
rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
To bierz słownik i do dzieła 

"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
w Sea Patrolu nie było SMAldean pisze:@ rozpa Assasella
bardoz mi sie podoba koncepcja. jednak zmniejszyłbym cory do 25% wywalil SW i wsadzil piątki SM. i moim zdaniem gra i spiewa!
pozdrawiam

ale mniej więcej tak wyglądały rozpiski SP na DMP, jak jeszcze można było go wystawiać


ale naprawde moze wyjsc z tego cos bardzo fajnego, po bydgoszczy sam cos takiego wypróbuje.Asassello pisze:w Sea Patrolu nie było SMAldean pisze:@ rozpa Assasella
bardoz mi sie podoba koncepcja. jednak zmniejszyłbym cory do 25% wywalil SW i wsadzil piątki SM. i moim zdaniem gra i spiewa!
pozdrawiam
ale mniej więcej tak wyglądały rozpiski SP na DMP, jak jeszcze można było go wystawiaćna innych turniejach się tym nie grało, bo to mega nudna armia była.
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
mały up rozpy na kohortex (po dzisiejszym turnieju, gdzie kilka rzeczy zostało przetestowane)
1600 Pts - High Elves Army
1 Mage @ 180.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Shadow
Annulian Crystal [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
21 First Lothern Seaguard @ 287.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
20 White Lions @ 355.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Ruby Ring of Ruin [25.0]
20 White Lions @ 395.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Banner of Sorcery [50.0]
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1600.0
LSG powinni być lepsi, bo strzelają i maja 5+ save:)
Jeszcze nie wiem jakiego lora wybrać, ale w związku z tym ze losuje tylko dwa czary tu sygnaturka musi być jak najbardziej uniwersalna, tak żebym mógł w każdej turze ją na coś rzucić.
1600 Pts - High Elves Army
1 Mage @ 180.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Shadow
Annulian Crystal [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
21 First Lothern Seaguard @ 287.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
20 White Lions @ 355.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Ruby Ring of Ruin [25.0]
20 White Lions @ 395.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Banner of Sorcery [50.0]
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1600.0
LSG powinni być lepsi, bo strzelają i maja 5+ save:)
Jeszcze nie wiem jakiego lora wybrać, ale w związku z tym ze losuje tylko dwa czary tu sygnaturka musi być jak najbardziej uniwersalna, tak żebym mógł w każdej turze ją na coś rzucić.

Tak naprawdę nie masz wyboru. Musisz brać metal, bo nie masz w rozpie NIC co mogłoby zagrozić tankowi. Będzie Ci jeździł po całej armii, a Ty nic mu nie zrobisz. Bo nawet jak z trudem wbijesz mu parę ran, mag z lifem zaraz mu je wyleczy.
Poza tym, metal zajebiście ownuje dark elfickie pegazulce i hydry
Poza tym, metal zajebiście ownuje dark elfickie pegazulce i hydry

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
tez tak myślałem,
ale czołg to tylko jeden model.. dobrze odgięty będzie do mnie jechał 3-4 tury, potem ugrzęźnie w jakimś klocku... a jak się poszczęści to będę miał pitkę
a z sygnaturką z metalu nie mam co zrobić w wielu innych armiach.
jeszcze myślę coby się nie pozbyć bunda z fireballem i wsadzić RoF i SW na maga.
ale czołg to tylko jeden model.. dobrze odgięty będzie do mnie jechał 3-4 tury, potem ugrzęźnie w jakimś klocku... a jak się poszczęści to będę miał pitkę

a z sygnaturką z metalu nie mam co zrobić w wielu innych armiach.
jeszcze myślę coby się nie pozbyć bunda z fireballem i wsadzić RoF i SW na maga.

Znowu aż tyle to tych odginaczek nie masz
A jak z dział odstrzeli Ci orły, to będziesz miał bardzo ciężko. A w metalu są różne czary, na każdą armię jakiś się przyda

A jak z dział odstrzeli Ci orły, to będziesz miał bardzo ciężko. A w metalu są różne czary, na każdą armię jakiś się przyda

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
IMO metal jest za mało uniwersalny jak na taki format i jednego maga.

ja bym proponował high magic przy takim ustawieniu masz wtedy drain magic, który kiedy masz jednego maga jest bardzo przydatny, do tego warda na 5+ i jeszcze jeden czar który prawie na pewno będzie przydatny
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
-
- Oszukista
- Posty: 837
na wampiry drain magic jest nadal fajny. Ostatnio myślę nad rozpiską na duży format z arcy na high magic i książce. Jedyne z czym przewiduję problemy to tak naprawdę imperium, bo nie ma wtedy szans na żadne pitki, słoneczka i dwellersów. Za to wampiry mogą nawet nie wystawiać armii 

-
- Oszukista
- Posty: 837
jasne, mirror z deathstarem Andrzeja to śmierć na miejscu. Ale ten deathstar karci parę armii więc się nie spodziewam wysypu
I zwracam uwagę, że jeżeli nie masz BoTWD/znajdą się z czytelnikiem w różnych oddziałach, to momentalnie traci się te IFki. Vault`s unmaking jest zajebisty na niemal każdą armię.
Gwardia bez drakkenhoffa, hełmu, i jak czasu starczy banner of barrows to już nie to samo. Czarowanie wampirom utrudniają flames of phoenix (i traktuję ich przede wszystkim jako -3 kości dla przeciwnika) co przy podniesieniu CV o 3 i posiadanej w zapasie niszczarce całkiem ładnie ścina VC

I zwracam uwagę, że jeżeli nie masz BoTWD/znajdą się z czytelnikiem w różnych oddziałach, to momentalnie traci się te IFki. Vault`s unmaking jest zajebisty na niemal każdą armię.
Gwardia bez drakkenhoffa, hełmu, i jak czasu starczy banner of barrows to już nie to samo. Czarowanie wampirom utrudniają flames of phoenix (i traktuję ich przede wszystkim jako -3 kości dla przeciwnika) co przy podniesieniu CV o 3 i posiadanej w zapasie niszczarce całkiem ładnie ścina VC
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
ja się przekonałem na ostatnim turze do annulian crystal. Dwa razy mi się zdarzyło mieć mniej kości DD od przeciwnika PD na jakieś 22 tury zagrane. 

@emiel_regis
Jasne, High jest świetną domeną na VC 6 i 5 niszczą niesamowicie, 1 i 2 też może się przydać, a 4 to normalny duży pocisk. Słabe są tylko 0 i 3. Ale na inne armie sprawdza się gorzej.
Będziesz na Kohorteksie? Jeśli tak, to po 3 bitwie gramy jeszcze raz na 2500, bo ostatniego sparingu nie dałem rady dograć
(serio go przegrałem?)
Jasne, High jest świetną domeną na VC 6 i 5 niszczą niesamowicie, 1 i 2 też może się przydać, a 4 to normalny duży pocisk. Słabe są tylko 0 i 3. Ale na inne armie sprawdza się gorzej.
Będziesz na Kohorteksie? Jeśli tak, to po 3 bitwie gramy jeszcze raz na 2500, bo ostatniego sparingu nie dałem rady dograć

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
na kohortexie po 3 bitwie jest bitwa czwartaAndrzej pisze: Będziesz na Kohorteksie? Jeśli tak, to po 3 bitwie gramy jeszcze raz na 2500, bo ostatniego sparingu nie dałem rady dograć(serio go przegrałem?)


Na Kohortex'ie nie byłem a chęć pogrania na takie pukty i zobaczenia jak się sprawdzają takie ograniczenia jest duża, toteż przy okazji naszego lokalu rozpiska na 1600 pkt.
1. Mage lvl2 (General) - Annulian Crystal, The Gem of Courage [Lore of Fire]
2. Mage lvl2 - Sivejir's Hex Scroll [Lore of Metal]
Core
3. 20x Lothern Sea Guards - FCG, Banner of Ethernal Flame
4. 10x Archers - M
Special
5. 7x Sword Masters - M, Ch, The Skeinsilver
6. 7x Sword Masters - M
7. 6x Dragon Princes - M, SB, Banner of Sorcery
Rare
8. Great Eagle
9. Great Eagle
10. RBT
11. RBT
Może macie jakieś przemyślenia po doświadczeniach z Kohortexu??
Pozdrawiam,
1. Mage lvl2 (General) - Annulian Crystal, The Gem of Courage [Lore of Fire]
2. Mage lvl2 - Sivejir's Hex Scroll [Lore of Metal]
Core
3. 20x Lothern Sea Guards - FCG, Banner of Ethernal Flame
4. 10x Archers - M
Special
5. 7x Sword Masters - M, Ch, The Skeinsilver
6. 7x Sword Masters - M
7. 6x Dragon Princes - M, SB, Banner of Sorcery
Rare
8. Great Eagle
9. Great Eagle
10. RBT
11. RBT
Może macie jakieś przemyślenia po doświadczeniach z Kohortexu??
Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...

moje przemyślenia z kohortexu są takie:
1. masz za mało sztandarów
2. masz sztandary na oddziałach łatwych do zdjęcia
3. nie masz żadnego oddziału poza LSG który wytrzyma dłużej jak 2 tury walki.
4. wybrałeś na prawdę słabe lory na magach. Musisz mieć conajmniej jeden ze złotej trójki.
5. magowie za bardzo obwarowani magiczna ochroną - bardzo dobrze spisywał się RoF. Scrolle były prawie zbędne.
6. osobiście zmieniłbym LSD na łuczników.
7. nie masz jak uchronić SM przed wrogim ostrzałem - a będzie go pewnie sporo. Zaczęły się pojawiać porno strzeleckie armie DE na turniejach.
oraz pytanie, czy aby na pewno wyrabiasz 25% w corach?
Ogólnie uważam że masz słaba rozpiskę
1. masz za mało sztandarów
2. masz sztandary na oddziałach łatwych do zdjęcia
3. nie masz żadnego oddziału poza LSG który wytrzyma dłużej jak 2 tury walki.
4. wybrałeś na prawdę słabe lory na magach. Musisz mieć conajmniej jeden ze złotej trójki.
5. magowie za bardzo obwarowani magiczna ochroną - bardzo dobrze spisywał się RoF. Scrolle były prawie zbędne.
6. osobiście zmieniłbym LSD na łuczników.
7. nie masz jak uchronić SM przed wrogim ostrzałem - a będzie go pewnie sporo. Zaczęły się pojawiać porno strzeleckie armie DE na turniejach.
oraz pytanie, czy aby na pewno wyrabiasz 25% w corach?
Ogólnie uważam że masz słaba rozpiskę

