Tak to chyba na tą chwilę widzę. Jak zdobędę modele to warriorów zastąpi drugi unit hamów
Runelord @ 348.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield; Anvil of Doom
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking
Thane @ 165.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Master Rune of Gromril
Rune of Fire
28+1 Rangers @ 489.0 Pts
Great Weapon; Rangers;Throwing Axes;Shield;
FCG
10 Quarrellers @ 125.0 Pts
Standard; Musician
10 Quarrellers @ 125.0 Pts
Standard; Musician
29+1 Warriors @ 355.0 Pts
Great Weapon; Shield;
FCG
24+1 Hammerers @ 355.0 Pts
Great Weapon; Shield;
FCG
5 Miners @ 60.0 Pts
Musician
Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Cannon @ 95.0 Pts
Rune of Burning
Cannon @ 90.0 Pts
Total Army Cost: 2498.0
Konstruktywna krytyka mile widziana
krasie 2pincet
25 hamków- malizna i słabośc. zejdą w 1 dobrej turze combatu. Góra dwóch.
Klocek 40 to tak naprawdę minimum-jeśli chcesz sobie powalczyć.
Gołych kuszników z tarczami nie widze w ogóle- maszyn nie przypilnuja, oddac nie oddadzą. Zły pomysł. Jesli już to 20stka z dwurakami.
generalnie shieldy ( równiez na hamkach i warriorach) to strata punktów.
pamietaj, że bijesz po I. czyli z naszą magiczną dwójką i tak walimy ostatni. a w takim razie lepiej pierdolnąć z moca niż smyrać się po jajkach z siłą 3.
dlatego też 5 minerów to pomyłka.
maszynki złożone fajosko
Klocek 40 to tak naprawdę minimum-jeśli chcesz sobie powalczyć.
Gołych kuszników z tarczami nie widze w ogóle- maszyn nie przypilnuja, oddac nie oddadzą. Zły pomysł. Jesli już to 20stka z dwurakami.
generalnie shieldy ( równiez na hamkach i warriorach) to strata punktów.
pamietaj, że bijesz po I. czyli z naszą magiczną dwójką i tak walimy ostatni. a w takim razie lepiej pierdolnąć z moca niż smyrać się po jajkach z siłą 3.
dlatego też 5 minerów to pomyłka.
maszynki złożone fajosko
Oczywiście że pamiętam że bije po I, prawie wszędzie mam GW więc i tak bije ostatni. Hamki to nie jest klocek do walki z nie wiadomo czym tylko taki plebejski unit do walki z corową piechotą/mocno zmiękczonym przeciwnikiem. Minersi właśnie w takim wydaniu są najfajniejsi (następna wielkość to już ponad 24), bo właśnie tylu jest potrzebnych do zabicia maszynki, nic innego nie mają robić. Kusznicy nie mają tarcz tylko sztandary bo w przeciwieństwie do 7ed. teraz opłaca się je im dawać. Wg mnie 20 z dwurakami to pomyłka... taka dyszka przyjmuje każdy zabłąkany fast, daje punkt do B&G i nie kosztuje za wiele i trzyma każdego kowboja przez conajmniej ture na stubbornie. Nad tymi tarczami się właśnie zastanawiam ale jak je zdejmę to zyskuję 1 pts na modelu czyli nie za dużo (no i zdejmować tarcze z kilkuset krasi...) a tak zawsze coś ze strzelania mniej mnie zejdzieAle dzięki za koment
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. jeden kloc 40 długobrodych musi być
2. GW wszędzie gdzie się da
3. jak chcesz trzymać cowboyów to daj tam czempiona, a po drugie tą 10 za wiele nie przesłonisz
4. na maszynkach się nie nie znam
2. GW wszędzie gdzie się da
3. jak chcesz trzymać cowboyów to daj tam czempiona, a po drugie tą 10 za wiele nie przesłonisz
4. na maszynkach się nie nie znam
takim strzelaniem nie za dużo zmiękczysz-wiem, bo mam na te punkty dokładnie to samo (jeśli mówimy o maszynkach)
i zawsze okazuje się, że trzeba mieć porządny klocek który przyjmie na klatę wszystkie potworki z innych armii. i będzie mial później dość siły żeby oddać.
"i trzyma każdego kowboja przez conajmniej ture na stubbornie"
nie. w turę to oni spłyną. do pilnowania maszyn klocki musza mieć naprawdę po 15-20 modeli z GW. wtedy to ma sens. taki wargulf zjada 10 kuszników na śniadanie.
wywal we wszystkich modelach tarcze ( tzn wywal z rozpiski). za te punkty zmień jednych kuszoli na warków z GW w jakiejś sensownej liczbie. do pilnowania maszyn wrzuć magistra- jest w tym naprawdę dobry.
u mnie zestaw do pilnowania maszyn to 20 warków z GW, sztandarem i muzykiem oraz magister z GW i r.of stone.
co więcej, zastanów się nad jakimś charakterem do combatu. nawet tan-puszka- zawsze to kilka ataków z siłą 6 i dobra przeżywalność.
i zawsze okazuje się, że trzeba mieć porządny klocek który przyjmie na klatę wszystkie potworki z innych armii. i będzie mial później dość siły żeby oddać.
"i trzyma każdego kowboja przez conajmniej ture na stubbornie"
nie. w turę to oni spłyną. do pilnowania maszyn klocki musza mieć naprawdę po 15-20 modeli z GW. wtedy to ma sens. taki wargulf zjada 10 kuszników na śniadanie.
wywal we wszystkich modelach tarcze ( tzn wywal z rozpiski). za te punkty zmień jednych kuszoli na warków z GW w jakiejś sensownej liczbie. do pilnowania maszyn wrzuć magistra- jest w tym naprawdę dobry.
u mnie zestaw do pilnowania maszyn to 20 warków z GW, sztandarem i muzykiem oraz magister z GW i r.of stone.
co więcej, zastanów się nad jakimś charakterem do combatu. nawet tan-puszka- zawsze to kilka ataków z siłą 6 i dobra przeżywalność.
Nic nie pisałem o varghulfie, on kowbojem nie jest i nadaje się na konfrontację z cannonem.
W mgr enga nie uwierzę przynajmniej narazie na malych nie mam chwilowo punktów. Fajny tan to koszt rzędu 140-146 pts co już nijak nie wejdzie na te punkty do tej rozpy. Na większe owszem chciałbym jakiegoś kolesia zmieścić.
Widzę że mamy inne pomysły na tą armię. Na tą chwilę ja dalej wierzę w swój.
W mgr enga nie uwierzę przynajmniej narazie na malych nie mam chwilowo punktów. Fajny tan to koszt rzędu 140-146 pts co już nijak nie wejdzie na te punkty do tej rozpy. Na większe owszem chciałbym jakiegoś kolesia zmieścić.
Widzę że mamy inne pomysły na tą armię. Na tą chwilę ja dalej wierzę w swój.