BP a 8 edycja
Moderator: Barbarossa
Re: BP a 8 edycja
A PS psuje radość z gry. Bo nie chodzi tylko o wygrywanie.
Proponuje przyciąć słoneczko, pitkę i dwellersa.
Niech zabierają tylko 1 wound. Bez wardów i regenek
Proponuje przyciąć słoneczko, pitkę i dwellersa.
Niech zabierają tylko 1 wound. Bez wardów i regenek
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Dokładnie. Było już parę turniejów w Warszawie na przyciętą magią i bawiłem się przednio. Bez jednostrzałowców ze Scrollem.Proponuje przyciąć słoneczko, pitkę i dwellersa.
Niech zabierają tylko 1 wound. Bez wardów i regenek
que?Varinastari pisze:Dokładnie. Było już parę turniejów w Warszawie na przyciętą magią i bawiłem się przednio. Bez jednostrzałowców ze Scrollem.Proponuje przyciąć słoneczko, pitkę i dwellersa.
Niech zabierają tylko 1 wound. Bez wardów i regenek
ostatnio w Wawie chyba odchodzimy od zbędnego przycinania (np. Thunderstomp był bez ograniczeń, a ostatni tur był na zasady Stratega).
A zadawanie tylko 1 W przez czary to zabranie bata na hydry i czołgi.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
wszystko można, ale z wielkim trudemGeralt pisze:hydrę można rozwalić sygnaturką z metalu.
Albo ciężką piechotą z banner of eternal flammes.
magia nie powinna być przycinana w taki sposób, o ile w ogóle
Ja sobie do czołgu i hydry strzelam z armatek. Problem mam dopiero z parkami, bo pojedyńczy czołg/hydrę zbywam śmiechem. Tyle, że nie każdy ma ten komfort... Metalowy mag to inwestycja dobra gdzieś w 30% przypadków więc mało kto go bierze.bigpasiak pisze:Sorry, ale to bzdury.mlepkows pisze:Zgadzam się z Assurem - wywalenie PS powinno być wsparte wywaleniem tego, na co PS jest najlepszą odpowiedzią. Ja jestem akurat za, nic ciekawego ten przedmiot do gry nie wnosi, ale robić to tak na pałę i wyrywkowo jest błędem.
Maciek
PS. Barbara - a na czołgi i hydry? Piszesz zresztą - na przegięte klocki są przegięte czary - już nie tak przegięte bez PS...
PS wzmacnia i tak już b. mocne armie. Jak sobie wcześniej radziłeś z czołgiem czy hydrą? Ja mam z nimi największy problem ale nie marudzę bo na hydranta dostałem BotEF a na tanka działają już czary więc coś za coś.
Piszesz że czary już nie są przegięte. Bo PS nie będzie? No przepraszam ale to wolne żarty. Tylko z IF-ką można takie kloce ściągać? Jak tak to bierzesz 6 kostek i napindalasz a całkiem spora szansa że będzie IF lub że przeciwnik nie przebije cv bo ma za mało kostek lub cisnąłęś za dużo.
Ten przedmiot wygrywa grę tak jak BoH tylko kosztuje tyle że na małym magu się zmieści a jak bierze go duży to jeszcze jakieś wardy ma...
Tak, twierdzę, że bez gwarantowanych IF albo olewanych miscastów czary 8ed nie są przegięte. Dwellersi mają dosyć dziadowy zasięg i dają w najlepszym razie 4+, na niektóre armie. Mają też tą zaletę, że najbardziej bolą deathstary. Słoneczko ładnie kosi maszynki, potwory i niektóre klocki, bohaterowie mają dobrą inicjatywę. Z pitką podobnie a do tego nie można jej rzucić do walki.
Zresztą, bez wspomnianej gwarancji IFki, najgorsze czary zawsze można rozproszyć. Nawet 6 kostek /czar to IF raz na grę, niekoniecznie w dobrym momencie.
Maciek
Nie z takim wielkim. Nie usuwajmy z gry elementu losowego. Wszystko chcesz na pewniaka... Użyj taktyki młody Skywalkerze.gerald_tarrant pisze:wszystko można, ale z wielkim trudemGeralt pisze:hydrę można rozwalić sygnaturką z metalu.
Albo ciężką piechotą z banner of eternal flammes.
magia nie powinna być przycinana w taki sposób, o ile w ogóle
Dojdziemy zaraz do momentu gdzie wygrywa ten co wyrzuci więcej na rozpoczynanie(pitka, słoneczko, dwellers gateway z PS na kluczowy oddział=game over)
Powiec to lizardmenom...mlepkows pisze: Słoneczko ładnie kosi maszynki, potwory i niektóre klocki, bohaterowie mają dobrą inicjatywę.
Maciek
Slaan I2
Scar-veteran I3
Oldblood I4(ale raczej nim nie grają)
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN
Połowę gier na 8ed grałem przeciwko Slaanowi i jakoś mi go nie szkoda, przegiętusa jednego . Jak sam zauważasz, zawsze można wziąć odporniejszego Oldblooda ale jakoś nikomu się nie spieszy i wolą "łatwego do zdjęcia" Slaana...Geralt pisze:Powiec to lizardmenom...mlepkows pisze: Słoneczko ładnie kosi maszynki, potwory i niektóre klocki, bohaterowie mają dobrą inicjatywę.
Maciek
Slaan I2
Scar-veteran I3
Oldblood I4(ale raczej nim nie grają)
Maciek
Ja nie mam armatek ale nie marudzę nawet na dwa tanki.mlepkows pisze:Ja sobie do czołgu i hydry strzelam z armatek.
Nie mogę ich zabić, trudno... zajmuję się resztą armii którą mogę.
PS gwarancji też nie daje nieprawdaż Zielonymlepkows pisze:Zresztą, bez wspomnianej gwarancji IFki, najgorsze czary zawsze można rozproszyć. Nawet 6 kostek /czar to IF raz na grę, niekoniecznie w dobrym momencie.
Poza tym jak na magię ciśniesz np 3 i 3 to ciskając z 6 kostek czar przeciwnik z 3 ma delikatnie mówiąc marne szanse coś zdispelować...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Szanuję podejście (do czołgów i innych takich) takie jak Twoje i uważam je za słuszne. Tyle, że odjeżdżamy od tematu dyskusji - czy proste banowanie PS nie jest za prostym wyjściem ze złożonej sytuacji. Nadal uważam, że jest.bigpasiak pisze:Ja nie mam armatek ale nie marudzę nawet na dwa tanki.mlepkows pisze:Ja sobie do czołgu i hydry strzelam z armatek.
Nie mogę ich zabić, trudno... zajmuję się resztą armii którą mogę.
PS gwarancji też nie daje nieprawdaż Zielonymlepkows pisze:Zresztą, bez wspomnianej gwarancji IFki, najgorsze czary zawsze można rozproszyć. Nawet 6 kostek /czar to IF raz na grę, niekoniecznie w dobrym momencie.
Poza tym jak na magię ciśniesz np 3 i 3 to ciskając z 6 kostek czar przeciwnik z 3 ma delikatnie mówiąc marne szanse coś zdispelować...
A sytuacja z 3+3 jest możliwa, ale trochę mało prawdopodobna, nie? Zresztą, po to się ma dodatkowe kostki do dispela .
Maciek
Taki bardzo przegięty to on nie jest. Poza tym samym slaanem się bitew nie wygrywa.mlepkows pisze:Połowę gier na 8ed grałem przeciwko Slaanowi i jakoś mi go nie szkoda, przegiętusa jednego . Jak sam zauważasz, zawsze można wziąć odporniejszego Oldblooda ale jakoś nikomu się nie spieszy i wolą "łatwego do zdjęcia" Slaana...Geralt pisze:Powiec to lizardmenom...mlepkows pisze: Słoneczko ładnie kosi maszynki, potwory i niektóre klocki, bohaterowie mają dobrą inicjatywę.
Maciek
Slaan I2
Scar-veteran I3
Oldblood I4(ale raczej nim nie grają)
Maciek
Jednak nie miałbym nic przeciwko by nieco slaana przyciąć, a ulepszyć saurusy i temple.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN
Albo +5 kości powera.mlepkows pisze:Zresztą, po to się ma dodatkowe kostki do dispela .
Z resztą też uważam że nie powinno się banować power scrolla.
Ten przedmiot jest niemiłosiernie słaby.
Kosztuje aż 35 punktów.
Blokuje inne arki na magu.
I co takiego giętego robi?
No tak, wysadza się nim najważniejszy oddział przeciwnika, super.
No chyba jednak nie...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Tiaaa... jasne...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Grałem ostatnio na przyciętej magii z kolegą. Ustaliliśmy że na domówkach wprowadzamy pewne modyfikacje. Np takie słoneczko czy inne spelle z testami w przypadku ich nie zdania otrzymuje sie hita z S5, D3 woundów w przypadku kolesi z paroma woundami. Poszliśmy nawet w kierunku że skoro przycinamy działanie czarów z lorów ogólnych ( zwłaszcza 6) to ograniczymy też spelle takie jak np. Infernal Gateway. W jego przypadku normalnie na ilość trafień i siłę, jeśli 11-12 siły to oprucz normalnych trafień pozostali dostają z S5, D3 woundów jak wcześniej. Dzięki temu nie wciągnęłem koledze 30 FG z BSB i dużym magiem. Efekt był taki że padło 20 FG, BSB 1 wound, mag 2 woundy (trochę maiłem z tym pecha...:/).
Odrazu też zbanowaliśmy PS.
"6" takie jak słoneczko trochę rozwalają system zwłaszcza na małe pkt. choć kiedyś na 2900 jednym słoneczkiem zmiotłem jakieś 1800pkt Lizaków w jedną turę, co z tego że dostałem miscasta i je straciłem jak było już posprzątane.
Jednak trzeba przestać narzekać i przyzwyczaić sie do tego, podobnie jak braku pkt za połówki oddziałów, taka edycja.
Odrazu też zbanowaliśmy PS.
"6" takie jak słoneczko trochę rozwalają system zwłaszcza na małe pkt. choć kiedyś na 2900 jednym słoneczkiem zmiotłem jakieś 1800pkt Lizaków w jedną turę, co z tego że dostałem miscasta i je straciłem jak było już posprzątane.
Jednak trzeba przestać narzekać i przyzwyczaić sie do tego, podobnie jak braku pkt za połówki oddziałów, taka edycja.
Szczur22 pisze:Bez BSB to jak bez wacka do burdelu. Napijesz się drinka, ale akcji nie bedzie bo spanikujesz.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
trochę przegieliście jednakDOC pisze: to ograniczymy też spelle takie jak np. Infernal Gateway.
Gate był zawsze tai jaki jest i nic się nie zmieniło za bardzo
mkoże wyciąc w ogóle całą magię? będzie prościej....