„Falkonowe granie” Lublin parówka po 2000pkt 13-14.11.2010

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

„Falkonowe granie” Lublin parówka po 2000pkt 13-14.11.2010

Post autor: PiotKęska »

To mroczna, krwawa era. Czas demonów i czarnoksięstwa.
Era bitew, śmierci, a także końca świata. Pośród ognia,
Płomieni i szaleństwa. Jest to także czas niezłomnych
Bohaterów, śmiałych czynów i wielkiej odwagi.

Czasy są niespokojne. Księżyc Morrslieb rozbłysnął jak nigdy dotąd
Gwiazdy utworzyły z nim złowieszczy znak chaosu, co znaczy tylko jedno.
Przebudziła się nieznana dotąd siła, która przenika wszystko i wszystkich
Od dzikiego zachodu, aż po daleki wschód.
Siła, która budzi nieodparty strach u słabych przed nieznanym i nieuniknionym, a
Ciekawość i podniecenie wśród walecznych serc przed wyzwaniami stawianymi im przez los.
Energia, która skrywa tajemnice przyciągając całe zło tego świata,
Zmusza bohaterów do działania odkrywając karty ich przeznaczenia..
Prorocy powiadają, że niewątpliwie nadszedł czas ostatecznego starcia,
A tym samym wielkiej rywalizacji o względy bogów.
Generałowie jak nigdy dotąd będą się musieli wykazać geniuszem strategii,
Niezwykłym wyczuciem i charyzmą jak i niesamowitą intuicją i bystrością,
W świecie intryg gdzie przyjaciele mogą się okazać wrogami, a wrogowie przyjaciółmi
zdolnością do poświęceń jak i do pogodzenia się z losem
Gdzie pojedyncza porażka doprowadzi do ostatecznego zwycięstwa
Zło jak nigdy dotąd będzie miało okazje do składania ofiar swym Panom,
A dobro jak nigdy dotąd okazje do wykazania się męstwem i odkupienia win.

I tak bohaterowie wiedząc, że koniec świata jest bliski
kuszeni chęcią przeżycia niesamowitej przygody, obietnicą wielkich bogactw,
wykazania się swoimi umiejętnościami, żądzą krwi i zemsty,
w imię swych bogów wyruszyli w nieznane by odkryć się chwałą lub hańbą,
a tym samym zapisać się w księgi historii zgodnie ze swoim przeznaczeniem.


Jest to zapowiedź kampanii pt: „Kampania końca świata” Będzie się ona składać z 10 etapów z którym każdy kolejny będzie odkrywał kolejną stronę historii, a tym samym flaffu i odkryciu tajemnicy oraz rozstrzygnięcia losów świata.
Każdy turniej to będzie kolejny etap, który będzie miał swoją ciągłość flaffowo jak i turniejowo- każdym następnym turnieju pary będą wybierane nie losowo lecz zgodnie z poprzednim turniejem. (pary na turnieju nie mogą się powtarzać lecz na następnych już mogą).

Z okazji tego, że jest to kampania pt: „Kampania końca świata” oraz by zachować ciągłość oraz fluffową zgodność będzie też tak zwana bitwa o przychylność bogów i tym samym dowiemy się, który bóg ma najsilniejszych wyznawców w danym momencie.
Kampania ma 3 cele (które niżej szczegółowo objaśnię):

1. Kto wygra Dobro czy zło.
2. Bogowie której rasy będą dominować nad światem.
3. Kto będzie wybrańcem, ulubieńcem bogów i okryje się wieczna chwałą a tym samym zapiszę się do historii.

3.Pierwsza trójka graczy na turnieju zdobywa przychylność swoich bogów. Gracz który wygrywa turniej dostaje 2Dpkt do ogólnej klasyfikacji za 2 miejsce 1Dpkt i za 3- 1Dpkt dodatkowo, które przenoszą się na następny etap np. w pierwszym turnieju X.Maciek wygrał to na następnym ma od razu na starcie 2Dpkt. W okresie zdobywania przychylności bogów można maksymalnie dojść do 3Dpkt (wyjątek jak 2 zwycięstwa pod rząd w tedy 4Ppkt) po tym jak się zdobędzie przechodzi się na następny okres stajesz się ulubieńcem bogów i w tym czasie przechodzisz 3 próby. Każdą próbę przechodzisz z kolejnym etapem. 1 próba za każde miejsce poniżej 1 tracisz -1Dpkt (max -3) np. jak zajmiesz 1 nic za 2 masz -1Dpkt za 3 masz -2Dpkt za 4- masz -3Dpkt. 2 próba to samo tylko max -2. 3 próba max -1(maksymalnie może spasć do 0 nie niżej). Po przejściu prób stajesz się wybrańcem bogów i w tedy dostajesz za 1 miejsce +1 a za 2 i 3- +0,5 a liczba do osiągnięcia dodatkowych Dpkt jest już nieograniczona czyli maksymalnie może wyjść +7Dpkt.

2.Armia która wygrywa turniej daje bonus dla wszystkich przedstawicieli tej armii w następnym etapie, turnieju +1DP na start (gracze którzy już mają chociaż 0,5 pkt nie dostają).

1.Potem się ustala kto ma przewagę dobro czy zło w następujący sposób:
Armie które przeważają w trójcy świętej wygrywają np. 1 miejsce chaos, 2 miejsce Bretonia, 3 miejsce Empire- Dobro wygrywa. Jeżeli w trójcy jest armia neutralna opowiada się po której stronie stoi. Wygrana strona dostaje bonus +1 Dp dla danej strony a +0,5 Dpkt zawsze armiom neutralnym na następną bitwę ( generałowie którzy już mają jakieś punkty nie mogą już ich dostać)
Bonusy z 1 i 2 nie sumują się ale się liczą do końcowego podliczenia.
Jeżeli chce ktoś grać różnymi armiami to zaczyna przygodę generała od początku.
W 10 etapie gdy będą remisy w 3 podpunkcie będzie turniej gigantów na którym to się rozstrzygnie ko będzie zwycięzcą. W zależności ile osób będzie w remisowej sytuacji tyle będzie bitew z różnymi punktacjami.

Dodatkowo każdy w kolejnym etapie musi zapłacić 1zł na skarb dla zwycięzców 1 miejsce 40% puli 2 miejsce 30% puli 3 miejsce 20% puli 10% dla klubu. Aby móc wygrać główną nagrodę trzeba wziąść udział conajmniej w 6 etapach

Dodatkowo gracz który wygra będzie jego historia spisana na karty historii wraz z fluffem i opublikowana w Internecie .
Czyli- etap fluffu, opis klimatyczny 3 bitew, 2 etap znów to samo itd.
Nagroda za 1 podpunkt i 2- nieodparta satysfakcja oraz miejsce w flufie
Dodatkowo zapowiadam, że ta kampania będzie rozgrywana tylko na turniejach Morii pod moją organizacją i Ludzi, którzy będą chcieli ze mną współpracować.

I etap pt: "W poszukiwaniu Prawdy" Bohaterowie kierują się w kierunku tajemniczej energii by odkryć co lub kto to jest, lecz nie spodziewają się nawet w snach co ich czeka.
By dojść do źródła będą wpleceni w wiele intryg oraz będą używać wszelkich podstępów czasami uda się im kogoś wykorzystać, czasami będą jak bracia walczyć w spólnej sprawie a czasem będą toczyć bratobójcze bitwy. Kto osiągnie zamierzony cel? Jaka spodka ich kara lub nagroda? Jaką moc i zagadkę skrywa tajemnicza energia?
Ostatnio zmieniony 16 lis 2010, o 01:13 przez PiotKęska, łącznie zmieniany 5 razy.

PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: PiotKęska »

Klub Gier Bitewnych Moria ma zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych graczy z Lublina i z Polski na i turniej z cyklu "Sobotnie moriowanie" pod trochę inna nazwą „Falkonowe granie”

Data – 13-14.11.2010r

Miejsce - gimnazjum nr 19 Szkolna 4 (jeszcze bliżej dworca PKS niż Gim nr 2:D ( to sobie w mapę Google wpiszcie „gim nr 19 lublin” i będziecie mieli wejście jest od ruskiej koło targu będzie taka drużka pod górę.

Klasa – Lokal 8 edycja.

Rozpiski do 8.11.2010r do godz. 24.00 na piotr6660@op.pl tylko w formacie html, txt - nie rst. Za nadesłanie poprawnej rozpiski w terminie 10 pkt. do klasyfikacji. (chodzi o to, że 8.11.2010r wszystkie rozpiski opublikuje w Internecie by się ludzie zapoznali by na turnieju było bardziej granie niż czytanie- by wyrobić się w czasie z bitwami) po 7 żadne zmiany nie wchodzą w grę.

Format: parówka po 2000 pkt. Open, czyli zasady podręcznikowe. Sojusze wg. zasad z BRB. odnośnie sojuszy - jest taka opcja w BRB więc ją umożliwiamy, by zobaczyć jak się sprawdza na turnieju (możliwy sojusz tych samych armii np. Empire+ Empire).

Maks do z dobycia 15 dużych punktów z bitwy (by nie było turbo dopalaczy od Plewników).
Przy remisach będzie się brało pod uwagę małe punkty.

Cennik: tu jest mały problem bo koleś od falkonu nie przewiduje wejściówek samych na turniej tylko trzeba płacić za 2 dni czyli 30zł czyli tyle samo jak by kupić wejściówkę na falkon od piątku (3 dni) i w tedy możemy oprócz grania być na całym konwencie (wejściówka na całe 4 dni wynosi 40zł 11-14.11.2010) Wiec deklarujcie się kto będzie chciał jeszcze w konwencie uczestniczyć bo jeżeli dużo osób będzie chciało tylko na turniej to będę kombinował jakieś zniżki.
Dodatkowo z okazji tego, że to 2 dniowy turniej będzie możliwość noclegu w tej szkole dla przyjezdnych.


Sprzątać po nas będzie jakaś inna ekipa więc nikt niczego nosić nie będzie musiał.

Wyjątki:
-Nie można wystawiać specjalnych bohaterów, ani imiennych czempionów itp.
- Maksymalnie 2 takie same Special Units (HE max. 3)
Maksymalnie 1 taki sam Rare Units (HE max. 2)
Maksymalnie 8 slotów maszyn na sojusz (Steam Tank, Weapon Teamy, Plague Furnace,
Doomwheel, EoTG liczone za maszyny, hellcannon oraz maszyny-demony chaos dwarfów)
- FRAGILE ALLIANCES – sojusze zawierające Dark Elves albo/i Skaven
Każdy członek sojuszu na początku swojej tury rzuca D6. Na 4+ nic się nie dzieje. Na 1-3, wszystkie przymierza tego gracza spadają o jeden stopień (chyba, że już ma DESPERATE ALLIES, niżej spaść nie może) . - Rzuca się to turę i efekt jest na turę (czyli np. po pierwszej turze obu graczy efekt z pierwszej tury się cofa i znowu się rzuca jaki jest efekt).
-Zakaz dublowania wszystkich przedmiotów w sojuszach.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

-Obowiązują wszelkie FAQ-i oraz Erraty wydane przez GW, ale wyznacznikiem zasad są także uściślenia wydane przez skład Listy Sędziowskiej z forum Border Prince. Uściślenia można przeczytać tutaj: http://strony.aster.pl/barbaros/
-Pary drużyn graczy w pierwszej rundzie zostaną utworzone losowo. W kolejnych rundach pary określane są na podstawie aktualnej pozycji w liście rankingowej turnieju na podstawie aktualnej sumy dużych punktów, tzn. pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikacji par tak, aby w miarę możliwości w pierwszej bitwie nie grali ze sobą gracze z tego samego klubu/miasta.
-Progi punktowe liczymy co 400 punktów (standartowe naliczanie, chyba że w scenariuszu jest opisane inaczej
- gracze muszą posiadać wyraźne rozpiski (gracze z rozpiskami nieczytelnymi tracą -2DP) oraz zasady do swoich armii, wzorniki, miarki i kostki.
Można proksować tak zwane Hordówki czyli kloce. Figórki takie jak herosi czy jednostki rare czy specjal muszą być oryginalne bądź ładnie zkonwertowane przypominające orginał (proksowana figórka może być zastąpiona inną figórką podobnej wielkości np. piechota- piechotą, kawaleria kawalerią itd.)

- Nie wymagana jest lecz mile widziana cała pomalowana armia.
-Dopuszczone są armybooki: Albion (neutralna), Araby(neutralna), Cathay(neutralna), Estalia(dobra), Kislev(dobra), Nippon (neutralna), Norse (złą)(http://battlereporter.freeforums.org/wa ... l-f88.html). Gracz musi mieć wydrukowane zasady wszystkiego czego będzie używał w danej armii, nawet jeśli miałyby to być statystyki marudera.- te armie oczywiście mogą być proksowane w całości lecz „(proksowana figórka może być zastąpiona inną figórką podobnej wielkości np. piechota- piechotą, kawaleria kawalerią itd.)”
-Dopuszczam oczywiście Chaos Dwarfy, Rinoxy i inne takie oczywiste rzeczy, o których nawet nie warto pisać.

- Gramy 4 bitwy na stołach 72x48 cali
Scenariusze podręcznikowe.
Wiec tak Na stołach bedą po 2 zestawy terenów (już z magicznymi zdolnościami).
Wiec pierw D6 1-3-1 zestaw 4-6- 2 zestaw.
D6 kto wygra 1 wystawia (na przemian)
Każdy ma po 1 min aby wystawi dany wybrany przez siebie z zestawu teren, za każdą kolejną minute -1Dpkt.
Potem losujemy czary.
potem walka o połowę
a potem walka o pierwszeństwo zgodnie ze scenariuszami.
Każdy gracz otrzyma kartę z skrótową z wersją zasad specjalnych terenów oraz miejscem na wyniki nr gracza itd.


Nagrody- Będziemy chcieli żeby na naszym lubelskim każdym turnieju był do wygrania island of blood. Zależnie od ilości graczy była by przydzielana wiekrza lub mniejsza część island of blond (np. 19 osób tak jak na poprzednim turnieju, 27 całe island of blood odpowiednio podzielone). Niestety pieniadze z falkonowego turnieju nie idą do naszej kieszeni wiec nagrodą bedzie niespodzianka sponsorów konwentu. oraz z mojej kieszeni dodatkowo za 1 miejsce Hipogryf z IoB a za 2 Ratr ogry z IoB.
Dodatkowo klimatyczna nagroda klubowa co będzie mam nadzieję tradycją naszego klubu Dyplom w klimacie wygranej armii Poprzedniego turnieju. Np. Wood Elves wygrały poprzedni turniej to w tym w klimacie tej armii będzie dyplom, więc generałowie brońcie honoru swych nacji !!!

Rozkład jazdy:

Sobota:
Start:9.30-10 zapisy
10- 14.30 pierwsza bitwa
14.30-15.30 przerwa obiadowa
15.30-20 druga bitwa

Niedziela:
9-13.30 trzecia bitwa
13.30-14 przerwa obiadowa
14- 17.30 czwarta bitwa
17.30-18rozdanie nagród


Ocena malowania:
0 - większość armii niepomalowana
1 - większość armii pomalowane z małymi wyjątkami
2 - cała armia pomalowana przyzwoicie
3 - cała armia pomalowana elegancko, ze zrobionymi podstawkami, trayami itp.

WYSIWIG:
0 - nie ma
1 - zachowany (100%)

WOW:
0 - normalna armia
1 - armia wyróżniająca się konwersjami i dobrym malowaniem
Sędzia główny - ja, ale gram.
Sędzia liniowy- X. Maciek, ale też gra.

Test wiedzy na 10 dużych punktów z zasad trenów specjalnych oraz ich specjalnych zdolności str. 118-131 (po to by ludzie się nauczyli przed turniejem by przyspieszyć rozgrywkę 4.30 h na 4 tysięczną bitwę to mało czasu).

Luthers - Dark Elves
Slayer - Wood Elves
2000 Pts - Dark Elves Army
1 Supreme Sorceress @ 410 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Death
Power Scroll [35]
Pendant of Khaeleth [35]
Lifetaker [30]
1 Dark Pegasus @ [50] Pts
1 Sorceress @ 150 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Feddback Scroll
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25]
The Guiding Eye [25]
19 Black Guard @ 345 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25]
1 Tower Master @ [39] Pts
Heavy Armour
Whip of Agony [25]
22 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 257 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
21 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 246 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
6 Witch Elves @ 65 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Musician
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Beastmaster @ [0] Pts
Beastmaster's Scourge
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
2000 Pts - Wood Elves Army

1 Scout Highborn @ 230 Pts
General; Scout; Longbow
Arcane Bodkins [25]
Bow of Loren [35]
1 Spellweaver @ 270 Pts
Lore of Life; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Sivejir's hex scroll [50]
1 Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1
Cluster of Radiants [25]
Lamentation of Despairs [25]
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
15 Glade Guard @ 198 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner Of Eternal Flame [10]
15 Glade Guard @ 186 Pts
Longbow; Musician
15 Glade Guard @ 186 Pts
Longbow; Musician
13 Dryads @ 156 Pts
12 Dryads @ 144 Pts
8 Waywatchers @ 192 Pts
2ndWeapon; Longbow

Sławomir "Loke" Sasuła na Warriors of Chaos i Michał "Wulu" Bednarski na Dark Elfach.
Unnamed2000 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Charmed Shield [5.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Khorne @ 220.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
Sword of Striking [30.0]
Favour of the Gods [5.0]
Stream of Corruption [20.0]

23 Chaos Warriors of Khorne @ 513.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Razor Standard [45.0]

1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour

4 Chaos Knights of Nurgle @ 315.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35.0]

1 Champion @ [20.0] Pts

5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Chaos Chariot of Khorne @ 150.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy

2 Chaos Steed @ [0.0] Pts

2 Chaos Warrior Crew @ [0.0] Pts
Halberd; Heavy Armour

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour

1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
Unnamed2000 Pts - Dark Elves Army

1 Master @ 130.0 Pts
General
Armour of Darkness [25.0]
Crimson Death [25.0]

1 Supreme Sorceress @ 410.0 Pts
Magic Level 4
Sword of Battle [15.0]
Pendant of Khaeleth [35.0]
Tome of Furion [15.0]
Crystal of Midnight [35.0]

1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts

1 Master @ 116.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Lifetaker [30.0]

19 Black Ark Corsairs @ 225.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician

1 Reaver @ [10.0] Pts

14 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 140.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour

14 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 140.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour

19 Black Guard @ 295.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Tower Master @ [14.0] Pts
Halberd; Heavy Armour

8 Witch Elves @ 90.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard

5 Witch Elves @ 50.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon

1 War Hydra @ 175.0 Pts

2 Beastmaster @ [0.0] Pts
Beastmaster's Scourge

1 Reaper Bolt Thrower @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour

1 Dark Elf Assassin @ 126.0 Pts
mundane hand weapons and handbow have Poison Attacks; 2ndWeapon
Touch of Death [30.0]
Piotr Keska I X.Maciek
Unnamed2000 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 475.0 Pts
General; 3 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard Death
# Focus of Mystery [0.0]
# Higher State of Consciousness [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]
Cube of Darkness [40.0]
Healing Potion [35.0]

1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Sivejir's Hex Scroll [50.0]

1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Feedback Scroll [50.0]

3 Salamander Hunting Packs @ 240.0 Pts

12 Skink Handlers @ [60.0] Pts

5 Terradon Riders @ 150.0 Pts
Javelin

5 Terradon @ [0.0] Pts

44 Skinks @ 247.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

1 Skink Brave @ [8.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

19 Skink Skirmishers @ 166.0 Pts
Javelin; Shield

1 Skink Brave @ [6.0] Pts
Unnamed2000 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 500.0 Pts
General; 3 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard Life
# Focus of Mystery [0.0]
# Higher State of Consciousness [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]
War Banner [25.0]
Cupped Hands of the Old Ones [45.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]

1 Skink Priest @ 405.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Ironcurse Icon [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts

4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

3 Salamander Hunting Packs @ 240.0 Pts

12 Skink Handlers @ [60.0] Pts

8 Terradon Riders @ 240.0 Pts
Javelin

8 Terradon @ [0.0] Pts

47 Skinks @ 262.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

1 Skink Brave @ [8.0] Pts

47 Skinks @ 262.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [8.0] Pts
Kondi - Górken
Unnamed2000 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Armour of Destiny [50.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
Infernal Puppet [35.0]
Stream of Corruption [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer @ 151.0 Pts
No Mark; Lore of Death; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25.0]
Book of Secrets [25.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 216.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Talisman of Preservation [45.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

50 Chaos Marauders of Slaanesh @ 285.0 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts

49 Chaos Marauders of Slaanesh @ 280.0 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts

5 Chaos Knights of Khorne @ 260.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard; Musician
5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch

1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour

Models in Army: 109
Total Army Cost: 1997.0


Unnamed2000 Pts - Dark Elves Army

1 Dreadlord @ 305.0 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Giant Blade [60.0]
Pendant of Khaeleth [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts

1 Death Hag @ 225.0 Pts
Poison Attacks; Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard
1 Cauldron of Blood @ [110.0] Pts
2 Hag @ [0.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon

1 Sorceress @ 150.0 Pts
Magic Level 2 death
Tome of Furion [15.0]

1 Sorceress @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
Darkstar Cloak [25.0]

21 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 246.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician

22 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 257.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician

14 Black Guard @ 280.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25.0]
1 Tower Master @ [39.0] Pts
Heavy Armour
Whip of Agony [25.0]

1 War Hydra @ 175.0 Pts
2 Beastmaster @ [0.0] Pts
Beastmaster's Scourge

5 Cold One Knights @ 234.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard
Banner of Swiftness [15.0]
1 Dread Knight @ [41.0] Pts
Heavy Armour; Shield
Ring of Hotek [25.0]
6 Cold One @ [0.0] Pts

Models in Army: 64
Total Army Cost: 1997.0
Dudi I Regis
Unnamed2000 Pts - Dwarfs Army

1 Grudge Thrower @ 170 Pts
Engineer
Engineering Runes [75]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)

1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating

1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Cannon @ 115 Pts
Engineer
Engineering Runes [10]
Rune of Reloading

1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Cannon @ 110 Pts
Engineer
Engineering Runes [5]
Rune of Burning

1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

19 Quarrellers @ 285 Pts
Great Weapon; Crossbow; Light Armour; Standard; Musician

1 Veteran @ [10] Pts

21 Rangers @ 333 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Greatbeard @ [10] Pts

15 Miners @ 201 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Prospector @ [10] Pts

1 Runelord @ 373 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
#Anvil of Doom [0]
#Rune of Oath & Honour [0]
#Rune of Hearth & Hold [0]
#Rune of Wrath & Ruin [0]
Runic Armour [55]
Rune of Resistance
Rune of Shielding
Rune of Stone

2 Dwarf Guards @ [0] Pts
Shield

1 Runesmith @ 147 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
Unnamed2000 Pts - High Elves Army

1 Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Book of Hoeth [100.0]

1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Power Scroll [35.0]
Iron Curse Icon [5.0]

1 Noble @ 184.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]

28 First Archers @ 354.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]

1 Captain @ [10.0] Pts

12 Archers @ 147.0 Pts
Longbow; Standard; Musician

25 White Lions @ 479.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard
Banner of Sorcery [50.0]

1 Guardian @ [27.0] Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt
Amulet of Light [15.0]

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour

1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, o 22:58 przez PiotKęska, łącznie zmieniany 8 razy.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

kurcze, mam nadzieje ze chociaz na tym turnieju uda mi sie byc

PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: PiotKęska »

Tocz z Czopem wieczorkiem dam ich czytelniejszą werse.

2000 Pts - Empire Army No Name

Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Type Cost
Grey Guardian 1 4 3 3 3 4 3 3 1 8 5+ 4+ 316.0
General; Units within 12" may use General's Leadership; Barding; Magic Level 4; +4 to cast and dispel rolls. Has 4 spells.; Lore of Shadow; Warhorse
Holy Relic 4+ Ward save [45.0]
Power Scroll One use only. Use before casting attempt - for this attempt any roll of a double will cause IF and miscast. [35.0]
Ironcurse Icon The bearer and his unit gain 6+ Ward save against war machine weapons. [5.0]
Warhorse 1 8/7 3 3 3 1 3 1 5 [0.0]
Battle Wizard of the Jade Order 1 4 3 3 3 3 2 3 1 7 150.0
Magic Level 2; +2 to cast and dispel rolls. Has 2 spells.; Lore of Life
Seal of Destruction Autodispels one non-IF spell + roll D6. On a 4+ spell (6+ bound items) destroyed. One use only. [45.0]
Dragonbane Gem Ward Save 2+ against flaming attacks. [5.0]
Captain 1 4 5 5 4/5 4 2 5 3 8 2+ 137.0
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Units w/in 12" may re-roll break tests; Warhorse
Dawnstone The bearer re-rolls failed armour saves. [25.0]
Sword of Might +1St [15.0]
Warhorse 1 8/7 3 3 3 1 3 1 5 [0.0]
Handgunners 12 4 3 3 3 3 1 3 1 7 192.0
Empire Handgun; 24", St 4 hit, -2 Ar Sv, Move or Fire.; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Marksman 1 4 3 4 3 3 1 3 1 7 [25.0]
Hochland Long Rifle; 36", St 4 hit, -2 Ar Sv, Move or Fire. Any target, -1 to hit chars in unit, May have different target than unit.
Detachment - Crossbowmen 6 4 3 3 3 3 1 3 1 7 [48.0]
Crossbow; 30", S4, Move or Fire
Handgunners 11 4 3 3 3 3 1 3 1 7 136.0
Empire Handgun; 24", St 4 hit, -2 Ar Sv, Move or Fire.; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Marksman 1 4 3 4 3 3 1 3 1 7 [25.0]
Hochland Long Rifle; 36", St 4 hit, -2 Ar Sv, Move or Fire. Any target, -1 to hit chars in unit, May have different target than unit.
Knightly Orders 9 4 4 3 3/4 3 1 3 1 8 2+ 300.0
Barding; Full Plate Armor; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.; Warhorse
Standard of Arcane Warding Magic Resistance (2) [30.0]
Preceptor 1 4 4 3 3 3 1 3 2 8 2+ [16.0]
Warhorse 10 8/7 3 3 3 1 3 1 5 [0.0]
Great Cannon 1 7 3 100.0
Use larger Cannon rules
Crew 3 4 3 3 3 3 1 3 1 7 [0.0]
Great Cannon 1 7 3 100.0
Use larger Cannon rules
Crew 3 4 3 3 3 3 1 3 1 7 [0.0]
Mortar 1 7 3 75.0
12-48", As Stone Thrower with big template, St3 hits -1Sv
Crew 3 4 3 3 3 3 1 3 1 7 [0.0]
Mortar 1 7 3 75.0
12-48", As Stone Thrower with big template, St3 hits -1Sv
Crew 3 4 3 3 3 3 1 3 1 7 [0.0]
Helstorm Rocket Battery 1 7 3 115.0
Includes 3 crew; 12"-48" range; guess range, roll artillery dice and add to guess, then roll scatter and artillery for large template St5, -2 Save hits
Crew 3 4 3 3 3 3 1 3 1 7 [0.0]
Steam Tank 1 1 4 6 6 10 10 1+ 300.0
Large Target; Unbreakable; Terror; All difficult terrain impassable; Drives through obstacles; Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Option Footnotes:

Building Steam Points (Tank) At start of your turn declare number of steam points you are attempting to generate, from 0-5; Roll D6 and add declared points. If total greater than current wounds, Steam tank loses 1 wound and is unable to do anything this turn (Engineer may still fire pistol)
Main Cannon (Tank) Rng 18" S8 D3 Wo No Save; Move and fire; No grapeshot; On misfire, Tank takes D3 wounds and the cannon ball is not fired; Any Unit in BtB w/ front of Tank suffers D3 S2 no armour save hits when cannon fires
Steam Gun (Tank) Flame Template; S2, no armour saves
Total Army Cost: 1996.0 Pts.
2000 Pts - High Elves Army No Name

Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Type Cost
Archmage 1 5 4 4 3 3 3 5 1 9 325.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; General; Units within 12" may use General's Leadership; Magic Level 3; +3 to cast and dispel rolls. Has 3 spells.; Lore of Life; +1 to dispel roll
Book of Hoeth Any spell will be cast with IF on a double, except for miscasts, as long as spell would normally be successful. [100.0]
Mage 1 5 4 4 3 3 2 5 1 8 185.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan; Magic Level 2; +2 to cast and dispel rolls. Has 2 spells.; Lore of Death; +1 to dispel roll
Seerstaff of Saphery Wizard may choose spells [30.0]
Dispel Scroll Dispels one spell; One use only [20.0]
Noble 1 5 6 6 4/6 3 2 7 3 9 4+ 186.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Great Weapon; +2S (+1 if mounted), Always strikes last in combat except on charge, Two-handed; Dragon Armour; Immune to Fire; Shield; Battle Standard; Units w/in 12" may re-roll break tests
Banner of the World Dragon Unit immune to all magic (FoF) [60.0]
First Archers 20 5 4 4 3 3 1 5 1 8 245.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Longbow; 30", S3; Standard Bearer; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Banner of Eternal Flame Unit has Flaming Attacks. [10.0]
Archers 14 5 4 4 3 3 1 5 1 8 159.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Longbow; 30", S3; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Archers 10 5 4 4 3 3 1 5 1 8 115.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Longbow; 30", S3; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Swordmasters 7 5 6 4 3/5 3 1 5 2 8 5+ 105.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Great Weapon; +2S, two-handed; Heavy Armour
White Lions 27 5/6 5 4 4/6 3 1 5 1 8 5/3+ 480.0
Valour of Ages; Speed of Asuryan; Stubborn; Woodselves (Forests count as Open Terrain);; Great Weapon; +2S (+1 if mounted). Strikes last in HtH unless charging; Heavy Armour; Lion Pelt; +2 save vs non magic Shooting; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Banner of Swiftness Unit adds +1 to Movement characteristic. [15.0]
Guardian 1 5 5 4 4/6 3 1 5 2 8 5+ [27.0]
Heavy Armour
Amulet of Light All CC attacks by bearer and unit count as magic [15.0]
Great Eagle 1 2 5 4 4 3 4 2 8 50.0
Fly
Great Eagle 1 2 5 4 4 3 4 2 8 50.0
Fly
Repeater Bolt Thrower 1 7 3 100.0
48", St6 D3 Wo, no armour save, -1S/rank OR 6 shots @ St4 -2Sv, no rank penetration; Single unit = Bolt Thrower & 2 Crew
Crew 2 5 4 4 3 3 1 5 1 8 6+ [0.0]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Light Armour
Total Army Cost: 2000.0 Pts


Ja w to nie wątpię.

To jest jak mówiłem wersja skrótowa terenów i scenariuszy. Jest to wersja testowa wiec piszcie co poprawić.
I tez z tego właśnie będzie test np co to Anvil of Vaul? wasza odp- Hill, AoA, 6’’ FA i MA.
Hill
Anvil of Vaul- AoA, 6’’ FA i MA
Scre Slope- SS, charging itd DT
Temple of skulls- ToS, 1 hero D6 1- dead 2-6 +D3 do 1 los staty

Forest
Abysal Wood- AW, Fear
Blood forest- BF, Spell D6 s4 and 2d6 move f
Fungus- FF, Stupidy, Goblin Stubborn
Wenom Thicket- WT, Poison, DT
WildWood-WW, 4+ d6 s4

River, Lake
Boiling Flood- BF, !hit s4 no armor save, no imuntu flaming
Nekrotic ooze- NO, Poison, DT
Raing Torrent- RT DT, +3I
River of blood- RoB, Fear
Rivel of Light- RoL, light magic spell

Marshland
Eartblood Mere- EM, 6+ regeneration
Khemrian Quicksand- KQ, m, mi, mc- DT- removed!
Mist-Wreathed Swamp- MWS, Hc, pass I test or dead?

Obstacles
Blazing Barricade- BB, SC, hit s4
Blessed Bulwark- BBu, HC, -1 Hit
Ghost Fence- GF, sc, Fear
Wall- W, HC, -1 to hit
Fence- F, SC, -1 hit

Mystical Monuments
Altar of Khaine- AoK, 6’’ Frenzy
Arkane Ruins- AR, 6’’ 4 Chaneling if triplet6- miscast table
Bane ston- BS, +1 to wond
Chanel Pit- CP, 6’’ -1 LD, Undead units 6’’ regeneration 6+
Elven Waystone- EW 6’’ +1 to Chaneling (5+ no 6+)
Idol of Gork- IoG, 6’’ re-roll charge distans
Magic Circle- MC, 6’’ MR2
Sinster Statue- SS, 6’’ D6 1-3 D6 s4
Sorcerous Portal- SP, 2d6 2-4 (1D) 5-6 (1B) 7 (1m) 8-9 (1L) 10-12(1F) najbliższy
Wyrding Well- WW, no combat, end M, 3’’ D6 1- no shoting no spell, 2-4- 2D6 wounds (life)
5-6- Stupidy and Unbreakable

Buldings.
Acropolis of Heroes- AoH, 6’’ stubborn, in +1 to hit in CK
Dwarf Brewhouse- BH, 6’’ IP and stubborn, Dwarwes unabrekable test -3 LD if out.
Grail Chapel- GC, 6’’good army regeneration 6+ bretonia stubborn
Haunted Mansion- HM, 6’’ D6 s1 no as, in fear
Nehekharan sphinx- NS, 1 charakter 6’’ I test if pas lose 1-2 devastenting charge, 3-4 Heroik kilingblow 5-6 lore mater D(but wizard only)if no pas 1 wonds
Sigmarite shrine- SS, Bad army re-roll bad wsv
Tower of Blood- ToB, 6’’ Hatred bad army frenzy
Wizard tower- WT, 1 wizard lore master

! scenario

1 normal first half after 1+ who first hero who first turn

2 Dawn attaca, D6- 6 decyduje ten kto wygrał rzut wcześniej 1-5 Decyduje ten kto wczesniej się wystawił

1 18’’ X 3-5 armyA X 18’’ 2
24’’ X 24'' X 24"
1 18 ‘’ X 3-5 army B X 18’’ 2

3.Battle for the pass- first half after 1+ who first hero who first turn

Army A 12’’ 12’’ armyB


4.Blood of glory
9’’ ArmyA 9’’
XXXX 15''XXXX
9’’ ArmyB 9’’
Moment złamania od 6pkt
first half after 1+ who first hero who first turn
1turn 20-0 W momencie zakończenia liczymy normalnie wyniki I odejmujemy lub dodajemy
2t-19-1 do danego wyniku różnica ciągle co 400 pkt
3t-18-2
4t-17-3
5t-16-4
6t-15-5

5.Meeting Engament
Army A 6’’ 6’’
XXX 6’’ 6’’
6’’ 6’’ armyB
Gramy na ukos, D6- 6 decyduje ten kto wygrał rzut wcześniej 1-5 Decyduje ten kto wczesniej się wystawił. Dalej jakoś nie mogę zczaic

6. watchtower, scenariusz wygląda tak: rozstawienie jak pitched battle, ale osoba która wygrała rzut na zaczynanie może zająć jednym oddziałem piechoty core watchtower znajdujący się na srodku stołu. Nie licząc wystawienia w 1 turze, watchtower jest normalnym budynkiem (tzn. obrońca ma steadfast, w kolejnych turach może wejść dowolny oddział itd.) Wygrywa ten, kto utrzyma watchtower na koniec gry. Sprawdź sobie w wątku z silesianem, jak oni rozwiązali kwestię liczenia punktów. Ciekawe jest zakończenie - od końca 3 tury rzuca się k6. Jeżeli suma numeru tury i wyniku rzutu wynosi 9 lub więcej - gra się kończy, tzn. po trzeciej turze kończy się na 6+, po 4 na 5+, po 9ej (sic!) automatycznie. Ogólnie scenariusz ssie, ze względu na zasady undeadów i demonów - grave guard są nie do wyrzucenia z domku (10 gg bije tak samo, albo i lepiej, niż 10 dowolnych innych piechurów, szczególnie, jeśli mają regenkę, nawet jak przegrają, to stoją nadal w domku, tylko się lekko sypią). Dodatkowo aby było uczciwie jednostki w domku nie mogą być celem żadnego czaru.
Wygrywa 15-5 i potem liczenie punktów normalnie od tego :d

Wiec tak Na stołach bedą po 2 zestawy terenów już z magicznymi zdolnościami.
Wiec pierw D6 1-3-1 zestaw 4-6- 2 zestaw.
D6 kto wygra 1 wystawia (na przemian)
Każdy ma po 1 min aby wystawi dany wybrany przez siebie z zestawu teren, za każdą kolejną minute -1Dpkt.
Tereny muszą by wystawiane minimum 7'' od siebie i od krawędzi. Bliżej krawędzi może być jedynie górka(o'') i lasek i jeziorko(4'')
Potem losujemy czary.
potem walka o połowę
a potem walka o pierwszeństwo zgodnie ze scenariuszami.
Pytania ??
Dodatkowo przedłużam nadsyłanie rosterów do 8.11.2010 do 12.00 w nocy aby po pre falkonie zrobic ewentualne poprawki. Oraz losowe scenariusze mogą si powtórzyć 2 razy ale za trzecim przelosuj.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, o 12:16 przez PiotKęska, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

No dobra panowie, a co z Falkonem, nie lepiej tam to zorganizować. Znacznie lepsza miejscówka
Edit, jeśli gramy na Falkonie to się walnąłeś z miejscówką- Bursaki ma byc, WSPiA, poprawcie mnie w czymś jak coś.
No i walnijcie ten post na forum Falkonu, zawsze jest szansa na kogoś nowego
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: PiotKęska »

Wszelcy batlowcy, lotrowcy, 40stkowcy mają swoją oddzielną falkonową siedzibę.
Deklarujcie się Kto chce na sam turniej a kto chce na turniej z konwentem bo gdy wielu będzie chciało sam turniej w tedy będę musiał coś wykombinować z organizatorami.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Dla mnie konwentowa baza poza WSPiA jest pomysłem BEZNADZIEJNYM, bo mało skorzystam w ten sposób z turnieju, np nie pozbieram autografów od autorów książek, ale widzę że nic nie możemy(chyba) zrobić. W tamtym roku było porządnie w dużej sali udostępnionej na cały konwent
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: PiotKęska »

Masz cały czwartek i piątek plus noc z soboty na niedziele oraz poranek sobotni. No cóż takie życie raz na wyspie raz w ...............:D

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

I co nam przychodzi po chęci dołączenia do Cytadeli :x Jakie jest uzasadnienie tego że gramy tam gdzie gramy?
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: PiotKęska »

Z cytadelą nie do mnie.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Szykuje się ciekawie, więc pewnie będę, z kim jeszcze nie wiem, pewnie z jakimś toczem
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: PiotKęska »

Jest też możliwość przyjść samemu 2 armiami, ale wiadomo, że w parze się milej gra bo zawsze co 2 głowy to nie jedna :).

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Szukam pary.

Nieaktualne.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, o 09:20 przez Kamil.Sz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Khemrii również- jak coś to pm
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

zgłaszam swoją obecności z Kondi-chan(em)
tylko że raczej będę pilnował tam porządku trochę więc mam nadzieję że kondi ogarnie armie jak będzie jakas rozróba;p
Podpis usunięty - nieregulaminowy. Administracja

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

dobrze że jest oddzielnie - wieczorkiem się można załadować na konwent jak ktoś chce, ale dla mnie rozwiązanie genialne, może nawet się pojawię jak załatwię wszystkie te sprawy które mnie teraz przytłaczają. pzdr

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

a ja wam mówie. dajcie se siana z tymi magicznymi terenami :D

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

a ktoś planuje zostać na noc na falkonie? byloby z kim pograć :)

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Ja może
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

PiotKęska
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: PiotKęska »

Ja też :D
A tereny fajna sprawa :D Gra jest o wiele ciekawsza. Patrzcie też na scenariusze z booka naprawdę urozmaicają grę.
Tak patrząc na tą edycja co raz bardziej z kolejnym graniem się na nią napalam :D.

ODPOWIEDZ