Gdzie: Inzynierska 3. Studio 23
Format:2500p.
Wpisowe: 15 zł
Turniej zgłoszony zostanie do ligi ogólnopolskiej WFB.
Zgłoszenia:
Zgłoszenia zawierające imię, nazwisko, ligowe ID (http://ranking.wfb-pol.org) oraz rozpiską w formacie txt, rtf lub pdf należy przesłać na adres: shi [at] mfjm.net Każdy, kto rozpiskę prześle do 24.11 otrzyma 3p do klasyfikacji generalnej.
Zasady rozgrywek:
obowiązuje podręcznik główny WFB 8ed wraz ze wszystkimi oficjalnymi erratami
obowiązują uściślenia sędziowskie (http://ls.whfb.pl)
Plan rozgrywek:
9.00 - 9.15 – zapisy
9.15 - 11.45 – I bitwa
12.00 -14.30 – II bitwa
14.45 – 17.15 – III bitwa
17.30 – ogłoszenie wyników i wręczenie nagród
Punkty karne:
spóźnienie 5min -1p dla obu graczy
spóźnienie 10min -3p dla obu graczy
w przypadku spóźnienia 15min sędzia oceniając stan rozgrywki przydziela graczom wynik 5:5 lub 10:0.
Scenariusze (rozgrywanie scenariuszy jest obowiązkowe!!!)
I. Breakthrough
Wystawienie: standardowe.
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest społowiony, to liczy się za niego tylko połowę punktów).
Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:
0-200 - 10
201-400 - 11
401-600 - 12
601-800 - 13
801-1000 - 14
1001-1200 - 15
1201-1400 - 16
1401-1600 - 17
1601-1800 - 18
1801-2000 - 19
2001+ - 20
II. Blood And Glory
Zasady specjalne: jak w podręczniku.
Gra kończy się gdy odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów.
Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4).
Jeżeli żaden gracz nie zostanie złamany w trakcie gry, bitwa kończy się remisem a obaj gracze otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść gracza, który tracił mniej punktów odporności.
Przykład: Gracz A stracił 4 pkt odporności, gracz B stracił 1 pkt odporności. Róznica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść gracza B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
III. Studio23
Zasady jak w scenariuszu Watchtower (wieża to Studio23) z następującymi modyfikacjami:
magiczna aura Studia23 - studio ma magiczna aurę, bo wysysa energię z magów.

każdy chce wbić do Studia23 - oddział szturmujący wieżę zyskuje zasadę frenzy (na czas szturmu).
nieziemski browar - oddział przebywający w wieży może na poczatku swojej tury strzelania wziąć łyka nieziemskiego browara. Oddział odzyskuje D3+1 ran.
Zgloszenia:
1) Piotr Wald R
2) tomek Szwedow R
3) Jacek Grabowski R
4) Michał Bieliński R
5) Daniel Moczulski R
6) Paweł Ciuchta
7) Piotr Koz

9) Adam Lewański
10) Aleksander Wasita
11) Przemek Niedzielski
12)Marek Barej
13) Adam Zielony
14) Tomasz Drogosiewicz
15) Michał Kołakowski
16) Zbigniew Łobocki
17) Darek Polit
18) Arkadiusz Wisniewski
19) Artur Szyndler
20) Paweł Ajnenkiel
21) Artur Szyndler Jr
22) Arkadiusz Szyndler
23) Marek Ajnenkiel
24) Marcin Zakrzewski
Rezerwa
25) Marcin Tomasiewicz
26) Michał Rudy
26) Jan Grabowski