1 Paladin Battle Standard Bearer @ 145.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow, Warhorse
Gromril Great Helm [30.0]
Sword of Might [20.0]
1 Damsel of the Lady @ 120.0 Pts
Magic Level 1 Warhorse
The Silver Mirror [40.0]
10 Knights of the Realm @ 289.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow,
War Banner [25.0]
1 Damsel of the Lady @ 130.0 Pts
General; Magic Level 1, Warhorse @ [0.0] Pts
Obsidian Amulet [30.0] (MR2)
Chalice of Malfleur [20.0]
6 Grail Knights @ 268.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Grail Vow
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Peasant Bowmen @ 75.0 Pts
Longbow; Standard; Braizers
10 Peasant Bowmen @ 75.0 Pts
Longbow; Standard; Braizers
10 Peasant Bowmen @ 75.0 Pts
Longbow; Standard; Braizers
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Knightly Vow
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
6 Knights of the Realm @ 152.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Knightly Vow,
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1594.0
kurcze tak siedzę nad AB i jeszcze nic do mnie tak bardzo nie przemawia... ale to jest 1sze moje podejście do Brety.. co myślicie?
Breta na 1600
Breta na 1600
A MESSAGE TO THE EMPIRE:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Nie jestem szczególnie doświadczonym graczem WFB, ale moim zdaniem to tak:
1. Zdejmij sztandary z łuków - niewiele im dadzą, a jak coś w nich wpadnie to i tak rozjedzie, oddajesz łatwe punkty.
2. Jak masz BSB i wsadzasz go do graili to może daj mu jakiś sztandar (np. Rampager`s) i virtue zamiast itemków. W challengu i tak nie powalczysz (chociaż to może być moje subiektywne zdanie wynikające z grania wypasionymi 1v1 czempionami chaosu ).
3. Wymieniłbym jedną damselke na paladina. Ogólnie bretonnia powinna mieć dobre pierdolnięcie w CC. Zresztą magiczkami na 1 lvl i tak nie zamagujesz dużo, a tyle antymagii nie jest ci potrzebne - i tak będziesz miał wystarczająco DD (zazwyczaj, bo gość moze przyfarcić dwie 5/6 na kościach, ale mała szansa).
4. Wrzuć jedne łuki w skirmish - zawsze się przydaje.
5. Dla zyskania kilku punktów możesz sobie darować flaming ataki (braizers/ethernal banner) - wiele ci nie dadzą, zresztą jest kilka bardzo tanich itemków, które to niwelują.
6. Wrzuć czempiona do graili - nie będziesz musiał chować BSB, jak ktoś rzuci challenge (i nie stracisz ewentualnego blessa!).
7. Nie wiem, czy lanca dalej działa, jak w AB Bretki (nie wiem jakie mają erraty), ale 8 knightów to optimum w lancy chyba. Więc może lepiej 2 oddziały po ośmiu realmsów.
1. Zdejmij sztandary z łuków - niewiele im dadzą, a jak coś w nich wpadnie to i tak rozjedzie, oddajesz łatwe punkty.
2. Jak masz BSB i wsadzasz go do graili to może daj mu jakiś sztandar (np. Rampager`s) i virtue zamiast itemków. W challengu i tak nie powalczysz (chociaż to może być moje subiektywne zdanie wynikające z grania wypasionymi 1v1 czempionami chaosu ).
3. Wymieniłbym jedną damselke na paladina. Ogólnie bretonnia powinna mieć dobre pierdolnięcie w CC. Zresztą magiczkami na 1 lvl i tak nie zamagujesz dużo, a tyle antymagii nie jest ci potrzebne - i tak będziesz miał wystarczająco DD (zazwyczaj, bo gość moze przyfarcić dwie 5/6 na kościach, ale mała szansa).
4. Wrzuć jedne łuki w skirmish - zawsze się przydaje.
5. Dla zyskania kilku punktów możesz sobie darować flaming ataki (braizers/ethernal banner) - wiele ci nie dadzą, zresztą jest kilka bardzo tanich itemków, które to niwelują.
6. Wrzuć czempiona do graili - nie będziesz musiał chować BSB, jak ktoś rzuci challenge (i nie stracisz ewentualnego blessa!).
7. Nie wiem, czy lanca dalej działa, jak w AB Bretki (nie wiem jakie mają erraty), ale 8 knightów to optimum w lancy chyba. Więc może lepiej 2 oddziały po ośmiu realmsów.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
w gralach ma chyba 6 czempionow.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
racja, mój błąd sry
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
w gralach ma 6 champów, przeciwnik nie dostaje pkt. za sztandary łuczników, płonące strzały muszą zostać- chociaż jedna rana na abomce, to ta nie wstaje, a trebusz może ją jeszcze dobije...
jedynie zastanowiłbym się nad wyrmlance zamiast sword of might.
może też nad wymianą jednych łuczników i realmów na 7 questów. stałe S6 może się przydać. fakt że bijemy ostatni, ale cóż, mam pewną rekompensatę w postaci tej wysokiej siły.
jedynie zastanowiłbym się nad wyrmlance zamiast sword of might.
może też nad wymianą jednych łuczników i realmów na 7 questów. stałe S6 może się przydać. fakt że bijemy ostatni, ale cóż, mam pewną rekompensatę w postaci tej wysokiej siły.
nie bardzo mi sie widzi dawanie MR2 za 30 p. na czarodziejce - ona sama z siebie daje MR 1.
Bsb fajnie jest dać wyrmlance albo mantel of damsel elena (odporność na KB i poisony).
Co do rady Pająka - mi sie bardzo podoba opcja Questów za KotR, jednak inni bretończycy będą ci to odradzać z powodu Sv 3+ i asl.
Wydaje mi sie że przerzucenie płonących ataków z Grali na KotR było by OK
Bsb fajnie jest dać wyrmlance albo mantel of damsel elena (odporność na KB i poisony).
Co do rady Pająka - mi sie bardzo podoba opcja Questów za KotR, jednak inni bretończycy będą ci to odradzać z powodu Sv 3+ i asl.
Wydaje mi sie że przerzucenie płonących ataków z Grali na KotR było by OK
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Faktycznie.... zmienię na pewno to ze Bsb będzie miał odporność na KB.
co do płonących ataków... łucznicy na 100% zostaja bo A) Jedna rana na GG i tracą Regenke tak samo z Abonka czy vagwolfem a trybuszek kończy działo. (DA PLAN BYĆ PROSTA)
A na Gralach zostaje ten banner bo maja dużego WS'a i mogą spokojnie same się rzucać na jakieś monstery z Regenka
co do płonących ataków... łucznicy na 100% zostaja bo A) Jedna rana na GG i tracą Regenke tak samo z Abonka czy vagwolfem a trybuszek kończy działo. (DA PLAN BYĆ PROSTA)
A na Gralach zostaje ten banner bo maja dużego WS'a i mogą spokojnie same się rzucać na jakieś monstery z Regenka
A MESSAGE TO THE EMPIRE:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮