____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Niziołek Skuttenberg wygramolił się ze śmietnika. Ubrany był w podarte, bufiaste spodnie i równie zniszczoną koszulę. Przy pasie wisiał pęknięty sztylet. Na głowie miał bandanę i przepaskę na oku, co w jego opinii czyniło go bardziej groźnym. Jak co dzień priorytetem stało się zdobycie jedzenia, z tego powodu ruszył w stronę najbogatszej dzielnicy. Rozklekotane kramy ozdabiały liczne pallazzo jak grzyb ścianę. Ogrom paserów, sprzedawców niewolników i kupców sprzedających podejrzany towar, robił wrażenie na przyjezdnych. Jednak Skuttenberg nie robił tego pierwszy raz, toteż od razu wtopił się w tłum innych, równie podejrzanych osobników. Łup wydawał się łatwy, gruby kupiec sądząc po ubiorze z Arabii był zajęty rozmową z korsarzem o rozwalonej gębie. Czekając na odpowiedni moment, niziołek złapał kiść daktyli i spróbował uciec w tłum, lecz poczuł, że nie może się poruszyć.
- Chędorzeni magowie!
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Skuttenberg wleczony, był krętą ścieżką przez dwóch rosłych tileańskich najemników. Choć wleczenie to za dużo powiedziane, gdyż trzymany pod ręce majtał nogami w powietrzu. Droga prowadziła do zamku. Ilość gnijących trupów przed zamkiem napawała go przekonaniem, że hrabia jest w złym humorze. Wnętrze komnat wystrojem przypominało kulturę Sylwanii. Hrabia - blady, wysoki mężczyzna z przerośniętymi kłami. Siedział pośrodku sali na tronie mierząc niziołka zimnym spojrzeniem, przy jego boku stał ów Arab szczerząc szereg złotych zębów.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-Zostałem złapany za niewinność!
- Morda w kubeł! - warknął strażnik
- Uznaję Cię za winnego dokonanego przez Ciebie czynu i skazuję Cię na śmierć przez...
- Zaczekaj Hrabio - powiedział Ahmed - Mam lepszy pomysł - tu znów ukazał swoją kolekcję złotego uzębienia. Zaczął szeptać coś Hrabiemu do ucha. Ten również się uśmiechnął.
- Dostaniesz 10 razów i wypuścimy Cię. - Maluch ujrzał błysk w jego oku
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Zdjęto worek z jego głowy. Niziołek rozejrzał się uważnie. Znajdował się w pobliskich ruinach. Szkieletach budynków wszelkich ras. Na jedynej ocalałej ścianie najbliższego domu był plakat odnośnie jakiejś areny. Poniżej widniał napis "Krasnale to kozojeby". Kurdupel ujrzał skrawek lasu na horyzoncie. Począł biec na obolałych nogach. Kiedy był na skraju uśmiechnął się promiennie. Ten uśmiech został mu na zawsze. Śmierć z kuszy nie boli. Nie, gdy trafia cię w potylicę...
- Ja wam dam kozojeby! - powiedział krasnolud i oparł kuszę na ramieniu.
- Arena rozpoczęta - uśmiechnął się Ahmed i poszedł zapisywać przyjezdnych...
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Witam na kolejnej odsłonie już słynnej Areny Śmierci!
Uczestnictwo w Arenie Śmierci wymaga określonych informacji o danym śmiałku, który gotów jest walczyć na śmierć i życie z wieloma przedziwnymi i egzotycznymi wrogami:
-Imię postaci
-Informacje dotyczące tego, kim jest Twój Bohater-(dla przykładu, Dark Elf Noble, Empire Captain)
-Broń lub bronie, którą wybieramy z listy oręża.
-Zbroja lub jej brak.
-Ekwipunek, wybierany z listy Ekwipunku.
-Umiejętności specjalne, wybierane z sekcji Umiejętności.
-Historia Postaci, tj. jak i dlaczego znalazła się na Arenie Śmierci.
-Mutacja(jeśli dotyczy).
Każdej postaci przysługuje wybór jednego typu oręża(walka dwoma brońmy liczy się jako jeden wybór), jednej Zbroi( z wyjątkiem Tarczy i Hełmu, które możemy wybrać dodatkowo, nie wykorzystując limitu zbroi), jednej Umiejętności Specjalnej i jednego Ekwipunku.
Jedynie postacie,które mogą używać Magii to Książęta Grobowców,Kapłani i Heroldowie Tzeentcha.
Zasady dodatkowe:
Umiejętności przynależne do rasy są respektowane na tej Arenie z jednym wyjątkiem w postaci zasady Armed to da Theef, której specyfika utrudniała by sprawne prowadzenie walk. Jako rekompensata Bohaterowie, którzy posiadali tą umiejętność, mogą wybrać dodatkową Umiejętność Specjalną.
-Skinki, Skaveński Wódz, Gnoblar Choncho, Ludzie maści wszelakiej(Imperium, Najemnicy, Słudzy Pani Jeziora , Dzierżyciel Ikony, Gobliny, Krasnolud Kultu Zabójców posiadają dodatkową Umiejętność Specjalną oraz bonusowy Ekwipunek.
-Zabójcy Skaveńscy i Druchii nie mogą nosić zbroi cięższych niż lekka.
-Saurusi-Weterani, Grobowi Książęta i Asrai nie mogą nosić zbroi cięższych niż średnia.
-Death Hag nie nosi zbroi cięższej niż lekka.
-Ogry oraz Minotaury posiadają jedynie jedną Umiejętność Specjalną lub Ekwipunek.
-Krasnoludzki Zabójca nie może mieć żadnej zbroi.
-Branchwraithy(nie odważę się słowa tego tłumaczyć..Upiór Borów? Drzew? Litości.) nie używają broni ani zbroi ani ekwipunku.Posiadają za to 3 umiejętności do wyboru.
-Demony w postaci Heroldów dopuszczone, lecz nie mogą wybierać broni oraz ekwipunku. Rekompensuje im to możność wyboru jednej Mutacji oraz jednej Umiejętności Specjalnej. Posiadają tożsamy z rodzajem Demona oręż:
Khorne- Piekielne Ostrze(Dwuręczny Miecz)
Nurgle-Korbacz Dwuręczny
Slaanesh- Bicz
Tzeentch-Kostur
-Gnoblary z bazy zyskują umiejętność Niesamowite Szczęście.
-Wojownicy Chaosu i Zwierzoludzie mogą miast ekwipunku, wybrać jedną mutację dostępną z sekcji Mutacje.
Oręż:
(każda postać posiada domyślnie małą, poręczną broń jednoręczną vide szytlet,pałka etc., nie wykorzystującą limitu wyboru z sekcji oręża).
Brak Broni+ Kastety
Pazury bitewne( tylko asassini)
Sztylet
Krótki miecz
Długi miecz
Rapier
Topór
Włócznia(jednorącz)
Młot
Młot białych wilków(tylko rycerze białego wilka-imperium)
Korbacz
Maczuga
Czoppa(tylko orki)
Katana
Wakizashi
Gwiazda zaranna
Bicz
Bastard(jednoręczny)
Miecz Dwuręczny
Topór Dwuręczny
Cep Bojowy
Proca(jeno niziołki)
Kusza pistoletowa( Tylko Mroczne Elfy i Łowcy Czarownic)
Plujka (jeno skinki)
Noże do rzucania
Pistolet ( jeno Skaveńscy Wodzowie, Kapitanowie i Inżynierowie Imperium, Krasnoludy, Najemnicy)
Para pistoletów (jeno Skaveńscy Wodzowie, Kapitanowie i Inżynierowie Imperium, Krasnoludy, Najemnicy)
Miecz Podwójny
Topór Podwójny
Kula Fanatyka( jeno Goblińscy Fanatycy)
Łuk Krótki
Łuk Długi
Zbroje:
Brak takowej
Lekka zbroja
Średnia zbroja
Ciężka zbroja
Pełna Zbroja Płytowa (jeno Imperium)
Zbroja z Ilthimaru(jeno wysokie Elfy)
Zbroja z Gromrilu( jeno Krasnoludy zwykłe)
Zbroja Chaosu( jeno Wywyższeni Wybrańcy i Krasnoludy Chaosu)
Tarcza:
-Puklerz(pozwala walczyć przy użyciu dwóch broni)
-Tarcza Średnia
-Tarcza Ciężka
-Hełm:
-Lekki( tudzież czapka, kawał szmaty, zapewniający minimalną ochronę)
-Średni(Łuskowy, Stożkowy etc.)
-Ciężki(Garnczkowy etc.)
Ekwipunek:
Amulet Trzykrotnie Błogosławionej Miedzi
Pierścień Protekcji
Święty Oręż
Bomby Zapalające
Paraliżująca Toksyna
Bugman XXXXXXX(jeno Krasnoludy- reszta zachlała by się na śmierć)
Obręcz Szybkości
Eliksir refleksu
Eliksir odurzający
Eliksir mutagenny
Eliksir zdrowia
Eliksir siły
Eliksir precyzji
Eliksir odporności
Grzybek kapelusznik (tylko nocny goblin)
Święta/Nieświęta Ikona
Korzeń wielkiego dębu( jeno Asrai i Branchwraithy )
Lwi płaszcz (jeno high elfy)
Okular z górskiego szkła (jeno krasnoludy)
Obsydianowe wykończenie broni
Wampiryczny Oręż
Mięso trolla ( jeno gobliny)
Mistrzowska zbroja
Mistrzowska broń
Płaszcz z morskiego smoka (jeno Druchi)
Księga Tajemnic( każdy z wyjątkiem Krasnoludów)
Personalna Księga Krzywd (jeno Krasnoludy)
Żałobne Ostrze
Płonąca broń
Piekielny proch
Przeklęta broń
Runiczny Oręż( jeno Krasnoludy i Norsmeni)
Stymulant
Trucizna Jadowa
Trucizna Czarny lotos
Trucizna Mantikory
Usypiacz
Woda Święcona
Wyostrzenie broni
Ząbkowane Ostrze
Eksperymentalna Broń( jeno Skaveni, Krasnoludzcy Inżynierowie i Członkowie Kolegium Inżynieryjnego z Nuln- Pozwala pobrać jedną eksperymentalną broń z listy poniżej):
-Personalna Hochlandzka Eksperymentalna Rusznica( jeno Ludzie)
-Krasnoludzka Niezadowna Strzelba( jeno Krasnoludy)
-Mini-Miotacz Spaczo-Płomienia( jeno Skaveni)
Specjalne Umiejętności:
Niekontrolowany Szał
Onieśmielający
Wytrawny Demagog
Wirujący Atak
Błogosławiony przez Panią (jeno Bretończycy)
Honor i Cnota( jeno Bretończycy i Kapitanowie Imperium)
Defensywny Styl Walki
Ofensywny Styl Walki
Szaleńczy Styl Walki
Błogosławiony przez Duchy Lasu( jeno Asrai i Branchwraith'y)
Wytrawny Taktyk
Mistrz Oręża
Obrońca Pokrzywdzonych
Kensai(jeno Najemnik, pochodzący ze Wschodu)
Nie jedno widział w swym życiu
Celne Ciosy
Mistrz Fechtunku
Nieprawdopodobne Szczęście
Tarczownik(wymagana tarcza)
Wilk Morski
Sadysta
Wytrzymały
Dekapitator
Błyskawiczny Blok
Sprawny Kontratak
Tysiącletnie Wyszkolenie( jeno Elfy maści wszelakiej i Dawi)
Fanatyzm
Wszechwiedzący
Zguba Demonów
Skłonności Masochistyczne
Zguba Śmiertelnych( jeno Nieumarli)
Łaska Bogów
Błyskawiczny Unik
Niezwykle Silny
Wytrwały Niczym Góra
Rasista
Starożytny Władca( jeno Wampiry i Książęta Grobowców)
Zabójcza Klątwa( jeno Książęta Grobowców)
Dłoń Losu
Intrygant
Kontakty z Półświatkiem
Syn Słońca, Brat Księżyca
Opętanie
Łowca Czarownic( jeno Ludzie)
Nemesis Nieumarłych( jeno Ludzie)
Gladiator
Niewrażliwy na Ból
Sokole Oko
Mistrz Sztuk Czarnoksięskich( jeno Heroldowie Tzeentcha)
Wampirza Linia Krwi(jeno Wampiry):
-Necrarch
-Krwawy Smok
-Lahmia
-Strigoi
-Von Carstein
Mutacje:
Obrzydliwie Opasły
Śluzowate Ciało
Dodatkowe Kończyny
Podmieniec
Spaczona Wola
Zwierzęce Kończyny
Trująca Krew
Pasożytniczy Bliźniak
Podwojenie
Mechanoid
Psychopatyczna Mizantropia
Płomienne Ciało
Potężne Rogi
Macki
Bestia o Tysiącach Oczu
Likantropia
Żywiciel Tysiąca Plag
Odurzające Piżmo
Kły Jadowe
Oblicze Demona
Wywrócony na Wierzch
Przerażające Aparycje
Ognisty Dech
Nienaturalny Refleks
Pożeracz Dusz
Piętna Chaosu (w ramach umiejętności) :
Piętno Khorna
Piętno Nurgla
Piętno Tzeentcha
Piętno Slaanesha
Piętno Zuvassina
Piętno Necoho
Limit miejsc:16.
1.) Venien Dager szlachcic z Hag Graef (Master DE)
Broń: dwa długie miecze
Zbroja: Cięzka + Hełm Ciężki
Ekiwipunek: Paraliżująca Toksyna
Cecha:Mistrz Oręża
2.)-Venerius Zgnilec.
-Wywyższony czempion Pana Rozkładu.
-Walczy Morgenszternem. Gwiazda zaranna z haczykowato zakrzywionymi kolcami, dodatkowo rozszarpująca ciało ofiary.
-Cieżka zbroja chaosu. Pokryta wszelkiego rodzaju nalotem, śluzem, krwią, śliną i potem, miejscami i trucizną, bądź żrącym kwasem. Towarzyszy jej odkryta łepka z "chustą" wykonaną z kolczugi i jednym, zakrzywionym jelenim rogiem wystającym gdzieś z boku. Do tego ciężka, migdałowa tarcza. Wszystko zielone, niczym zgnilizna.
-Umiejętność: Niewrażliwy na ból. Ciało Veneriusa jest tak bogato pokryte wrzodami, dodatkowymi kawałkami mięsa, zgnilizną i niezagojonymi nigdy ranami, że zdaje się nie odczuwać bólu. Kiedyś jakiś wygłodniały ork w szale wygryzł mu kawał nogi. Syn Pana rozkładu i brat Wielkich Nieczystych nie poczuł nic, za to ork został zmiażdżony jednym celnym ciosem.
-Mutacja: Pasożytniczy bliźniak. Wyrasta z szyi Veneriusa, w miejscu pozbawionym stalowego połączenia obojczyka z naramiennikiem. Przypomina niemal drugą głowę Veneriusa i zawsze jego niby-twarz wykrzywia błazeński uśmiech i przeraźliwy śmiech. Nie ma określonego kształtu, ale można powiedzieć, że ma trochę swojej woli. Zwierzęcej i brudnej, ale zawsze swojej.
3.) Imię postaci: Nepthyshiel Anavari
Rasa: Dark Elf Master
Broń: Bicz (kolczaste, zbudowane na bazie cienkiego łańcucha narzędzie mordu), Sztylet
Zbroja: Średnia zbroja, Hełm lekki (srebrna obręcz)
Ekwipunek: Ząbkowane Ostrze (zarówno bicz jak i sztylet)
Umiejętność specjalna: Skłonności Masochistyczne
4.) Imię: Lament ( DoW Captain)
Broń: dwa topory ( piły do kości
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zbroja: Ciężka, puklerz, Ciężki hełm ( zasłona twarzy przypomina teatralną maskę tragedii)
Ekwipunek: Piekielny proch, ząbkowane ostrza
Umiejętności: Dekapitator, Sadysta
5.) Imię : Dargri z Klanu Tkających w Stali
Postać : Krasnoludzki Tan
Broń : Topór podwójny (Jeśli można to zamiast drugiego ostrza kolec, jeżeli to coś zmieni
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zbroja : Gromrilowa zbroja, hełm ciężki, ciężka tarcza
Ekwipunek : Runiczny Oręż
Umiejętności : Tysiącletnie wyszkolenie
6.) Quetzalcouatl`Cthulhu
Saurus Weteran
Broń:Miecz Podwójny wykonany z obsydianu
Zbroja:Średnia
Ekwipunek:Obsydianowe wykończenie broni
Umiejętności:Dekapitator
7.) Buka wielki
Herald Nurgla
Broń- Korbacz dwuręczny
zbroja-średnia ( zasłania się swoimi własnymi wnętrznościami całymi pokrytymi śluzem, krwią i guzami.)
Umiejętność-Sadysta
Mutacja-Wywrócony na wierzch
8.) Thel'Sulfur
Wywyższony Wybraniec Nieistniejących Tworów Ludzkiej Ciemnoty( w rzeczywistości sługa Tego, Który Nie Istnieje- Boga Chaosu Necoho).
Broń: Dwa Długie Miecze(tj, cztery- dwa dla każdego z braci)
Zbroja:Pancerz Chaosu oraz Ciężki Hełm....tak właściwiex2
Mutacja: Podwojenie.
Umiejętność: Piętno Necoho.
9.)Nocny Łowca - Asasyn DE
Broń - Kusza pistoletowa + Kusza pistoletowa + Sztylet
Pancerz - Lekka Zbroja + Lekki Hełm
Ekwipunek - Płaszcz z morskiego smoka
Specjalna Umiejętność - Sokole Oko
10.) Imie: Akali
rasa: Dark Elf
klasa: Assasin
broń: 2 sztylety
umiejętności:Unik
ekwipunek: Trucizna Manticory
11.) Brynn Gromowe Ramię, Dwarf doomseeker.
-Zbroja:
Nie ma, tylko jaskrawopomarańczowa, zmierzwiona broda i czub.
-Umiejętności:
Dekapitator
Błyskawiczny unik
-Ekwipunek:
Wódka "Kislevskaja smaczna 74%". Ma cały zapas w postaci sporej kraty. Traktować jak Eliksir zdrowia.
Runiczna broń (WR Druzgocącego ciosu, Runa ognia)
-Broń:
Ostrza toporów na łańcuchu (Podwójny topór)
12.) Durgrim Niezwyciężony, Krasnoludzki Zabójca
Broń:Topór dwuręczny
Zbroja: Brak, jeno proste lniane spodnie.
Ekwipunek: Eliksir zdrowia, Runiczny Oręż
Umiejętność: Sprawny Kontratak, Błyskawiczny Unik
13.) Farirrlan, bretoński chłop
Broń: długi łuk oraz krótki miecz
Zbroja: lekka (skórzany płaszcz nabijany ćwiekami) oraz mała tarcza na głowie kaptur z tego płaszcza.
Ekwipunek: jako myśliwy i wychowanek puszczy Farirrlan posiada wiedzę jak wytwarzać Paraliżująca toksynęw której macza swoje strzały oraz ostrze przed każdą wymagającą walka oraz eliksir refleksu który kiedyś dostał od pustelnika dla którego wykonał kilka zadań
Umiejętność specjalna: Farirrlan wykształcił w sobie ogromną wytrzymałość podczas swojego wygnania ale nie tylko to pozwoliło mu się utrzymać przy życiu, wiele zawdzięcza po prostu swojemu Nieprawdopodobnemu szczęściu
14.) Reynald de Rousillon, bretoński wędrowny rycerz
uzbrojenie: dwuręczny miecz (bretoński, nieco krótszy od imperialnego greatsworda), puginał (rycerska mizerykordia)
zbroja: ciężka (pełna kolcza uzupełniona płytowymi elementami, typowa dla Bretończyków), ciężki hełm (garnczkowy), na zbroi herbowa szata - lewa połowa w biało-błękitną szachownicę, na prawej połowie wspięty złoty lew w czarnym polu (szata bez wpływu na walkę)
ekwipunek: wyostrzona broń, pierścień protekcji (pierścień ze szmaragdem od matki, nie wie o jego właściwościach)
umiejętności: błogosławiony przez Panią, Celne Ciosy
15.) Imię: Gianni (DoW Captain)
Broń: Rapier, para pistoletów
Uzbrojenie: Średnia zbroja, średni tileański hełm,
Ekwipunek: Mistrzowska zbroja, Pierścień Potencji
Umiejętności: Mistrz Fechtunku, Błyskawiczny unik
16.) Badruk Czaszkomiażdżyciel - Czarny Ork