (które chyba jednak wolałem z S4 bez save, mimo że mniej hitów trafiało) a dalej co? Sami łucznicy ? Pytam się głównie tych, co wypróbowali już 8 edycję w praktyce grając TK i mogą podzielić się swoimi przemyśleniami, czym by tu przywalić.
Inkantacje dalej wyglądają tak samo? Tzn 2d6 i wynik to już jest wszystko? Czy może coś do wyniku dodaje? Widziałem dużo opinii rozpływających się nad niezatrzymaną magią Tomb Kingów, ale jeśli czarowanie jest takie same jest było, to bardzo łatwo jest te inkantacje zdispellować ( 4-lvlowy mag w sumie usuwa wszystko jak chce), około tych 5-6 dispella powinno się mieć, z modyfikatorem +4 jest dosyć biednie.
Wydaje mi się to dosyć dziwne, gdyż teraz ogólnie magia stała się bardzo potężna, nawet jeden czarodziej jest w stanie bardzo ładnie poczarować, a TK potencjał magii niesamowicie osłabł. Jedynym rozwiązaniem wydaje mi się wzięcie na któregoś z liszy albo Princa czapki czarodzieja, by nie marnować tak wielu kości mocy.
Poza tym zastanawiam się, czym tu w ogóle grać, w walce wręcz zawsze było nieciekawie, ale przy obecnym "klockowym" systemie Gwardia zupełnie kuleje i pewny potencjał wydaje się mieć jedynie 6 Ushabti. Do tego pewnie Casket i dwie klopy (które chyba jednak wolałem z S4 bez save, mimo że mniej hitów trafiało) a dalej co? Sami łucznicy ? Pytam się głównie tych, co wypróbowali już 8 edycję w praktyce grając TK i mogą podzielić się swoimi przemyśleniami, czym by tu przywalić.
Co do magii.
TK ma najwiekszą przewage w kościach w czasie czarowanie - oczywiście dając czapke Królowi
Co do walki. Jeżeli masz taką przwage w czarowaniu to nie oszukujmy się. 6x Ushatki robią niezłą młucke z przeciwnika.
Zaletą klop nie jest rozwalić jak najwięcej przeciwników, a jedynie jak najwięcej ich spanikować.
To tyle ode mnie.
TK ma najwiekszą przewage w kościach w czasie czarowanie - oczywiście dając czapke Królowi
Co do walki. Jeżeli masz taką przwage w czarowaniu to nie oszukujmy się. 6x Ushatki robią niezłą młucke z przeciwnika.
Zaletą klop nie jest rozwalić jak najwięcej przeciwników, a jedynie jak najwięcej ich spanikować.
To tyle ode mnie.
Bo ja wiem czy czapka jest taka dobra? To tylko dwa czary, a kosztuje 100 punktów i blokuje lorda...
A sama magia TK też nie powala, bo jedynie popychaczka ma potencjał.
Ale może się mylę. Mógłbyś Smiechu coś napisać na ten temat?
A sama magia TK też nie powala, bo jedynie popychaczka ma potencjał.
Ale może się mylę. Mógłbyś Smiechu coś napisać na ten temat?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nawet jeśli, i tak uważam ją za bardzo przydatną. Combatowy TK nie uratuje tej armii jeśli dojdzie do walki wręcz, ustalmy, że naprawdę nie ma się czym bić. Jedyną możliwością jest wypakowanie strzału i magii właśnie, a ta zaczyna dopiero ładnie działać, jeśli mogę wykorzystać te 2d6 kostek. Średnio 7 kostek bonusowo, do tego czary, które normalnie są dla mnie niedostępne, czy nie jest to warte przerobienia Kinga na czarodzieja? I tak pewnie będą baty, ale walczący King i tak nic nie zdziała i tak, a z Czapką jak wychodzi mi około 21 kosteczek na magię... Dla samego tego fenomenu chciałbym powalczyć na rozpie z Kingiem w Czapce.
Ryzykowna ta czapka dla mnie. King staje się mięciutki w combacie, jakaś snajpera moze go dosc łatwo zdjąć lub osłabić, miscast wykończyć(blood and glory -auć) na high prieście to samo- mięciutki, byle co możne go zdjać, a na miscaście duże kuku
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE
CANS FOR THE CANS THRONE
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
gdzie to można znaleźć?Mac pisze:LS aktualnie to uściśla, ale zapowiada się że uściślenie przyjmie formę, iż Wizarding Hat daje 2 czary.
+1 dla CzapyDomino pisze:Nawet jeśli, i tak uważam ją za bardzo przydatną. Combatowy TK nie uratuje tej armii jeśli dojdzie do walki wręcz, ustalmy, że naprawdę nie ma się czym bić. Jedyną możliwością jest wypakowanie strzału i magii właśnie, a ta zaczyna dopiero ładnie działać, jeśli mogę wykorzystać te 2d6 kostek. Średnio 7 kostek bonusowo, do tego czary, które normalnie są dla mnie niedostępne, czy nie jest to warte przerobienia Kinga na czarodzieja? I tak pewnie będą baty, ale walczący King i tak nic nie zdziała i tak, a z Czapką jak wychodzi mi około 21 kosteczek na magię... Dla samego tego fenomenu chciałbym powalczyć na rozpie z Kingiem w Czapce.
strzał, magia i uszaty to jedyne co jest teraz w TK
z tym...skąd zdziwienie?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Chopesz
powtórzę pytanie dla posługujacych sie jedynie obcomowa:
only two Khopeshes in box?
i jeszcze jedno:
KB może być transferowany przez działanie collar of shapesh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Chopesz
powtórzę pytanie dla posługujacych sie jedynie obcomowa:
only two Khopeshes in box?
i jeszcze jedno:
KB może być transferowany przez działanie collar of shapesh?
Witam
Mam pytanie odnośnie sztandaru Icon of sacred eye.
Czy odział wyposażony w ten sztandar może korzystać z bonusu +1 Hit w fazie magi ,w turze w której szarżował?
Zasadniczo jest to pierwsza tura "walki" jednak z definicji nie jest to jeszcze close combat.
Pozdrawiam
Mam pytanie odnośnie sztandaru Icon of sacred eye.
Czy odział wyposażony w ten sztandar może korzystać z bonusu +1 Hit w fazie magi ,w turze w której szarżował?
Zasadniczo jest to pierwsza tura "walki" jednak z definicji nie jest to jeszcze close combat.
Pozdrawiam
co do Khopeshe
w zapowiedziach nowego booka do TK w 7 edycji Kepesh miał w walce wręcz od przodzu,
dawać +2 do Sava razem z tarczą
to były jednak tylko zapowiedzi i takiej dodatkowej broni nie ma
może za 7 miesięcy jak wyjdzie nowy book do TK.
Zostaje nam tylko czekać
w zapowiedziach nowego booka do TK w 7 edycji Kepesh miał w walce wręcz od przodzu,
dawać +2 do Sava razem z tarczą
to były jednak tylko zapowiedzi i takiej dodatkowej broni nie ma
może za 7 miesięcy jak wyjdzie nowy book do TK.
Zostaje nam tylko czekać
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
skąd wiadomo, że book wychodzi za 7 miesięcy?
GW się coś odgrażało?
GW się coś odgrażało?