HE 2500
HE 2500
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
Prince @ 289.0 Pts
General; Lance; Dragon Armour
Vambraces of Defence, Crown of Command, Enchanted Shield [10.0]
Elf Steed: Barded @ [0.0] Pts
Archmage @ 325.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light
Book of Hoeth
Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Loremasters Cloak, Silver Wand
Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Seerstaff of Saphery, DS
1 Noble @ 186.0 Pts
BSB, - Banner of the World Dragon
31 First SpearElves @ 324.0 Pts
FCG - War Banner
31 SpearElves @ 304.0 Pts
FCG
19 Swordmasters @ 330.0 Pts
FCG, - Amulet of Light
19 Swordmasters @ 315.0 Pts
FCG
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2443.0
taktyka polega na warpowaniu calej armii (dzieki ksiazce), gdy wejdzie w 1szej turze jestesmy w domu, jezeli nie, jestesmy w dupie z antysztrzelaniem (szczegolnie tampletowym, gdyz regimenty beda w 12" od arcy...
...wtedy przydaje sie lord biegacz ktory niczym król ryszard pobiegnie w kierunku strzelajacych odddzialow... lub mozliwe, ze sprawdzi sie w zaczepianiu przeszkadzajek...
magia lighta wspomaga oddzialy, magia metalu takze (glownie: scaly skin, i +1 do hita z AP) czary wybieramy w zalerznosci od przeciwnika (myslalem takze nad shadowem i brzytwa)
BSB i mag oslaniaja 2 oddzialy antymagicznie.
co sadzicie? wiem ze opieranie armii na 1 czarze jest kiepskie, jednak... chcialbym zobaczyc SM gotowych do szarzy w 2giej turze
EDIT:
Prince @ 289.0 Pts
VoD, CoC, ES
Elf Steed: Barded @ [0.0] Pts
Archmage @ 325.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light
Book of Hoeth [100.0]
Noble @ 163.0 Pts
Halberd; Dragon Armour; Shield
Loremasters Cloak, Dragonhelm
Elf Steed: Barded
Noble @ 198.0 Pts
bsb, Banner of the World Dragon
Elf Steed: Barded
Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Silver Wand [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
31 First SpearElves @ 324.0 Pts
fcg, War Banner [20.0]
31 SpearElves @ 304.0 Pts
fcg
10 Dragon Princes @ 320.0 Pts
10 Dragon Princes @ 320.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2493.0
tu cos podobnego na DP - z warpem 17" ruchu 34" w marszu
Prince @ 289.0 Pts
General; Lance; Dragon Armour
Vambraces of Defence, Crown of Command, Enchanted Shield [10.0]
Elf Steed: Barded @ [0.0] Pts
Archmage @ 325.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light
Book of Hoeth
Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Loremasters Cloak, Silver Wand
Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Seerstaff of Saphery, DS
1 Noble @ 186.0 Pts
BSB, - Banner of the World Dragon
31 First SpearElves @ 324.0 Pts
FCG - War Banner
31 SpearElves @ 304.0 Pts
FCG
19 Swordmasters @ 330.0 Pts
FCG, - Amulet of Light
19 Swordmasters @ 315.0 Pts
FCG
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2443.0
taktyka polega na warpowaniu calej armii (dzieki ksiazce), gdy wejdzie w 1szej turze jestesmy w domu, jezeli nie, jestesmy w dupie z antysztrzelaniem (szczegolnie tampletowym, gdyz regimenty beda w 12" od arcy...
...wtedy przydaje sie lord biegacz ktory niczym król ryszard pobiegnie w kierunku strzelajacych odddzialow... lub mozliwe, ze sprawdzi sie w zaczepianiu przeszkadzajek...
magia lighta wspomaga oddzialy, magia metalu takze (glownie: scaly skin, i +1 do hita z AP) czary wybieramy w zalerznosci od przeciwnika (myslalem takze nad shadowem i brzytwa)
BSB i mag oslaniaja 2 oddzialy antymagicznie.
co sadzicie? wiem ze opieranie armii na 1 czarze jest kiepskie, jednak... chcialbym zobaczyc SM gotowych do szarzy w 2giej turze
EDIT:
Prince @ 289.0 Pts
VoD, CoC, ES
Elf Steed: Barded @ [0.0] Pts
Archmage @ 325.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light
Book of Hoeth [100.0]
Noble @ 163.0 Pts
Halberd; Dragon Armour; Shield
Loremasters Cloak, Dragonhelm
Elf Steed: Barded
Noble @ 198.0 Pts
bsb, Banner of the World Dragon
Elf Steed: Barded
Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Silver Wand [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
31 First SpearElves @ 324.0 Pts
fcg, War Banner [20.0]
31 SpearElves @ 304.0 Pts
fcg
10 Dragon Princes @ 320.0 Pts
10 Dragon Princes @ 320.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2493.0
tu cos podobnego na DP - z warpem 17" ruchu 34" w marszu
co do pierwszej rozpiski - gdzie planujesz wsadzić księcia na koniu?
i na pewno jest lepszy banner na włóczników niż ssący-po-kule w tej edycji WB
jak grasz na swordmasterach to polecam bladelorda z talisman of loec, jak już dojdziesz do walki to spokojnie może taki zawodnik rozkręcić wrogiego hero w challenge'u
i na pewno jest lepszy banner na włóczników niż ssący-po-kule w tej edycji WB
jak grasz na swordmasterach to polecam bladelorda z talisman of loec, jak już dojdziesz do walki to spokojnie może taki zawodnik rozkręcić wrogiego hero w challenge'u
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
mi tez sie podoba tylkomag z metalem w pierwszej rozpie nie moze miec DS i Seera imo najlepszym rozwiazaniem byloby zamienic tego maga na jakies wsparcie np. 2 orły i faścik
pozatym ja osobiscie nie jestem przekonany do BSB z BotWD... wolałbym bsb na koniku/orzełku do wsparcia princa
pozatym ja osobiscie nie jestem przekonany do BSB z BotWD... wolałbym bsb na koniku/orzełku do wsparcia princa
takze o tym myslalem, to wszystko do przetestowania jest. BSB jako biegacz puszka. anty magia i tak jest spora. dispel pool jest zbyt losowt, a poki co przypuszczam, ze wiekszosc gra na max magii (nie bylem na silesianie). poki co zostaje bsb antymagiczny
fajny lord - choć ja bym wsadził go na orła - save o jeden mniejszy, ale za to koleś jest 2x bardziej mobilny i orzeł mocniej gryzie.
a reszta armii mi się nie podoba.. duże kloce piechoty, które najpierw dostaną ostrzał, potem pouganiają się za śmieciami, a na koniec będą desperacko walczyły z prawie świeżymi jednostkami wroga.
wrzuć 2x15 łuczników zamiast jednych włóczników.
Wywal jakiegoś maga i wsadź orły/fasty/skautów.
a reszta armii mi się nie podoba.. duże kloce piechoty, które najpierw dostaną ostrzał, potem pouganiają się za śmieciami, a na koniec będą desperacko walczyły z prawie świeżymi jednostkami wroga.
wrzuć 2x15 łuczników zamiast jednych włóczników.
Wywal jakiegoś maga i wsadź orły/fasty/skautów.
@ a reszta armii mi się nie podoba.. duże kloce piechoty, które najpierw dostaną ostrzał, potem pouganiają się za śmieciami, a na koniec będą desperacko walczyły z prawie świeżymi jednostkami wroga.
ryzyko ostrzalu wiem jakie jest. nie mozna miec wszystkiego, za smieciami sie nie musze uganiac tylko brnac w kierunku najsilniejhszych rzeczy, smieci zjadam kazdym klocem, a po wygranej bitwie free reform i dalej w kierunku wroga. odginanie szarzy w 8 ed. kefi na maxa.
lucznikow za speraow tez bede testowal, poki co speary
lord na orle imposible, juz i tak magowi dalem 3 lvl, aby sie w ptk zmiescili.
ryzyko ostrzalu wiem jakie jest. nie mozna miec wszystkiego, za smieciami sie nie musze uganiac tylko brnac w kierunku najsilniejhszych rzeczy, smieci zjadam kazdym klocem, a po wygranej bitwie free reform i dalej w kierunku wroga. odginanie szarzy w 8 ed. kefi na maxa.
lucznikow za speraow tez bede testowal, poki co speary
lord na orle imposible, juz i tak magowi dalem 3 lvl, aby sie w ptk zmiescili.
Archmage 4lvl, Light, książka
Mage 2lvl, Light, ikona, kryształ
Noble; BSB,GW,DA,Sh, Banner of the World Dragon
Noble; GW,DA,Sh,HoF,GP, oreł
26 First LSG; FCG, Banner of Eternal Flame
2x 15 Archers; szmata
6x 7 Swordmasters
2x 5 Ellyrian Reavers
Great Eagle
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2500.0
w zwiazku z nowymi erratami skróciłem ilosc oddziałów SM z 9x 5 do 6x 7. Myśle, że takie komanda dadza rade, mozna takze zastapic SM lionami. 6x5 SM i 3x5 WL. WL z warpem dadza rade jako 5 osobowe komando.
Mage 2lvl, Light, ikona, kryształ
Noble; BSB,GW,DA,Sh, Banner of the World Dragon
Noble; GW,DA,Sh,HoF,GP, oreł
26 First LSG; FCG, Banner of Eternal Flame
2x 15 Archers; szmata
6x 7 Swordmasters
2x 5 Ellyrian Reavers
Great Eagle
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2500.0
w zwiazku z nowymi erratami skróciłem ilosc oddziałów SM z 9x 5 do 6x 7. Myśle, że takie komanda dadza rade, mozna takze zastapic SM lionami. 6x5 SM i 3x5 WL. WL z warpem dadza rade jako 5 osobowe komando.
obawiam się ze takie 5 osobowe komando WL nie zdziała więcej jak orzeł czy fast.. czyli trochę poprzeszkadza i zginie od kilku zabłąkanych ataków.
a w najważniejszej turze i tak masz ok 50% szans ze Ci ten czar wejdzie :/
a w najważniejszej turze i tak masz ok 50% szans ze Ci ten czar wejdzie :/
Prince; General; GW; DA; Sh
Dragonhelm, VoD, AoL
Dragon: Star
Noble; GW; DA; Sh; BSB, HoF, GP, oreł
Noble; GW, Dawnstone, AoC, oreł
Mage, Level 2, Annulian Crystal
20 First Archers, fcg, Banner of Eternal Flame
20 Archers, fcg
11 Archers, szmata
6x5 Swordmasters
4x Great Eagle
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2499.0
moja nowa rozpiska
bawie sie smokiem bo lubie, ale najwyzej wymienie go na lorda na orle z CoC i arcy.
Dragonhelm, VoD, AoL
Dragon: Star
Noble; GW; DA; Sh; BSB, HoF, GP, oreł
Noble; GW, Dawnstone, AoC, oreł
Mage, Level 2, Annulian Crystal
20 First Archers, fcg, Banner of Eternal Flame
20 Archers, fcg
11 Archers, szmata
6x5 Swordmasters
4x Great Eagle
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2499.0
moja nowa rozpiska
bawie sie smokiem bo lubie, ale najwyzej wymienie go na lorda na orle z CoC i arcy.
Imo ci SM mają za małą siłe przebicia i nie ma ich czym screenować. Takie komanda mogą sprawdzić się na parówce, ale singlowo sbyt łatwo ich wystrzelać.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
sa orły, ktore szybko dadza zajęcie strzelajacym unitom. jest smok. cos musi sciagac ostrzal.
trzeba pamietac, ze nie kazda armia jest strzelajaca. z jednymi jest pod gorke z innymi bardziej wyrownane.
Co sie dzieje na stolach? faza magii, a potem sciągamy figurki.
Wiec granie HE na duzych oddzialach w ofensie mija sie z celem, a kawalerie popsuli zbyt bardzo. Dlatego trzeba grac na comandach, w natarciu pare nie dojdzie - a reszta dochodzi i robi cuda (nie mowie ze od razu wygrywaja ).
trzeba pamietac, ze nie kazda armia jest strzelajaca. z jednymi jest pod gorke z innymi bardziej wyrownane.
Co sie dzieje na stolach? faza magii, a potem sciągamy figurki.
Wiec granie HE na duzych oddzialach w ofensie mija sie z celem, a kawalerie popsuli zbyt bardzo. Dlatego trzeba grac na comandach, w natarciu pare nie dojdzie - a reszta dochodzi i robi cuda (nie mowie ze od razu wygrywaja ).
mam całkiem inne odczucia grając w tą grę.krejzihed pisze:Co sie dzieje na stolach? faza magii, a potem sciągamy figurki.
Wiec granie HE na duzych oddzialach w ofensie mija sie z celem.
sam sie z soba nie zgadzam, napisalem to impulsowo, gdyz ostanio moja armia znika od gateów i dwelersow i nic nie moge na to poradzic - tzw. pech w kosciach, ktory jest irytujacy.Asassello pisze:mam całkiem inne odczucia grając w tą grę.krejzihed pisze:Co sie dzieje na stolach? faza magii, a potem sciągamy figurki.
Wiec granie HE na duzych oddzialach w ofensie mija sie z celem.
no i brak zastosowania dla duzej ilosci DP i potrzeba dokupienia grywalnej armii.
wprowadzilem juz male zmianki do rozpiski
teraz musze kogos pojechac