Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
ja nie gralem z tym slynnym andrzejem ale pogrywam sobie z kumplami i jego klockami po 30+ i najpierw je oslabiam strzelaniem a potem kanapke. my z dw dajemy rade. inna sprawa ze jak klocek za mocny to z frontu iron kinga by zablokowac a z boku flanke i sie sypie. proste tylko trzeba miec czym walczyc
Oto mój pomysł na ofens, dużo sztandarów - do B&G,
Rangerów ustawiam w zasięgu strollaza i w pierwszej turze mogę szarżować lub najpierw podejść pod nos ważnego oddziału, obrzucić siekierkami, w następnej turze przeciwnika challenge i kolejna salwa siekierek na bliskim
Czekam na opinie i pomysły ulepszenia.
Nie wiem, z kogo zrobić generała, opcja generała na kowadle mi nie pasuje, ale koleś z rangerami chyba łatwiej zejdzie, więc tu mam problem...
Uwagi typu: "Dodaj slayerów" proszę zaopatrzcie w dopisek - kosztem czego.
Z góry dzięki
2x 35 Hammerers FCG - 900 pc
BSB - Strollaz, Grugni, Guarding - 225 pc
(dodatkowy ruch przed bitwą, ward 5+ od strzelania w 6 calach, ward 5+ dla BSB)
29 Rangers - 480 pc
FCG, GW Throwing Axes, Rune of Determination
W nich siedzi:
Thane - 142 pc
Shield, Brotherhood, Challenge, Resistance, Rune of Stone - ma AS na 2+ z przerzutem
30 Quarrellers - 415 pc
FCG, GW
(stoją przed kowadłem w formacji 2x15, w razie zagrożenia reform w hordę lub 6x5 aby dać steadfast)
2x 10 Miners ze sztandarem - 240 pc
Runelord z kowadłem - 395 pc
Generał, stone, Spellbreaking, Spelleater
Suma: 2797
Rangerów ustawiam w zasięgu strollaza i w pierwszej turze mogę szarżować lub najpierw podejść pod nos ważnego oddziału, obrzucić siekierkami, w następnej turze przeciwnika challenge i kolejna salwa siekierek na bliskim
Czekam na opinie i pomysły ulepszenia.
Nie wiem, z kogo zrobić generała, opcja generała na kowadle mi nie pasuje, ale koleś z rangerami chyba łatwiej zejdzie, więc tu mam problem...
Uwagi typu: "Dodaj slayerów" proszę zaopatrzcie w dopisek - kosztem czego.
Z góry dzięki
2x 35 Hammerers FCG - 900 pc
BSB - Strollaz, Grugni, Guarding - 225 pc
(dodatkowy ruch przed bitwą, ward 5+ od strzelania w 6 calach, ward 5+ dla BSB)
29 Rangers - 480 pc
FCG, GW Throwing Axes, Rune of Determination
W nich siedzi:
Thane - 142 pc
Shield, Brotherhood, Challenge, Resistance, Rune of Stone - ma AS na 2+ z przerzutem
30 Quarrellers - 415 pc
FCG, GW
(stoją przed kowadłem w formacji 2x15, w razie zagrożenia reform w hordę lub 6x5 aby dać steadfast)
2x 10 Miners ze sztandarem - 240 pc
Runelord z kowadłem - 395 pc
Generał, stone, Spellbreaking, Spelleater
Suma: 2797
Iron king jak dostanie kombo obniżające siłę i dwellersów to też długo nie postoikauczuk pisze:ja nie gralem z tym slynnym andrzejem ale pogrywam sobie z kumplami i jego klockami po 30+ i najpierw je oslabiam strzelaniem a potem kanapke. my z dw dajemy rade. inna sprawa ze jak klocek za mocny to z frontu iron kinga by zablokowac a z boku flanke i sie sypie. proste tylko trzeba miec czym walczyc
Chcę zrobić rozpiskę na 1000 punktów, ale mam kilka wątpliwości.
1) Co bardziej się opłaca - quarellsi czy Thundersi? nimby Thundersi są lepsi ale kusza ma zasięg 6" większy i mogę ich up grade'ować na starżników
2) Jakie postacie wsadzić
Jakiego lorda?
Dzięki królowi mógłbym mieć długobrodych ale jest drogi.
Demon Slayer czasami od jednego czaru pada
Runelord daje mi tylko kostkę dodatkową do dispella i pare dispell rune'ów
Jaką postać?
myślę że kowal byłby najlepszy, na pewno nie dragon slayer chyba ze się nie znam i on jednak pomocny jest
4) Bardziej się opłaca Minersów czy Machiny?
Napiszcie co myślicie na ten temat, z góry dzięki
1) Co bardziej się opłaca - quarellsi czy Thundersi? nimby Thundersi są lepsi ale kusza ma zasięg 6" większy i mogę ich up grade'ować na starżników
2) Jakie postacie wsadzić
Jakiego lorda?
Dzięki królowi mógłbym mieć długobrodych ale jest drogi.
Demon Slayer czasami od jednego czaru pada
Runelord daje mi tylko kostkę dodatkową do dispella i pare dispell rune'ów
Jaką postać?
myślę że kowal byłby najlepszy, na pewno nie dragon slayer chyba ze się nie znam i on jednak pomocny jest
4) Bardziej się opłaca Minersów czy Machiny?
Napiszcie co myślicie na ten temat, z góry dzięki
Witaj
1) Twoja wola. Zależy od stylu gry, prowadzenia armii na polu bitwy. Thunderersi zapewniają dużo większy fire power co znakomicie rekompensuje mniejszy zasięg. Z tarczami i muzykiem mogą wiele wytrzymać. Kusznicy za to mogą brać dwuraki co w 8 ed. stało się ich dużym bonusem. Na 1000 pkt jednak proponowałbym thundów, jeśli będziesz miał coś do walki twardego.
2) Musisz mieć Tana - BsB - to jest mus. Nie musisz mieć lordów, ba, nawet nie powinieneś na takie punkty. Do tego runesmith z dwoma scrollami ew. mistrz inżynier zdatny do walki i jazda. Poza tym kowadło daje DUŻO więcej niż plus kości do dispella.
3) Machiny, machiny i machiny. Na 1000 pkt to albo dwa bolce albo cannon. No i oczywiście organy.
pozdrawiam
1) Twoja wola. Zależy od stylu gry, prowadzenia armii na polu bitwy. Thunderersi zapewniają dużo większy fire power co znakomicie rekompensuje mniejszy zasięg. Z tarczami i muzykiem mogą wiele wytrzymać. Kusznicy za to mogą brać dwuraki co w 8 ed. stało się ich dużym bonusem. Na 1000 pkt jednak proponowałbym thundów, jeśli będziesz miał coś do walki twardego.
2) Musisz mieć Tana - BsB - to jest mus. Nie musisz mieć lordów, ba, nawet nie powinieneś na takie punkty. Do tego runesmith z dwoma scrollami ew. mistrz inżynier zdatny do walki i jazda. Poza tym kowadło daje DUŻO więcej niż plus kości do dispella.
3) Machiny, machiny i machiny. Na 1000 pkt to albo dwa bolce albo cannon. No i oczywiście organy.
pozdrawiam
1. I to i to. Kusznicy mają większy zasięg, ale na strzelbach jest armour piercing, czasem bardzo przydatny. Co do Ranger-kuszników - muszą mieć GW, więc w kombcie imo szybko odpadają.
2. Jeśli Lorda to na tarczy - ja nie mam, więc nie doradzę Ci jakie runy mu dać oprócz jednej - Rune of Challenge. Dajesz sobie wtedy takiego krasia (na tarczy!!!) do oddziału Hamków i wio.
+1 unit dziadków masz też właśnie dzięki zwykłemu Lordowi, reprezentują oni bowiem klan, z którego pochodzi.
Demon Slayer i ogólnie Slayerzy są słabi jeśli chodzi o obronę przed strzelaniem. Ale jak już dojdzie do walki wręcz... daje czadu. Warto go dać do oddziału Slayerów.
Runelord daje +2 kości do dispella, Runesmith daje jedną. A co do run - Krasie mają to do siebie, że nie są ograniczani inaczej jak punktowo ich rodzajem i ilością, więc możesz dać Runelordowi Spelleatera (dispelluje i blokuje czar) jak i zwykłego dispella. Bardzo przydatne przeciwko słoneczku i blokowania czarów rzucanych na dużej ilości kości.
Postać - Dragon Slayer nie może być generałem (żaden Slayer nie może), więc pozostaje Thane, Lord i Runelord, z tym, że jeśli masz Lorda (największa Inicjatywa) to on właśnie zostaje Generałem. Jeden Thane za 25pkt na Battle Standard Bearera. I coś na dispell - Runelord bądź Runesmithowie (albo jeden, zależy na ile punktów)
Teraz zauważyłem, że na 1000 ;D
Minersi w takim układzie są bezużyteczni - za mało ich weźmiesz, żeby cokolwiek zrobili. A działko lub organki potrafią pokosić
Bohaterowie - podejrzewam, że masz skullpassa, więc masz Thane'a i Dragon Slayera. Jeden Thane jako generał, Slayer do pilnowania maszynek. Nie bierz Lorda ani Runelorda, bo się z punktami nie wyrobisz. A nie zdziałają za wiele jak ich puścisz gołych.
Runesmith ze scrollami będzie robił za antymagię
2. Jeśli Lorda to na tarczy - ja nie mam, więc nie doradzę Ci jakie runy mu dać oprócz jednej - Rune of Challenge. Dajesz sobie wtedy takiego krasia (na tarczy!!!) do oddziału Hamków i wio.
+1 unit dziadków masz też właśnie dzięki zwykłemu Lordowi, reprezentują oni bowiem klan, z którego pochodzi.
Demon Slayer i ogólnie Slayerzy są słabi jeśli chodzi o obronę przed strzelaniem. Ale jak już dojdzie do walki wręcz... daje czadu. Warto go dać do oddziału Slayerów.
Runelord daje +2 kości do dispella, Runesmith daje jedną. A co do run - Krasie mają to do siebie, że nie są ograniczani inaczej jak punktowo ich rodzajem i ilością, więc możesz dać Runelordowi Spelleatera (dispelluje i blokuje czar) jak i zwykłego dispella. Bardzo przydatne przeciwko słoneczku i blokowania czarów rzucanych na dużej ilości kości.
Postać - Dragon Slayer nie może być generałem (żaden Slayer nie może), więc pozostaje Thane, Lord i Runelord, z tym, że jeśli masz Lorda (największa Inicjatywa) to on właśnie zostaje Generałem. Jeden Thane za 25pkt na Battle Standard Bearera. I coś na dispell - Runelord bądź Runesmithowie (albo jeden, zależy na ile punktów)
Teraz zauważyłem, że na 1000 ;D
Minersi w takim układzie są bezużyteczni - za mało ich weźmiesz, żeby cokolwiek zrobili. A działko lub organki potrafią pokosić
Bohaterowie - podejrzewam, że masz skullpassa, więc masz Thane'a i Dragon Slayera. Jeden Thane jako generał, Slayer do pilnowania maszynek. Nie bierz Lorda ani Runelorda, bo się z punktami nie wyrobisz. A nie zdziałają za wiele jak ich puścisz gołych.
Runesmith ze scrollami będzie robił za antymagię
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
Czyli taka rozpiska byłaby ok?
Thane 107
w.r gromrilu
2x runa prędkości
Runa ochrony
tarcza
Master Enginer 100p
Runa osłony
runa kamienia
20 Warriors 205p
tarcze
comman group
Mściciel (okopany) 150p
Runa celności
W.R poświęcenia
inżynier
Cannon 140
Runa kucia
inżynier
Cannon 145
inżynier
Runa kucia
Runa spalenia
razem 997 punków. co o tym myślicie?
10 Thundersów 150
tarcze
Thane 107
w.r gromrilu
2x runa prędkości
Runa ochrony
tarcza
Master Enginer 100p
Runa osłony
runa kamienia
20 Warriors 205p
tarcze
comman group
Mściciel (okopany) 150p
Runa celności
W.R poświęcenia
inżynier
Cannon 140
Runa kucia
inżynier
Cannon 145
inżynier
Runa kucia
Runa spalenia
razem 997 punków. co o tym myślicie?
10 Thundersów 150
tarcze
No nie bardzo..
Raz - Jeśli nie chcesz Bsb-ka to ok, ale on jest naprawdę przydatny. Skoro Tan ma M.R.of Gromril to po co mu tarcza? Żeby miał parry? On napierdalać musi, dwuraka mu daj, i tak bije ostatni. Bez run na broni za to jeszcze przerzut save'a. Będzie miał 1+ z przerzutem i będzie kosztować (z pamięci) 144 punkty. Albo zamiast tego przerzutu chociaż Wielką Runę rzuconego wyzwania na ściąganie śmieci czy pojedynczych koksów.
Thundzi ok. Mało wojowników, mógłbyś dać ich więcej w zamian za jedno, droższe działo. Wtedy tan w tym klocku przyjmuje co twardszych. No i dwuraki by się zdały, ale to już koszta.
Ale lepiej żeby ktoś inny Ci podpowiadał, ja na małe pkty daaaawno nie grałem
Raz - Jeśli nie chcesz Bsb-ka to ok, ale on jest naprawdę przydatny. Skoro Tan ma M.R.of Gromril to po co mu tarcza? Żeby miał parry? On napierdalać musi, dwuraka mu daj, i tak bije ostatni. Bez run na broni za to jeszcze przerzut save'a. Będzie miał 1+ z przerzutem i będzie kosztować (z pamięci) 144 punkty. Albo zamiast tego przerzutu chociaż Wielką Runę rzuconego wyzwania na ściąganie śmieci czy pojedynczych koksów.
Thundzi ok. Mało wojowników, mógłbyś dać ich więcej w zamian za jedno, droższe działo. Wtedy tan w tym klocku przyjmuje co twardszych. No i dwuraki by się zdały, ale to już koszta.
Ale lepiej żeby ktoś inny Ci podpowiadał, ja na małe pkty daaaawno nie grałem
Szarża scoutami w pierwszej turze jest możliwa tylko, gdy przeciwnik jedzie pierwszy. W innym wypadku zasada scout zabrania szarży.andmiz pisze:Rangerów ustawiam w zasięgu strollaza i w pierwszej turze mogę szarżować (...)
Pomysł z rangersami + MRo Challenge jest faktycznie jednym ciekawszych w nowej edycji ale dziwi mnie używanie Longbeards Rangers z toporkami. Zakładając ustawienie w szeregu po 10 chłopa masz 19 ataków, z których wejdzie 3-4 (zasięg daleki i stand&shot = trafianie na 6+). Nie bardzo rozumiem też po co miałbyś rzucać toporkami w pierwszej rundzie zamiast szarżować (zakadając, że to przeciwnik jedzie pierwszy i się zbliżył). Chyba, że chodzi o Ro Determination, która ma być takim jednorundowym stubbornem (a w następnej rundzie wchodzą z popychaczki Hammerersi)? Tylko, że 6" ze Strollaza + 6" z kowadła + szarża na minimum 9+ (jesteś w najlepszym wypadku 12" od wroga, z którym walczą Rangersi więc musisz rzucić przynajmniej 9tkę na szarżę), to za mało, żeby sflankować. Poza tym szereg na 10 chłopa też nie ułatwia sprawy. Dlatego wolę Quarrellers Rangers - zaczynają w zasięgu bliskim dla kusz. Można ich ustawić nawet dalej niż 12" (np. 14") wtedy masz większą szansę na doszarżowanie Hammerersami w drugiej rundzie, a przy okazji przeciwnik ma więcej do przebiegnięcia (jeśli np. wymusisz na nim szarżę).
10 minersów ze sztandarami wyglądają trochę... niepoważnie. Może zamienić ich na jedną 20tkę (a najlepiej 40tkę ale tu pojawia się problem z brakiem wolnych punktów)? Z drugiej strony być może przeciwnik ich również nie doceni i zdziwi się dostając szarżę od tyłu? Ciekawe ale trochę ryzykowne. Mimo wszystko zamieniłbym ich na dwa cannony (wystarczy dodatkowo odchudzić troszkę Hammerersów, ewentualnie zamienić Longberads Rangers na Quarrellers Rangers) bo nie masz czym kontrolować Large Targetów. Dwa działa to nie gunline a Blood & Glory jest statystycznie raz na 6 bitew
Na marginesie 30tki to trochę za mało na ustawianie w hordę. Zbyt łatwo stracić bonusowe ataki wynikające z ustawienia w hordę (nie masz praktycznie żadnego marginesu strat na oddziale). Dlatego albo weź 40tki (redukując ilość oddziałów w armii) i wtedy oczywiści ustawienie 10x4 albo pozostań przy obecnej liczebności stosując raczej ustawienie 7x4 lub 5x6.
Pozdrawiam.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
IMO - zwiększ liczbę wojów do 29, wstawisz w nim Thane'a, który ma dwurąka, Rune of Challenge i wali aż miło.
Wojów też wyposaż w GW, (tych dodatkowych 9 i dwurąki otrzymasz kosztem jednej maszynki) coby było walnięcie. Tarcze im zostaw, przydają się podczas ostrzału. Szkoda, że nie masz jakiegoś Slayera... nawet goły i wesoły potrafi namieszać. Byłby lepszy niż Master Engineer w tym przypadku.
Wojów też wyposaż w GW, (tych dodatkowych 9 i dwurąki otrzymasz kosztem jednej maszynki) coby było walnięcie. Tarcze im zostaw, przydają się podczas ostrzału. Szkoda, że nie masz jakiegoś Slayera... nawet goły i wesoły potrafi namieszać. Byłby lepszy niż Master Engineer w tym przypadku.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
wszystko super, tylko po co nowy temat?
Hmmm, a po co się czepiać?? Każdy kiedyś był nowy ;p
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Zmień jednego cannona na klope w tej edycji sprawdzają się wiele bardziej niż cannony. Masz słabo złożonego generała i nie masz BSB a w 8ed jest "obowiązkowy". No i jak moi poprzednicy więcej Warriorów
nie zgodze sie.
imho cannony sa grywalniejsze niz klopy.
dobra katapulta powinna miec 2x +1 do sily i rune celnosci. czyli dosc drogo to wychodzi. bez tych run S3(S9) to dosc slabo. -2 do AS jest zarabistym boostem.
a majac ME mozna go smialo postawic kolo dwoch cannonow by dawal im bonusy. do tego na jedna wrzucic rune ognia na jakies badziewia z regenka dla zasady mozna ladnie ustrzelic samotnego biegacza, kogos ukrytegi za oddzialem czy jakas bestie z herosem (bo obrazenia dostaje mount i hero na nim). do tego bije z S10. zadajemy k6 obrazen i mamy przerzut missfire'a od ME.
BTW jak to BSB'ek jest obowiazkowy? nic mi na ten temat nie wiadomo.
imho cannony sa grywalniejsze niz klopy.
dobra katapulta powinna miec 2x +1 do sily i rune celnosci. czyli dosc drogo to wychodzi. bez tych run S3(S9) to dosc slabo. -2 do AS jest zarabistym boostem.
a majac ME mozna go smialo postawic kolo dwoch cannonow by dawal im bonusy. do tego na jedna wrzucic rune ognia na jakies badziewia z regenka dla zasady mozna ladnie ustrzelic samotnego biegacza, kogos ukrytegi za oddzialem czy jakas bestie z herosem (bo obrazenia dostaje mount i hero na nim). do tego bije z S10. zadajemy k6 obrazen i mamy przerzut missfire'a od ME.
BTW jak to BSB'ek jest obowiazkowy? nic mi na ten temat nie wiadomo.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Mysle ze chodzilo o jego przydatnosc a nie obligatoryjnosc jak u Bretonczykow.
Mi ciezko wykminic rozpiske na 1000 punktow, z generalem klepaczem i pancernym BSB. Jakby nie skladac wychodzi mi wiecej niz 25% na herosow (o ile maja miec rozsadna przezywalnosc!).
Za to co do rozpiski Haruko - po drobnym tuningu wychodzi mi cos takiego:
general Thane - GW, MRoGromrill + przerzut, MRoChallenge
Master Engineer - GW, RoStone + przerzut
29 Warriors FCG, GW
10 Quarrellers tarcze
Cannon - inzynier, RoForging, RoBurning
Klopencja - inzynier, 2xRoPenetrating, RoAccuracy
General z czelendzem oczywiscie w klocku, mgr inz. przy maszynkach (okopuje klope), ktore z nim powinny byc skuteczniejsze. Wojownicy albo trzymaja steadfasta stojac po 5 w szeregu albo horda w walce z jakimis mniej groznymi klockami.
I teraz pytanie do grajacych na duzym inzynierze - czy da rade ustawic go tak, ze bedzie tez chroniony okopem? Bo za mocny to on nie jest a zwiekszyloby to jego przezywalnosc..
Edit: Zgaduje, ze Haruko, jako poczatkujacy nie ma jeszcze drugiej klopy, wiec nie ma co kombinowac z wieksza ich iloscia (stowka za jedna maszyne to nie tak malo na starcie a skullpasowe cannony sa jednak "troszke" tansze).
Mi ciezko wykminic rozpiske na 1000 punktow, z generalem klepaczem i pancernym BSB. Jakby nie skladac wychodzi mi wiecej niz 25% na herosow (o ile maja miec rozsadna przezywalnosc!).
Za to co do rozpiski Haruko - po drobnym tuningu wychodzi mi cos takiego:
general Thane - GW, MRoGromrill + przerzut, MRoChallenge
Master Engineer - GW, RoStone + przerzut
29 Warriors FCG, GW
10 Quarrellers tarcze
Cannon - inzynier, RoForging, RoBurning
Klopencja - inzynier, 2xRoPenetrating, RoAccuracy
General z czelendzem oczywiscie w klocku, mgr inz. przy maszynkach (okopuje klope), ktore z nim powinny byc skuteczniejsze. Wojownicy albo trzymaja steadfasta stojac po 5 w szeregu albo horda w walce z jakimis mniej groznymi klockami.
I teraz pytanie do grajacych na duzym inzynierze - czy da rade ustawic go tak, ze bedzie tez chroniony okopem? Bo za mocny to on nie jest a zwiekszyloby to jego przezywalnosc..
Edit: Zgaduje, ze Haruko, jako poczatkujacy nie ma jeszcze drugiej klopy, wiec nie ma co kombinowac z wieksza ich iloscia (stowka za jedna maszyne to nie tak malo na starcie a skullpasowe cannony sa jednak "troszke" tansze).
E moim zdaniem klopy są lepszeMorsereg pisze:nie zgodze sie.
imho cannony sa grywalniejsze niz klopy.
dobra katapulta powinna miec 2x +1 do sily i rune celnosci. czyli dosc drogo to wychodzi. bez tych run S3(S9) to dosc slabo. -2 do AS jest zarabistym boostem.
a majac ME mozna go smialo postawic kolo dwoch cannonow by dawal im bonusy. do tego na jedna wrzucic rune ognia na jakies badziewia z regenka dla zasady mozna ladnie ustrzelic samotnego biegacza, kogos ukrytegi za oddzialem czy jakas bestie z herosem (bo obrazenia dostaje mount i hero na nim). do tego bije z S10. zadajemy k6 obrazen i mamy przerzut missfire'a od ME.
Bo teraz wszędzie można zobaczyc duze kloce piechoty z którymi IMHO cannon sobie nie radzi Może być jeden i do niego klopa albo ze 2 Ale to tylko według mnie
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
IMHO njlepszym rozwiązaniem jest zarówno klopa - na duże kloki, jak i cannon, którym można dokładniej "pocisnąć" i ubić takiego gianta za jednym strzałem ^^ Trzeba umieć wybrać narzędzie do pracy
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
+1cahir pisze:IMHO njlepszym rozwiązaniem jest zarówno klopa - na duże kloki, jak i cannon, którym można dokładniej "pocisnąć" i ubić takiego gianta za jednym strzałem ^^ Trzeba umieć wybrać narzędzie do pracy