Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Na dużego maga Life lub Shadow. Jak koledzy wspomnieli Life od ratowania czołgów. Shadow na dużym magu pozwala sporo namieszać, zawsze masz jakiś dobry czar (mindrazor/pit/steed) i efekt smoke and mirrors jest rewelacyjny. Nie wychodzę z domu bez małego metal maga. Taki maluch zazwyczaj jest pomijany przez przeciwnika bo siedzi w jakimś dupnym klocku przyczajony, a w kluczowym momencie ładuje z sygnatury po kawalerii/hydrze/smoku.
- Każdy z graczy wystawia armię na 1600 pkt.
- Nie wystawiamy lordów
- Nie wystawiamy specjalnych bohaterów
- Maksymalnie 1 mag w armii może znać cały Lore
- Zakaz dublowania Rare'ów (HE maksymalnie 2 takie same Rare'y)
- Zakaz triplowania Special'i (HE także)
- Można wystawić nieograniczoną ilość Large Targetów , lecz tylko 1 może zajmować slot special/rare
- Maksymalnie 3 sloty mogą być przeznaczone na maszyny
- Pink Horrors of Tzeentch mogą osiągnąć maksymalnie 2 poziom magiczny nie zależnie od wielkości oddziału.
Unnamed1600 Pts - Empire Army
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
39 Halberdiers @ 220 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8] Pts
1 Captain @ 100 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Battle Wizard LIFE @ 145 Pts
General; Magic Level 2
Seal of Destruction [45]
15 Crossbowmen @ 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
15 Crossbowmen @ 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Master Engineer @ 65 Pts
1 Master Engineer @ 65 Pts
10 Huntsmen @ 100 Pts
Normal Bow
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
Models in Army: 107
Total Army Cost: 1600
Hero ~ 23%
Core ~ 42%
Special ~ 16%
Rare ~ 19%
- Nie wystawiamy lordów
- Nie wystawiamy specjalnych bohaterów
- Maksymalnie 1 mag w armii może znać cały Lore
- Zakaz dublowania Rare'ów (HE maksymalnie 2 takie same Rare'y)
- Zakaz triplowania Special'i (HE także)
- Można wystawić nieograniczoną ilość Large Targetów , lecz tylko 1 może zajmować slot special/rare
- Maksymalnie 3 sloty mogą być przeznaczone na maszyny
- Pink Horrors of Tzeentch mogą osiągnąć maksymalnie 2 poziom magiczny nie zależnie od wielkości oddziału.
Unnamed1600 Pts - Empire Army
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
39 Halberdiers @ 220 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8] Pts
1 Captain @ 100 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Battle Wizard LIFE @ 145 Pts
General; Magic Level 2
Seal of Destruction [45]
15 Crossbowmen @ 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
15 Crossbowmen @ 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Master Engineer @ 65 Pts
1 Master Engineer @ 65 Pts
10 Huntsmen @ 100 Pts
Normal Bow
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
Models in Army: 107
Total Army Cost: 1600
Hero ~ 23%
Core ~ 42%
Special ~ 16%
Rare ~ 19%
Też jadę na Kohortex, raczej też Empire. Tyle, że mam rozpę na kawalerii bardziej, a i jednak wolę 2 działa + mortar, niż na odwrót.
Mam też pytanie, (wiem, nie ten temat)
Ma ktoś pożyczyć 20 kuszników i 18 hangunnerów?
Pozdrawiam
Mam też pytanie, (wiem, nie ten temat)
Ma ktoś pożyczyć 20 kuszników i 18 hangunnerów?
Pozdrawiam
No chociażby drugi klocek, a nawet mały samobieżny oddział porąbanych flagusi
Kawaleria musiałaby występować w dużej liczbie, no a tu na te punkty to trochę szkoda wiele pakować w jeden oddział.
Kawaleria musiałaby występować w dużej liczbie, no a tu na te punkty to trochę szkoda wiele pakować w jeden oddział.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2010, o 19:05 przez Byro, łącznie zmieniany 1 raz.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
zmienie chyba lore na Fire, bo musze mieć coś na treekiny, abomkę i oczywiście wrajciaki
co myślicie o hunstmenach? ja uważam że mogą coś zdziałać, szczególnie z defensami, żeby zblokować i zniszczyć maszynkę ewentualnie wziąć jakiś strzelców od boku
co myślicie o hunstmenach? ja uważam że mogą coś zdziałać, szczególnie z defensami, żeby zblokować i zniszczyć maszynkę ewentualnie wziąć jakiś strzelców od boku
Huntsmeni są spoko według nowych reguł scouta. Gdybym miał pomalowane modele to bym sam wstawił. Nawet mogą podjąć ryzyko i walnąć w CC by jakiegoś maga czy coś zabić/zranić.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Siema
Mam taką małą prośbę:) a mianowicie niedługo będę mieć przyjemność gry przeciwko bretonii na 2500 pkt ale kompletnie nie wiem jaką zrobić rozpiskę gdyż nigdy nie grałem przeciwko tej armii.Z tego co słyszałem w tej ed armia ta opiera sie na lataczach.
Jeśli możecie to podajcie swoje propozycje Jak ugryźć Bretów w 8ed
Mam taką małą prośbę:) a mianowicie niedługo będę mieć przyjemność gry przeciwko bretonii na 2500 pkt ale kompletnie nie wiem jaką zrobić rozpiskę gdyż nigdy nie grałem przeciwko tej armii.Z tego co słyszałem w tej ed armia ta opiera sie na lataczach.
Jeśli możecie to podajcie swoje propozycje Jak ugryźć Bretów w 8ed
Moja rozpiska na Kohortex. Wiem, kawaleria jest dość hardcorowa w takiej konfiguracji.
1 Battle Wizard of the Bright Order @ 110.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Fire
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
10 Archers @ 80.0 Pts
20 Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; FCG
20 Handgunners @ 180.0 Pts
Empire Handgun; FCG;
11 Knights Panther @ 328.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Warhorse; Champion
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Battle Wizard of the Bright Order @ 110.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Fire
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
10 Archers @ 80.0 Pts
20 Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; FCG
20 Handgunners @ 180.0 Pts
Empire Handgun; FCG;
11 Knights Panther @ 328.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Warhorse; Champion
Banner of the Eternal Flame [10.0]
tylko cały problem z rycerzami sprowadza się do ich siły(chyba że są to inner circle ale nie sądzę), z lancami to jeszcze w szarży ujdą, ale później jest już kicha, nie masz hate aby jakoś zwiększyć ilość trafionych, siła też mała, przez co jakieś gwardie, ghule ranisz na 3+, albo daj im dwururki, ewentualnie razor standard, chociaż to też nie wiele zmieni, najlepszym byłoby kapłan w środku i sztandar +1 do LD aby nie uciekli od byle czego (ja przekonałem się ostatnio o tym, gdy nie zebrałem się na 9 a rzuciłem 10 właśnie); dobrą opcją byłby jeszcze zwyczajny war banner
wywal ewntualnie jeszcze archerów i zamień jeden cannon na drugi mortar, raczej smoków możesz mieć niewiele a mortar potrafi zdziałać cuda ściągając śmieci w całości; za zaoszczędzone punkty wstaw drugiego maga z 2lv i daj jakiś lore typu beast, który może namieszać, "dopalając" zerówką rycerstwo (jeśli nie chcesz kapelana do rycerstwa, a możesz dać mu przecież jakiś mieczyk i crown of command); to tyle z uwag jakichś po kilku bitwach na rycerstwie i lore of beast
wywal ewntualnie jeszcze archerów i zamień jeden cannon na drugi mortar, raczej smoków możesz mieć niewiele a mortar potrafi zdziałać cuda ściągając śmieci w całości; za zaoszczędzone punkty wstaw drugiego maga z 2lv i daj jakiś lore typu beast, który może namieszać, "dopalając" zerówką rycerstwo (jeśli nie chcesz kapelana do rycerstwa, a możesz dać mu przecież jakiś mieczyk i crown of command); to tyle z uwag jakichś po kilku bitwach na rycerstwie i lore of beast
Pierwsza moja rozpiska w nowej edycji robiona specjalnie na orki i gobliny.
General of the empire
Dawn Armour
Sword of Sigismund
Shield
Warhorse
178 PKT
Wizard Lord
Holy relic
Dispell Scroll
Doomfire ring
310 PKT
Battle wizard
Van horstman Speculum
Power stone
150 PKT
Warior priest of sigmar
Biting blade
aditional weapon
144 PKT
Master Engineer
Pigeon Bombs
Repeator pistol
100 PKT
Cory
Flagellant Warband 29
Prophet of doom
310 PKT
Halabardiers 30
fcg
shields
206 PKT
Handgunners 10
85 PKT
Crossbowmen 10
85 PKT
Crossbowmen 10
85 PKT
Knightly orders 9
fcg
great weapons
247 PKT
Speciale :
Greatswords 30
fcg
340 PKT
Mortar
75 PKT
Mortar
75 PKT
Outriders 5
105 PKT
Pistoliers 5
90 PKT
Rary
Steam tank
300 PKT
Helstorm Rocket Battery
115 PKT
Co wy na to??
General of the empire
Dawn Armour
Sword of Sigismund
Shield
Warhorse
178 PKT
Wizard Lord
Holy relic
Dispell Scroll
Doomfire ring
310 PKT
Battle wizard
Van horstman Speculum
Power stone
150 PKT
Warior priest of sigmar
Biting blade
aditional weapon
144 PKT
Master Engineer
Pigeon Bombs
Repeator pistol
100 PKT
Cory
Flagellant Warband 29
Prophet of doom
310 PKT
Halabardiers 30
fcg
shields
206 PKT
Handgunners 10
85 PKT
Crossbowmen 10
85 PKT
Crossbowmen 10
85 PKT
Knightly orders 9
fcg
great weapons
247 PKT
Speciale :
Greatswords 30
fcg
340 PKT
Mortar
75 PKT
Mortar
75 PKT
Outriders 5
105 PKT
Pistoliers 5
90 PKT
Rary
Steam tank
300 PKT
Helstorm Rocket Battery
115 PKT
Co wy na to??
Po co się daje FCG do hundgunów i crossbowów ?? czempin to rozumie albo po co baner i muzyk ??
Nadchodzą próby i podejścia pod Stratega, oto wypociny na 1500 pts. w parze miałbym grać z Kraśkami, można stworzyć niezły naporowy duet z klockami piechty w środku, Magią ja muszę się zaopiekować z braku takowej po sąsiedzku
1500 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard of the Amber Order 164 Pts
General; Barding; Magic Level 2; Lore of Beasts; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Ruby Ring of Ruin [25]
1 Captain 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
13 Crossbowmen 119 Pts
Crossbow; Standard; Musician
5 Knightly Orders 131 Pts
Great Weapon; Standard;
5 Knightly Orders 131 Pts
Great Weapon; Standard;
9 Knights of the Inner Circle 319 Pts
Lance; Full Command;
Razor Standard [45]
1 Steam Tank 300 Pts
1 Mortar 75 Pts
5 Outriders 113 Pts
Musician;
Models in Army: 39
Total Army Cost: 1499
pomysł na grę jest bardziej sztampowy ale cóż, piechta w środku a kawa ogarnia wszelakie śmieci i kontruje, Innery z BSB do decydującej szarży, ewentualnie jako bloker, maszyn nie wystawiam poza Mortarem, to domena sojusznika; sporo sztandarów jak na takie małe punkty daje dużą dozę swobody i niezłą odporność
jakieś commenty
P.S. A Wy panowie zluzujcie ciśnienie, to temat o rozpach i komentowanie takowych, a nie flame all night long
1500 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard of the Amber Order 164 Pts
General; Barding; Magic Level 2; Lore of Beasts; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Ruby Ring of Ruin [25]
1 Captain 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
13 Crossbowmen 119 Pts
Crossbow; Standard; Musician
5 Knightly Orders 131 Pts
Great Weapon; Standard;
5 Knightly Orders 131 Pts
Great Weapon; Standard;
9 Knights of the Inner Circle 319 Pts
Lance; Full Command;
Razor Standard [45]
1 Steam Tank 300 Pts
1 Mortar 75 Pts
5 Outriders 113 Pts
Musician;
Models in Army: 39
Total Army Cost: 1499
pomysł na grę jest bardziej sztampowy ale cóż, piechta w środku a kawa ogarnia wszelakie śmieci i kontruje, Innery z BSB do decydującej szarży, ewentualnie jako bloker, maszyn nie wystawiam poza Mortarem, to domena sojusznika; sporo sztandarów jak na takie małe punkty daje dużą dozę swobody i niezłą odporność
jakieś commenty
P.S. A Wy panowie zluzujcie ciśnienie, to temat o rozpach i komentowanie takowych, a nie flame all night long
Flame posprzątany, w ogóle to dawno nie było co tutaj sprzątać radziliście sobie bardzo dobrze pod minimalną kontrolą moderatora. Ostatnio mam trochę mniej czasu ale nadal jestem na forum. Dzięki Helion za PMkę.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
cóż też się nad tymi banerami zastanawiałem, ale lepiej je mieć, przy szarży na jakieś śmieci mam +2 do rezultatu, oni nie będą szarżować na coś dużego, mają osłaniać maszyny i ogarniać śmieci. Ouci dla celów ściągania ognia i ewentualnie do mieszania na tyłach, zawsze mi giną ale na blood & glory mogę ich poświęcić nawet do odginania, kolega krasiowy wpakował większość punktów w klocki piechoty, więc to ja mam mieć element ruchowy w deblu chyba dobrze kminię