Rozpiski
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Rozpiski
A co powiecie o takiej rozpisce?
paladyn - nie wiem jescze co mu dac ;p
damselka - 1lvl, ds, beast
2x6 KotR fcg
1x4 pegazy fcg
1x8 KotR fcg
3x treb
paladyn - nie wiem jescze co mu dac ;p
damselka - 1lvl, ds, beast
2x6 KotR fcg
1x4 pegazy fcg
1x8 KotR fcg
3x treb
Zlikwiduj treba 1 i daj 2x3 pegazy, lance conajmniej dziewięć chłopa chociaż ja dał bym 2x11 i 2 palków.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nie moge 2x3 pegazów bo lorda na pegazie nie mam ;p
-
- Oszukista
- Posty: 837
obecnie paluch na pegazie jest lepszy niz konny 3wd i 2+ As z przerzutem > 2 wd z 1+ As z przerzutem, ogolnie to... na jaki format ma byc rozpiska?
tylko, że errata wprowadziła, że możesz wystawić nawet 3 odziały pegazów. Chyba, że się myle.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
no wiec i tak nie mogę ... a jakim cudem ma AS 1+ z przerzutem?
a rozpiska na 1300
a rozpiska na 1300
Tak czy inaczej 2 duże lance 11 i 12 chłopa, żaden kloc tego nie wytrzyma.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
O ile nie spieprzą za stół...
Teraz w sumie zastanawiam się nad:
2x11 KotR FCG
2x Treb
1x4 pegazy FCG
BSB - Gromil; wyrmlanca; koń - AS 2+ z przerzutem, 2 W, flaming attacks, raz na gre zionie.
Pal - tarcza, pegaz, V of Heroism; Dragonhelm - AS 2+, WS 2+ przeciwko flaming attacks, KB na wszytko, 3 W
co to znaczy?emiel_regis pisze:3wd > 2 wd
Teraz w sumie zastanawiam się nad:
2x11 KotR FCG
2x Treb
1x4 pegazy FCG
BSB - Gromil; wyrmlanca; koń - AS 2+ z przerzutem, 2 W, flaming attacks, raz na gre zionie.
Pal - tarcza, pegaz, V of Heroism; Dragonhelm - AS 2+, WS 2+ przeciwko flaming attacks, KB na wszytko, 3 W
Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, o 19:49 przez BoB miniatures, łącznie zmieniany 4 razy.
Ja tam bym dał po jednym paladynie do każdej lancy.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ale ja wole jednego na pegazie jako soliste na lt i bohów... tylko że nie mam zadnej ochrony przed magią ;p
Jak masz brać pala na pegazie to jemu daj wyrm lance. Będzie skuteczniejszy.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Chyba nie ogarniasz do końca mojego sposobu kminienia ;p BSB nie może mieć zwykłej lancy więc daję mu najtańszą magiczną którą jest wyrmlanca. A pegazowi jakbym ją dał np. to tracę na nim kb na all i AS na 2...
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
wiem, ale ta cnota kosztuje 40 pkt... raczej nic dobrego nie ma za 10pkt ;p
-
- Oszukista
- Posty: 837
Jeszcze raz, odpowiedz nam (a najlepiej sobie
) na następujące pytania:
-na jakie punkty to jest rozpiska? Składasz od podstaw Bretonnię i zastanawiasz się co (do)kupić?
-jakie są ograniczenia? ekonomiczna duża czarodziejka wchodzi nawet na 1000 pkt...
-przeciw komu grywasz/planujesz grać?
Obecnie Bretonnia najlepiej spisuje się, jeśli zachowa się równowagę między konnymi (core, grale), pegazami, strzelaniem (łucznicy*2 to mus, jeśli tylko starcza punktów), magią (duża czarka z life jest cudowna), i walczącymi bohaterami na patencie.
Z rad, które tu się przewinęły zacząłbym od odpuszczenia sobie paluchów do każdej lancy. Jeśli trzeba zwiększyć siłę uderzenia (w obecnej edycji 95% przypadków szarży) i tak będziesz robił szarże łączone/kombinowane - dlatego nie mają sensu duże lance (po 12+ chłopa), a przede wszystkim - bohaterowie w środku. Na Silesianie skombinowana szarża, która "nie wyglądała groźnie" (bo lord i 3*pegazy pozornie "przymierzały się" na zupełnie inne cele zjadła w 1 turę 32 phoenixów (16 trupów vs bodaj 8, szarża, szeregi, bok, tył itd). Fakt, że przeciwnik był już lekko "nie wstanie" (pominę personalia, rzecz się działa w nocy po 3ciej bitwie), nie zmienia faktu, że i tak nie bardzo miał coś więcej do zrobienia.
Duża ilość oddziałów+mobilność+wsparcie+patenty=klucz do sukcesu

-na jakie punkty to jest rozpiska? Składasz od podstaw Bretonnię i zastanawiasz się co (do)kupić?
-jakie są ograniczenia? ekonomiczna duża czarodziejka wchodzi nawet na 1000 pkt...
-przeciw komu grywasz/planujesz grać?
Obecnie Bretonnia najlepiej spisuje się, jeśli zachowa się równowagę między konnymi (core, grale), pegazami, strzelaniem (łucznicy*2 to mus, jeśli tylko starcza punktów), magią (duża czarka z life jest cudowna), i walczącymi bohaterami na patencie.
Z rad, które tu się przewinęły zacząłbym od odpuszczenia sobie paluchów do każdej lancy. Jeśli trzeba zwiększyć siłę uderzenia (w obecnej edycji 95% przypadków szarży) i tak będziesz robił szarże łączone/kombinowane - dlatego nie mają sensu duże lance (po 12+ chłopa), a przede wszystkim - bohaterowie w środku. Na Silesianie skombinowana szarża, która "nie wyglądała groźnie" (bo lord i 3*pegazy pozornie "przymierzały się" na zupełnie inne cele zjadła w 1 turę 32 phoenixów (16 trupów vs bodaj 8, szarża, szeregi, bok, tył itd). Fakt, że przeciwnik był już lekko "nie wstanie" (pominę personalia, rzecz się działa w nocy po 3ciej bitwie), nie zmienia faktu, że i tak nie bardzo miał coś więcej do zrobienia.
Duża ilość oddziałów+mobilność+wsparcie+patenty=klucz do sukcesu
