Nijlor - demony 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Nijlor - demony 2400

Post autor: Nijlor »

Moja pierwsza demoniczna rozpa, jeśli coś pokręciłem, poprawcie ;)

DP of nurgle,gen, 2 lev, fly, stream of bile i immortal fury
herald tzeentcha, MOS (life), spellbreaker
herald nurgla, BSB (sundering), slime trail, stream of bile, palanquin
32 horrory, music, icon of sorcery
29 plagusków, muzyk, icon of eternal virulence
3 x 5 furii
4 bazy nurgląt
5 seekerek ze sztandarem i muzyczką
2 bestie nurgla
total cost 2396 pts

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Ja mam takie uwagi;

Od DP nurglowego lepszy jest GUO. Jeżeli już chcesz koniecznie DP to raczej daj mu ASF niż immortal fury i tak zazwyczaj będziesz miał te przerzuty hitów.
Jak dla mnie palanquin jest za drogi i powoduje ze więcej modeli styka się z Heraldem.
Mnie horrory w 8ed. nie przekonują, ale jak je bierzesz to weź dla nich sztandar i Icon of Sorcerery
Seekerki bez HoS są strasznie słabe. Z nie tez co prawda są niewiele leprze ale zawsze coś mogą ugrać. Jeżeli już chcesz je mieć to daj im Siren Standar.
Bestie są bardzo słabe IMO lepiej zmienić na flamery.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Horrorki są niezłe, bo miscast to tylko strata max 6 z nich, w dużej ilości znają wszystkie tzz czary :) GUO fajny, ale nie lata i jest wolny troszkę, może i racja z tym ASF zamiast przerzutów...Czy bestie są słabe?? 4w, T5, poison, stomp, chyba nie tak źle.... hmm myślałem tez nad niwelacja ASF dla nurglity i to może dać radę w połączeniu z palanquinem....(więcej modeli traci ASF tym lepiej...)...

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Nijlor pisze:Horrorki są niezłe, bo miscast to tylko strata max 6 z nich, w dużej ilości znają wszystkie tzz czary
Nie znają najważniejszego; Glean Magick, ze znanych im czarów dobra jest tylko duża torpeda. Wystarczy zredukować horrory do 25 i zostaje ci warzywo za 400 punktów.
Nijlor pisze:GUO fajny, ale nie lata i jest wolny troszkę
Ale jest odporny, nie zejdzie z dwóch-trzech salw łuczników jak DP.
Nijlor pisze:Czy bestie są słabe?? 4w, T5, poison, stomp, chyba nie tak źle
A w czym są takie dobre, że warto poświęcać na nie 200 punktów ze slota rare? Walczą przeciętnie, a przeciwnik i tak je przełamie CR. Jeżeli chcesz je używać jako bloker to minimum 3 najlepiej 4.
Nijlor pisze:hmm myślałem tez nad niwelacja ASF dla nurglity i to może dać radę w połączeniu z palanquinem....(więcej modeli traci ASF tym lepiej...)...
A co Ci to da kto uderza pierwszy jaki i tak zapewne opancerzonego celu, np. bohatera klepacze, heraldem nie zdejmiesz, a walcząc z piechota oddadzą kolejne rzędy?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Kamil.Sz pisze:
Nijlor pisze:Horrorki są niezłe, bo miscast to tylko strata max 6 z nich, w dużej ilości znają wszystkie tzz czary
Nie znają najważniejszego; Glean Magick, ze znanych im czarów dobra jest tylko duża torpeda. Wystarczy zredukować horrory do 25 i zostaje ci warzywo za 400 punktów.
Nijlor pisze:GUO fajny, ale nie lata i jest wolny troszkę
Ale jest odporny, nie zejdzie z dwóch-trzech salw łuczników jak DP.
Nijlor pisze:Czy bestie są słabe?? 4w, T5, poison, stomp, chyba nie tak źle
A w czym są takie dobre, że warto poświęcać na nie 200 punktów ze slota rare? Walczą przeciętnie, a przeciwnik i tak je przełamie CR. Jeżeli chcesz je używać jako bloker to minimum 3 najlepiej 4.
Nijlor pisze:hmm myślałem tez nad niwelacja ASF dla nurglity i to może dać radę w połączeniu z palanquinem....(więcej modeli traci ASF tym lepiej...)...
A co Ci to da kto uderza pierwszy jaki i tak zapewne opancerzonego celu, np. bohatera klepacze, heraldem nie zdejmiesz, a walcząc z piechota oddadzą kolejne rzędy?
1. horrory są fajne z obszarówką nie tylko z torpedą... a jak herald ma life może wskrzeszać w razie czego

2. zdecydowanie duża kulka jest lepsza... choć by dlatego że masz LD 9 i na 18" ( LT )... zając mu regenke i SS + zdejmowanie ASF i rzygnięcie naprawdę robi się bardzo groźnym sumo zawodnikiem :mrgreen:

3. tu jest sporna dyskusja... osobiście uważam że to dalej są niezłe blokery... i na dodatek mogą bardziej zaszarżować cel niż to było wcześniej... a CR jak przegra to o 4 max, 6CR ma ziom, 3 szeregi szmata i 2 rany, - 2 rany jakie min. zada można nawet liczyć 3, więc w prawdzie albo go zjedzą w szarży albo będą turę w plecy za 100pkt. to niewielka cena

4. tron niestety nie jest teraz aż tak dobry choć do wyzywania na cheleg jest idealny... twardy zdejmuje ASF i takie tam inne zabawy

@ rozpiska : za seekerki daj furie więcej i beasta więcej

fajny klimat dawno takiego nie było

sp.: w tym temacie wkleja się linki do rozpisek na ogólnym forum, a nie przedstawia się i ocenia

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Wybaczcie, stawiam 1sze kroki w tym temacie... a co do klimatu, to jest to preludium do mojego małego demonicznego projektu :D Właśnie seekerki tak wrzuciłem od niechcenia a chciałem tanią szmatę, furie chyba bardziej uniwersalne, bestie muszą być , nie lubie fiendów, wiem, że są superduper, ale to nie jest esencja chaosu jaki lubię - paskudnej, przerażającej i nad wyraz dziwnej masy :)

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Zmieniłem heraldowi slime na noxious vapors, wywaliłem 1 bazę nurgląt, demonetki i parę mniejszych demonów, za to dodałem 4ty unit furii i 3cią bestyjke nurgla... :) Jutro gram tym na turnieju we włocławku, w niedzielę napiszę jak się to sprawdziło ;)

ODPOWIEDZ