Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Czy jak czarodziejka ma Glamourweave to on działa też na oddział (np.: 30 GG), w którym ona się znajduję ? czy tylko na nią ?


"Razor standard a ataki strzeleckie
Efekt sztandaru Razor Standard z RB Common Magic Items nie działa na ataki strzeleckie – rulebook specuficznie określa, jak działa zasada armour piercing nałożona na model."
Na pewno
Efekt sztandaru Razor Standard z RB Common Magic Items nie działa na ataki strzeleckie – rulebook specuficznie określa, jak działa zasada armour piercing nałożona na model."
Na pewno

"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Sry za pytanie jeśli już było ale nie chce mi się czytać tych wszystkich postów,bo i tak na razie nie będę grał WE, najpierw muszę zrobić swoich Nocnych Goblinów. Tak więc pytanie:
Czy będzie nowy podręcznik do WE czy tylko errata? Jeśli będzie do mniej więcej kiedy?
Dzięki i sory za głupie pytanie.
Czy będzie nowy podręcznik do WE czy tylko errata? Jeśli będzie do mniej więcej kiedy?
Dzięki i sory za głupie pytanie.
Mam pytanie o Horn of Asrai.
Czy w świetle 8 ed przedmiot dalej działa na wszystkie jednostki które mogą zaszarżować herosa z rogiem, w sensie czy wszystkie pierw testują LD czy może po kolei i jeżeli do herosa dostawią się dwa oddziały to reszta już nie testuje?
Inne pytanie co teraz oznacza możliwość szarży, jeżeli postawię herosa z rogiem na 12'' + M oddziału przeciwnika to czy to już będzie szarża możliwa?
Czy w świetle 8 ed przedmiot dalej działa na wszystkie jednostki które mogą zaszarżować herosa z rogiem, w sensie czy wszystkie pierw testują LD czy może po kolei i jeżeli do herosa dostawią się dwa oddziały to reszta już nie testuje?
Inne pytanie co teraz oznacza możliwość szarży, jeżeli postawię herosa z rogiem na 12'' + M oddziału przeciwnika to czy to już będzie szarża możliwa?
- Smerfaster
- Chuck Norris
- Posty: 548
- Lokalizacja: Włocławek Klub Fantasy FENIX
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Las nie może zbliżyć się do jednostki przeciwnika na mniej niż 1 cal. Jeżeli jakaś jednostka już znajduje się w lesie to wówczas czar nie przesuwa lasu a zadaje hity.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
A ja mam taką sytuację (rysunek poniżej -coby zobrazować):

No więc tak - rzucam Treesinging z Treemana i wypada "6" czyli przesuwam las o 4". Pytanie - czy przesuwam las i zatrzymuje się 1" od przeciwnika ? Czy może następuje automatyczna szarża Treemana
? Jak w ogóle wygląda taka sytuacja ???

No więc tak - rzucam Treesinging z Treemana i wypada "6" czyli przesuwam las o 4". Pytanie - czy przesuwam las i zatrzymuje się 1" od przeciwnika ? Czy może następuje automatyczna szarża Treemana



Momentami zaczynam się zastanawiać, czy potrafią ludzie czytać ze zrozumieniem, albo gdzie podziała się święta logika...?Heptun pisze:No więc tak - rzucam Treesinging z Treemana i wypada "6" czyli przesuwam las o 4". Pytanie - czy przesuwam las i zatrzymuje się 1" od przeciwnika ? Czy może następuje automatyczna szarża Treemana? Jak w ogóle wygląda taka sytuacja ???