REROLE
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
-
- Plewa
- Posty: 6
REROLE
Mam pytanie. Chodzi mi o przerzuty. Kolekcjonuje orki i gobliny. W mojej armii mam BSB ktory zapewnia przerzut na ld i dodatkowo mam sztandar ktory wszystkim goblinom oddalonym do 18 cali od sztandarowego zapewnia przerzut na ld i czy możliwe są 2 przerzuty na ld?
ich własne zasady na rzut na oko.:PW:.Hektor pisze:szkoda dzięki a z jakiego paragrafu przerzucają czołzeni?


- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Same zsady nie, tylko FAQ dla nich ( dla większego dobra obchodzą ogólną zasadę
)

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
